MODEL: Golf mk3 20 jahre GTI jeden z ostatnich ktore opuscily fabryke bo 10.11.1997
SILNIK: orginalna jednostka napedowa to 2,0 AGG 8v, 116ps
WYPOSAZENIE:2x AIRRBAG,climatronic,ABS,el.szyby,el.lusterka ,centralny zamek,wspomaganie kierownicy,podgrzewane fotele,ori sound system NOKIA ale polecial,xenon,kierownica RAID z poduszka
MODY POD MASKA:planowany swap na 1,8t AUQ 180ps seria z seata leona ,skrzynia biegow corrado g60 , pozniejsze plany to wrzucenie jakiegos wydechu z kwasowki 3" na 2,5" , k04-023 na hybrydzie plus wtryskiwacze 440cc, przeplywka z s3 ,kolektor pod turbo z s3 ,no i oczywiscie przewody olejowe i wodne pod turbo z k04-023 ktore pochodzi z s3,seat cupra r, audi tt itp ! calosc zestrojona bedzie w Czechowicach u kolegi GTO
ZAWIESZENIE: gwintowane SUPERSORT
UKLAD HAMULCOWY: jak narazie ori ale po 97 roku wychodzily takie jak w vr czyli 288mm,planowana zmiana na hamulce z audi s3 przod
KOLA: 17" z mercedes-benz cl plus opony pirelli p 0 195/40 r17, adaptery zmieniajace rozstaw srub z 5x100 na 5x112 przod 20 mm ,a tyl 25 mm na strone z firmy RH
NADWOZIE: Zmienione przednie i tylne lampy -przod hella czarne plus xenon 6000K, tylne lampy rowniez hella look us ,usuniety ori emblemat z tylu i przodu plus poleciala tylna wycieraczka ! boczne kierunki zastapione ori zaslepkami WOLFSBURG EDITION
WNETRZE: ori 20 jahre planowana zmiana to moze skora z mk4 recaro oczywiscie czarna (ale to narazie odlegle plany )
AUDIO: odtwarzacz plikow mp3 ALPINE plus zmienione przednie glosniki na mb qwart i maly bass oraz wzmacniacz w bagazniku !
A tu juz opisane bardziej szczegolowo wyzej wymienione modyfikacje plus pare fotosow!!!
Na samym poczatku chcialem zaznaczyc ze obecnie nie mieszkam w Polsce ,ale bywam dosyc czesto.Okolo pol rokou temu kupilem mk3 20jahre na dosyc dobrym wypasie jak na mk3 i w dobrym roczniku bo 10.11.97 ! no i tak sie zaczela ta cala historia z moim golfem ! na poczatek dwa zdjecia jak auto wygladalo przed modami (te dwa pierwsze zdjecia to zdjecia zapozyczone ,ale moj wygladal dokladnie tak samo)
No , a pozniej sie zaczelo ! najpierw kupilem gwintowane zawieszenie renomowanej niemieckiej firmy SUPERSPORT no i do tego dolozylem alu 17cali z mercedesa ,najprawdopodobniej cl ! Nastepnie musilem zmienic rozstaw srob poniewaz mialem 5x100 , a alu 5x112 ,wiec kupilem adaptery przod 20mm a tyl 25mm!Na alu przyszly opony Pirelli P 0 195/40/ 17,ah zapomnialbym dodac ze orginalne dekielki z logiem mercedesa zostaly zastapione logo BRABUS
Nastepnym zabiegiem jakim dokonalem bylo wyrzucenie emblematow vw z przedniej atrapy i tylnej klapy oraz tylnej wycieraczki
nastepnie zostaly zmieniont tylne i przednie lampy ,przednie byl troche szybciej a na tylne musialem troche poczekac bo sa dosyc rzadkie ,a mianowicie przod lampy HELLA czarne plus XENON 6000k , a tyl rowniez HELLA look US
Kupujac edycje 20 JAHRE z gory zakladalem ze chcialbym zeby auto wygladem zewnetrznym i wewnetrznym bylo zblizone do orginalnej wersji z delikatnymi ulepszeniami ,dlatego oddalem do obszycia moja juz dosyc zuzyta kierownice ! oczywiscie nowa skora i czerwona nitka ! naturalnie bardzo szybko pozbylem sie orginalnego Nokia Sound System poniewaz to wogole nie gra! wywalilem stare orginalne radio i na jego miejsce wskoczyl odtwarzacz Ipode i USB ALPINE , plus inne przednie glosniki MB QWATTRO , oczywiscie plus jakis tam maly wzmacniacz i bassik
Auto zostalo obklejone na zewnatrz nowa czerowna tasiemka !
Auto na zewnatrz zaczynalo juz mi sie podoba ,ale mialem dalej jeden dylemat ,a mianowicie boczne kierunki ... te orginalne byly juz wyplowiale ,a nie chcialem kupowac nowych poniewaz wogole mi sie nie podobaja i wymyslilem inne rozwiazanie ! Kupilem orginalne zaslepki z zamkiem z WOLFSBURG ktore calkiem niezle pasuja do golfika ! troche sie ich naszukalem ,ale wkoncu sie udalo no i sa
No i jezeli chodzi o zmiany zewnetrze samochodu to by bylo narazie na tyle ,a tu jeszcze pare fajnych fotek
Auto juz niby jakos wyglada ,ale pozostal jeden najwiekszy problem ,a mianowicie moc silnika ! samochod orginalnie posiada 2,0 8v silnik moze i bez awaryjny ,ale jezeli chodzi o moc to dobry 10 lat temu ! nie pozostalo nic innego jak poszukac nowego serca do MK3 ! no i udalo sie znalazlem silnik 1,8 t o oznaczeniu AUQ seria 180 ps ! silnik to dosyc spory wydatek ,a jeszcze wieksze koszta to wszystko pozbierac do kupy i wlozyc! Narazie tylko fotki motoru na potwierdzenie ze juz jest ! jak dobrze wszystko pojdzie to pewnie na poczatku Nowego Roku bedzie wkladany
A teraz maly bonus :grin: Tak jak juz wczesniej pisalem swap nie wystartuje przed Nowym Rokiem ,ale mysle ze zaraz na samym poczatku
Ale po tym jak ostatnio okradli mi troche fure postanowilem rozejrzec sie za nowym sterem no i znalazlem moj wymarzony!! jest juz zamontowany w furze kierownica RAID naturalnie z poducha , inna nie wchodzila w gre
Chcialbym wszystkich zachecic do oceny mojego projektu ktory naturalnie nie zostal jeszcze zakonczony ! o wszystkich kolejnych modach bede pisal w miare mozliwosci na bierzaco
!
I taka mala informacja
MAM DO SPRZEDANIA AGG (2,0 8v 116ps)W DOBRYM STANIE z osprzetem!! nie bedzie tylko kompresora od klimy i wolalbym sprzedac bez skrzyni bo ta moja wyje na drugim biegu ,a niechce komus cisnac gowna
!