Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Polo 6n] DiabloHR
PostWysłany: Pon 13 Sie, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 16 Kwi, 2009
Posty: 73
Skąd: Bielsko-Biała
Gadu-Gadu: 2625313
Auto: Caddy Mk1, Passat B5FL, Polo 6n
POLO 6N

SILNIK: 1.4 AEX
ROK: 1996 (od salonu w rodzinie)
MODY POD MASKA: Seria
ZAWIESZENIE: Gwint
UKLAD HAMULCOWY: Seria
KOLA: mangels R14 7j
AUDIO: Jakieś radio + skrzynia + wzmaciancz

Zmiany przeprowadzone:
- szerokie zderzaki
- koło Mangels
- gwint
- klapa oczyszczona ze znaczków i klamki
- wywalona wycieraczka tylna
- zdjęte listwy boczne i chlapacze
- kierownica z nabą momo
- dołożone wspomaganie kiery
- dołożone elektryczne szyby
- atrapa "no emblemat"
- lampy tył 6n2
- zaślepki w kierunki i dekielki Wolfsburg (made in home)
- tapicerka boczna zmieniona na czarną z kieszeniami pod głośnik
- wygładzony tylny zderzak z wnęki na hak
- gała biegów 6n2
- zmana całego podświetlenia wnętrza z zielonego na czerwony

Plany:
- ogarnąć wszystkie mankamenty po malowaniu
- skręcić bardziej gwint i wyrównać
- komplet wypoczynkowy z golfa IV recaro
- przez zimę nazbierać na airride

Historyczne foty:
Image
Pierwsze zmiany - koło Borbet T i wygładzanie zdesia
Image Image Image
Następnie wpadły Mattigi R14 j7 i gwint
Image Image Image
Wnętrze aktualnie wygląda tak i jak widać przyciski od szyb zostały wprawione jak w golfie III (oryginalnie są na konsoli środkowej)
Image Image
Tej zimy polo nie miało lekko i po zabraniu znaku z drogi + poprzednie lata eksploatacji wymusiły pomalowanie praktycznie całego auta... Zdecydowałem się na zmianę koloru. Padło na paletę audi a konkretnie zainspirowało mnie A4 B6 avant. Zimę objeździłem też na tylnej osi z mattigami i co łatwo się domyślić też wymusiło zmianę koła
Image Image Image Image Image Image
Polo odebranie dosłownie parę dni temu. Z koloru jestem bardzo zadowolony, ale niestety praktycznie cały lewy bok i tylna klapa idzie do ponownego malowania... Fotki robione zaraz po poskładaniu całego auta w 3godziny. Teraz już większość szpar jest spasowana i zderzak uzbrojony. Pracuję dalej nad detalami i spasowaniem tylnych świateł
Image Image Image Image Image
Na dzień dzisiejszy tyle i jak tylko zrobi się lepsza pogoda to pożyczę jakiś lepszy aparacik i będą następne foty z postępu prac
Pozdro! :ok:



_________________
Polo 6N viewtopic.php?f=98&t=77906
Caddy Mk1 viewtopic.php?f=98&t=82125
Offline
 Profil    2625313
 
 Temat postu: Re: [Polo 6n] DiabloHR
PostWysłany: Pon 13 Sie, 2012 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 28 Sty, 2007
Posty: 1330
Skąd: Augustów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Polo 86c GL 83', VW Polo 86c BEACH 90'
Bardzo dobrze działasz. Czekam na te świeższe zdjęcia :)



_________________
vw polo 86c
viewtopic.php?f=98&t=71536

Moje aukcje.
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=2918519

http://olx.pl/i2/oferty/uzytkownik/1OCkn/
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 6n] DiabloHR
PostWysłany: Pon 13 Sie, 2012 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 18 Cze, 2008
Posty: 1947
Skąd: Kwidzyn
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo 6n2/Jetta
Dobry kolorek , sporo ciekawych zmian, koło też ok . To prawda lampy trzeba lepiej spasować bo odstają . Wim coś o tym bo w swpjej byłej 6n tez sie z tym bawiłem . Czekam na lepsze foto.



_________________
RUMAK

Było 6N
Była Borówka
viewtopic.php?f=98&t=52443&view=unread#unread
Jest 6N2
viewtopic.php?f=98&t=86458&hilit=polo+by+rumak
Jest Jetta
viewtopic.php?f=98&t=100154
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 6n] DiabloHR
PostWysłany: Czw 16 Sie, 2012 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 18 Lip, 2008
Posty: 2466
Skąd: Jelenia Góra
Gadu-Gadu: 6467484
Auto: Scirocco R
Cytuj:
ROK: 1996 (od salonu w rodzinie)

Super! No to się doczekała nowego życia :)

Kolor super, mangelsy których niecierpię też mi tutaj pasują. Mogłaby tylko troszke niżej leżeć :)



_________________
Get Low or Die Tryin'.
_________________
Było: Polo 86c2f '91, Golf MK2 '88, Caddy 14D '83, Polo 86c '90, Golf MK2 '92, Polo 86c2f '92, Derby 86c '79, Santana '83, Jetta A2 '89, Scirocco MK2 '82, Polo 9n3 '08, Golf MK3 '94, Polo 86c2f '92, Golf MK2 ABF+ '90, Polo 6n2 GTI '00, Golf MK2 '92, Polo 86c2f Genesis '92, Derby 86c '84, Passat B5 '01, Caddy 14D '91, Derby 86c '83, Caddy 14d '92, Scirocco R '13...
Jest:Golf MK2 GTI i coś tam jeszcze..
Offline
 Profil    6467484
 
 Temat postu: Re: [Polo 6n] DiabloHR
PostWysłany: Wto 28 Sie, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 16 Kwi, 2009
Posty: 73
Skąd: Bielsko-Biała
Gadu-Gadu: 2625313
Auto: Caddy Mk1, Passat B5FL, Polo 6n
Dziś pobawiłem się aparatem. Mimo, że aparat jest dobrej klasy to fotki wyszły tak sobie. Niestety nie mam ręki do fotek, ale można co nie co zobaczyć. Wpadł jeszcze kumpel i okazało się że w bagażniku ma fajny bajerek który też pojawił się w kadrze :cfaniak:
Image Image Image Image Image
Image Image
Z nowości to wpadł stickers na lusterko i panel środkowy
Image Image Image

Jeszcze jedna sesja na szybko i zapomniałem złożyć słoneczniki :?
Image Image
Image Image Image Image Image

I mały sukcesik w postaci docenienia Polo przez zarząd PKP i oto polo na kalendarzu klubowym yupii
Image



_________________
Polo 6N viewtopic.php?f=98&t=77906
Caddy Mk1 viewtopic.php?f=98&t=82125
Offline
 Profil    2625313
 
 Temat postu: Re: [Polo 6n] DiabloHR
PostWysłany: Sob 05 Sty, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 24 Sty, 2011
Posty: 110
Skąd: Bielsko-Biała\Letterkenny
Gadu-Gadu: 5820789
Auto: VW Polo 6n2
no no no fajne polo :) jestem z BB i nie wiedziałem że takie 6n śmiga po moim mieście :) pozdrawiam



_________________
viewtopic.php?f=98&t=100793
Offline
 Profil    5820789
 
 Temat postu: Re: [Polo 6n] DiabloHR
PostWysłany: Sob 05 Sty, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 16 Kwi, 2009
Posty: 73
Skąd: Bielsko-Biała
Gadu-Gadu: 2625313
Auto: Caddy Mk1, Passat B5FL, Polo 6n
sikor1984 napisał(a):
no no no fajne polo :) jestem z BB i nie wiedziałem że takie 6n śmiga po moim mieście :) pozdrawiam

Ostatnio mało jeżdżę polo, bo więcej to firmówką ;) Po za tym aktualnie siedzi w garażu i zostanie tam do "lepszych dni" czyli gdzieś do marca. Jak tylko jest lepsza pogoda to oczywiście wyprowadzam na spacer ;)

Z nowości to doszedł smoked front i chyba lepiej pasuje od ori?
Image

Foto marnej jakości i auto brudne, ale z efektu na żywo jestem zadowolony



_________________
Polo 6N viewtopic.php?f=98&t=77906
Caddy Mk1 viewtopic.php?f=98&t=82125
Offline
 Profil    2625313
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 7 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot], michal100191, MSN [Bot] oraz 0 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
    Skup aut Poznań Forum webmasterskie Forum mechaniczne
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe