Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 7 [ 92 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [MK4] .:R Line
PostWysłany: Sob 22 Sty, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 16 Maj, 2010
Posty: 42
Skąd: dolnośląskie
Gadu-Gadu: 1572080
Auto: A3 8P
- Marka: Volkswagen
- Model: Golf IV
- Rok produkcji: 2002 (mod. 2003)
- Kolor: ciemny niebieski
- Pojemność: 1.9
- Moc: 101KM/240Nm
- Silnik: TDI PD
- Wyposażenie: podstawowe

MODYFIKACJE:
- Osiągi: turbina GT1749VA hybryda, MAP sensor 3 barowy, dolot z filtra od 130/150, dolot do filtra z R32 DSG, sprzegło SBC Stage 2 Endurance, większy intercooler FMIC, dłuższa skrzynia biegów, większa chłodnica oleju, zaślepiony EGR, kontrola startu (launch control), zlikwidowany przepływomierz, zmiana oprogramowania pod wszystko
- Car Audio: MFD + JBL + Hertz
- Felgi: BBS CH 19x8,5
- Opony: Goodyear F1 Asymmetric 225/35
- Zawieszenie: gwintowane KW Variant 1 Inox + rozpórka
- Hamulce: kompletne Brembo 4 tłoczkowe 323 mm
- Stylistyka: R Line
- Wnętrze: R Line


Opis w skrócie:


Ściągnięty w 2008 roku w całkowitej serii. Priorytetem był stan auta, silniki TDI PD i obowiązkowo 3-drzwi.
Oprócz lakierowania pakietu, podłączenia intercoolera i zakładania opon na felgi, wszystkie modyfikacje i doposażenie zostały wykonane przeze mnie. Podczas przeróbek na początku była lekka swołocz, tak do sezonu 2009 włącznie. Motto jakie z tego wyszło to lepiej nic nie robić niż robić coś tanim kosztem, na nieoryginalnych częściach lub tylko do połowy.

Założeniem był R-Line TDI. Nie miała to być replika R32. Głównym celem było pogodzić wszystko. Przykładem jest pogodzenie maksymalnego dopuszczalnego obniżenia z możliwością bezproblemowej jazdy po zakrętach i nierównościach do tego. Kładąc nacisk na nietypową jazdę poszły za tym normalne opony, gwintowane zawieszenie i hamulce. Jeżeli chodzi o stylistykę zewnętrzną i wewnętrzną to po prostu lekko zmodyfikowany R-Line.



Fotostory:

Wiele modyfikacji jakie były przeprowadzane pominąłem. Na chwilę obecną nie mają one większego znaczenia, bądź są na aucie ale o nich zapomniałem.




- Sezon 2008:

Po kupnie:
Image Image ImageImageImage
Image Image Image



Na początku wymiana lamp, przednie na soczewkowe po HIDy i na tył już trochę lepiej Hella Red:
Image Image Image Image Image



Zawieszenie gwintowane FK:
Image Image Image Image



Rozpórka górna przód:
Image Image Image



Muzyka, cały nowy zestaw JBL + Pioneer 9800BT:
Image Image Image Image



Lekko przyciemnione szyby z przejściem:
Image Image



Doprowadzenie do normalnego stanu zacisków:
Image



Pierwsze koło, Dezent 18x8,0 ET35 + Falken F452 215/35 + dystans tył 10 mm:
Image Image



Malowanie listew i klamek w nadwoziu:
Image Image Image



Początki R pakietu wewnętrznego, wymiana kosza pod komplet dekorów konsoli środkowej, rączki drzwi, kierownica z poduszką:
Image Image Image



Gałka zmiany biegów:
Image



Nakładki pedałów i podstopnica:
Image Image



Zmiana opon na trochę wyższe, Nankang NS2 215/40 (na suchym jak na cenę jeszcze ok, na mokrym tragedia):
Image Image






- Sezon 2009:

Początki pakietu zewnętrznego, oryginalny zderzak R:
Image Image Image Image



Zmiana koła, Tomasony TN4 18x8,5 ET30 (cholernie ciężkie 13,5 kg sztuka bez opony, kupując jeszcze wtedy nie brałem pod uwagę osiągów) + nowe opony Continental Contisportcontact 3 225/40:
Image



Kompletne oryginalne spryskiwacze:
Image Image



Tempomat:
Image



Zegary Sport Edition:
Image



Zmiana na Navi MFD:
Image






- Sezon 2010:

Klamki R oryginalne, do całości alu wykończenia:
Image Image



Zbiorniczek spryskiwaczy pod Xenon 5.5 L:
Image



W między czasie czyszczenie EGR + wyłączenie na razie elektroniczne:
Image



Oryginalne fotele R:
Image Image



Kratki R32/Bora podświetlane:
Image



Czarny sufit:
Image Image Image Image



Podgrzewanie foteli:
Image



Lusterko fotochrom:
Image



Środek złożony:
Image Image Image Image



Zmiana na oryginalny Xenon:
Image



Wycieraczka Aero na tył:
Image



Oryginalny tylny zderzak R, oryginalna dokładka Cupra do przedniego zderzaka:
Image Image



Oryginalne progi R:
Image Image



Czarne znaczki:
Image



Prawie skończony pakiet zewnętrzny:
Image Image Image Image



Czarne słupki:
Image



Grill R własnej roboty:
Image Image Image Image



Zmiana na lampy USA:
Image Image Image



Zmiana oprogramowania, tyle udało się uzyskać z niego w bezpiecznych zakresach dla turbiny i sprzęgła które były seryjne:
Image



Hamulce, zaciski Brembo 4 tłoczkowe, oryginalne tarcze Brembo 323 mm, klocki i przewody + wymiana tyłu standard:
Image Image Image Image Image Image



Zmiana na zegary Sport Edition duży FIS (R-Line własnego pomysłu):
Image Image Image






- Sezon 2011:

Zmiana koła na oryginał BBS CH 19x8,5 ET30 z oponami 235/35 do wymiany na inny rozmiar i firmę, dystans przód 3mm, tył 10mm:
Image Image Image Image Image



Halogeny R:
Image Image Image



Wymiana na duże lusterka, oba z asferycznymi szkłami, elektrycznie składane, z oryginalną funkcją living home (doświetlanie przed drzwiami) podłączone w oryginale pod sterowniki drzwi wraz z przeprogramowaniem modułu komfortu:
Image Image Image



Albo pełna zabudowa albo coś skromnego żeby był czysty bagażnik, zabudowa w boczek oryginał HERTZ wraz z głośnikiem ES200:
Image Image Image



Zmiana zawieszenia na KW V1 Inox Line:
Image Image Image



Nowy klucz trzyprzyciskowy ze względu na brak klamki:
Image Image



Do zmiany:
Image



Dla skończenia pakietu daszek oryginał R32:
Image Image



Wymiana opon na 225/35 Goodyear F1 Asymmetric oraz wycięte wewnętrzne ranty błotników:
Image Image Image Image



Pełne gumy S3/Cupra/R32:
Image



Nowe klocki oryginalne pod zestaw:
Image



Większa chłodnica oleju od 130/150/160 TDI PD:
Image



Po foliach:
Image



Większa chłodnica powietrza:
Image Image Image Image



Dorzucenie reszty skóry:
Image Image



Turbina GT1749VB/VA mała hybryda:
Image Image Image Image Image



Sprzęgło South Bend Clutch Stage 2 Endurance (228 mm):
Image Image Image Image Image



Skrzynia biegów, dłuższa GGU. Porównanie z poprzednią EUH przy 4500 obr i 225/35 R19:
Image
1 bieg = 42 km/h / 45 km/h
2 bieg = 77 km/h / 83 km/h
3 bieg = 119 km/h / 131 km/h
4 bieg = 165 km/h / 190 km/h
5 bieg = 208 km/h / 245 km/h



Zmiana podświetlenia i skali:
Image Image Image






- Sezon 2012:

Oryginalny podłokietnik w naturalnej skórze:
Image Image Image Image Image



Wymiana na nowy włącznik świateł Volkswagen Polo 6R:
Image Image



Wymiana na climatronic:
Image Image Image Image



Deska rozdzielcza R32/Bora polift:
Image Image Image Image Image Image



Ostatnie części:
Image



Część kosmetyków:
Image



Ostatni pomiar:
Image



Dolot R32 DSG:
Image Image



Lampka W8 przerobiona na wersję czarną:
Image Image




Ostatnie zdjęcia z sezonu 2011, ze względu na drobne zmiany wewnątrz obecnie nieaktualne:
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image



Przed/Po:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Pozostałe:
Image Image Image Image Image Image Image


Ostatnio edytowany przez Diagi Pon 09 Kwi, 2012, edytowano w sumie 47 razy


_________________
https://pl-pl.facebook.com/AutoServiceReptune
Offline
 Profil    1572080
 
 Temat postu: Re: [mk4] .:R Line Diagi
PostWysłany: Sob 22 Sty, 2011 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Sob 05 Kwi, 2008
Posty: 254
Skąd: Słupca
Gadu-Gadu: 8254440
Auto: Nie mam
No to teraz czas na swap? ;p


Offline
 Profil    8254440
 
 Temat postu: Re: [mk4] .:R Line Diagi
PostWysłany: Sob 22 Sty, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 19 Gru, 2009
Posty: 477
Gadu-Gadu: 3541762
Auto: Volkswagen Golf MK II 1.6 EZ
Taki golf smiga po jeleniej i , ze ja go nigdy nie widziałem coooo ładnie panie ale ten bbs wydaje mi sie troche za duży ;)


Offline
 Profil    3541762
 
 Temat postu: Re: [mk4] .:R Line Diagi
PostWysłany: Sob 22 Sty, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 18 Lip, 2006
Posty: 970
Skąd: Starogard Gdanski
Gadu-Gadu: 3861995
Auto: C63-> AMGfahrer
moim zdaniem grill jest troche nie teges, a do full pakietu .:R brakuje jeszcze lusterek:P
gratuluje konsekwencji :) kolo pasuje, tylko trzeba zmienic opone i troche nizej go :-D :-D
mam jedno pytanko, gdzie wyrwales ta kompletna czarna podsufitke?? napisz mi prosze co, gdzie, od czego i za ile na PW ;)
pozdro :ok:



_________________
2004: TS Torun
2005-6: VWMania,TS Piła
2007: Bautzen, VAGTreffen, Blasen, Borsk
2008: Nowy Staw, Pleszew, VAGTreffen, VWMania, VAG Event
2009: SpeedMania, Mrowki, VWigwamy Pleszew, VAG Event, VW Mania, Mrówki vol. II, ESSEN Motor Show
2010: Nowy Staw, Worthersee Tour, Mrówki, VAG Event, VW Mania, Cultstyle.pl
2011: Nowy Staw, Majowka Cultstyle.pl, Mrówki, VAG Event, Pasłęk,VW Mania, M.I.V.W, Cultstyle.pl, STS Bydgoszcz,
2012: Worthersee Tour, OldschoolSuicideParty, VAG Event, Cultstyle, c.d.n.
Offline
 Profil    3861995
 
 Temat postu: Re: [mk4] .:R Line Diagi
PostWysłany: Nie 23 Sty, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 16 Maj, 2010
Posty: 42
Skąd: dolnośląskie
Gadu-Gadu: 1572080
Auto: A3 8P
Krys. marzenia, po za tym nie jest to potrzebne aż tak bardzo bo ten również potencjał ma tylko troszkę wiekszym kosztem.

bazys_MKII a mi ciut za mały jeszcze :)

Grzeniu lusterka w trakcie, opona z 235/35 na 225/35, niżej nie można, jeżdżę niespacerowo w miarę możliwości.



_________________
https://pl-pl.facebook.com/AutoServiceReptune
Offline
 Profil    1572080
 
 Temat postu: Re: [mk4] .:R Line Diagi
PostWysłany: Nie 23 Sty, 2011 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sie, 2009
Posty: 301
Skąd: Gli(vw)ice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo 6N
Na poczatku czytania tematu nie myslalem ze tak ten golf sie zmieni, wnetrze bez porownania z tym co bylo przedtem :ok:



_________________
G40 by Damian92: viewtopic.php?f=98&t=62547&p=669400#p669400
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4] .:R Line Diagi
PostWysłany: Nie 23 Sty, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 01 Maj, 2004
Posty: 415
Skąd: Piaseczno / W-wa
O i Dagi zawitał na vwzone :)

Golf naprawde zroniony ze starannoscią jak wyżej jeszcze tylko SWAP i jest mega :D



_________________
White Rally MK I R16 - /viewtopic.php?t=18345&postdays=0&postorder=asc&highlight=walus&start=0

Emerytowóz MK IV - viewtopic.php?f=98&t=40722
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4] .:R Line Diagi
PostWysłany: Nie 23 Sty, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 16 Lis, 2010
Posty: 92
Skąd: Leszno(VWLKP)
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf mkIV 4Motion
też chciałbym mieć chociaż ten czarny sufit i kierke od R-ki :)
Golf jest mega :D podoba mi sie cholernie


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4] .:R Line Diagi
PostWysłany: Nie 23 Sty, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lut, 2005
Posty: 437
Skąd: GDYNIA
Gadu-Gadu: 4912787
Auto: boratus i mk1 cabrio (koszyk)
Grzeniu napisał(a):
, a do full pakietu .:R brakuje jeszcze lusterek :P


lusterka nie rzucają się tak w oczy jak kokpit ;)



_________________
__________________________________
Volkswagen Klub Polska #822#
Offline
 Profil    4912787
 
 Temat postu: Re: [mk4] .:R Line Diagi
PostWysłany: Nie 23 Sty, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 30 Kwi, 2010
Posty: 10
Gadu-Gadu: 2534008
Auto: MKIVTDI
Kolejny przykład jak ładnie zrobić MK IV
mam pytanie gdzie kupiłeś tą kierownice??
pozdrawiam



_________________
MKIV ALH 216+G60+soft=148ps 280NM by Dynosoft Wrocław
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=328265
Offline
 Profil    2534008
 
 Temat postu: Re: [mk4] .:R Line Diagi
PostWysłany: Nie 23 Sty, 2011 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 08 Sty, 2005
Posty: 208
Skąd: Chełmno
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf 4
Też mam Golfa IV i też AXR.

Kurde rewelacja! Mega GWINT! Powiedz dlaczego zmieniłeś lampy z Depo na ORI. Czy te Depo są tak tragiczne?



_________________
Klik! Klik! www.golf4.fotolog.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4] .:R Line Diagi
PostWysłany: Nie 23 Sty, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lut, 2005
Posty: 437
Skąd: GDYNIA
Gadu-Gadu: 4912787
Auto: boratus i mk1 cabrio (koszyk)
rademal napisał(a):
Powiedz dlaczego zmieniłeś lampy z Depo na ORI. Czy te Depo są tak tragiczne?



Bo poszedł po rozum do głowy i wolał najładniejszą lampe w golfie mk4 czyli oryginalny xenon ;)


Diagi a powiedz mi nie łatwiej było po prostu kupić golfa r32 .



_________________
__________________________________
Volkswagen Klub Polska #822#
Offline
 Profil    4912787
 
 Temat postu: Re: [mk4] .:R Line Diagi
PostWysłany: Nie 23 Sty, 2011 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 18 Cze, 2008
Posty: 1951
Skąd: Kwidzyn
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo 6n2/Jetta
Mody ida w dobrym kierunku. Sporo kasy Cie kosztowały te dodatki z z R-ki do wnetrza.Duży plusik za heble żadko kto ma 4 tłoczki w czwóreczce ;) .Ogulnie graty masz bardzo :ok: ale np audio jest takie sobie bo takim wnetrzu spodziewał bym sie lepszego.Powdzenia w modach.



_________________
RUMAK

Było 6N
Była Borówka
viewtopic.php?f=98&t=52443&view=unread#unread
Jest 6N2
viewtopic.php?f=98&t=86458&hilit=polo+by+rumak
Jest Jetta
viewtopic.php?f=98&t=100154
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4] .:R Line Diagi
PostWysłany: Nie 23 Sty, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 29 Maj, 2009
Posty: 135
Skąd: Tryszczyn
Gadu-Gadu: 4468179
Auto: Polo 6N
Świetny golfik, zmiany jak najbardziej na + no i powodzenia w dalszym modzeniu ;)


Offline
 Profil    4468179
 
 Temat postu: Re: [mk4] .:R Line Diagi
PostWysłany: Nie 23 Sty, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 01 Maj, 2004
Posty: 415
Skąd: Piaseczno / W-wa
vwbartus napisał(a):
Diagi a powiedz mi nie łatwiej było po prostu kupić golfa r32 .


Zawsze jest łatwiej ale wtedy nie bylo by co robić ;)



_________________
White Rally MK I R16 - /viewtopic.php?t=18345&postdays=0&postorder=asc&highlight=walus&start=0

Emerytowóz MK IV - viewtopic.php?f=98&t=40722
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 7 [ 92 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe