Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 10 [ 150 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [corrado vr6] san marino
PostWysłany: Nie 15 Lut, 2015 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 11 Lut, 2015
Posty: 219
Gadu-Gadu: 0
Auto: Było corrado 2.9 vr6. Obecnie Audi S4
MODEL: Corrado vr6 91r
SILNIK: 2,9 abv
MOC: seryjna 190km
MODY POD MASKA: seria
ZAWIESZENIE: komplet gwintowany FK (made In germany)
UKLAD HAMULCOWY: przód- tarcze EBC 334mm, zaciski z audi a4 s4 ATE, klocki ATE na tyle- tarcze EBC 312mm, zaciski z phaetona, klocki ZIMMERMAN
KOLA: felgi- OZ Ultraleggera 8x17 et35, opony- Falken ze 914 195/40/17
NADWOZIE: seria, kolor niebieski, purpura
WNETRZE: seria el. szyby, el. szyberdach, el. lusterka, mfa, skóra,
AUDIO; woofery przednie RODECK w emdeefie, twittery w desce, z tyłu pioneer w seryjnej zabudowie, radio VW GAMMA z passata b5 przerobione na zielone podświetlenie
Witam użytkowników forum oraz gości! W końcu po długich latach dłubania przy samochodach , zawodowego jak i hobbistycznego skłoniłem się zgłosić moje jedno z najbardziej ulubionych aut jakim jest Corrado. Szukałem egzemplarza jak najbardziej w serii. Moimi priorytetami były - silnik vr6 2.9, kolor niebieski Aqua-blau metallic i skórzana tapicerka najlepiej czarna klasyczna. Po wielu miesiącach szukania po ogłoszeniach w końcu znalazłem oczekiwany model. Było to w lipcu 2013 roku. Pierwsze zdjęcia , dzień po kupnie:
Image Image Image Image Image
Zamierzony wygląd auta: sportowy charakter i potencjał, auto do jazdy nie jako pług śnieżny, buda w serii bo tak pięknego auta nie mam zamiaru ani poszerzać ani nic doklejać. W planach dopieszczenie wnętrza, prawdopodobnie fotele ori recaro z nową czarną skórą, wypielęgnowanie wszystkich elementów zawieszenia, mocniejsza jednostka napędowa(6 garów zostaje). Tutaj najświeższe zdjęcia:
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Więc teraz po kolei od początku chciałbym pokazać jak przerysowywałem twór z wyobrażni na papier. Na początek wymieniłem kierownice na oryginalna, szkoda że nie skórzana ale taką miałem leżeć. Wymieniłem zegary na nowy typ bo brakowało mi akcentu czerwonych wskazówek. Zamówiłem czarny grill z chromowanym znaczkiem bo wcześniejszy był w kolorze (nie będę udawał wersji storm).
Image
No i pucowanko:
Image
W kolejnych tygodniach udałem się do kuzyna Krzysztofa z Brodnicy w celu towarzysko-rodzinnym jak i profesjonalnego ogarnięcia elektryki do ładu i składu po wcześniejszym autoalarmie.
Image Image Image Image Image Image
Nie mogłem patrzyć na te wytarte przednie fotele więc zaopatrzyłem się w środki:
Image Image
Następnym krokiem były hamulce i koła. Z racji tego iż seryjne heble nie powalają wyglądem a nawet przykro mi mówić przypadkowi ludzie śmiali się z tylnych tarcz , postanowiłem je ulepszyć mechanicznie jak i optycznie. Z początku celowałem w wielotłoczki brembo ale bym musiał założyć koła 18’’, a to już trochę przesada do corrado(niestety jeden z największych minusów). Przygotowałem zestaw 312mm na przód i 280 na tył bo na 256 za duże koszta na tak małą zmiane.
Image Image Image Image Image
W między czasie poprawiłem estetykę głośników, wpuściłem je bardziej w głąb i dałem osłony od passata b4
Image
Dotarły również kola w super stanie lecz i tak do malowania
Image
Koła poszły do lakiernika a sam zabrałem się dalej za tylne hamulce. Dla przykładu zacisk seryjny i od phaetona
Image
Krótki przebieg z prac
Image Image Image Image
W końcu odebrałem felgi od lakiernika po 6-ciu tygodniach czasu a potem przyznał się że robił 2 dni. Wielkie brawa dla Tomka, terminowy człowiek ale felgi odwalił jak z obrazka
Image Image Image

Wstępna przymiarka
Image
Zmontowane ogarnięte
Image Image
W równoległym czasie kombinowałem z radiem, wpadło seryjne od nowszych vw z przeróbka na zieleń aby pasowało
Image
Dla równoważni fizyczno-psychicznej razem z kolegą pomagaliśmy w budowie dachu
Image
Zbiór gratów
Image Image
Dla odprężenia udałem się do Chełmna na zlot pogrilować ze znajomymi i tu parę fot auta
Image Image Image
Nie trwało długo i zacząłem się rozglądać za nowymi hamulcami. Choć na ATE PD hamowało mi się rewelacyjnie to jednak jeszcze nie było tego walnięcia po oczach co w efekcie chciałem uzyskać. Wpadły mi do głowy zaciski od golfa V r32, ładne z wyglądu, estetyczne, montowane fabrycznie we vw. Chciałem je mieć za wszelką cenę tylko musiałem wymyślić projekt jak to zmontować, bo nigdzie nie znalazłem aby to ktoś wkładał do starszego vaga. Klamka zapadła idę na całość, mam zamiar zmieścić w siedemnastkę największą możliwą tarcze na zwrotnicy z vr6. Do celowo zakupiłem zaciski od audi s4 b6, które musiałem trochę dopasować aby je wcisnąć i dorównać wyglądowi z golfa R.
Image
Porównanie z oryginalnym zaciskiem z vr6
Image
Tarcza EBC TURBO GROVE 334mm
Image
Tarcza zacisk
Image Image
Po wstępnych przymiarkach i zakupach kolejnych elementów układanki

Image Image Image Image Image Image Image Image
Skoro na przodzie więcej to i na tyle czemu nie. Przeskoczyłem z 280mm na 312mm aby optycznie nie odstawały od tych przednich. Zaciski zostawiłem te same, zmieniłem za to jarzma, które musiałem przerobić i dorobić lekko inne adaptery. Niestety zapomniałem przy tym porobić zdjęcia (skleroza nie boli) i mam tylko jedno
Image
Przyszedł upragniony czas przygotowania auta do blacharza i lakiernika. Kolor auta miałem zaplanowany, miał być podobny do starego ale z nowszych palet kolorów. Volkswagen nie oferował barwy dokładnie w moje gusta, więc musiałem poszukać w innych markach. Grzebałem, grzebałem, obejrzałem setki zdjęć i filmików aż znalazłem. BMW M6 2011 SAN MARINO BLAU. Uznałem, że bmw jest mistrzem w niebieskich kolorach, pewnie każdy właściciel rasowej emki przyzna mi racje. Proszę zdjęcia do bólu:
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
W między czasie przyszły ori lampy oraz podsufitka od tapicera
Image Image
Pomalowane
Image Image Image Image Image
Spolerowane odebrane
Image Image
Długie, żmudne, drobiazgowe, dokładne i przyjemne składanie. Prace na ten sezon dobiegały końca
Image Image
Nowa szyba
Image
Nowe wygłuszenia
Image Image
Nowe ładne klamki z passata b3 przerobiłem na corradowskie
Image
Hamulce koła regulacja gwintu
Image Image Image
Gotowe
Image Image Image Image Image Image
Ciekawa zdobycz
Image Image
Image Image Image Image
To by było na tyle, przynajmniej na dobry początek. Pozdrawiam wszystkich i czekam na opinie.


Ostatnio edytowany przez Czerwa Sob 15 Lip, 2017, edytowano w sumie 4 razy

Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado vr6] san marino
PostWysłany: Nie 15 Lut, 2015 
VW User
VW User

Rejestracja: Nie 30 Maj, 2010
Posty: 70
Skąd: Myszków
Gadu-Gadu: 772482
Auto: mk2 GTi
Szacunek za włożoną pracę i serce :) Ładnie to wszystko wygląda ale najlepiej to te hamulce, bajka :)


Offline
 Profil    772482
 
 Temat postu: Re: [corrado vr6] san marino
PostWysłany: Nie 15 Lut, 2015 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 11 Lip, 2008
Posty: 61
Skąd: Gdańsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi S3
Kawał dobrej roboty yupii rewelka


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado vr6] san marino
PostWysłany: Nie 15 Lut, 2015 
VW User
VW User

Rejestracja: Sob 19 Lip, 2014
Posty: 69
Skąd: Poznań
Gadu-Gadu: 0
Auto: Vw Corrado
Heble kosa! Piękny kolor. Wszystko ładnie dopieszczone. Jedynie co to koła mi się nie widzą, ale kwestia gustu :)



_________________
Moja ex
viewtopic.php?f=98&t=99087
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado vr6] san marino
PostWysłany: Nie 15 Lut, 2015 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Nie 18 Paź, 2009
Posty: 479
Skąd: Grudziądz
Gadu-Gadu: 0
Auto: Passat B5 afn
Corrado z mojego miasta a nie miałem jeszcze okazji na żywca zobaczyć :smutny: Heble robią wrażenie :ok:



_________________
michu81
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado vr6] san marino
PostWysłany: Nie 15 Lut, 2015 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 10 Sty, 2009
Posty: 259
Skąd: Koluszki
Gadu-Gadu: 0
Auto: Corrado R36 4MOTION 310HP
nogratuluje wyboru corrado. heble dobry pomysl u siebie bede takie zakladal tylko przod na tarczy 345 i tez bede to pakowal w 17.



_________________
Obecnie Corrado R36 4motion http://www.corrado.com.pl/forums/topic/ ... rosper507/

ByłoVR6 AAA CC Automat viewtopic.php?f=98&t=68334&view=unread#unread

Było VR6 ABV Turbo (w trakcie budowy) http://www.forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=54236

Było Vr6 AAA CC http://www.forum.vwzone.pl/viewtopic.php?t=35678
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado vr6] san marino
PostWysłany: Nie 15 Lut, 2015 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 11 Lut, 2015
Posty: 219
Gadu-Gadu: 0
Auto: Było corrado 2.9 vr6. Obecnie Audi S4
Prospero507 jak chcesz wrzucić tarcze 345mm na wahacz vr6 bo sam o tym myślałem i tarcza ta ma większą wysokość czyli wpada w głąb i dotyka o sworzeń?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado vr6] san marino
PostWysłany: Pon 16 Lut, 2015 
VW User
VW User

Rejestracja: Sob 10 Maj, 2014
Posty: 69
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW CADDY MK1
miazga z tymi hamulcami...nieźle wykombinowane brawo yupii


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado vr6] san marino
PostWysłany: Pon 16 Lut, 2015 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 11 Lut, 2015
Posty: 219
Gadu-Gadu: 0
Auto: Było corrado 2.9 vr6. Obecnie Audi S4
Dodam jeszcze parę zdjęć żeby nie było nudno
Image Image Image Image Image Image
Mam nadzieję że zima dobiega końca co zniknie z ulic sól i w końcu spokojnie wyjadę. Nie mogę się doczekać. Pierwszy zlot w tym roku na który jadę to VAG Familia Iława 2015 więc jeszcze 2 miesiące cierpliwości ale spoko mam co robić.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado vr6] san marino
PostWysłany: Wto 17 Lut, 2015 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 290
Skąd: Wodzisław
Ładny. Troszkę razi i w oczy zapylone mocowanie belki.



_________________
Corrado G60+
Passat B5 TDi
A4 B6 1.9TDI Avant Quattro
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado vr6] san marino
PostWysłany: Wto 17 Lut, 2015 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2031
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
no hebel masz konkretny nasprawde zaje wyglada a hamowac musi jeszcze lepiej?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado vr6] san marino
PostWysłany: Śro 18 Lut, 2015 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 10 Sty, 2009
Posty: 259
Skąd: Koluszki
Gadu-Gadu: 0
Auto: Corrado R36 4MOTION 310HP
Czerwa napisał(a):
Prospero507 jak chcesz wrzucić tarcze 345mm na wahacz vr6 bo sam o tym myślałem i tarcza ta ma większą wysokość czyli wpada w głąb i dotyka o sworzeń?


Wiem bo mam tarcze ale użytkownik 16vg60 zakładał tarcze w tym rozmiarze z opla Vectry opc i mówi że da się je założyć. One są niższe od tych vw. Więc myślę że wejda



_________________
Obecnie Corrado R36 4motion http://www.corrado.com.pl/forums/topic/ ... rosper507/

ByłoVR6 AAA CC Automat viewtopic.php?f=98&t=68334&view=unread#unread

Było VR6 ABV Turbo (w trakcie budowy) http://www.forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=54236

Było Vr6 AAA CC http://www.forum.vwzone.pl/viewtopic.php?t=35678
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado vr6] san marino
PostWysłany: Śro 18 Lut, 2015 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 11 Lut, 2015
Posty: 219
Gadu-Gadu: 0
Auto: Było corrado 2.9 vr6. Obecnie Audi S4
ta tarcza ma 45mm wysokości i 5x112 rostaw, do g60 w 4x100 i by może podeszło po zmianie otworów ale do vr6 jest dalej problem. Może nie być miejsca. nawet gdyby to do mojej felgi i tak nie wejdzie bo jest ciaśniejsza niż np. oryginalna na 345


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado vr6] san marino
PostWysłany: Śro 18 Lut, 2015 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 10 Sty, 2009
Posty: 259
Skąd: Koluszki
Gadu-Gadu: 0
Auto: Corrado R36 4MOTION 310HP
A dlaczego do vr dalej problem rozstaw można nawiercic nowy. Ale co uważasz że dalej będzie problem ze sworzniem



_________________
Obecnie Corrado R36 4motion http://www.corrado.com.pl/forums/topic/ ... rosper507/

ByłoVR6 AAA CC Automat viewtopic.php?f=98&t=68334&view=unread#unread

Było VR6 ABV Turbo (w trakcie budowy) http://www.forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=54236

Było Vr6 AAA CC http://www.forum.vwzone.pl/viewtopic.php?t=35678
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [corrado vr6] san marino
PostWysłany: Śro 18 Lut, 2015 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 11 Lut, 2015
Posty: 219
Gadu-Gadu: 0
Auto: Było corrado 2.9 vr6. Obecnie Audi S4
o sworzeń mi chodzi właśnie, by trzeba było dokładnie zmierzyć. ale muszę przyznać że tarcza 345mm kusi by się zastanawiać nad swapem


Offline
 Profil  
 



Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
 Strona 1 z 10 [ 150 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2017 - GRAPHI PLUS GROUP