Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 3 z 5 [ 66 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Golf MK5 Tour RH zw3 H&R by Krysek
PostWysłany: Sob 19 Gru, 2015 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 02 Cze, 2014
Posty: 32
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MKV Tour 1.9 tdi , 2008 r
Rumak
różne opinie słyszałem na temat tych felg, jedni mówią ze to zw2 tylko w 18" i 3tlg, inni twierdzą ze zw2 wychodziły tylko w 17 calach i były 2tlg, inni znowu mówią ze to nie są żadne zw2 tylko rh topline, sam juz nie wiem co to za koło :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Golf MK5 Tour RH zw3 H&R by Krysek
PostWysłany: Nie 20 Gru, 2015 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Czw 10 Maj, 2012
Posty: 398
Gadu-Gadu: 0
Auto: Vw Polo 6n Open Airrr
Koło jest fajne i dobrze siedzi, podróba to nie jest na pewno :-D. Więc czego chcieć więcej?



_________________
Mein wagen: viewtopic.php?f=98&t=102286
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Golf MK5 Tour RH zw3 H&R by Krysek
PostWysłany: Pon 21 Gru, 2015 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 02 Cze, 2014
Posty: 32
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MKV Tour 1.9 tdi , 2008 r
Zapomniałem dodać że wpadły też nowe lampy do tyłu ori Valeo led, jakieś tam fotki koła ustrzelone ze Słowikowymi Alfami kolegi, kolor docelowo wyszedł trochu jaśniejszy niż auto, wręcz do słonka są srebrne :? , ale miejmy nadzieje ze pomimo tego będzie dobrze wyglądało ;)
Image
Image
Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Golf MK5 Tour RH zw3 H&R by Krysek
PostWysłany: Pon 21 Gru, 2015 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 16 Kwi, 2013
Posty: 3
Gadu-Gadu: 520788
Auto: Golf III
Mam te same felgi ale aż nie wierze, że taki rant do golfa w nich wszedł. Miałeś osadzenie toczone? U mnie na rancie 2.25 z tyłu wystają 4cm


Offline
 Profil    520788
 
 Temat postu: Re: Golf MK5 Tour RH zw3 H&R by Krysek
PostWysłany: Pon 21 Gru, 2015 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 02 Cze, 2014
Posty: 32
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MKV Tour 1.9 tdi , 2008 r
Nic nie było toczone, rant 3,25 dlatego że bębny są bardzo wąskie, takie zdj mam jak sie chowa to 9,5j przy et 24 około
Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Golf MK5 Tour RH zw3 H&R by Krysek
PostWysłany: Pon 21 Gru, 2015 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 18 Cze, 2008
Posty: 1951
Skąd: Kwidzyn
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo 6n2/Jetta
to mi na 19 przy et 35 i szerokości 9,5j bardziej wystaję ;)



_________________
RUMAK

Było 6N
Była Borówka
viewtopic.php?f=98&t=52443&view=unread#unread
Jest 6N2
viewtopic.php?f=98&t=86458&hilit=polo+by+rumak
Jest Jetta
viewtopic.php?f=98&t=100154
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Golf MK5 Tour RH zw3 H&R by Krysek
PostWysłany: Pon 21 Gru, 2015 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 02 Cze, 2014
Posty: 32
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MKV Tour 1.9 tdi , 2008 r
A ile stopni negatywu macie ? :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Golf MK5 Tour RH zw3 H&R by Krysek
PostWysłany: Pon 21 Gru, 2015 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 16 Kwi, 2013
Posty: 3
Gadu-Gadu: 520788
Auto: Golf III
Mam stare foto ale to coś pokaże jak u mnie to wygladalo

Image

Image

Ale mi tu nie chodzi o szerokość całej felgi bo ja akurat mam 10j tylko o sam rotor, że osadzenie jest bardzo małe przy tak plaskim rotorze. Ja akurat mam dwa różne rotory z innymi osadzeniami ale tak że przy tych felgach wejdzie do golfa rant 2.25 z przodu, gdzie u mnie 1.25 jest prawie na styk


Offline
 Profil    520788
 
 Temat postu: Re: Golf MK5 Tour RH zw3 H&R by Krysek
PostWysłany: Wto 22 Gru, 2015 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 02 Cze, 2014
Posty: 32
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MKV Tour 1.9 tdi , 2008 r
Ja na pewno nic nie robiłem przy rotorach, jeżeli to w czymś pomoże to zdj rotoru od tyłu, kwestia jeszcze jest taka w jaki sposób masz skręconą felgę , w jakiej kolejności ?
Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Golf MK5 Tour RH zw3 H&R by Krysek
PostWysłany: Śro 23 Gru, 2015 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 16 Kwi, 2013
Posty: 3
Gadu-Gadu: 520788
Auto: Golf III
O fajnie teraz widze ze jest coś jak moja na przodzie a czy możesz zmierzyć od kapsla wewnątrz do konca otoru wewnątrz - tam liniałka wejdzie. Jeśli mnie oczy nie mylą to rotor masz pomiedzy rantem a bebnem ? ja sie balem tak zakladać i mam rotor wsadzany od dołu do bebna a rant do bebna


Offline
 Profil    520788
 
 Temat postu: Re: Golf MK5 Tour RH zw3 H&R by Krysek
PostWysłany: Śro 23 Gru, 2015 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 02 Cze, 2014
Posty: 32
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MKV Tour 1.9 tdi , 2008 r
zmierzone w taki sposób jak na zdj , nie wiem czy o to chodziło , jest 37mm, dobrze Ci sie wydaje rotor jest pomiędzy bębnem a rantem ze względu na to ze urwałem w taki sposób 13mm i poszerzyła się felga o pół cala automatycznie
Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Golf MK5 Tour RH zw3 H&R by Krysek
PostWysłany: Śro 23 Gru, 2015 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Czw 12 Mar, 2009
Posty: 362
Skąd: Rzeszow- Wien
Gadu-Gadu: 1841717
Auto: golf mk1 , 1.8T golf 2 1.8t gt30
jak mnie oczy nie myla to ta felga nie ma centrowania rotora z bebnem... a to nie jest zbyt dobre. chyba ze tego na foto nie widac...


Offline
 Profil    1841717
 
 Temat postu: Re: Golf MK5 Tour RH zw3 H&R by Krysek
PostWysłany: Śro 23 Gru, 2015 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 02 Cze, 2014
Posty: 32
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MKV Tour 1.9 tdi , 2008 r
vwbrother
Nie ma, dlatego mam pierścienie centrujące z dystansem 2mm
Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Golf MK5 Tour RH ZW2 3tlg radinox AIR by Krysek
PostWysłany: Nie 07 Lut, 2016 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 02 Cze, 2014
Posty: 32
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MKV Tour 1.9 tdi , 2008 r
Spy foto gratów na nowy sezon, końcem lutego zaczynam składać :D

Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Golf MK5 Tour RH ZW2 3tlg radinox AIR by Krysek
PostWysłany: Śro 09 Mar, 2016 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 02 Cze, 2014
Posty: 32
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MKV Tour 1.9 tdi , 2008 r
A wiec tak, Air na pokładzie już, oczywiście caly czas trwaja poprawki oraz pozostalo zrobić wykoczenie typu , umiejscowienie manometrów, podlaczyc pilot, poskladac wnętrze do kupy itp, na obecna chwilę tylny błotnik raz wskakuje raz nie, będę musial trochę zrolować błotnik a z przodu potrzeba kolo 3-4 mm żeby zrównać kolo z błotnikiem, będę działal, jak ogarnę wszystko do końca wrzucę więcej fotek
Na razie tylko takie spy foto :

Image


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 3 z 5 [ 66 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 36 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe