MODEL:Golf mk2 1990
SILNIK: 1.6 PN LPG
MOC: 51kW/70KM/118Nm
MODY POD MASKA: seria
ZAWIESZENIE: amortyzatory TA-Technix + sprężyny 40/40 H&R
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: 170/70-13 VW white
NADWOZIE: seria
WNETRZE: seria
AUDIO: radio Blaupunkt Alfa VW reszta seria
Zmiany przeprowadzone:
zewnętrzne:
- wymiana zawieszenia
- wymiana anteny
- regeneracja lakieru
- odnowienie starych stalówek VW
wnętrze:
- przywrócenie oryginalnego wnętrza
- naprawa wiązki audio
Plany:
- szeroka stal lub dystanse do stalówek 14" + opona 155/55
- wymiana tłumika na oryginalny i wypolerowanie go
- założenie gaźnika Webera + przebudowa dolotu powietrza
- założenie podsufitki lub naprawa tej co jest
- założenie zderzaków wąskich z chromami + znaczki w chromie + emblematy odnowione
- założenie halogenów mini w prostokącie z żółtymi zarówkami
- likwidacja paru rys lub malowanie
- opcjonalnie bagażnik na dach dwie opcje: oldschoolowy z poloneza (odrestaurowany) lub belki z niespodzianką pewną.
Golfik zakupiony od magików (fotel kierowcy od seata, rynna zamiast tłumika, chlew w środku, itd.), niby kilka rzeczy do roboty ale po miesiącu zaczął się maraton napraw. Od chłodnicy nowej, pompy paliwowej, po zawieszenie, które miało być nowe (pół roku wytrzymało) i ciągle na coś trafiam im więcej grzebie. Ogólnie chcę z niego zrobić użytecznego, obniżonego, ładnego klasycznego golfika, bez szaleństw, ale dopiero po pół roku napraw zacząłem iść w tym kierunku.
Trochę zdjęć:
Zapraz po zakupie:
Stan na 16.02.2014 (już po najważniejszych naprawach, ale z padniętym zawieszeniem):
Stan na 23.02.2014
Filmik z transformacji:
LINK DO FILMIKU