MODEL: Passat B4 95r.
SILNIK: 1,9 Tdi 1Z
MOC: Zmierzone 107KM, 270nM
MODY POD MASKA: *jakis tam program
* wtryski AHF
*pelen przelot
*kolektor AWX
* swap z automata na manuala
ZAWIESZENIE: *Gwintowane H&R na grubym tłoku
* Camber shims na tylnej osi negatywy przód 2,5st, tyl 3,7
* rozpórka Eibach
UKŁAD HAMULCOWY: *Swap przodu na G60 280mm
KOLA: *ACT RS 3-tlg 8,5x16 cali,
*opony Dunlop SP9000 195/40/16, Pirelli pzero nero 195/40/16
NADWOZIE: * Wygładzony przedni zderzak,
*dokładka cordoba SX,
*lampy ori przerobione na bixenon na soczewkach z nissana murano,
*usunięte kierunki,
*blendy US,
*tablica US z tyłu,
*ciemne lampy tył,
*piaskowane adresy strony,
*klepane błotniki,
*grill no-name,
*usunięte oznaczenia z klapy,
*usunięta wycieraczka,
*usunięte wszystkie haki holownicze, zaslepka w tylnym zderzaku
*usunięte kierunki boczne zamiast nich zaslepki WOB
*usunięte relingi
*usunięte anteny
*klamki bez zamków
*klamki i lusterka w kolorze nadwozia
*odblysniki lamp w kolorze nadwozia
*ori system spryskiwania przednich swiatel
WNĘTRZE: *seria + MFA, elekt. lusterka, centralny,
ja dokładalem:
*elektryczne szyby,
*pełna skórzana tapicerka z VR6,
*uchwyt na kubki
*zmiana podświetlenia wnętrza na niebiesko-czerwone,
*indiglo+podświetlane czerwone wskazówki,
*czarna podsufitka,
*wyklejenie welurem bagażnika,
*daszki przeciwsłoneczne z podświetleniem,
*kierownica Raid 17,
*klakson WOB,
*podstopnica aluminiowa VW
* fotele Recaro z Corrado
*orginalna roleta bagaznika
* podgrzewane spryskiwacze
* orginalny podlokietnik
AUDIO: *Jednostka sterująca Clarion dzx-948rmp,
*wzmacniacz Signat Ram2mk2,
*głośniki przod Audio system Helon,
*wysokotonowe Signat T5,
*sub MTX,
*kondensator 2F Dietz,
*kable stinger w plecionce "skora węza",
*drzwi głuszone Dynamat+ TacMac + STP
Zmiany przeprowadzoneWszystko jak wyzej, autko kupione w grudniu 08, od tamtej pory dzialania:D
Plany:* , dalsza pogon za moca, piaskowanie podwozia i elementow zawieszenia wraz z cynkowaniem, moze clean look, i to co tylko na mysl przyjdzie ciekawego:)
Autko kupione w grydniu 08 w całkowitej seriiStyczen 09Zmiana olejow, paskow, zmiana podwietlenia wnetrza, licznik w indiglo, podswietlane wskazowki, podlokietnik raid, radio Alpine pod kolor wnetrza
Luty 09Montaz suba Powerbassa, nastepnie MTX, przyciemnienie szyb, smoked front, lampy jazdy dziennej
Kwiecien 09Fotele kubelkowe vr6, podswietlane daszki przeciwsloneczne, gwint TA na tyl, przod kit Koni, grill no name, montaz 4 elektrycznych szyb, lampy z e36, czarna podsufitka
Maj 09Wygladzony zderzak, dokladka z laguny, HID do soczewki, soczewki bixenonowe z merca 221, wygluszenie przednich drzwi STP+Dynamat, Signat H16 w drzwi, syki T5, felgi Dezent C, 7,5 i 9x16, skora ori z VR6, nowy podlokietnik dedykowany
Czerwiec 09Ori dymione lampy na tyl
Lipiec 09Program na 105KM, montaz kondensatora F i wzmacniacza w boczku bagaznika, obszyta kiera w skorze, wtryski 0,210, pokrycie plastikow bagaznika welurem, gwint jamex na przednia os, tablica US
Sierpień 09Usuniecie haka, usuniecie klapki od ucha od holowania, usuniecie przedniego haka do holowania, zmiana decka na Clariona DZ 948rmp, polerowanie rantow felg
Wrzesień 09Dokladka cordoba SX, swap skrzyni z autoatu na manual, hamownia, ori uchwyt na kubki, hamulce G60 280mm, czarne obrysy US
Pazdziernik 09Felgi ACT 7,5x16 3-tlg, nowa kierownica Raid 30cm, klakson WOB, usunieta folia z szyb
Zima 09Z cyklu kompletowanie gratow na nowy sezon:)
Glosniki audio system helon na przod, podstopnica VW, H&R na grubym tloku, dymione lampy na tyl idealne, zbiornik 9L na xenon, pompka xenon VW, zaslepki WOB, podgrzewane spryskiwacze, ori manetka tempomatu, czerwone wskazowki do temp i paliwa, wlepa no fat chicks, piaskowanie i malowanie proszkowe sprezyn, opony 215/35/16
Marzec 10Kola ACT RS 4x8,5x16, opony 195/40, polerowanie rantow, spawanie i wiercenie nowego rozstawu, dokupilem dekielki, nowe sruby centralne i logo BBS, gwint dedykowany H&R na tyl
Kwiecień 10Poskladane kola, zakup ori obrysow US, wlacznik swiatel z regulacja wysokosci, powrot do ori lamp na soczewce bixenon z murano, polerowane szkla
Maj 10Premiera nowej twarzy passka
3 miesiace walki z autem i jakos to wyszlo:
Byly to dlugie dni siedzenia przy aucie, dopracowywanie szczegolow, ustawiania wszystkiego, skladania, lizania, jednakze i tak jeszcze projekt nie jest dopiety na ostatni guzik.
Opisze po krotce przeprowadzone zmiany, najwazniejsza zmiana, ktorej nie da sie nie zauwazyc to zmiana barwy nadwozia
Autko dostalo lakier z palety bmw o nazwie Marrakesh Brown.
W cieniu autko jest brazowe, w sloncu mieni sie odcieniami brązu i złota, wymieniona zostala maska, 2 progi, reperaturki tylnych blotnikow, po rocznej jezdzie na glebie podloga rowniez musiala przejsc proces reanimacji i konserwacji, wyklepana na plasko wszystkie nadkola blotnikow, nowe kola ACT RS rozmiar wszystkich 4 to 8,5J
Felgi zostaly rozkrecone, ranty wypolerowane, srubki pochromowane, rotory wypiaskowane i pomalowane proszkowo, dorobione mocowania dekielkow, zakupione nowe orginalne sruby centralne oraz loga BBS, nowe chromowane wentylki, zaspawany i nawiercony nowy rozstaw z 5x120 na 4x100, na przednia os zostaly naciagniete opony 195/40 Dunlop SP9000, zas na tylna 195/40 Pirelli Pzero nero, wlozone zostalo zawieszenie H&R tzw. "gruby tłok", zawieszenie rowniez zostalo wypiaskowane i pomalowane ale juz nie proszkowo, Sprezyny wypiaskowane pomalowane proszkowo. Stare nakretki byly zapieczone, dorobione zostaly nowe, ktore zostaly ocynkowane, od razu wymienione zostaly poduszki amorow szt.4, lozyska amorkow, sworznie, drazek kierowniczy po przygodzie zimowej, na tyl wkoczyly rowniez "camber shims", czyli podkladki regulujace negatyw oraz zbieznosc tylnej osi, Teraz na tyle mam negatyw 4st. na przodzie ustawiony 2,5st, wylecialy z blotnikow kierunkowskazy, ich miejsce zajely ori emblematy WOB USA, przednia dokladka od cordoby zostala zespawana na srodku, aby nie bylo przerwy, pod maske weszla rozporka Eibacha, aluminiowa i juz wypolerowana, przednie lapy z E36 zostaly zastapione lampami orginalnymi, przerobionymi wg. mojego pomyslu
W lampy wlozylem jedne z najlepszych soczewek bi z nissana murano.
Komore dlugich zajmuje teraz kierunkowskaz, od razu w soczewki poszly zarniki Philipsa 4300K, zamontowalem podgrzewane spryskiwacze przedniej szyby, uruchomilem elektryczna regulacje wysokosci lamp, silniczki dokupione oraz wlacznik swiatel obslugujacy regulacje, nowa kratka w zderzak, stara miala miejsce po kierunkowskazach, nowy pas przedni, bo stary byl wyciety pod lampy z E36, nowe slizgi zderzaka z ASO oraz spinki mocujace listwy drzwiowe, nowe obrysowki USA z ASO, usuniete anteny z dachu, usuniete relingi, dolozona ori roleta, zakupilem fotele recaro z Corrado, Fotele zostaly rozebrane i na nowo obite pod stara tapicerke, Dorobione nowe napisy RECARO z floku, Dorobione mocowania na bazie ori szyn, na tyl doszly dystanse 20mm, ktore daja teraz felgom ET -7, zmienilem tylne lampy na idealne, poprzednie mialy w jednej pekniecie, wiec zmienilem komplet, dolozona orginalna manetka tempomatu, przetwornice xenonu schowane w zderzak, autko dostalo rowniez nowy akumulator, niestety stary wyzional ducha, byl tak stary ze jeszcze mial male sfastygi na dole, wyciety fartuch na podluznicy, gdyz juz polos walila, lusterka pomalowane w kolor nadwozia, usuniete przednie klamki z zamkami, na ich miejsce weszly tylne, wszystkie klamki pomalowane w kolor nadwozia, montaz lifta do maski
Teraz prezentuje się następująco:Czerwiec 10Ori podlokietnik do passka, lapy angel eyes, kupione dla szkiel, bo polerka nie zadowalala mnie w 100%, zmiana frontu lampy w kolorze nadwozia, ori spryskiwacze na lampy
Pozdrowienia od Kreska:)