Witam!
Przedstawiam wam mojego Golfa 1.6 PN wersja CL
aktualnie 2.0 16v ABFWNĘTRZE:
-fotele RECARO z Jetty GLI+kanapa dzielona boczki z wersji GT/GTD Special
-kiera od GTI skóra aktualnie Victor 320mm skora szyta czerwona nicia
-galka zmiany biegow VW Motor Sport
-zegary MFA z G60 do 260km/h
-VOTEX +ramka elektrycznych szyb i dodatkowe zegary ABT
-skladane raczki w podsufitce
-regulacja pasow bezpieczenstwa
-bagaznik w materiale
-parapety w materiale
-listwa progu bagaznika
-lampka czarna z opozniaczem
-czarne sloneczniki kazde z lusterkiem
-Fischer Cbox
-fabryczne radio VW golf mk2 Gamma
-wszystkie slupki czarne
-czarny sufit
-gumowe wycieraczki Votex od MK2
-chromowane podkladki pod raczki
WYPOSAZENIE ELEKTRYCZNE:
-radio VW Gamma mk2
-antena elektryczna BOSCH nowa
-elektryczne i podgrzewane lusterka
-centralny pneumatyczny zamek
-elektryczna regulacja swiatel
-halogeny przeciwmgielne HELLA Comet 450 (nowe)
Silnik:
2.0 16v ABF-skrzynia 4S ze sprzeglem 210mm
-polosie z flansza 100mm
-chlodnia 675mm
-uklad dolotowy puszka filtra z Ibizy Cupry 2.0 16v
-twarde podszybie
--oslona kol pasowych
-akumulator Bosch S5
-nowy ori korek plynu chlodniczego
Układ hamulcowy:
-przod tarcze wentylowane 256mm
tyl bebny
Uklad wydechowy
-brak katalizatora (przelot)
-srodkowy i koncowy Imasaf fi 60mm
Z ZEWNĄTRZ:
-waskie zderzaki z czerwona obwodka ori GTI
-pakiet GTI
-sruktury czarne klapy i bokow GTI
-blenda black-red HELLA nowa
-szeroka ori dokladka
-czarny znaczek VW (tyl przod)
-emblematy GTI 16v
-chlapacze sezonowe Votex
-biale kierunki w zderzak HELLA
-tyl lampy black-red HELLA polerowane
-front na 4 oczy waskie zebro ori HELLA GTI
-listwa podreflektorowa orginal w kolorze LA3E
-tylnia szyba z dziurami i lotka od GTI
- zawieszenie gwintowane KONI z pelna regulacja
-lisciolap w kratki maski
Plany:
-tapicer,
-nowe koło,
-nowa kierownica
PLANY DLUGOTERMINOWE:
-DBAĆ I JEŻDZIĆ
Autko jest z roku 1990,sprowadzone do kraju w 2005 roku,jestem jego pierwszym wlascicielem w kraju.W takim stanie go sprowadzilem,jak widac tylko ze malo byl jezdzony,poniewaz wczesniej mialem auto sluzbowe,wiec Golf praktycznie caly czas stal w garazu nieuzywany przez 2 lata.Jedyne co w nim wymienilem to felgi-wczesniej toczyl sie na stalowych,a teraz kupilem BBS 13" z oponami Fulda 185/60/13.Przerobki w planach sa,ale autko pozostanie utrzymane w klimatach oryginalu wersji GTI:)
[/url]
Nareszcie znalazlem chwile wolnego czasu,dlatego zamieszczam kilka fotek:
Na poczatek srodek mojego golfera:
i przyszedl czas na kolejne zmiany...ori szeroka dokladka pod waski zderzak zawitala oraz lampy HELLA red-black :bigok:
niedlugo pozniej zawitala dwururka
Fabrycznie Golf wyposazony byl w front na pojedyncze lampy,i nawet sie to podobalo,ale przyszedl kiedys dzien,gdy przegladalem prospekty innych gofrow GTI i stwierdzilem ze "4 oczy" to bedzie to!;P poszukiwania frontu,halogenow,i wiazek troche trwaly ale udalo sie:)
przyszly dlugie jesienne a pozniej zimowe wieczory wiec zabralem sie za kompletowanie czesci oraz polerke P-slotow.Chcialem zeby auto z zewnatrz jak najbardziej przypominalo wersje GTI z przed 89' roku,mialem grill na 4 oczy z czerwona obwodka ale na szerokim zeberku,zderzaki byly z czerwonymi paskami ale nie do konca bylem przekonany czy one sa ori,dlatego zaczelo sie polowanie na grill i paski czerwone,najpierw upolowalem okazyjnie grill a pozniej jeden pasek dostalem pod Wloszczowa a drugi w okolicach Ostrowca Sw. obydwa w idealnym stanie nie wyplowiale ani nic...Dalej wzorowalem sie prospektami...
W kategorii Car Audio wiedzialem ze nigdy nie bede mial szans wiec postanowilem wyrzucic dotychczasowe radio Sony X-ployd i zastapilem go fabrycznym VW Gamma ktore udalo mi sie upolowac na allegro,bylo uszkodzone ale poszlo do naprawy,w miedzyczasie wychaczylem ramke do niego zeby wiernego odwzorowania stalo sie zadosc;P
Zima trwa a czesci sie kompletuja...
Przyszly nareszcie cieplejsze dni wiec wzialem sie za prace zeby zdazyc na sezon;)
Na pierwszy ogien poszlo radio,wymieniono zepsuta czesc,podpieto,zamontowano ramke ozdobna i Gamma przezywa druga mlodosc,grajac pieknie:)
Kolejnym etapem bylo konczenie polerki Pirellek,montaz zderzakow,oraz nowego grilla na waskie zebro GTI
Wymienilem takze kierunkowskazy przednie na biale (dymione leza w razie jakby sie odwidzialo znow;P) i efekt koncowy przedstawia sie tak:
tydzien pozniej znalazlem opony na Pirellki Conti EcoContakt sciagniete z jednego auta caly komplecik...wizyta u wylkanizatora,montaz i prezentuje sie tak
jak wczesniej wspomnialem zima trwala i kompletowanie czesci tez,przez swieta wielkanocne poturlalem sie na Pirelkach (bo na stal zimowa juz patrzec nie moglem) ale zawias i lotka z szyba(podziekowania dla KFORCYTA za montaz :pub: ) czekaly na montaz wiec zaraz po wielkanocy zabralem sie do pracy po pracy;P
MTS Technik 80/60 juz na aucie i wszystko prezentuje sie tak:
SWAPFotorelacja bedzie bardzo uboga wiec prosze o wyrozumialosc ale auto skladalo sie ok 60 km od domu wiec nie bylem w stanie byc przy kazdym etapie skladania;)
zaczynajac od poczatku,wyjazd ze Swirrrem do Kolegi Slawka po silnik,poczatkowo mialem wziasc kolego co ma scenika i w niego wszystko wpakowac ale to chyba trzeba by ukladac pietrowo,a w T4 wszystko praktycznie ma swoje miejsce na podlodze:) bez przygod sie nie obylo w T4 strzelil pasek wielorowkowy ale na szczescie udalo sie znalezc ludzi ktorzy pomogi i wrocilismy do domu
po przyjezdzie do domu i wypakowaniu wszystkiego do garazu...
po tygodniu czasu od przywiezienia silnika auto pojechalo do dr. Vodera...
po tygodniu jak auto zobaczylem to zwatpilem...
Prace trwaly silnik wkoncu wjechal...ale to nie koniec gory lodowej,w instalacji byl zawarty immo ktory ktos sobie dolozyl i poczatkowo podjeta zostala decyzja ze immo bedzie ale jak sie okazalo ze to nie ori stwierdzilismy ze trzeba to usunac dla samego chociaz faktu ze kluczyk z mk3 byl jeden a z mk2 mialem 2.Klopotu z tym bylo sporo poniewaz byly zalozone blokady(cewka,kluczyk,pompa paliwa)ale udalo sie wygarnac z calego makaronu cztery kabelki idace do pompy paliwa,po ogarnieciu elektryki nastapilo skladanie wszystkiego do siebie i proba odpalu...pierwsza proba zakonczona fiaskiem rozrusznik z ABF-a nie podeszedl wiec probowalismy zakrecic na tym z 1.6 ale okazal sie za slaby,nastepnego dnia przyjechalem z rozrusznikiem z 2E i silnik krecil lecz nie chcial zapalic,zaczelismy sprawdzac wszystko po kolei i okazalo sie ze brak jest jeden strony wtyczki od czujnika polozenia walu a kable byly zarobione i luzem wpiete w piny drugiej szczesci wtyczki,wiec wyciagnelismy schematy i zaczelismy sprawdzac poprawna kolejnosc kabli.Voder mi mowil kolor kabla ktory powinien byc a okazywalo sie ze teakiego koloru nie ma,zreszta zadnego nie bylo jak sie pozniej okazalo.Nie moglismy dojsc co jest grane ale byla czesc wiazki zaizolowana,po rozwinieciu izolacji okazalo sie ze ktos "zmyslny" dosztukowal sobie kabelki brakujacej dlugosci w innych kolorach:) podpielismy jak nalezalo i silnik zapalil
kej: radosc bezcenna,wracalem do domu to banan z japy nie schodzil do samego domu:)
Po tygodniu a dokladnie w pewna piekna niedziele przyjechalem ze Swirrrem do Vodera z rana aby juz zlozyc auto i wrocic nim do domu,Swirrra zapakowalismy gratami i pojechal do domu a my zaczelismy skladac co zostalo,do szczescia zabraklo polosi,zwrotnic,dolotu,ukladu wydechowego,wymiany paskow i plynow.Do ekipy niesdpodziewanie dolaczyl Mnichu,ktory sie przysluzyl wielce do tego zeby auto zlozyc.
Wieczorem okolo 20 auto bylo gotowe,wszystko zmontowane,plyny paski,filtry wymienione wiec szybka jazda testowa i do domu.Auto nie chcialo wcale jechac,na dodatek zaczelo wywalac wode z ukladu a pod maska byla dyskoteka ze wszystkiego i brak ladowania.Voder stwierdzil ze tym autem nie wroce do domu dzisiaj.Gorycz porazki ciezko bylo przelknac,Mnichu odwiozl mnie do domu,przespalem sie z tematem i w poniedzialek zaczalem kompletowac wszystko co niezbedne zeby wkoncu auto przyprowadzic:chlodnica,alternator,nowe kable wysokiego napiecia,kopulka,palec.Przyjechalem do Vodera we wtorek ze wszystkim co sie okazalo ladowania nie bylo poniewaz do altka dostala sie wilgoc,wysuszony,oczysczone styki i wszystko chodzi,uklad sie odpowietrzyl bez problemu,wina bylo zapowietrzenie,wymienilismy kopulke ktora byla w stanie fatalnym,palec i przewody,silnik jak nie ten rowno pracuje,nawet nie drgnie :bigok: jazda testowa Vodera i wrocilem Golfem do domu :hura: :hura: :hura: :hura: :hura: :hura:
Na chwile oecna wyglada to tak:
delikatne pucu pucu pod maska
i takie cuś jedzie do mnie :food:
AKTUALIZACJA!!!!
sporo czasu nic sie nie dzialo,ale malymi krokami brne do przodu,przestoj spowodowany byl tym ze koncem roku kupilem drugi samochod a jest nim VW Passat 3BG Highline 1.9 TDI 130 KM
pozniej przyszla kolej na "kolpak telni" w tym wypadku zakupilem takie oto kolo:
Zeby nie bylo ze Golf odszedl w kąt to prz nim tez sie troche dzieje
mianowicie na poczatku roku razem z kolega
piotrek12378 zamontwalismy a raczej to on zamontowal :pub: czarny sufit,pozniej zakupilem komplet ori sierpow pod szeroka listwe (czekaja na montaz) i dlugo dlugo nic...az do teraz! :grin:
w ostatnich dniach zakupilem rarytaśna konsole Votex z rarytaśna ramka elektrycznych szyb i zaslepka radia:
Docelowo ramke el. szyb chcialbym zamienic na ramke zegarow,ktora kiedys mialem nieswiadomy tego ze kiedys uda sie trafic na konsole w ladnym stanie bez pekniec i wkretow :banghead:
Na koniec wisienka na torcie czyli kolo :hura: :hura: :hura: Bardzo dlugo poszukiwane,ale najwazniejsze ze jest
BBS RA w rzadko spotykanym rozmiarze
7x15 ET 25! moim skromnym zdaniem jedyne pasujace kolo do koncepcji jaka obralem
Narazie tyle :smoke: zanim rozpoczne montaz wszystkiego jeszcze troche musi minac dlatego prosze o cierpliwosc
kej:
i cały czas trwa zbieranie klamotów...
GALERIASEZON 2010
i foto ze auto moto Show Skaryszew
i jedno z serii "dolyzany";P
SEZON 2011
SEZON 2013 (NIGDY WIĘCEJ GLEBY)
Sezon 2014 :satan: :satan: :satan: Gwint KONI z pełną regulacją przód/tył :satan: :satan: :satan:
Sezon 2015 Z zewnątrz bez zmian,prawie bez zmian,natomiast w środku mała rewolucja.