VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[mk1] GTI Pirelli
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=88875
Strona 5 z 6

Autor:  vwbrother [ Czw 01 Paź, 2015 ]
Temat postu:  Re: [mk1] GTI Pirelli

Ja bym tu wlozyl ABF-A na Skrzyni FM a nie jakies PADNIETE 8v jak juz robisz Swapa :ok: ;)

Autor:  K I L L E R [ Pią 02 Paź, 2015 ]
Temat postu:  Re: [mk1] GTI Pirelli

vwbrother napisał(a):
Ja bym tu wlozyl ABF-A na Skrzyni FM a nie jakies PADNIETE 8v jak juz robisz Swapa :ok: ;)


Są sposoby na rozruszanie padniętych 8v ;)
Em sześćdziesiątka piątka :-D
Image

Autor:  vwbrother [ Pią 02 Paź, 2015 ]
Temat postu:  Re: [mk1] GTI Pirelli

K I L L E R napisał(a):
vwbrother napisał(a):
Ja bym tu wlozyl ABF-A na Skrzyni FM a nie jakies PADNIETE 8v jak juz robisz Swapa :ok: ;)


Są sposoby na rozruszanie padniętych 8v ;)
Em sześćdziesiątka piątka :-D
Image



szkoda czasu na takie lepienie ale ja kto woli :ok: ]:) wiem co potrafi ABf w mk1 jest straszne zamieszanie ]:-> ]:->

Autor:  K I L L E R [ Pon 05 Paź, 2015 ]
Temat postu:  Re: [mk1] GTI Pirelli

Cytuj:
szkoda czasu na takie lepienie ale ja kto woli :ok: ]:) wiem co potrafi ABf w mk1 jest straszne zamieszanie ]:-> ]:->


Wydaje mi sie że taki "ulepek" daje większy potencjał.

Przyjmując że seryjnie ma 160KM, większy kompresor z ciut mniejszym kółkiem do tego FMIC da w granicach 170-175KM. Dalej wtryski, remap, pompa paliwa z regulatorem ciśnienia 180-185KM. Kolejny "stage" przelot 2,5'+ czapka z KR + pomodzony dolot z S2 + remap, można założyć że takie modyfikacje dadzą w granicach 200KM, co na ośkę mk1 stanowczo wystarczy.

Poza tym leży mi charakterystyka 8V, lubię jak na dole też coś się dzieje.

PS. Do tego ten dźwięk wiertarki ;)

Autor:  pczerniej [ Pon 05 Paź, 2015 ]
Temat postu:  Re: [mk1] GTI Pirelli

+ wymian kompresora co 1000 km :P .... ale wrażenia z jazdy będą bezcenne ;)

Co do mocy to na początek na pewno Ci starczy ale po jakimś czasie będzie niestety mało ...

Autor:  K I L L E R [ Pon 05 Paź, 2015 ]
Temat postu:  Re: [mk1] GTI Pirelli

pczerniej napisał(a):
+ wymian kompresora co 1000 km :P
W obwodzie są jeszcze Eatony z początkiem M9X ;)

Cytuj:
.... ale wrażenia z jazdy będą bezcenne ;)
Na to liczę :-D

Cytuj:
Co do mocy to na początek na pewno Ci starczy ale po jakimś czasie będzie niestety mało ...

Jak ze wszystkim. 160KM starczy raczej a na dłuższy czas, jak braknie to jest opcja potem stosunkowo niskimi kwotami dorobić Koniomocy :P To jest właśnie ten potencjał o którym pisałem wyżej względem benzynowego wolnossaka :hmm:

ImagePomalowane ;)

Autor:  K I L L E R [ Śro 02 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: [mk1] GTI Pirelli

Image

Image

Powoli do przodu, składany od podstaw.

Ps. Muke mam z głowicą, ta od silnika miała mikropęknięcie miedzy zaworami, druga też trafiona, trzecia ma przyjechać kurierem z Poznania w Pt z warsztatu zajmującego się regeneracja głowic.

Autor:  K I L L E R [ Śro 16 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: [mk1] GTI Pirelli

Mały aktual:

Łapy do skrzyni i na gródź:
Image Image
Pokrywa zaworów:
Image Image
Całość:
Image Image Image Image
Prace nad mocowaniem i wyjściami kompresora:

Image Image

Całość ze skrzynką, poskładana na nowym sprzęgle LUK 228mm:
Image

Prace dalej trwają i niech moc będzie z Wami ;)

Autor:  harasio [ Nie 20 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: [mk1] GTI Pirelli

K I L L E R napisał(a):
Cytuj:
szkoda czasu na takie lepienie ale ja kto woli :ok: ]:) wiem co potrafi ABf w mk1 jest straszne zamieszanie ]:-> ]:->


Wydaje mi sie że taki "ulepek" daje większy potencjał.

Przyjmując że seryjnie ma 160KM, większy kompresor z ciut mniejszym kółkiem do tego FMIC da w granicach 170-175KM. Dalej wtryski, remap, pompa paliwa z regulatorem ciśnienia 180-185KM. Kolejny "stage" przelot 2,5'+ czapka z KR + pomodzony dolot z S2 + remap, można założyć że takie modyfikacje dadzą w granicach 200KM, co na ośkę mk1 stanowczo wystarczy.

Poza tym leży mi charakterystyka 8V, lubię jak na dole też coś się dzieje.

PS. Do tego ten dźwięk wiertarki ;)


Dobrze prawisz dzwiek kompresora morduje a 8v ciagnie z dolu tak samo jak I Kompresor napewno jest to ciekawe polaczenie. Sam miale agg w vento I tez mazyl mi sie Kompresor w moim ale poszedlem w ciezkie vr6 Bede sledzil temat jak ci to wyszlo bardzo fajny pomysl jamajama

Autor:  16vg60 [ Nie 20 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: [mk1] GTI Pirelli

Lubie kompressory i juz podoba mi sie temat :ok:
trzeba bylo szukac glowice z koncowka P ,ma wieksze kanaly ,do tego walek asymetryczny i bedzie golic :-D


Pozdr.

Autor:  K I L L E R [ Pon 21 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: [mk1] GTI Pirelli

16vg60 napisał(a):
Lubie kompressory i juz podoba mi sie temat :ok:
trzeba bylo szukac glowice z koncowka P ,ma wieksze kanaly ,do tego walek asymetryczny i bedzie golic :-D

Golić będzie i bez tego w budzie mk1 (obecny daily ma 54KM) jak będzie mało to o 16V się pomyśli (ma to swoje + i -), u znajomego w piwnicy leży dobra głowica od KR z wałkiem z ABFa i parę innych fantów potrzebnych do konwersji na g6016V do których sprzedaży jeszcze nie dojrzał. Na początek to chcę go dotrzeć na setupie możliwie zbliżonym do serii aby komputer to właściwie zasilił, potem można kombinować.

harasio napisał(a):
Dobrze prawisz dźwięk kompresora morduje a 8v ciagnie z dolu tak samo jak I Kompresor napewno jest to ciekawe polaczenie
Na to liczę :ok:

Sobota na warsztacie, silnik w budzie co wymagało nie małej ekwilibrystyki. Łapa na skrzyni do poprawy bo silnik krzywo siedzi i poduszki są napięte. Chłodnica do wymiany na TDI/G60 bo wyjścia z lewej nie podpasują (zapomniałem o tym :< ), dodatkowo jakąś obudowę wiatraka będę musiał wyrzeźbić żeby nie dochodziła do kompresora (może płaski uniwersalny wentylator). Wejście do IC z kompresora wyszło dobrze, wymaga jednego cięcia, spawania kolana hamburskiego i silikonowego redukcyjnego kolana (orurowanie dolotu fi60 a wejście do IC fi65).

Image
Image

Autor:  K I L L E R [ Wto 15 Mar, 2016 ]
Temat postu:  Re: [mk1] GTI Pirelli

Niestety chwilowo temat się zatrzymał z powodu braku czasu na modzenie, zakup mieszkania itd.

Zbieractwo uskuteczniam :ała:

Image
Image
Image

Autor:  K I L L E R [ Wto 16 Sie, 2016 ]
Temat postu:  Re: [mk1] GTI Pirelli

Image Image

Coś się powoli składa... niestety za wolno.

Autor:  K I L L E R [ Czw 13 Paź, 2016 ]
Temat postu:  Re: [mk1] GTI Pirelli

Image

Image

Nowe toczki do taczki wpadły, może na przyszły sezon :-D

Trochę porobione:

-Gwint po całości
-Nowe poduszki amortyzatorów na przód
-Łożysko koła przód
-Rozpórka tył
-Wjechał kpl. Pirelek 15 na Golfa.
-Elektryka :<:
-Szybkie odświeżenie zacisków, zwrotnic, belki, stabilizatorów itd.
-Atrapa na dwie lampy z ramką czerwoną (jeden z tych fap elementów dla mnie w Gti mk1) założona.
-Zrekonstruowane podszybie plastikowe założone
-Kierunki z przodu (trochę zabawy z tym jest przez Ic, chłodnice...)
-Półosie od Scirocco 16V uzbrojone w przeguby w Golfie


Co do silnika przy próbie podłączenia instalacji i odpalenia, iskrzy przy zakładaniu klemy. Wyjmuje w Sobotę wiązkę i lecę od nowa kabelek po kabelku i chyba jednak przejdę na CE2. :lipa:

Autor:  ozi1123 [ Wto 18 Paź, 2016 ]
Temat postu:  Re: [mk1] GTI Pirelli

Ładnie wygląda pod maską. Kompresor będzie na jednym pasku z altkiem?

Strona 5 z 6 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/