Witam!
Chciałabym przedstawić mój drugi samochód, z którego postanowiłam zrobić swój pierwszy i najbardziej dopieszczony projekt.
Moją bazą jest chyba najbardziej znienawidzony model golfa - MK3
Ratuje go chyba tylko rodzaj nadwozia, bo jest to cabrio.
Auto przyjechało do mnie z Wielkiej Brytanii, końcem lipca 2011 roku. Początkowo miał to być zwykły wóz do poruszania się z punktu A do punktu B, jednak coraz większe zainteresowanie autami i tuningiem poskutkowało tym, że po roku jazdy standardowym autem postanowiłam się zabrać za tuning i stworzyć coś, co nie jest oklepane, dość pospolite i co każdy już widział i na czym nie zatrzyma dłużej oka.
Ale, żeby nie zanudzać, przedstawię teraz najważniejsze dane, plany zrealizowane, w trakcie realizacji i te, które jeszcze czekają na przypływ gotówki
MODEL: Golf MK3 Cabrio
SILNIK: 1.8
MOC: 90KM
MODY POD MASKA: Brak
ZAWIESZENIE: Pneumatyka
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: ATS Typ 5 7J15 ET30, opony Michelin Pilot Exalto PE2 195/45/15
NADWOZIE: atrapa grilla, przód: projektory Hella, tył: lampy Hella Black Magik, zamiennie z glazurowanymi Hella
WNETRZE: 4x elektryczne szyby, elektryczny dach, 2x poduszki powietrzne, regulacja kierownicy, wspomaganie, centralny zamek, podgrzewane spryskiwacze, półkubełkowe fotele
AUDIO: Radio JVC KD-AVX11 + Głośnik Alphard 12" 300W RMS + wzmacniacz + kondensator
ZMIANY PRZEPROWADZONE: zawieszenie pneumatyczne, ATS, w trakcie realizacji: zmiana koloru lakieru, swap 1.8-> 2.8 VR6
PLANY: skóra, zmiana poszycia dachu, kupno amortyzatorów, obszycie kierownicy
Początkowo, tj. niedługo po przyprowadzeniu auto wyglądało następująco:
Potem rozpoczął się dość długi i skomplikowany proces przekładki:
Przegląd zerowy, rejestracja w kraju i pierwsza przejażdżka:
Poza drobnymi zmianami jak wrzucenie atrapy grilla, zmiana bocznych kierunków na dymione, blendy w zderzaku wymienione na dymione, nowy tłumik, automatyczna antena, pierwszą większą zmianą była renowacja, malowanie i polerowanie felg, tym sposobem w aucie zagościły 17" fele:
I tak sobie jeździłam przez pierwszy sezon.
Drugi sezon był zdecydowanie bardziej obfity w "grube mody" i wtedy zajęłam się już 'na serio' tuningiem.
Przede wszystkim wpadła nowa felga. Postawiłam na coś niespotykanego w tego typu autach, zdecydowanie odrzucając BBSy i RHa.
Alufelgi ATS Typ 5 7Jx15 ET30 polerowane na lustro + opony Michelin Pilot Exalto PE2 195/45/15
Kolejnym krokiem było zawieszenie pneumatyczne.
3bałwankowe poduszki, 4 zawory 1/2" umożliwiające sterowanie każdym kołem osobno, 3 podwójne manometry Viair, 2 kompresory Viair 480C, 2 butle 20l i pilot. W efekcie zawieszenie chodzi bardzo fajne, można się długo pobawić, a i odczuwam pełen komfort na progach zwalniających
Max góra:
Max dół:
I bok:
W poprzednim sezonie byłam na 2 zlotach motoryzacyjnych ( na razie regionalnych) i auto zostało docenione:
No i nagłośnienie: Radio JVC KD-AVX11 + Głośnik Alphard 12" 300W RMS + wzmacniacz + kondensator
Tak sprawy się miały w minionym sezonie.
Obecny również będzie obfity w mody.
Pierwszym krokiem było kupienie dawcy z silnikiem 2.8 VR6.
Kolejnym było przygotowanie i odstawienie auta do lakiernika, gdzie nastąpi przemalowanie na zupełnie inny kolor, który pokażę 05.04, kiedy to ma nastąpić odbiór
. Mogę tylko powiedzieć, że nie będzie to standardowy kolor
No i nie stawiałam na paletę VW.
Dodatkowo dojdzie cleanlook komory silnika
żeby się to wszystko jakoś prezentowało.
Na ten sezon zaplanowane jest jeszcze:
-kupno amortyzatorów gazowych,
-wyrzucenie welurowego wnętrza i zastąpienie go skórą
-zmiana poszycia dachu.
I pewnie jakieś inne, drobniejsze modyfikacje
Na chwilę obecną, to chyba tyle ode mnie