- UKŁAD HAMULCOWY: v2010: przód układ hamulcowy jak w G60 z tarczami 280x22, tył tarcze 226x10, zaciski polakierowane na czarno.
- KOLA: v2010: RH ZW1 przód 8x17 ET60 205/40R17 – dystans 25mm, tył 9x17 ET45 215/40R17 – dystans 18mm. Lakierowane środki na czarny, chromowane śrubki i polerowane ranty.
- NADWOZIE: v2010: przecie to zwykła seria jest w kolorze misanorot-perleffekt (LZ3M), a tak poza tym to usunięte kierunkowskazy z przednich błotników, dokładka zderzaka Seat Ibiza TDI, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka z wersji po liftingu 2000r, usunięty zamek z listwy klapy bagażnika, usunięte oznaczenia producenta i modelu, przerobione błotniki pod koła bez naruszania linii zewnętrznej, usunięta antena radiowa, znaczek w grillu VW oryginalny czarny, klamki bez zamków, zmienione lampy tył (lewa angielska, prawa europejska) obydwie z białym paskiem światła wstecznego; v2011: lampy tył całe polakierowane na czerwono oraz zmieniony układ świateł.
- WNETRZE: v2010: 2 poduszki powietrzne przednie, elektryczne szyby i lusterka, sportowa kierownica Raid HP 28cm z nabą, fotele ”kubełki” z poduszkami (nie podłączone) z Seata Ibiza Cupra 6K2 rocznik 1999-2002 obszyte eko-skórą i materiałem a wyróżnia je tylna kanapa wyprofilowana na dwu-osobową, osłony lusterek z głośnikami wysokotonowymi z Cordoby 6K2 99-02 (delikatnie przerobione), nakładki na pedały Audi TT, mieszek i gałka biegów z Golfa IV, zmieniona wykładzina podłogowa z szarej na czarną, wymieniony tunel środkowy ze schowkiem, wymieniony hamulec ręczny na plastikowy wraz z obudową, oczywiście zostały wymienione także tapicerki bagażnika na Polo Classic; v2011: kierownica Raid Silberpfeil 320mm. v2012: Recaro Sportster CS z Renault Clio Sport F1 z customowymi mocowaniami, podsufitka oraz słupki w czarnej Alakantarze, czarna lampka, czerwone pasy bezpieczeństwa z Ibizy Cupry 6K, zegary Golf mk3 Vr6. v2013: wróciły przednie fotele z Ibizy Cupry 6K2, reszta bez zmian.
- AUDIO: BRAK.
NA WSTĘPIE WIELKI DZIĘKI DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY MIELI WPŁYW NA POWSTANIE PROJEKTU. DZIĘKI.
Z góry uprzedzam osoby tak lubiące szukać w autach tzw „drutów” itp. Mam podejście do tego auta takie, że buduję je DLA siebie nie dla nagród i wyróżnień, jeżeli będę miał wybór siedzieć godzinami i pucować auto w garażu a możliwość pojeżdżenia zawszę wybiorę to drugie. Jeżeli komuś po oględzinach auta przypadnie (lub nie) do gustu jakość wykonania prac blacharsko-lakierniczych to prace blacharskie wykonał Grzegorz a lakiernicze Artur i Krzysiek
Dlaczego akurat ten model i taka wersja?
Zaczęło się wszystko od zakupu przez rodziców salonowego Polo Classic w 1998r, niestety po 5 latach został skasowany (pewna pani go nie zauważyła… ) i sprzedany (odkupił go z powrotem serwis VW i auto dalej śmiga). Chciałem zrobić jakiegoś fajnego VW, ale szukałem czegoś wyjątkowego, czegoś, czego nikt nie ma i tak właśnie padło na Polo Classic w wersji bardziej sportowej, czyli Coupe.
Chodziło to już za mną od wielu lat, ale zawsze było zastanawianie się czy…. $$$$. Auto powiedziałem, że jak zbuduje to będzie tylko na letnie weekendy, więc musiało troszkę czekać… Pod koniec 2009 zapadła decyzja pie…..ć kasę budujemy i zaczęły się poszukiwania bazy… Warunków było kilka, jak najstarszy, jak najtańszy ale najważniejsze jak najbardziej się da bezwypadkowy (to było wyzwanie ) Zwiedziłem pół Polski obejrzałem trochę „bezwypadkowych” aż w końcu po trzech miesiącach poszukiwań pod koniec grudnia 2009 znalazłem auto, decyzja jedziemy, na zewnątrz mróz i śnieg a trzeba zrobić ponad 300km w jedną stronę… Pojechaliśmy z ojcem i po oględzinach zapadła decyzja bierzemy długa droga do domu bo na drogach śnieg/lód a auto oczywiście na latówkach i tak dzień przed wigilią auto postawiłem w garażu (fajny prezent ). Zaczęło się szukanie części i doprowadzanie auta do jak najlepszego stanu mechanicznie, a później… to już się zaczęła rzeźba czyli blacharka i lakier, ale o tym to już w dalszej części projektu posegregowane chronologicznie…
Co mnie najbardziej cieszy w tym aucie? Wiele osób patrząc na auto nie widzi żadnych modyfikacji myśląc że jest to seria na większych kołach… …miny ludzi z ASO VW bezcenne
Trochę historii Polo Classic
Model Polo Classic oznaczany popularnie 6KV każdy na pewno widział na naszych drogach – produkowany na rynki Europejskie w latach 1996-2002 (w 2000r przeszedł face lifting). Niewiele osób jednak wie, że był produkowany także na rynki Meksyku, Brazylii, Argentyny, Afryki Południowej w różnych wersja, choć konstrukcyjnie niezmiennych to można się doszukać fajnych detali (może komuś się ta wiedza przyda do stworzenia swojego wyjątkowego Polo Classic - ja już swojego mam ) do 2009 roku. Właśnie na tamtych rynkach auto zyskało dużą popularność i można znaleźć wiele zmodyfikowanych egzemplarzy, ale niestety nie do końca odpowiadających „naszym” gustom, są także pozytywy, auto brało udział w wyścigach torowych „Polo Classic Cup” w Afryce . Na rynku z kolei Niemieckim można znaleźć kilka sztuk naprawdę przerobionych z gustem i posiadających mocne silniki, jak np. VR6. Sam do końca jeszcze nie rozszyfrowałem dokładnie, na jakich rynkach szedł, z jaką nazwą i jakimi zmianami…
PLANY
Jakie plany? hmm jak chyba każdy na tym forum, dążenie do jak najlepszego jakościowo auta i oczywiście mocnego. Nie będę na razie pisał kolejnych planów, ponieważ to jest dość droga zabawa i zawsze są jakieś komplikacje, jak już będzie na etapie kupowania gratów i składania to zamieszczę info. Auto ma potencjał, można znaleźć trochę rarytasów do tego modelu, a ja mam jeszcze kilka pomysłów na wydaje mi się ciekawe detale…
ZMIANY PRZEPROWADZONE:
Zmiany przeprowadzone na przełomie 2009/2010 roku
Jedziemy z tematem…
- 23.12.2009r Zakup auta bazowego, produkcja 1997r, przebieg 198 260km, sprowadzony z Holandii, książka serwisowa do 26.04.2009 (ile w tym prawdy – nie sprawdzałem)
Kilka fotek auta po przyprowadzeniu, są to jedyne zdjęcia auta w oryginale jakie posiadam. Na ostatnim zdjęciu widać silnik z późniejszego etapu już po przeglądzie i wymyciu.
- 01.02 – 22.03.2010 Ruszyły prace. W tym okresie zostały przeprowadzone prace przygotowujące auto do oddania na blacharnie. Rozebrałem całe wnętrze, pousuwałem zbędne element z zewnątrz auta, które nie występowały w Polo Classic lub nie pasowały do mojej koncepcji, zamontowałem zawieszenie gwintowane KW i dopasowałem koła na dystansach. Po zakupie wszystkich potrzebnych części poskładałem cały przód jak VW przykazał. Następnie auto trafiło na przegląd do mechanika, zostały pozmieniane wszystkie płyny, paski, kompletny rozrząd oraz tarcze i klocki przód – tył, gdy auto było już sprawne technicznie trafiło na 3 miesiące na przeróbki blacharsko-lakiernicze.
Trochę fotek części… …użytych do przebudowy gromadzonych w okresie od lutego do lipca 2010, poza kołami których właścicielem jestem od kilku lat i z powodu obniżenia kosztów projektu zostały tu zastosowane. Zawieszenie kupiłem także kilka lat temu jako nowe do mojego poprzedniego auta (jest na forum) czyli Seat Cordoba Coupe 1.9TDI z 2000r, zostało tylko przerobione w celu dopasowania do tego auta.
Części Polo Classic Małe zestawienie potrzebnych części do przeróbki na Polo Classic. Na drugim zdjęciu widać przymiarkę zderzaka PC, tylne mocowania oczywiście pasują z boku są inne mocowania. Przeróbka przodu polegała tylko na odkręceniu oryginalnych części i przykręceniu od PC.
Koła RH ZW1 środki polakierowane proszkowo a ranty wypolerowane, nowe wentyle i opony przód.
Wnętrze Na pierwszym zdjęciu jest fotel oryginalny na pozostałych już wnętrze Ibizy Cupry. We wnętrzu trzeba było zmienić także cały tunel środkowy, dźwignię hamulca ręcznego i jego osłonę na montowaną w PC ponieważ się różniły. Ze względów estetycznych została jeszcze wymieniona kierownica i gałka zmiany biegów wraz mieszkiem oraz zaślepki lusterek na takie z głośniczkami wysokotonowymi. Ponieważ auto posiadało niezbyt ładny kolor tapicerki a mianowicie szary byłem zmuszony wymienić jeszcze wykładzinę podłogową właśnie z szarej na czarną.
Zawieszenie Odboje TaTechnix i zawieszenie gwintowane KW Variant 2 Inox Line
Inne Lakier do lamp tył, pasta polerska, wycieraczki Aero i część oryginalnych części VW/Seat, powinna być jeszcze fotka oryginalnej szyby przedniej ale nie zrobiłem.
- 02.04 – 30.06.2010 Najważniejsza część projektu, czyli prace blacharskie i lakiernicze.
Na pierwszych zdjęciach widać próbne cięcia i przymiarki klapy bagażnika. Z powodu pewnych różnic konstrukcyjny cięcie zostało poprawione i poskładany tył PC. Gdyby pomalować linię cięcia na kolor czerwony już na tym etapie można by się naciąć że to Polo Coupe. Dalszy etap to wspawywanie reperaturek nadkoli tył, usuwanie mocowań progów, zaspawywanie kierunków bocznych i anteny radiowej, usuwanie zamka klapy bagażnika oraz znaczka VW. Na tym zakończyły się prace blacharskie i przystąpiono do prac przygotowawczych, ale o tym już nie mam pojęcia, więc nie będę opisywał a większość prac widać na zdjęciach.
Jak widać po zdjęciach byłoby nieporozumieniem budowanie Polo Coupe na bazie sedana.
- 30.06 – 02.07.2010 Odbiór auta po lakierowaniu i szybkie składanie.
- 02.07 – 04.07.2010 Premiera nie do końca skończonego auta odbyła się na Wolfsgruppe VAG Event 2010 Auto otrzymało wyróżnienie za ”Najciekawsze auto wg volXzone Vag Event 2010” za co jeszcze raz wielkie dzięki. Niestety w tym momencie auto odmówiło posłuszeństwa i nie pojechało po nagrodę, a usterka była banalna, zniszczone już wiekiem klemy słabo przewodzą prąd i problemy…
- 04.07 – 31.07.2010 W tym okresie został zakupiony zestaw kosmetyków firmy Meguiars – tak na próbę.
Nowa zaślepka haka holowniczego zderzaka tył ponieważ poprzednia zginęła podczas jazdy – może za twardo - zamontowana była dobrze.
Zostały także pomalowane zaciski hamulcowe przód tył na kolor czarny.
- 22.08.2010 Kolejny zlot na którym się pojawiłem to I Zlot Cultstyle.pl 2010 - Wilcze Laski. Zlot zaliczam do udanych, pogoda pomimo złych prognoz dopisał i było bardzo słonecznie, organizacja zlotu uważam, że jak na pierwszy raz była bardzo dobra a w przyszłości będzie jeszcze lepiej. Pozdr dla wszystkich znanych mi osób i nowo poznanych – do następnego.
W ten sposób oficjalnie zakończyłem sezon 2010 Prywatnie auto jeszcze przy dobrych warunkach atmosferycznych wyjedzie, aż zostanie uśpione w nowym garażu na czas zimy
Na koniec jeszcze takie szybkie zdjęcie (tuż przed sprzedażą kierownicy) jak wnętrze prezentowało się z kierownicą Raid HP 28cm
- 14.10.2010 Koniec sezonu, auto zapadło w sen zimowy...
Zmiany przeprowadzone na przełomie 2010/2011 roku
OPIS AUTA:
- MODEL: Polo Classic 6KV - ROK: 2010 - SILNIK: 2.0 16V (ABF) - zmiana oleju Motul, filtrów, itp. usunięcie wycieku paliwa ze zbiornika. - MOC: 150KM - MODY POD MASKA: BRAK - ZAWIESZENIE: BRAK - UKŁAD HAMULCOWY: BRAK - KOLA: uszczelnianie, polerka, woskowanie - NADWOZIE: poprawki montażowe, woskowanie... - WNĘTRZE: poprawki elektryki, dopracowanie plastików, ... - AUDIO: BRAK.
Auto na sezon 2011 jest w specyfikacji jak na sezon 2010 poza drobnymi widocznymi modyfikacjami, pierwszą jest zmiana kierownicy z Raid HP 28cm na Raid SILBERPFEIL 32cm oraz pomalowanie całych lamp tył na czerwono i przerobienie oświetlenia.
Założenia na ten sezon były skromne, wybudować garaż i zbierać kasę na modyfikację w sezonie 2012. Z powodu notorycznego braku czasu, planowanej na połowę lipca obrony i przedłużającej się budowy garażu nie było warunków do jakichkolwiek modyfikacji, zostały przeprowadzone tylko drobne zmiany w elektryce, wnętrzu i nadwoziu.
Niestety nie udało się do końca wypełnić założeń i dość duża kasa popłynęła znowu na auto
Jako, że konkurencja nie śpi… pod koniec marca zostało zakupionych dużo części mechanicznych, które pozwalają planować już modyfikację na 2-3 lata w przód, a pierwsze zostaną zamontowane na sezon 2012, jeżeli nie wystąpią nieprzewidziane kłopoty finansowe.
Pod koniec lipca powinny się pojawić jakieś nowe informacje na temat przygotowywania części do montażu zimą 2011 z czego jestem bardzo zadowolony bo interesuje mnie to bardziej niż modyfikacje stylistyczne
Ten sezon jest pod nazwą ”bye, bye ABF ”
- 28.03.2011 Rozpoczęcie sezonu... może za dużo powiedziane, ale auto po 6 miesiąca w końcu opuściło zastępczy garaż i zaliczyło badanie techniczne
Przez najbliższy okres czasu auto będzie przygotowywane do wyjazdu na rozpoczęcie sezonu w Rothenburgu.
- 03.04.2011 Udało się znaleźć chwilę czasu i zmontować w końcu lampy tył Lampy zostały pomalowane całe na czerwono bez białych pól wstecznego/przeciwmgielnego w ich miejsce zostały wmontowane kierunkowskazy aby osiągnąć w miarę legalny efekt świecenia, przeciwmgielny znajduje się teraz w miejscu kierunkowskazu, a wstecznego brak. Nie do końca jestem zadowolony z malowania ponieważ powstało kilka zacieków których nie udało mi się usunąć podczas szlifowania papierami oraz są trochę matowe z powodu braku polerki mechanicznej i odpowiedniej pasty kiedyś się poprawi
- 16.04.2011 Pierwszy zlot sezonu zaliczony cult-style SAISONAUFTAKT 2011 Impreza jak najbardziej udana, pogoda dopisała ponieważ nie padało, a nawet twarz czerwona od słońca najważniejsze, że ekipa dopisała, pośmiało się i bezawaryjnie wróciliśmy do następnego
Auto zostało uszkodzone w skutek obtarcia o barierę rozdzielającą pasy
Szkoda powstała w skutek zajechania drogi przez inny pojazd zmieniający pas na lewy którym jechałem i aby uniknąć zderzenia przytarłem lewym bokiem o barierę
Straty to przytarty błotnik przód oraz zderzak, błotnik tył oraz zderzak, pogięty rant przedniego koła dość poważnie i rant tylnego koła...
- 01.05.2011 Fotki jak wygląda szkoda w rzeczywistości, wcześniej nie było czasu ani chęci nic robić
Przedni rant kwalifikuje się do wymiany, tył prawdopodobnie uda się doprowadzić do zadowalającego wyglądu
Elementy karoserii nie zostały pogięte, więc czeka je ponowne lakierowanie...
- 01.07 – 03.07.2011 Udało się odwiedzić najważniejszą imprezę roku w PL czyli Wolfsgruppe VAG Event 2011 Auto otrzymało wyróżnienie w kategorii Seat/Skoda za co jeszcze raz wielkie dzięki.
- 03.09.2011 W dniach 02-04.09.2011 odbywał się I Ogólnopolski Piknik Fanów VW Polo organizowany przez VW Polo Klub Polska oraz VW Polo Squad. Udało się wybrać na jeden dzień i pierwszy raz odwiedzić imprezę organizowaną przez fanów VW Polo. Charakter imprezy piknikowo-rodzinny co zaowocowało bardzo dobrą imprezą, szkoda że tylko jeden dzień ale w przyszłym roku się zostanie na dłużej .
- 09.10.2011 Impreza kończąca sezon 2011 odbyła się po raz pierwszy w naszych rejonach organizowana przez ekipę Wolfsgruppe czyli Wolfsgruppe BBQ na terenie Pachura Moto Center. Bardzo dobre zakończenie sezonu w kameralnej atmosferze w towarzystwie znajomych oraz z ciekawą atrakcją w postaci hamowni na której każdy chętny mógł sprawdzić moc swojego auta.
- 29.10.2011 nadszedł dzień ostatniej przejażdżki kompletnym autem tego sezonu
nagrałem do archiwum filmik z przyspieszenia ABF'a, auto zwarzone i kilka szybkich fotek:
Koniec sezonu, auto zapadło w sen zimowy...
Zmiany przeprowadzone na przełomie 2011/2012 roku
OPIS AUTA:
- MODEL: Polo Classic 6KV - ROK: 2010 - SILNIK: 2.8 24V (BDE), skrzynia 6 biegów (DRP), wydech BDE/ABF. - MOC: 204KM, 270Nm - MASA WŁASNA: 1155kg - OSIĄGI: ~7,0s, 230km/h - MODY POD MASKA: silnik/skrzynia w kolorach czarny/czerwony, puszka filtra powietrza R32 mk5, brak zbiorniczka spryskiwaczy, wybierak skrzyni mk4, poduszki ZUO Company, półosie na zamówienie, łapa skrzyni custom. - ZAWIESZENIE: BRAK - UKŁAD HAMULCOWY: BRAK - KOLA: BRAK - NADWOZIE: BRAK - WNĘTRZE: Recaro Sportster CS z Renault Clio Sport F1 z customowymi mocowaniami, podsufitka oraz słupki w czarnej Alakantarze, czarna lampka, czerwone pasy bezpieczeństwa z Ibizy Cupry 6K, zegary Golf mk3 Vr6. - AUDIO: BRAK
- 30.10.2011 wnętrze zostało rozebrane i auto wygląda inaczej
Na początku 2011 roku przeglądając ogłoszenia na popularnym portalu aukcyjnym natrafiłem na ogłoszenie samochodu Seat Toledo 2.3 V5 170km (Anglik) w bardzo atrakcyjnych pieniądzach, który wkrótce jako dawca trafiło na vwzone a silnik do pewnego mk2. Wtedy urodził się pomysł poszukiwań troszkę mocniejszego auta jako dawcy czyli VW Golf mk4 w wersji V6 4motion czyli 204 konny silnik 2.8 24V. Po dłuższych poszukiwaniach w połowie marca udało się sprowadzi z Anglii uderzony egzemplarz.
Auto do końca lipca czekało na wolną chwilę kiedy to rozpoczęła się jego rozbiórka i kompletowanie wszystkich części potrzebnych do swapa.
Później było już z górki, wizyta u Krzyśka w Genowefie i ugadanie szczegółów po czym pod koniec listopada auto trafiło na przeszczep serca.
Tutaj już standard, czyli wymontowanie ABF'a, przygotowywanie silnika V6 oraz skrzyni. W skrócie: rozbieranie, malowanie, wymiana kompletnego rozrządu, sprzęgła, filtra / oleju silnikowego, płynu chłodniczego oraz oleju w skrzyni biegów, dorobienie półosiek, customowej łapy skrzyni, dodatkowo naprawa kilku rzeczy w aucie.
Po tych wszystkich zabiegach auto na początku lutego ożyło i zostało dokończenie szczegółów oraz ciężkie testy, czego wynikiem jest...
W tym miejscu wielkie dzięki dla Krzyśka i Radka z Genowefa Garage za profesjonalne podejście i dobrą robotę oraz dla szaleńca Raszjana
W między czasie trwały prace nad wnętrzem w czarnej alacantarze
Tym materiałem zostały pokryte słupki oraz podsufitka oraz do kompletu czarna lampka wewnętrzna
Zostały także zakupione czerwone pasy z Ibizy Cupry 6K, niestety okazało się, że nie pasują P&P i było trzeba drobnej modyfikacji do tego szybki pranie i można montować
Przez przypadek i zupełnie nie planowane zostały zakupione nowe dość rzadko spotykane w PL fotele, a mianowicie...
wygląd po przywiezieniu do domu i fota porównawcza z poprzednimi widać sporą różnicę w wysokości foteli i z tym było trzeba się uporać
pierwotny plan zakładał zamontowanie szyn od Renault na wcześniej przygotowanej konstrukcji co umożliwiłoby przesuwanie fotela do przodu w momencie składania oparcia, niestety ta opcja nie wypaliła
więc szyny wyleciały, zostały dorobione boczne elementy z blachy 3mm (taka sama grubość jak ori w Recaro) trochę przeszkadzały także boczne poduszki ponieważ wadziły o drzwi, ale z tym też udało się uporać (jakby ktoś słyszał, że ktoś potrzebuje boczne poduszki z tych foteli to bardzo chętnie się pozbędę )
jak już wszystko było spasowane i pospawane przyszedł czas na szlifowanie i malowanie na cały montaż miałem bardzo mało czasu i nie wygląda jakoś najlepiej ale tragedii nie ma, a na następny sezon pomyśli się nad czymś innym a przede wszystkim lżejszym - najlepiej coś z nierdzewki...
Kilka fotek poskładanego wnętrza na sezon 2012
oraz kilka szybkich jak ulep wygląda z zewnątrz
- 20-21.04.2012 Rozpoczęcie sezonu cult-style SAISONAUFTAKT 2012 Tradycyjnie już pierwszym zlotem sezonu było otwarcie na lotnisku w Rothenburgu na które wybraliśmy się z ekipą Wolfsgruppe. Niestety auto do tej pory bezawaryjne zaczęło odmawiać posłuszeństwa czego efektem było notoryczne wyłączanie się silnika podczas jazdy i tylko dzięki pomocy chłopaków z Wolfsgruppe udało się wrócić o własnych siłach za co wielkie dzięki Usterka jest na tyle uciążliwa i trudna do zlokalizowania, że jest chwilowa i auto po krótkim postoju odpala, Krzysiek z Genowefy jak zawsze stanął na wysokości zadania i już w poniedziałek miałem przygotowany nowy komputer aby wyeliminować wadliwość tego elementu. Na testach okazało się że tą przyczynę możemy wykreślić i trzeba szukać dalej jest to na tyle dobra wiadomość, że zakup innego sterownika silnika jest trudne i dość kosztowne.
Zmiany przeprowadzone na przełomie 2012/2013 roku - kliknij w obrazek
Zmiany przeprowadzone na przełomie 2013/2014 oraz 2014/2015 roku - kliknij w obrazek
ZLOTY / SPOTY / FOTKI: Fotki ze Zlotów/Spotów itp., znalezione w necie nie mojego autorstwa.
Na zakończenie w ramach ciekawostek (tak poza projektem) umieszczę trochę fotek odnośnie ewolucji modelu Polo Classic/Derby i odmian sportowych. W późniejszym terminie może troszkę fotek pomocnych w modyfikacjach. Linki:
2008: VWmania, VAG EVENT, TUNING DE LUXE 2009: TUNING DE LUXE 2010: Rothenburg, VAG EVENT, I Zlot CultStyle.pl, Cultoberfest 2011: Rothenburg, VAG EVENT, II Zlot CultStyle.pl, Piknik Polo Klub Polska, Wolfsgruppe BBQ 2012: Rothenburg, VAG EVENT, III Zlot CultStyle.pl 2013: VIII Zlot Polo Klub Polska, VAG EVENT, OSS Party, Style'd
cocoloco
Temat postu: Re: [Polo Classic 6KV] Coupe by Darek-vw
Wysłany: Nie 08 Sie, 2010
VW Zone Mod
Rejestracja: Śro 05 Lip, 2006 Posty: 4247 Skąd: Suchy Las / Poznań
Gadu-Gadu: 4722144
Auto: Felicita i B3 US
jest i on . Wreszcie Zasluzony dzbanek na zlocie , a jak dopracujesz szczegoly to pewnie posypia sie kolejne .
_________________
Madd
Temat postu: Re: [polo classic COUPE 6KV] Coupe by Darek-vw
Wysłany: Pon 09 Sie, 2010
VW Zone Mod
Rejestracja: Pią 18 Lip, 2008 Posty: 2466 Skąd: Jelenia Góra
Gadu-Gadu: 6467484
Auto: Scirocco R
Rewelacja!
Brawo, Brawo, Brawo!
Bardzo mi się podoba. Pomysł, wykonanie, całkoształt. Super, czekałem aż ktoś stworzy coś takiego
_________________ Get Low or Die Tryin'. _________________ Było: Polo 86c2f '91, Golf MK2 '88, Caddy 14D '83, Polo 86c '90, Golf MK2 '92, Polo 86c2f '92, Derby 86c '79, Santana '83, Jetta A2 '89, Scirocco MK2 '82, Polo 9n3 '08, Golf MK3 '94, Polo 86c2f '92, Golf MK2 ABF+ '90, Polo 6n2 GTI '00, Golf MK2 '92, Polo 86c2f Genesis '92, Derby 86c '84, Passat B5 '01, Caddy 14D '91, Derby 86c '83, Caddy 14d '92, Scirocco R '13... Jest:Golf MK2 GTI i coś tam jeszcze..
mimik144
Temat postu: Re: [polo classic COUPE 6KV] Coupe by Darek-vw
Wysłany: Pon 09 Sie, 2010
VW User
Rejestracja: Sob 25 Sie, 2007 Posty: 169 Skąd: Ostrowiec Św.
Gadu-Gadu: 2074461
Auto: Passat 2.0 4motion
Dobry, czytelny opis A autko jak najbardziej na gigantyczny +
luki_s3
Temat postu: Re: [polo classic COUPE 6KV] Coupe by Darek-vw
Wysłany: Pon 09 Sie, 2010
VW Zone Master
Rejestracja: Nie 04 Sty, 2009 Posty: 729 Skąd: WU
nie mam pytań! bardzo ciekawy projekt! powodzenia w dalszych modach
_________________ zapraszam do polubienia mojego fanpage'a www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2fl RS, O3 RS, O3 RS230, G 7GTI, G 7R, CLA 45 AMG, S5, RC F, GT3 RS, RS 7, S 63 AMG, RS6 i inne
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum