Witam wszystkich :bigok:
Mam na imię Michał, wołają na mnie KoguT. Chciałem zaprezentować wam mojego golfa mk3 w wersji Pink Floyd którego posiadam już od długiego czasu.
Samochód zakupiłem rok po sprowadzeniu go do kraju.
Krótki opis golfa:
MODEL: VW Golf mk3
SILNIK: 2.0 8v ABA
MOC: ok 116km
MODY POD MASKA: SWAP z 1.6 abu na 2.0 aba
ZAWIESZENIE: gwint
UKLAD HAMULCOWY: 256 przód i tarcze tył
KOLA: BBS RM 2x6,5 2x7j i opony 195/45/15
NADWOZIE: Oryginał Pink Floyd + dodatki USA
WNETRZE: Oryginał Pink Floyd
AUDIO: seria
Tak wyglądał zaraz po kupnie:
Później nastąpił szereg zmian.
Ale wszystko po kolei :bigok:
Sezon 2007:
Zakupiona szeroka hokejka i ciemne blendy.
Sezon 2008:
-Dokończono smoked front,
-założyłem ciemne kierunki boczne,
-pierwsze uziemienie 40/40,
-założyłem również chromowany znaczek na tył,
-manetki z mk2,
-blenda KAMEi,
-końcówka wydechu ori VW,
-klary na tył.
Sezon 2009:
Najechało się trochę gratów.
-Kierownica JOM RAID 300mm,
-wydech WMsport,
-halogeny z mk3 gti,
-bra,
-komplet głośników boschmann.
-Borbety ustąpiły miejsca felgom Zender Sport o rozmiarach 15" 7j et 30 i 8j et 0. Na nich opony niestety baloniaste bo 195/50.
-sierpy (niestety zamienniki) od GTI,
-ori progi z GTI,
-Zdarło się folie przyciemniającą z szyb,
-zaświeciły się postoje w kierunkach,
-ściągnąłem sierpy bo strasznie odstawały od nadkoli.
Sezon 2010:
-Zendery przeszły polerkę rantów i zostały obute w Nankangi 195/45. Na jedną tylną felgę zostało wlepione serduszko Wheel whores. Przy okazji bardzo dziękuję forumowiczowi
Bimerowi za wożenie kół po wulkanizatorach w celu założenia opon i za wsadzenie gwintu w golfa. Ja byłem wtedy po operacji i ledwo co chodziłem a co dopiero żeby grzebać przy aucie :? .
-Od
Yohana dostałem znaczek Diesel.
-Nakrętki w gwincie zmieniłem na stalowe NC (nie rdzewieja i nie zacieraja się tak jak te alu).
-Zamontowałem grzanie foteli.
Sezon 2011:
-Założone elektryczne lusterka,
-bagażnik dachowy Votex a do niego kosz bagażowy.
-Dla odświeżenia wnętrza okleiłem na nowo podsufitkę,
-trzeci słonecznik,
-na tylną klapę zakupiłem lotkę z GTI.
-na koniec sezonu sprzedałem Zendery, czego później bardzo żałowałem (nie wiem czy nawet do dzisiaj nie żałuję...).
Sezon 2012:
-Zakupione BBS RM 6,5j w stanie masakrycznym... Doprowadzone do ładu i wypolerowane ranty,
-nastał czas SWAPu - jak narazie tylko tarcze hamulcowe na tył,
-kierownica JOM ustąpiła miejsca kierownicy od Polo GT a wstawkę pomalowałem pod kolor nadwozia,
-następnie padł czas na następny SWAP - tym razem był to silnik. Amerykańska jednostka o oznaczeniu ABA - 2.0 8v legitymująca sie 116KM.
-nowy wydech - brak kata, pierwszy tłumik od 2e i końcowy ori od ABFa z 91roku z podwójną końcówką z kwasówki.
-na grill dostałem od
Yohana znaczek GTI.
-jako że zaczęło się od silnika z za dużej wody to wykopałem na szrocie zderzaki US.
-do kompletu doszedł też ori licznik US,
-łamacze kolan do mk3,
-wskaźnik ciśnienia oleju,
-ori lampy na tył US z obrysówkami,
-w przedni zderzak zamontowałem dedykowane wloty zamiast blend i halogenów.
Sezon 2013:
-Na tyle zmieniłem ranty na 1" (dało to 7j felgi).
-Przyszedł czas na trzeci już SWAP - tym razem wentylowane hamulce 256mm na przód.
-Golf wiózł mnie i moją żonę do ślubu.
-Smoked h4 został zastąpiony prezentem od żony jakim były projektory.
-Pod zderzakiem pojawiła się ori hokejka US.
-Wjechało radio Pioneer DEH-405 Pink Floyd VW. Jeden z najrzadszych elementów układanki Pink Floyd