Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk3] 1.8 ABS gaśnie jak jest zimny na gazie
PostWysłany: Wto 07 Paź, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 19 Wrz, 2005
Posty: 1582
Skąd: Piekary Śląskie
Gadu-Gadu: 3101695
Skype: mar_1986
Auto: Golf mk3 1.8
Witam,
ostatnio pojawil mi sie taki problem. Gdy wyjade z garazu i przejade kawalek auto przelancza mi sie na gaz i po przejechaniu jakis 100m poprostu gasnie. Nie jest to zawsze bo w ciagu ostatnich 2 tygodni mialem trzy takie przypadki. Pozniej juz jezdzi normalnie i nic sie nie dzieje. Najgorzej bylo wlasnie za tym trzecim razem w niedziele. Auto zgaslo, uruchomilem go i tak jakby stracilo moc i to na gazie i na benzynie. Po rozgrzaniu silnika bylo juz lepiej i do setki szedl ok a potem mial bardzo ciezko. Zajechalem jakos do dziewczyny i wieczorem gdy wracalem auto jezdzilo znowu normalnie, bez niczego rozpedzil sie do 150 km/h.
Ma moze ktos jakies pomysly co to moze byc ??


Ostatnio edytowany przez mar, Wto 07 Paź, 2008, edytowano w sumie 1 raz


_________________
PozdraVWiam serdecznie :]
Offline
 Profil    3101695 mar_1986
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 08 Paź, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 07 Sty, 2007
Posty: 10
Miałem taki przypadek, niski poziom płynu w chłodnicy(w zbiorniku wyrównawczym prawie było na dnie, ubytek przez pompe wody), gaz jest zimny i po przełączeniu się silnik gaśnie. Po nagrzaniu się silnika idzie bo gaz się podgrzeje i wszystko jest ok.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 08 Paź, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Wto 14 Lis, 2006
Posty: 119
Skąd: Bydgoszcz
a przy jakiej tmperaturze parownika kompouter zezwala na przełączenie z benzyny na gaz?

Jesli parownik ma za niska temperature to nei ejst w stanei rozprężyc gazu i pali wtedy ogromne ilosci gaz, nie mowiac o takich problemach jak tutaj


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 08 Paź, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 19 Wrz, 2005
Posty: 1582
Skąd: Piekary Śląskie
Gadu-Gadu: 3101695
Skype: mar_1986
Auto: Golf mk3 1.8
Mariusz76 napisał(a):
niski poziom płynu w chłodnicy

to mam akurat w normie bo czesto tego pilnuje ;)
mahon napisał(a):
a przy jakiej tmperaturze parownika kompouter zezwala na przełączenie z benzyny na gaz?

parownik jest ustawiony na 30oC...



_________________
PozdraVWiam serdecznie :]
Offline
 Profil    3101695 mar_1986
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 09 Paź, 2008 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
normalna sprawa ze gasnie jak jest zimny,jak wyzej naisano moze byc ubytek plynu lub tez niska temp. na zewnatrz,silnik nie zdazy zagrzac plynu parownik zamarza i tu jest przyczyna,przynajmniej ja tak obstawiam bo mam to samo , jesli na dworze jest powyzej 15 stopni to objaw ten znika

mahon napisał(a):
a przy jakiej tmperaturze parownika kompouter zezwala na przełączenie z benzyny na gaz?


ja moge miec minus 15 i tez bez problemu mi sie przelacza

tak poza sprawa to kiedys wywalilo mi plyn i po przejechaniu 3 km na parowniku bylo 1,5 cm lodu i to w wakacje,normalna sprawa gdyz parownik jest ogrzewany plynem chlodniczym w celu skroplenia gazu a jak wiadomo sam gaz jest okropnie zimny



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 09 Paź, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Wto 14 Lis, 2006
Posty: 119
Skąd: Bydgoszcz
krzyh, przelaczy sie bo masz tak zaprogramowany sterownik. Mozna ustalic dowolna wartosc:) temperatura przy ktorej gaz bedzie działal prawidlowo to 30 stopni.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 09 Paź, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Sob 23 Sie, 2008
Posty: 93
Skąd: zary
Twoim problemem może być również stary parownik ,zanim się dobrze rozgrzeje to przylewa gazem,dla tego gaśnie,a po przełączeniu na benzyne dostaje i paliwo i gaz wtedy szarpie i niema mocy lub trzeba długo kręcić aż załapie.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 10 Paź, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 19 Wrz, 2005
Posty: 1582
Skąd: Piekary Śląskie
Gadu-Gadu: 3101695
Skype: mar_1986
Auto: Golf mk3 1.8
andziorekpl napisał(a):
Twoim problemem może być również stary parownik ,zanim się dobrze rozgrzeje to przylewa gazem,dla tego gaśnie,a po przełączeniu na benzyne dostaje i paliwo i gaz wtedy szarpie i niema mocy lub trzeba długo kręcić aż załapie.

Parownik ma niecale 20tys km tak jak cala instalka wiec raczej nie ma mowy. Chyba narazie przyjme opinie chlopakow u gory i zwale to za niska temperature. Bo od niedzieli jezdzi az milo i nic sie takiego podobnego nie stalo ;)



_________________
PozdraVWiam serdecznie :]
Offline
 Profil    3101695 mar_1986
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 10 Paź, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Sob 23 Sie, 2008
Posty: 93
Skąd: zary
Za niska temperatura,chya żartujesz ,a co będzie zimą?Zmień reduktor na inny albo niech ktoś wyreguluje instalacje na nowo lub przerobi obieg ,,wody" reduktora.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 10 Paź, 2008 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
andziorekpl napisał(a):
Za niska temperatura,chya żartujesz ,a co będzie zimą?Zmień reduktor na inny albo niech ktoś wyreguluje instalacje na nowo lub przerobi obieg ,,wody" reduktora.


skoro twierdzisz ze temp nie ma nic do tego to zapytam tak ?? po co wogole obieg wody w reduktorze ??

czekam na sensowną odpowiedz !! tylko od andziorekpl

potem dostaniesz nastepne pytanie



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 11 Paź, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 19 Wrz, 2005
Posty: 1582
Skąd: Piekary Śląskie
Gadu-Gadu: 3101695
Skype: mar_1986
Auto: Golf mk3 1.8
Panowie, prosze o nie robienie OT w tym temacie ;)



_________________
PozdraVWiam serdecznie :]
Offline
 Profil    3101695 mar_1986
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 11 Paź, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 26 Kwi, 2005
Posty: 786
Skąd: Berlin/Jarocin
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf V GTI
Mar a jeśli Ci sie stanie to znów, otwórz maske i sprawdź czy parownik czasem nie mas zpokryty lodem. Jeśli tak to znasz winowajce a jeśli nie to pomysli sie dalej :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 11 Paź, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 19 Wrz, 2005
Posty: 1582
Skąd: Piekary Śląskie
Gadu-Gadu: 3101695
Skype: mar_1986
Auto: Golf mk3 1.8
kaczajazda napisał(a):
Mar a jeśli Ci sie stanie to znów, otwórz maske i sprawdź czy parownik czasem nie mas zpokryty lodem. Jeśli tak to znasz winowajce a jeśli nie to pomysli sie dalej

ok kaczajazda, zobacze ale mam nadzieje, ze nie bedzie nastpnego razu ;) Minal tydzien od ostatniego razu i jezdzi jak kiedys wiec mam nadzieje ze problem znikl... :)



_________________
PozdraVWiam serdecznie :]
Offline
 Profil    3101695 mar_1986
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 11 Paź, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 26 Kwi, 2005
Posty: 786
Skąd: Berlin/Jarocin
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf V GTI
mar napisał(a):
kaczajazda napisał(a):
Mar a jeśli Ci sie stanie to znów, otwórz maske i sprawdź czy parownik czasem nie mas zpokryty lodem. Jeśli tak to znasz winowajce a jeśli nie to pomysli sie dalej

ok kaczajazda, zobacze ale mam nadzieje, ze nie bedzie nastpnego razu ;) Minal tydzien od ostatniego razu i jezdzi jak kiedys wiec mam nadzieje ze problem znikl... :)


Mialem podobna akcje ale była zima i -10 na dworze. Urochomilem przypadkiem na gazie i po chwili zgasł. Pozniej krecilem na benie i krecilem i nic. Podnosze maske a tutaj az po wtrysk szron ałaa


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 11 Paź, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Sob 23 Sie, 2008
Posty: 93
Skąd: zary
Odpowiedż dla krzyh.Czytaj dokładnie-temperatura na zewnątrz.Dalej-przerób obieg ,,wody ''reduktora.Popracuj kolego jakiś czas w firmie np.,,AUTO-GAZ MONTAż-SERWIS"wtedy porozmawiamy.


Ostatnio edytowany przez andziorekpl, Sob 11 Paź, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 



Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
 Strona 1 z 2 [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2017 - GRAPHI PLUS GROUP