Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 60 [ 890 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 60  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk3] vw.motor.sport (woochu Edition)
PostWysłany: Sob 07 Kwi, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Lut, 2007
Posty: 565
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Bora
MODEL : Golf Mk3

SILNIK : 1.8

MOC: 90 KM

LAKIER: Granatowy akryl

MODY POD MASKA: Brak

ZAWIESZENIE: seria

UKLAD HAMULCOWY: seria

KOLA: MiM 7,5J 15 '' et25

NADWOZIE: - seria


WNETRZE:
- seria

AUDIO:
Brak

Zmiany przeprowadzone :[/b]

[b]ETAP I


MODY POD MASKA :[/b] stozek K&N ,


[b]NADWOZIE:

- lampy przod clear a'la golf mk4, Lexusy tył, kierunki clear
- tylnia klapa na pól gładko
- grill ohne emblem
- wygladzone zderzaki

WNETRZE :[/b]

-Kierownica Momo Corse
-Galka zmiany Biegow
-Dywaniki Vw

[b]AUDIO :[/b]

-Radio Jvc
-Wzmacniacz infinity
-tuba JBL

[b]PLANY :


- Wiecej mocy ;-) ...
- German Style
- Gwint
- Lepsze Koło
-Nowy Lakier

Etap II
Trwa

MODY POD MASKA
: VR6 + 6-2-1 Kolektor TA Technix

ZAWIESZENIE: Gwint Raceland

UKLAD HAMULCOWY: 288 vr6

NADWOZIE:
-Poszezone Nadkola pod kolo 9J
-Kola Dezent C 9J et 15 16''
-Wygładone calkiem zderzaki
-Klapa Z Gładka Listwa
-Usuniete kierunki z Błotnikow
-Lakier Blekitna Perła


WNETRZE :
-GT Special (Tymczasowo)
- Klima
-Elektryka orginalna szyb

AUDIO :
- Dvd

Plany:

-Wiecej Mocy ;-)
-Profesjonalne Car Audio
-Skórzane obicie srodka
-Dobre koło 5x100


Witam :

Przedstawiam Mój Projekt Ktory jest realizowany dosc nie dlugo bo od 2 lat , zaczol stopniowo od zakupu przez jakies 3 mc nic sie nie stalo byla to typowa seria z kolami 7.5 cala z rantem , na tamte czasy jedynie brakowalo mi Czegos .... hmmmm GLEBY! ... Wiec postanowilem zakupic Kit-a Wachalem sie czy -40 czy -60 lecz jednak zaszalalem dalem -60 co w rezultacie dalo obnizenie o -70mm . i tak sie zaczelo , jak zobaczylem co dala gleba w polaczeniu z srednim kolem z rantem , postanowilem brnac dalej .... dalej moim zakupem byly lampy tylne nie wiem do dzis co sklonilo mnie do tego zakupu a byly to lexusy :< ... ktore wydawaly mi sie na poczatku ok lecz nie pasowaly tutaj za .... wiec polecialy do zyda... kolejnym moim bledem ktorego dopiero niedawno naprawilem byl wydech typu mugen (dzwiek poezja) lecz wyglad juz na samym poczatku wydawal mi sie nie do tego auta .... ale jak ktos powiedzial Bładzic rzecz ludzka ... Nastepna odslona auta bedzie to pelen German style ... :D


Mała sesyjka Jak Golf Wygladal Przed Lakiernikiem ... lecz nie obylo sie bez zmian ...

Image
Image
Image
Image


Tak wygladal po wyklepaniu przez blacharza ;)


Image
Image
Image


Prace Lakiernicze w Toku : :ok:

Image
Image
Image


Ostatnio edytowany przez vw.motor.sport Nie 15 Lis, 2009, edytowano w sumie 37 razy

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Kwi, 2007 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Nie 20 Sie, 2006
Posty: 956
Skąd: wlkp
zmień tylne lexy na red & white i te szpetne lusterka na cos statecznego :smutny: felgi na coś konkretnego a nie te z krainy OZ ;) , wydech S-rure i bedzie ładny German... powodznka :ok:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Kwi, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 25 Sty, 2007
Posty: 1583
Gadu-Gadu: 2444001
Auto: Jetta A2 Coupe
Tył zkiepszczony na Maxa, wogóle mi się nie podoba :/ Popracuj troszke i będzie Gitez-Majonez :) Dobrze Kolega mówi...



_________________

5.Cult-Style.de '08, Tuningowisko '08, Volksfest OSLO '08
6.Cult-Style.de '09, Tuningowisko '09, Pleszew VWigwamy '09, Wolfsgruppe VAG Event '09
7.Cult-Style.de '10, II VAG Meeting Bielawa'10, IV Zlot VAG Nysa '10, Wolfsgruppe VAG Event '10
8.Cult-Style.de '11, 30.GTI Treffen am Worthersee'11, Wolfsgruppe VAG Event '11
9.Cult-Style.de '12, 31.GTI Treffen am Worthersee'12, 3#Event Raceism, Wolfsgruppe VAG Event'12
10.Cult-Style.de'13, Oldschoolsuicideparty '13, 4#Event Raceism, Style'd
Offline
 Profil    2444001
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Kwi, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 06 Sty, 2007
Posty: 2337
Skąd: VWLKP
Gadu-Gadu: 7698529
Auto: Fabia NJ MC MY17
Skoro nie chciałeś nic klaro podobnego to mogłeś już w Led'y zainwestować bo te leksusy ni jak się komponują z całością... Mam nadzieje że szybko przyjdzie ta kwasówka z DTMem bo ten Mugen robi duże aua Guferowi :< Ale luster to się zdzierżyć nie da... :lipa:


PozdróVWki ;)



_________________
...Kein scheiße Tuning - Nur Klasisch...

2007: IST Jarocin-Kotlin, 4.Cult-Style Saisonauftakt, 12.Internationales VW Blasen - EuroSpeedway Lausitz
2008: 5.Cult-Style Saisonauftakt
2009: 2.Wolfsgruppe VAG Event
2010: 7.Cult-Style Saisonauftakt
Offline
 Profil    7698529
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Kwi, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Lut, 2007
Posty: 565
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Bora
Lustra Zostaja :-)moze jak bede je lakierowal pujda pod lakier jeszcze nie wiem :-) ;)

Wydech to dosyc daleki temat poniewaz nie bede bawil sie w jakies juz zabawki typu wm sport czy tym podobne tylko chce kwasiaka od samego silnika tzn kolektory 4-2-1 Strumienica na zwezce wenturiego ... i po srodku jakis sportowy odmiennik supersprinta np i tyl podobnie tylko ze w supersprincie nie ma koncowki dtm wiec musze pomyslec nad remusem itp ...


podsumojac

tak na szybko liczac ta przyjemnosc to koszt ok 2 tys zł wiec zostawiam do na dalszy plan :hmm:


A co do lamp to jak przyjdzie nowy lakierek to bede kombinowal i rozne sposoby :-)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Kwi, 2007 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 31 Paź, 2006
Posty: 1016
Skąd: dolny śląsk (LUBAŃ)
Gadu-Gadu: 3644946
Auto: Passat B5 FL, TDI 130 Ps (highline)
Emir napisał(a):
Tył zkiepszczony na Maxa, wogóle mi się nie podoba :/ Popracuj troszke i będzie Gitez-Majonez :) Dobrze Kolega mówi...

emir ;) tył moze być tylko te :[ lexusy wont zmień je na clary red nad white lub srebrne helli a klapa może być i tak idzie do malowania tek więc nie ma co wybrzydzać zobaczymy jak bedzie po lakierowaniu coooo ,przód w porządu :ok: swiatełka sa i jest git ale te lusterka w drzwiach albo pomaluj je na kolor auta lub zmień na orginał,ja zmieniłbym na :) orginał,z wydechem juz nie męcze ale widac że coś myslisz tak więc zobaczymy,czekamy na kolejne mody,powodzenia :ok:



_________________
Rothenburg '07,Bautzen '07,Blasen Lausitz '07
Rothenburg '08,Blasen Lausitz 08,LMS '08,
Rothenburg '09,LMS 09
Rothenburg '10,II VAG Meeting Bielawa 15-16.05.2010,Underground Tuningtreffen Goerlitz'10,
Wolfsgruppe VAG EVENT III - 2-4 lipca 2010,LMS 10,CultOberfest 2010
Rothenburg '11,Wolfsgruppe VAG EVENT IV - 1-3 lipca 2011,LMS 11
Rothenburg '12,Underground Tuningtreffen Goerlitz'12,Wolfsgruppe VAG EVENT V -29-1 lipca 2012


http://www.facebook.com/profile.php?id=100000595888991
Offline
 Profil    3644946
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Kwi, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Lut, 2007
Posty: 565
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Bora
Narazie Temat modow zewnacz zostawiam poniewaz dopiero w okresie wakacyjnym autko zostanie rozebrane na czesci pierwsze :-D i dokonane mody blacharskie ;-) I Puźniej Lakierek a to niestety zabiera troche pieniazka z portfela hehe :((

O co mozecie mi podpowiedziec to podzucic jakis ciekawy kolorek :hmm: najlepiej zaprezentowany na fotce w poscie

A Na dzien Dzisiejszy Dopracowoje silniczek ...
jamajama







Image

Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Kwi, 2007 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 30 Gru, 2006
Posty: 1717
Skąd: oldschoolSUICIDE
Gadu-Gadu: 0
Auto: Karmann Giha'70 & Passat B7 Variant 2.0 TDI
Totalnie nie mój styl/gust...Ale najważniejsze żeby tobie się podobało...Dla mnie lusterka,lampy,felunek,wydech i zakładany kolorek mi wogóle nie podchodzą...Ale mną się nie przejmuj...Podoba mi się,że spędzasz czas nad motorem(duży plus)...



_________________
http://www.oldschoolsuicide.com/
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 08 Kwi, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Lut, 2007
Posty: 565
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Bora
Mam pytanko odnosnie kto zakupil lampy typu red white ... czy do kompletu sa mocowania do zarówek ? ... tzn ta tabliczka co przychodza zarowki i podlacza sie kabel ;-) ..


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 08 Kwi, 2007 
FAKIR
FAKIR
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 03 Lis, 2006
Posty: 1767
Gadu-Gadu: 7752780
Skype: Lookazv6
Auto: Golf mk2/audi diesel wagon
vw.motor.sport napisał(a):
Mam pytanko odnosnie kto zakupil lampy typu red white ... czy do kompletu sa mocowania do zarówek ? ... tzn ta tabliczka co przychodza zarowki i podlacza sie kabel ;-) ..


tego niema w komplecie,ale tu ci bedzie pasować orginalnie mocowanie



_________________
Kupie Mille Miglie Chronos w 16"
Image
Offline
 Profil    7752780 Lookazv6
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 08 Kwi, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Lut, 2007
Posty: 565
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Bora
Tak orginalne tak ;-) ale nie od lexow help :lipa: wiec musze szukac znow cos w uzywkach hehe pozdr


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 08 Kwi, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Lis, 2005
Posty: 30
Skąd: GLI(VW)ICE
Albo nie ma tu fotek tylu Twojego autka albo mi sie nie wyswietlaja?moim zdaniem fele 9x16,lampy jakies inne i lusterka w kolor nadwozia!poza tym spoko


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 08 Kwi, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Lut, 2007
Posty: 565
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Bora
waldi tak wlasnie sie zastanawiam ... lusterka albo te pojda pod kolor albo przyjda seryjne ;-)...bo ten chrom prawde mowiac kusi tylko na foto a tak naprawde to po zimie nie wyglada zaciekawie :-) a co do statecznosci to powiem ze jestem zadowolony :-) jedynie o kumpel tez ma m3 i mu strasznie lata praktycznie nic nie widac hehe ...a z moimi to sie zobaczy ... do lakiernika jeszcze troche mi zrostalo jak by co to bede malowal wszystko za jednym razem ;-) ...

Ps wlasnie trafil mi sie klijent na wydech tylni to moze wczesniej wsadze cos pozadniejszego niee bo jak klijent jest to nie ma co odwlekac hehe .. a daje tyle co ja dalem za nowke ten wydech wiec jak wezmie go to na pierwszy ogien idzie Kwasiak z tylna koncowka Dtm ... :-D


Wczoraj Dostalem Widomosc o wygladzeniu zderzakow tzn lini ... facet robi to od lat znaczy spawa zderzaki :-) ma profi sprzęt cos nawijal ze plastik chlodzony powietrzem cos takiego :-D :-D ... ale widzialem jego robote bylem w szoku koles z 4 kawalkow zderzaka skleil w calosc i to tak ze jak by sie uprzec to odrazu pod lakier hehe i jedno co mnie zadziwil to cena a mianowicie za komplet powiedzial 150 zł .. dowiadywalem sie na innych forach i koledzy płacili duzo wiecej nawet do 300 pln ... wiec mysle ze niedlugo pojda zderzaczki :-)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 08 Kwi, 2007 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 08 Sty, 2005
Posty: 822
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: BMW E93
Auto oczywiscie znam, fajnie leży, oczywiście jak dla mnie to lampy, wydech i lustra jak najszybciej wek, mam nadzieję, że to zmienisz... Nowy motorek przyjemny, poprzednie mk3 bardzo ładnie lata po naszym mieście i też siedzi tam G60 więc w tym przypadku o motor się nie boję, bo kolega zna się na rzeczy :D :D Jak dla mnie to lepiej wybrac kolorek z palety Subaru no i pomyślec o kołach ;) ;) Rób konkretnego Germana bo brakuje u Nas tego!!! Pozdro ziąąą :-D



_________________
Było MK2 GTI....
viewtopic.php?f=112&t=29575

Było MK2 G60....
viewtopic.php?f=98&t=33360

Było A3 1.9TDI ASV+...
viewtopic.php?f=98&t=47087

Było A4 Cabrio...

Będzie....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 08 Kwi, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Lut, 2007
Posty: 565
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Bora
Siema Puzon Siema ... Zmiany napewno Beda !! Mam Nadzieje ze na lepsze ... :-) narazie narodzila mi sie nowa mysl ... ale narazie nie pisze dopuki nie wiem na 100% :hmm: jak bede cos wiedzial pewniejszego to oczywiscie napisze :-D Pozdr


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 60 [ 890 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 60  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
    Skup aut Poznań Forum webmasterskie Forum mechaniczne
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe