Siema, jedynym powodem dla którego założyłem temat jest to że będę miał wszystkie zdjęcia w jednym miejscu ... przez pewien okres odsunąłem się od vw - dość znacznie...
po ponad roku przerwy postanowiłem że zrobię coś na co miałem już od dawna ochotę... czyli zbuduję sobie mk1 którym będę mógł się pobawić
poprzednie moje mk1 prezentowało się tak:
MODEL: Golf Typ17 SILNIK: 1.6[?] swap na 1.8T AUQ 180km MOC: ~ 180km MODY POD MASKA: tak jak fabryka nakazała, będzie czysty OEM ZAWIESZENIE: gwint UKLAD HAMULCOWY: przód 280, tył mk4 KOLA: bliżej nie określone koła w rozmiarze szesnastym NADWOZIE: szeroka dokładka WNETRZE: fotele + kanapa od corrado AUDIO: seria a nawet brak ZMIANY PRZEPROWADZONE: gwint na aucie, silnik zdemontowany PLANY: wszystko opisane, plany zmieniać się będą z dnia na dzień, póki co swap
Większość mówiła że zacząłem dość nietypowo bo od kupienia dawcy jakim jest Seat Leon, po auto wyruszyłem z Carlssonem na Śląsk... 1000km przejechane i auto w domu
Później przyszła pora na zakup biorcy... tutaj wielkie podziękowania dla zbif'a, można powiedzieć że gdyby nie on, tego auta by nie było No i znów czekała mnie podróż, tym razem troszkę bliżej bo do Poznania. Zapakowany do prywatnego auta, laweta podpięta, wolne z pracy i można lecieć po auto. Później już tylko rozkręcanie
Część seata została rozsprzedana, wiązka elektryczna wyciągnięta jak i inne potrzebne części
markOne bez silnika
i dalej już poszło..
Z silnika zostało wykręcone to co zbędne Mocowanie silnika jest w trakcie "dłubania" za pomoc dziękuję da(vw)id'owi
postaram się na bieżąco aktualizować.
[12.05.2012] mając chwile wolnego czasu posiedziałem w garażu
Cały napinacz został zdemontowany i zastąpiony rolką starego typu
Skrzynia biegów można powiedzieć że jest, czeka tylko na ostatnią decyzje, wybierak został zdemontowany z Seata i zostanie zamontowany w Golfie
[01.06.2012]
Zaległości spowodowane 12h zmianami w pracy, udało mi się nadgonić w tym tygodniu
Łapa spawana na "sucho" bez mierzenia do auta - zobaczymy co z tego wyjdzie
no i pozostało powiesić silnik na tej łapie
Jakby ktoś nie wiedział, to działam bez podnośnika i kanału
zdjęcia robione kluczem trzynastką i dziesiątką za co z góry przepraszam.
[02.06.2012]
tuley napisał(a):
szyyybko idziesz
kiedy planujesz wyjazd?
Nie ma co planować, trzeba działać ... zobaczymy jak się uwinę
pczerniej napisał(a):
to co a Evencie się widzimy i stajemy na kreske
hehehe jak pożyczę od kogoś mk1 to możemy stanąć
Trzeba sobie jakoś radzić
Takie tam
Jeżeli chodzi o wnętrze, to zostaną fotele z Corrado no i wybierak nie będzie w żaden sposób schowany
[09.07.2012] rusztowanie załatwione, no to można działać !
w górę.. i w dół..
wymiana mocowania silnika
Zawieruszyłem gdzieś dolną osłonę rozrządu...
i wietrzenie dupy..
[17.07.2012] Takie tam z zaskoczenia
Szczerze mówiąc, myślałem że miska będzie niżej
[23.09.2012] Co raz bliżej końca będzie wtedy jak to zacznie odpalać
Póki co sprzęgieł do auta
powinno wytrzymać
mam lekkie opóźnienie z fmic....
Dziś odebrałem taką o to paczuszkę
660x230x65 z FMIC.PL
Wczoraj została zamontowana podstawka Mocal'a pod zewnętrzną chłodnicę oleju (13rzędowa), przy okazji nowy filtr
Skrzynia na swoim miejscu teraz czas uporać się z wysprzęglikiem, dolotem i wydechem
Intercooler zamocowany
wszystkie plastiki założone, maska zamyka się bez żadnej kolizji
Niestety nie będzie frontu z 4 lampami z przyczyn oczywistych.. Na przód dojdzie jeszcze zderzak i szeroka dokładka
Będzie trzeba przyzwyczaić się do takiej mordki..
[20.10.2012] Dziś udało się pospawać dolot IC>turbo, IC>przepustnica
[04.11.2012] arturro, fajnie to będzie wyglądało jak będzie w ruchu
Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, w tym roku auto będzie się poruszało o własnych siłach
[25.11.2012] musze zacząc sie uwijać z autem, do następnego czwartku muszę mieć mniej więcej ogarnięte chłodzenie, paliwo i oleje..
zamówiona została chłodnica oleju 10 rzędowa
hamulce 280mm zaciski oplowskie, tarcze corradowskie 4x100 zamontowane... zbiornik od diesla tez na miejscu...
Hamulce na przód * tarcza 280mm 4x100 * zacisk GM 54mm
Chłodnica oleju 10 rzędowa 240 x 135 x 50 mm
Pora się zbroić
jak tak dalej pójdzie to północna część Polski będzie bogata w mk1 1.8T tak trzymać Panowie !
Chłodnica oleju zamontowana tymczasowo
zaślepka pod te combi valve/sai czy jak to sie tam zwie zrobiona i zamontowana
po wywaleniu SAI, N249, PCV, EVAP, zostało sporo miejsca przed kolektorem, dzięki temu zmieszczą się płaskie wentylatory 9" i 10"
[04.12.2012]
_ZaBa_ napisał(a):
niestety śnieg już spadł
[03.03.2013] Zapinać to może i będzie .. ale najpierw musi jeździć samo
Nowy wybierak - stara skrzynia..
jak połączyć linki ze skrzynią gdy śruby mocujące nie pasują?
dorobić nowe
koniec marca - kwiecień powinno wszystko latać
Mam nadzieję że z tego nie będzie leciało jak z sita )
w weekend zabiorę się za montaż zbiornika i przewodów paliwowych
Mam strasznie ograniczony czas, ale zawsze znajdzie się kilka godzin żeby pogrzebać przy żabie dziś wymieniłem zbiornik paliwa, zamontowałem przewody z tekalonu, podpiałem pompe paliwa.. wszystko działa !
[10.04.2013] Mam i koła na przód, szerokością nie powalają bo zaledwie 6j, ale na czymś muszę się turlać póki co
guma będzie 195/45/15 zabieram się powoli za wydech i będzie można się turlać, później już tylko kosmetyka, żeby tak nie odstraszało
[19.05.2013] Auto dostało nowe łapy od Pro-tune.pl, przy okazji założyłem nowy rozrząd rury na wydech i tłumik mam na miejscu, powoli zaczne go ogarniać
[26.05.2013] Chłodzenie ogarnięte, dolot poskładany na gotowo
Pompa hamulcowa do zmiany na tą z T4 uszczelka pod podstawką chłodniczki oleju do wymiany porządek z przewodami paliwowymi, najlepiej jakieś plastikowe złączki szeroka dokładka, polerka, i można smigać
Pierwsze szybkie mycie już za nami
[06.07.2013] Auto dostało nową szeroką dokładkę na przód, nową atrapę chłodnicy za co chciałbym podziękować stefanowi
Uszczelka pod podstawką filtra oleju wymieniona, już nic nie cieknie
pozostało do końca ogarnąć hamulce
na dzień dzisiejszy poruszam się tak
Ostatnio edytowany przez Guzik Nie 21 Wrz, 2014, edytowano w sumie 5 razy
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum