Temat postu: [MK2 R32] Gooolf Mk2 3,2L 1990 by fOniK
Wysłany: Nie 23 Lis, 2008
VW Maniak
Rejestracja: Nie 05 Paź, 2008 Posty: 496 Skąd: Gdynia
Gadu-Gadu: 0
Auto: fun Golf II R32, daily Golf V R32
!Właścicielem jestem od Pazdziernika 2007r.
MODEL Volkswagen Golf Mk2 1990r SILNIK: 3.2 V6 BDB (R32) MOC: 250PS MODYFIKACJE POD MASKĄ: Kolektor wydechowy „Baran” 6-2-1 Castom, Układ Wydechowy na ‘2,75, Obudowa Filtra Powietrza z Golf Mk5 R32, Poliuretanowe Poduszki Silnika, Skrzynia Biegów/Sprzęgło z Golfa Mk4 2,8 24v o Oznaczeniu DRP, Odświeżona Komora Silnika + Usunięte Zbędne Otwory, Akumulator Usunięty do Bagażnika, Schowany w Podłużnicy Zbiorniczek od Płynu do Wspomagania, Kolektor Dolotowy Polakierowany w Kolor LB7Z, Malowane Proszkowo Elementy Silnika. ZAWIESZENIE: Gwintowane, Tuleje Wahaczy Audi TT, Elementy Zawieszenia Pomalowane Proszkowo w Czarny Połysk, Camber Shims Eibach Tył Ustawione na 2,5Stopnia, UKŁAD HAMULCOWY: Zaciski Przód z Porsche Cayenne Turbo na Zwrotnicach z Golfa G60 Tarcza Hamulcowa 300mm Przewodny Hamulcowe w Stalowym Oplocie, Zaciski Tył z Golfa Mk4 Tarcza Hamulcowa Mk2 Oem, Pompa Hamulcowa/Serwo z Toledo Mk1 ABF, Pompa ABS Golf Mk4 MK60 z ASR. KOŁA: BBS RS 003 8,5 9,5 16J NADWOZIE: Odświeżony Lakier LA5U, Wycięte Nadkola pod Nakładkami, Pakiet GTI/G60, Znaczki WOB w Błotniach, Halogeny w Zderzaku, Kierunkowskazy Przednie Fifft, Reflektory Przednie Wesem, Lampy tył Hella Czarno-Czerwone, Szyberdach, Usunięta Antena z Błotnika. WNĘTRZE: Tapicerka Edition One, Czarna Podsufitówka, Elektryczne Grzane Lusterka, Skórzana Kierownica Oem, Licznik z MFA, AUDIO: Pioneer Deh P88 RS, Zestaw Głośników Odseparowanych Focal 13mm, Wzmacniacz Helix, Subufer Hertz, Wygłuszenie Wszystkich Drzwi + MDF w Przednich Dźwigach pod Głośnikami.
Plany: rozporki ktore leza i czekaja na montaż, maska i zderzaki do prawek lakierniczych, , obszycie srodka itd...
pierwszy dzień po kupnie..
zmiana lamp tył..
jakies tam fotki poźniej..
remont zawieszenia+uziemienie..
juz po zmianie zawieszenia..
diagnostyka..
marzec 2008r szpanerplac
poźniej padla uszczelka pod glowica.. z takiej racji ze sam z tym wojowalem postanowilem pobawic sie w polerowanie zaworow, i szliwowaniem kanalow dolotowych i wylorowych taka jedna fotka tylko niestety..
stalo sie tak ze przy skladaniu silnka dwoch takich co zakladali odwortnie mostek od trzymana wałkow musieli sie pogodzic z porazka i szukac nowej glowicy bo pekla.. wyszlo tak ze postanowilem wymienic caly silnik..
dodam poźniej..
nowa koncowka wydechu zamist starej przerdzewiałej..
jakos po myciu..
poźniej zaliczylem malego dzwona.. zbierane kasy a troche to trwalo.. tydzien urlopu i wyciagnieta podluznica, wyklepane wgnitki na reszcie auta, zaspawana antena i znaczek golf z tylego pasa, zaklepane ranty z tyłu, rozebrany doszczetnie i przygotowany dla lakiernikow..
malo mam fotek w czasie lakierowania.. mat..
po lakierowaniu i podczas skladania..
dodam poźniej..
..noi po calym zamieszaniu jeździlem jakis czas z zielonym zderzaczkiem z przodu..
mercedesy na kolach..
tu juz z polakierowanym zderzakim, starym alu, i docelowym frontem..
miedzyczasie razem z golfim odwiedzilismy Nowy Staw 19.04.09, z racji tego ze nie mialem aparatu.. pozwole sobie dodac fotki golfa znalezione w necie autorow Pozdrawiam!
takie tam..
maj 2009 GTI front..
W czerwcu wrocilem do starego frontu foty z lipca 2009 * * by ABST.
Swap na 2,8 VR6 (11.2009) Z racji tego ze padl mi czujnik halla w moim silniku 1,8 PF pomyślalem że to znak z niebios ze trzeba cos wkoncu zaczac robic.. :-P cel był prosty zrobic wszysko w 3 tygodnie
zacząłem od wyciagniecia silnika..
potem dokokonczone zostaly prace blacharskie, czyli wyczyszczone i zakonserwowane fartuchy i blotniki + konserwacja profili zamknietych.. (kolejny raz)
odswiezenie komory silnika sama bazą (glupi pomysl)
golf i dawca zaholowany do miejsca swapu, ktore jednak okazało sie gdzies indziej niz w planach.. dzieki Jendrula ! noi wyciagniecie silnika z dawcy..
ponowne rozebranie blotnikow maski i sciany czolowej w golfie noi wymiana wozka zawieszenia i drazka kierowniczego..
miedzy czasie wymiana skrzyni biegów bo stara wygladała tak
wymieniono tez sprzeglo z dociskiem i zestaw przegobow..
czas zabrać sie za osadzenia serducha noi siedzi ;-)
poźniej okazała sie mała awaria i trzeba było jeszcze raz wyciagnac silnik i poprawic mlotem bo mial malo miejsca grubasss
zabralem sie za zbiornik paliwa.. noi od razu przy wymianie zakonserowane wszytko co bylo odkryte
tutaj golf na swiezym powietrzu czekał na kolejny dzien zmagań..
nastepnie z bolem wymodzona chlodnica + wentylatory.. Dj Szlifera Jendrula dał rade
zamontowanie linek i lewaka zmiany biegow, wyciagniecie deski, wymiana pedalow, zamontowanie wysprzeglika hydralicznego zmiany biegow.. niezla jazda z tym była
tutaj chlodnica juz na czarno..
Wczesniej zapomnialem wtracic ze wpadł TheBiSHoP, zawstydzil wszyskich i odpalil Vr-a w 15 minut
noooo... i czas na wydech :-) zestaw tlumikow od 16v ;-)
nowe serce odpalone, zagrzane- to trza było oblać conieco na goraco ale jednak zmozona woda ognistą oczywiscie na dachu golfa
ogolnie sam swap silnika trwał tydzień. tutaj juz zlozony i gotowy do testu ;-) (traktor nie na sprzedaż :-P )
Pierwszy MK2 VR6 na pomorzu z działającymi ori zegarami z mk2 zawdzieczam to panu TheBiSHop dzieki !
Gwint MTS, Hamulce G60 (12.2009)
Pozniej wziolem sie za poprawianie polerki w Prosiakach nie bylo łatwo, wiele prob na wszelkie sposoby ale w koncu sie udało..
Remont skrzyni kolejna skrzynia zajechana przez ten silnik.. kupiona uzywka i od razu wzmocnilem mechanizm roznicowy sroby zamiast nitow oraz nowy trzpien od satelit..
Wycinanie mat oraz wklejanie(aso) + załozenie wrescie po dlugim czasie boczkow Edition
Ogarniecie podnosnikow szyb czyszczenie + smarowanie.. tyle syfu z tego leciało ze nie dziwie sie ze nie chciały pracowac..
Przymiarka felg na pozyczonych adapterach w celu wymierzenia szerokosci dystansu, w efekcie i tak nie jestem zadowolony bo mogl przod byc troszke bardziej wypchniety..
Wymiana rozrzadu znowu wytachany silnik, zmiana kompletu rozrzadu razem z kołami zebatymi, wymieniona panewka na wałku posrednim, masa nowych uszczelek o-ringow oraz uszczelniacze wału..
jak widać był "lekko" zużyty
Montaz kolektora 6-2-1 nie mam fotek samego kolektora za to znalazlem laczenie z reszta wydechu..
Gotowe Prosiaczki
Wypranie + zlozenie calego srodka foty pogladowe (nic spelcjalnego): w przyszlosci planuje zmienic deske na czarna bo slabo to pasuje..
Tarcze tył + zaciski z mkIV i jak widac adaptery do prosiakow tez juz zamontowane
Wyciecie blotnikow przed załozeniem pakietu GTI, bolało mnie to jak cholera..
Montaz pakietu GTI + znowu konserwacja w progi itd..
Po wszystkim, czyszczenie i takie pierdoły i wyjazd na vwmanie010
Rejestracja: Nie 05 Paź, 2008 Posty: 496 Skąd: Gdynia
Gadu-Gadu: 0
Auto: fun Golf II R32, daily Golf V R32
rolek, wykonane
xxxsobociakxxx, dzieki Fotek od lakiernika niestety jeszcze nie mam, mial mi wyslac na maila ale jakos na razie nie dotarly wiec czekam z reszta mam nadzieje ze pod koniec next tygodnia go odbiore.. i wtedy beda fotki
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum