VW User |
|
|
Rejestracja: Czw 18 Lis, 2010 Posty: 61
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi Cabriolet
|
MODEL: Cabriolet SILNIK:1.9 TDi MOC: 90KM 190Nm MODY POD MASKA: seria ZAWIESZENIE: gwintowane KW UKLAD HAMULCOWY: a4b5v6 KOLA: RH ZW4 18"x9J ET21 przod, ET36 tyl, 215/35 przod i 225/35 tyl NADWOZIE: tylne lampy w klape z wersji US, przednie reflektory soczewkowe od RS2, customowy grill do zludzenia przypominajacy grill od RS2, zderzak RS2, oswietlnie zderzaka cfl/RS2/porsche, lakier samochodu z II gen. golfa z wersji Fire & Ice, tylni zderzak wygladzony poliftowy cabrio, custom blenda plus mala rejestracja na wymiar WNETRZE: Bezowa skorzana tapicerka AUDIO: jakies tam radio od clariona z wysuwanym 7'' wyswietlaczem, glosniki JBL 16tki na tyle 10tki na przodzie To chyba z grubsza opisuje co udalo mi sie zrobic z pazdzierzem przez dwa lata, o planach nie pisze bo od poczatku nigdy nie pisalem, zawsze jakies sa, a rzadko udaje sie je wprowadzic w zycie badz co badz zdecydowalem sie przedstawic wam moj samochod ze wzgledu iz jakims cudem dostalem zaproszenie na Advent w tym 2011 roku, niezmiernie mi milo, bo to prawdziwy zaszczyt, drobne zmiany i poprawki jeszcze przed przyjazdem beda zastosowane, jednak ogolnoksztalt zostaje taki jak na ostatniej partii zdjec, gdyz regulamin nie pozwala zmieniac niczego w samochodzie przed przyjazdem na event, swoja droga mam nadzieje ze mnie z przed bramy nie cofniecie za jakis szczegol, pomimo zaproszenia na dzień 26.05.2012 zmienione:- koła Brock B1 przod 17'x8,5' ET13 205/40 tył 17'x10' ET20 215/40,
- lampy na klapie bagaznika z wersji amerykańskiej, bez blendy, [numery katologowe dla zainteresowanych] prawa: 8G0945225B lewa: 8G0945226B- sprężyny H&R obniżające o 5cm na kazdym kole(pozniej zmieniony przod),
- ringi na zegary,
- windshot na lato,
- zderzak przod od wersji RS2 (narazie prace trwaja nad zalozeniem[str. 12], pomalowany i zalozony na tip-top bedzie w kwietniu... no i niestety nie udalo sie osiagnac tego planu bo zderzak wymaga jeszcze wkladu duzej pracy fachowca)
- soczewki w czarnym macie, ale docelowo orginalnie srebrne, do tego xenon 6000K (juz poprawione, dzieki zaangazowaniu w temat przez kolege Loczek... zmolestowal mnie na finale tour'de Śląsk w Wyrazowie w 2010 roku i mam jego srebrne odblysniki, natomiast on ma moje czarne)
- kolejny zderzak przod, tym razem cabrio face lift zdjety z samego Żółtka od AUDI_A6, aktualna styuacja rs'a nie wyglada za ciekawie... byc moze rs bedzie wyjsciowym zderzakiem, a ten po liftowy na codzien, chyba ze rs po naprawie bedzie trzymal sie kupy, a znajadzie sie klient na FL'a to wtedy auto bedzie na codzien wygaldac tak jak mi sie zawsze marzyl ;]
- opony Nankang NS-2 215/40 87V z osłona felgi na tyl,
- lakier LC4V, z palety VW, malowane byly nim golfy II generacji w limitowanej edyscji Fire&Ice, tak po ludzku to kolor ciemny fiolet z duza iloscia perły,
- opony Nankang NS-2 205/45 87V z osłona felgi na przód, - nie liczac pierdolek typu maglownica, drazki i inne takie tam, to doszly sprezyny na przod dedykowane do cabrio w dieslu firmy Jamex obnizajace o 6cm,
- srebrne odblyśniki soczewek- zawieszenie gwintowane przód- zregenerowana skóra- maty grzewcze w fotelach- wymiana rozmiaru opon przednich z 205/45/17 na 205/40/17- zawieszenie gwintowane na samochodzie- zderzak RS2, wraz z grillem RS2look na samochodzie- piasty a6c4- hamulce a4b5v6- poliftowy i wygladzony zderzak tylu- RH Zw4 18"x 9,5" 215/35, 225/35- custom blenda i rejestracja na wymiar[center] SEZON[/center] [center] > > > 2009 < < <[/center] - Taki był po kupnie i przez kolejne 2 miesiace, poki nie kupilem kół - Sesja po pierwszym myciu po założeniu BROCK'ów B1 8,5" ET13 205/40/17 oraz tyl 10" ET20 225/35/17 - Na nowych lampach:- Ringi:- Kilka zdjęć zrobionych na zlocie: - meine lanse brille ;] - Sesja z Siwuskiem ;] - Nareszcie pomalowalem czarne elementy zderzakow i progi ;] dodatkowo mozna poogladac glebe -50 no i bym zapomnial, prosze zwrocic uwage na nowa ramke tablicy rejestracyjnej ;] - Finał tour de Śląsk i taka mala sesyjka z kolega z cabrio-club RAFI'm - Pare fotek znalezionych na necie ze zlotow (pare demaskuje moja tożsamość;p) ;] [center] SEZON[/center] [center] > > > 2010 < < <[/center] - Prace trwaja w najlepsze...- Przymiarka zderzaka RS2 - Założone reflektory soczewkowe - Zestaw HID 6000K - Wypolerowany tlumik...- Przed:- Po:- Sesja z meirem, na zakonczenie zimy ;] - Brocki po zimowej polerce, sfrezowana faska, dzieki czemu obdarcia felgi zniknely, pozostaly tylko trzy ubytki ktorych niestety nie da sie zniwelowac bo sa tak gleboko ze trzeba by pol felgi zjechac lustro nie udalo mi sie az tak dobrze, uzywalem pasty automax... niestety ramiona nie byly malowane, dlatego caly efekt nie jest wysmienity i nie jest to ideal ktory bym widzial na aucie, ale coz poradzic, nie ma co sie lubi, lubi sie co sie ma ;p- Foty przed polerka dwoch 8,5calowek: - Jedna 8,5 cala wypolerowana i porownywana wraz z druga przed polerką: - Drobna poprawka 10tek, zapomnialem kompletnie o koncowce rantu, dokladnie o styku opony z felga... no i moj warsztacik ;p - A tak efekt wszystkich czterech felungów po polerce: Brock z oponamiBrock B1 17"x8,5" ET 13 + Nankang 205/45/17 Brock B1 17"x10" ET20 + Nankang 215/40 - Pierwsze zdjecia przed sesyjne po malowaniu całego samochodu i zalozeniu zderzaka Cabrio Face Lift, oraz wszyskich czesci kotre juz znacie z zeszlego sezonu ;] - Wspaniale spotkanie ludzi z poludniowego okregu w Kozubniku i pare ciekawych fotek na pierwsza rocznice mojej obecnosci u boku tej najpiekniejszej ;] - Przy okazji ogolnopolskiego zlotu BMW w miejscowosci obok shamowalem autko:- Screen wykresu:jak widac z zetorkiem jest calkiem niezle, wrecz bardzo dobrze jak na swoj wiek, wyciecie katalizatora tez dalo swoj efekt, tak mi sie wydaje skoro jest 2,5KM wiecej niz seria - Obecnosc na MajóVWce w Ułężu zaliczona: - Sesja po dwutygodniwoym siedzeniu w garazu io meczarnia z wymiana maglownicy, jednak usterka opanowana, a przy okazji autko poszlo jeden centymetr w dol :mrgreen: - Spot w Krakowie, nad jeziorem w Kryspinowie i kolejna sesja by Jaco124 - Zimowa sesja w Wiśle - No i wreszcie odnaleziona i sprowadzona ge'winda w dół <urodziny> a tak wyglada po regeneracji nakretek: [center] SEZON[/center] [center] > > > 2011 < < <[/center] Zregenerowana skóraodebralem tapicerke, siedzialem do wpoldopierwszej w nocy zeby zlozyc wszystko do kupy... skora zostala zrenegerowana, bo koszta zmalaly do naprawde milego poziomu w porownaniu z nowa skora... wszystkie wytarte dziury zostaly zastapione nowymi kawalkami skory w podobnym odcieniu, wysiedziane gąbki zastąpione nowymi, wszystki profile teraz wygladaja jak ori, doadtkowo cala skora zostala pomalowana, efekt? no coz ja do teraz nie potrafie dojsc do siebie, jest przepieknie... przy okazji tapicerki oddalem do obszycia okropna kierownice, zapomnialem dodac tapicerowi ze chce skore perforowana, ale ta wyglada bardziej ori, nici bezowe pod kolor tapicerki, a prezentuje to sie tak: Nowy front i gwint na pokladzie deskorolki Sesja na Ogolnopolskim zlocie Audi80 Nowy setup na sezon 2012, halogeny pomalowane w kolor nadowzia, zderzak tyl wygladzony poliftowy cabrio, gwintowane zawieszenie tylu od KW oraz RH ZW4 w 18" w szerokosci 9,5" z rantami 2,75" na kazdym kole, do tego opony przod 215/35 oraz tyl 225/35 custom blenda i rejestracja na wymiar, obrys na dwuwloknowej zarowce
Ostatnio edytowany przez Kolczat Wto 26 Cze, 2012, edytowano w sumie 3 razy
_________________ Audi Cabriolet 8G, 1Z, RH Zw4 18"x9,5" 215/35, 225/35, back US/polift, front RS2, gwint KW, beżowa skóra, lakier by Fire&Ice
viewtopic.php?f=98&t=64022&p=667518#p667518
|
|