Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 1 post ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk2] by Insane
PostWysłany: Czw 30 Lip, 2015 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 30 Lip, 2015
Posty: 11
Skąd: WR
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf mk2, Golf mk5
Na wstępie pragnę podkreślić, że auto robię dla siebie i nie przewiduję większego przebiegu niż 2000 km rocznie.

Model: Golf MK2 - 1990r - 3D - szerokie zderzaki
Silnik: 1.6 benzyna
Moc: seryjna
Mody pod maską: brak
Zawieszenie: seryjne
Układ hamulcowy: seryjny
Koła: Gotti CUP 15"
Nadwozie: seryjne
Wnętrze: seryjne
Audio: seria

Zmiany przeprowadzone: uzupełnię w stosownym czasie

Plany: Piszę już drugi raz te wypociny bo mnie wylogowało jak wysyłałem poprzedni post także, mogę o czymś zapomnieć :) Na pierwszy rzut wygląd zewnętrzny. W sierpniu br. miałem oddać do lakiernika samochód na lakierowanie całego nadwozia jednak z pewnych przyczyn a dokładniej rzecz ujmując braku dostatecznych warunków do przechowania pojazdu przez zimę zrezygnowałem z lakierowania dwójki na rzecz lakierowania golfa piątej generacji ( dodam, że jeździ już jakiś czas na ziemi i będzie lakierowany dokładnie tak samo jak dwójka ). Teraz jak będzie lakierowana dwójka i kiedy. Na nadwozie zdecydowałem się nałożyć kolor z palety VW LH7J Pure Gray [ link ] ( lub coś zbliżonego bo trochę martwi mnie zielonkawo-niebieski odcień ). Szary akryl idealnie zgra się z wiekiem pojazu a zarazem będzie się wyśmienicie prezentował. Dach pójdzie w czarny akryl ale nie taki czarny jak można to sobie wyobrazić. Komora silnika w kolorze zbliżonym do RAL 3003, krwista czerwień wpadająca w bordo. Lusterka, atrapa, sierpy, daszek GTI, listwy boczne i listwy zderzaków w czarny mat. Wnętrze również w kolorze nadwozia. Przed lakiernią ogolę na gładko tylną klapę bagażnika zostawiając jedynie znaczek VW.

Malowanie jest zaplanowane na marzec 2016, tak zaraz po zimie.

Z zewnątrz, planuję wymienić sierpy oraz listwy na nowe. Przydało by się też prawe lusterko bo jest uszkodzone i oba nowe wkłady. Sterowane mechanicznie rzecz jasna. Atrapa na cztery reflektory zewnętrzne dymione z krzyżem ( posiadam takowe ale chcę wymienić na inne bo dla mnie zbyt wpadają w fiolet ), środkowe żółte, halogeny przeciwmgłowe takie jakie są obecnie soczewkowe dymione. Tylne lampy są obecnie HELLA BlackRed i takie też zostaną. Wszystkie szyby wymieniam na nowe, już orientowałem się jak cenowo się prezentują lecz zakupię je zaraz po pomalowaniu karoserii bo nie mam gdzie ich przechować. Nowe też oczywiście uszczelki szyb. Kierunkowskazy w błotnik, również już posiadam, kwestia podpięcia. Dodatkowo nowa antena w błotnik. Pas przednie wymaga wymiany także rozejrzę się za alternatywnym frontem od Jetty.

Wewnątrz auta wpadnie klatka zza foteli przednich do kielichów z krzyżem, spawana przez znajomego, tylko muszę ustrzelić jakiś rysunek ( lakierowana w kolor komory silnika, czyli krwista czerwień ). Sprawy będą zrobione na tyle solidnie na ile to możliwe. Homologacji nie będzie :(. Fotele przednie zastąpione zostaną przez czerwone kubły BRIDE Rapid podobne do tych z golfa piątej generacji z przelotkami na czarne pasy szelkowe 3 calowe, 3-punktowe mocowane do mocowań pasów z tylnej kanapy. Przez co pasy ze słupków zostaną zlikwidowane. Tylna kanapa usunięta ( zaznaczone w dowodzie ). Podsufitka i boczki w czarnej pseudo-alcantarze. Deska rozdzielcza seryjna, jest miękka czarna i taka wygląda idealnie. Kierownica klasyczna, zamszowa, czarna, głęboka OMP z nabą QuickRelease.

Koła obecnie to Gotti CUP 15", które zlicytuję w przyszłym roku. Poluję na RONAL Turbo 15". Kilka dni temu o mały włos nie zakupiłem takich w pełnej polerce, jednakże pewne sprawy zmusiły mnie do wstrzymania się z zakupem. Jakie opony okaże się później. Oczywiście planuję customowe camberplae'y także nie będzie pospolicie.

Zawieszenie dziś odebrałem od kuriera, TA-Technix, nowe, założę je po lakierniku. Wydech polerowana fifka po kątem, rurkę już mam, kwestia dospawania.

SWAP planuję, rzecz jasna ale zbieram na chwilę obecną informacje na jego temat więc za wiele nie powiem. Tylko tyle, że w miarę możliwości obecnie upieram się przy 1.8T APU 150KM, trochę dłubniętym. Wraz z nim hamulce etc ale to wszystko na chwilę obecną jest dalszymi planami.

Audio. Nie znam się na tym temacie, robił mi je będzie znajomy. Wiem jedynie, że wykorzystam posiadaną skrzynię aktywną Blaupunkt i radio Alpine.



Co więcej? Nie pamiętam o czym zapomniałem :) Jeśli mi się coś przypomni to zaktualizuję post.
Czekam na komentarze, zarówno te pozytywne jak i te krytykujące :)
Planuję skończyć cały pojazd do maja 2016 roku. Swap może już będzie zaczęty w tym czasie ale on sam w sobie to odrębna historia.




Zdjęcie niestety mam tylko takie na chwilę obecną ale postaram się szybko uzupełnić.

Image

Image

PozdraVWiam! piwko



_________________
http://i.imgur.com/2PImSQ3.jpg
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 1 post ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
    Skup aut Poznań Forum webmasterskie Forum mechaniczne
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe