Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 5 z 6 [ 84 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [mk1] GTI Pirelli
PostWysłany: Pią 02 Paź, 2015 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 18 Lis, 2007
Posty: 450
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4081848
Auto: mk2 GTI Specjal
A2 Coupe
mk1 GTI Pirelli
vwbrother napisał(a):
Ja bym tu wlozyl ABF-A na Skrzyni FM a nie jakies PADNIETE 8v jak juz robisz Swapa :ok: ;)


Są sposoby na rozruszanie padniętych 8v ;)
Em sześćdziesiątka piątka :-D
Image



_________________
Golf 1 GTI Pirelli:
viewtopic.php?f=98&t=88875

https://www.facebook.com/GolfPirelli
Offline
 Profil    4081848
 
 Temat postu: Re: [mk1] GTI Pirelli
PostWysłany: Pią 02 Paź, 2015 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Czw 12 Mar, 2009
Posty: 362
Skąd: Rzeszow- Wien
Gadu-Gadu: 1841717
Auto: golf mk1 , 1.8T golf 2 1.8t gt30
K I L L E R napisał(a):
vwbrother napisał(a):
Ja bym tu wlozyl ABF-A na Skrzyni FM a nie jakies PADNIETE 8v jak juz robisz Swapa :ok: ;)


Są sposoby na rozruszanie padniętych 8v ;)
Em sześćdziesiątka piątka :-D
Image



szkoda czasu na takie lepienie ale ja kto woli :ok: ]:) wiem co potrafi ABf w mk1 jest straszne zamieszanie ]:-> ]:->


Offline
 Profil    1841717
 
 Temat postu: Re: [mk1] GTI Pirelli
PostWysłany: Pon 05 Paź, 2015 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 18 Lis, 2007
Posty: 450
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4081848
Auto: mk2 GTI Specjal
A2 Coupe
mk1 GTI Pirelli
Cytuj:
szkoda czasu na takie lepienie ale ja kto woli :ok: ]:) wiem co potrafi ABf w mk1 jest straszne zamieszanie ]:-> ]:->


Wydaje mi sie że taki "ulepek" daje większy potencjał.

Przyjmując że seryjnie ma 160KM, większy kompresor z ciut mniejszym kółkiem do tego FMIC da w granicach 170-175KM. Dalej wtryski, remap, pompa paliwa z regulatorem ciśnienia 180-185KM. Kolejny "stage" przelot 2,5'+ czapka z KR + pomodzony dolot z S2 + remap, można założyć że takie modyfikacje dadzą w granicach 200KM, co na ośkę mk1 stanowczo wystarczy.

Poza tym leży mi charakterystyka 8V, lubię jak na dole też coś się dzieje.

PS. Do tego ten dźwięk wiertarki ;)



_________________
Golf 1 GTI Pirelli:
viewtopic.php?f=98&t=88875

https://www.facebook.com/GolfPirelli
Offline
 Profil    4081848
 
 Temat postu: Re: [mk1] GTI Pirelli
PostWysłany: Pon 05 Paź, 2015 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 26 Lis, 2006
Posty: 1533
Skąd: Koszalin/Słupsk/Darłowo
Gadu-Gadu: 4612031
Auto: MKI,MK III,MK IV,Octavia II,MB124, VWT2
+ wymian kompresora co 1000 km :P .... ale wrażenia z jazdy będą bezcenne ;)

Co do mocy to na początek na pewno Ci starczy ale po jakimś czasie będzie niestety mało ...



_________________
Nord-Vag.pl
Odzież Nord-Vag stuff
MK I '78 turboburbo power in progres
Offline
 Profil    4612031
 
 Temat postu: Re: [mk1] GTI Pirelli
PostWysłany: Pon 05 Paź, 2015 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 18 Lis, 2007
Posty: 450
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4081848
Auto: mk2 GTI Specjal
A2 Coupe
mk1 GTI Pirelli
pczerniej napisał(a):
+ wymian kompresora co 1000 km :P
W obwodzie są jeszcze Eatony z początkiem M9X ;)

Cytuj:
.... ale wrażenia z jazdy będą bezcenne ;)
Na to liczę :-D

Cytuj:
Co do mocy to na początek na pewno Ci starczy ale po jakimś czasie będzie niestety mało ...

Jak ze wszystkim. 160KM starczy raczej a na dłuższy czas, jak braknie to jest opcja potem stosunkowo niskimi kwotami dorobić Koniomocy :P To jest właśnie ten potencjał o którym pisałem wyżej względem benzynowego wolnossaka :hmm:

ImagePomalowane ;)



_________________
Golf 1 GTI Pirelli:
viewtopic.php?f=98&t=88875

https://www.facebook.com/GolfPirelli
Offline
 Profil    4081848
 
 Temat postu: Re: [mk1] GTI Pirelli
PostWysłany: Śro 02 Gru, 2015 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 18 Lis, 2007
Posty: 450
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4081848
Auto: mk2 GTI Specjal
A2 Coupe
mk1 GTI Pirelli
Image

Image

Powoli do przodu, składany od podstaw.

Ps. Muke mam z głowicą, ta od silnika miała mikropęknięcie miedzy zaworami, druga też trafiona, trzecia ma przyjechać kurierem z Poznania w Pt z warsztatu zajmującego się regeneracja głowic.



_________________
Golf 1 GTI Pirelli:
viewtopic.php?f=98&t=88875

https://www.facebook.com/GolfPirelli
Offline
 Profil    4081848
 
 Temat postu: Re: [mk1] GTI Pirelli
PostWysłany: Śro 16 Gru, 2015 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 18 Lis, 2007
Posty: 450
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4081848
Auto: mk2 GTI Specjal
A2 Coupe
mk1 GTI Pirelli
Mały aktual:

Łapy do skrzyni i na gródź:
Image Image
Pokrywa zaworów:
Image Image
Całość:
Image Image Image Image
Prace nad mocowaniem i wyjściami kompresora:

Image Image

Całość ze skrzynką, poskładana na nowym sprzęgle LUK 228mm:
Image

Prace dalej trwają i niech moc będzie z Wami ;)



_________________
Golf 1 GTI Pirelli:
viewtopic.php?f=98&t=88875

https://www.facebook.com/GolfPirelli
Offline
 Profil    4081848
 
 Temat postu: Re: [mk1] GTI Pirelli
PostWysłany: Nie 20 Gru, 2015 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 14 Wrz, 2008
Posty: 405
Skąd: Kalisz Wlkp /IRL
Gadu-Gadu: 8017811
Auto: Vw vento/bmw e30 cabrio/skoda octavia2
K I L L E R napisał(a):
Cytuj:
szkoda czasu na takie lepienie ale ja kto woli :ok: ]:) wiem co potrafi ABf w mk1 jest straszne zamieszanie ]:-> ]:->


Wydaje mi sie że taki "ulepek" daje większy potencjał.

Przyjmując że seryjnie ma 160KM, większy kompresor z ciut mniejszym kółkiem do tego FMIC da w granicach 170-175KM. Dalej wtryski, remap, pompa paliwa z regulatorem ciśnienia 180-185KM. Kolejny "stage" przelot 2,5'+ czapka z KR + pomodzony dolot z S2 + remap, można założyć że takie modyfikacje dadzą w granicach 200KM, co na ośkę mk1 stanowczo wystarczy.

Poza tym leży mi charakterystyka 8V, lubię jak na dole też coś się dzieje.

PS. Do tego ten dźwięk wiertarki ;)


Dobrze prawisz dzwiek kompresora morduje a 8v ciagnie z dolu tak samo jak I Kompresor napewno jest to ciekawe polaczenie. Sam miale agg w vento I tez mazyl mi sie Kompresor w moim ale poszedlem w ciezkie vr6 Bede sledzil temat jak ci to wyszlo bardzo fajny pomysl jamajama



_________________
Moje poczynania https://www.facebook.com/HarasioStanceDriftAndPassion[/url]
Offline
 Profil    8017811
 
 Temat postu: Re: [mk1] GTI Pirelli
PostWysłany: Nie 20 Gru, 2015 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 28 Sty, 2011
Posty: 397
Skąd: lublin
Gadu-Gadu: 0
Auto: AUDI R$4 B5 436PS 541NM Sportec,Big Brake 8pot,Wagner
Lubie kompressory i juz podoba mi sie temat :ok:
trzeba bylo szukac glowice z koncowka P ,ma wieksze kanaly ,do tego walek asymetryczny i bedzie golic :-D


Pozdr.



_________________
AUDI R$4 B5 Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...

EX MK2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Ralye front ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=530391

EXAudi S3 8L NOGARO BLUE,Sportec,Big Brake 6Pot ,Bill B16...
viewtopic.php?f=98&t=103504

EX Corrado 16VG60 Digifiz 2012
http://www.youtube.com/watch?v=rL00YR7XU6k&feature=plcp
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1] GTI Pirelli
PostWysłany: Pon 21 Gru, 2015 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 18 Lis, 2007
Posty: 450
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4081848
Auto: mk2 GTI Specjal
A2 Coupe
mk1 GTI Pirelli
16vg60 napisał(a):
Lubie kompressory i juz podoba mi sie temat :ok:
trzeba bylo szukac glowice z koncowka P ,ma wieksze kanaly ,do tego walek asymetryczny i bedzie golic :-D

Golić będzie i bez tego w budzie mk1 (obecny daily ma 54KM) jak będzie mało to o 16V się pomyśli (ma to swoje + i -), u znajomego w piwnicy leży dobra głowica od KR z wałkiem z ABFa i parę innych fantów potrzebnych do konwersji na g6016V do których sprzedaży jeszcze nie dojrzał. Na początek to chcę go dotrzeć na setupie możliwie zbliżonym do serii aby komputer to właściwie zasilił, potem można kombinować.

harasio napisał(a):
Dobrze prawisz dźwięk kompresora morduje a 8v ciagnie z dolu tak samo jak I Kompresor napewno jest to ciekawe polaczenie
Na to liczę :ok:

Sobota na warsztacie, silnik w budzie co wymagało nie małej ekwilibrystyki. Łapa na skrzyni do poprawy bo silnik krzywo siedzi i poduszki są napięte. Chłodnica do wymiany na TDI/G60 bo wyjścia z lewej nie podpasują (zapomniałem o tym :< ), dodatkowo jakąś obudowę wiatraka będę musiał wyrzeźbić żeby nie dochodziła do kompresora (może płaski uniwersalny wentylator). Wejście do IC z kompresora wyszło dobrze, wymaga jednego cięcia, spawania kolana hamburskiego i silikonowego redukcyjnego kolana (orurowanie dolotu fi60 a wejście do IC fi65).

Image
Image



_________________
Golf 1 GTI Pirelli:
viewtopic.php?f=98&t=88875

https://www.facebook.com/GolfPirelli
Offline
 Profil    4081848
 
 Temat postu: Re: [mk1] GTI Pirelli
PostWysłany: Wto 15 Mar, 2016 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 18 Lis, 2007
Posty: 450
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4081848
Auto: mk2 GTI Specjal
A2 Coupe
mk1 GTI Pirelli
Niestety chwilowo temat się zatrzymał z powodu braku czasu na modzenie, zakup mieszkania itd.

Zbieractwo uskuteczniam :ała:

Image
Image
Image



_________________
Golf 1 GTI Pirelli:
viewtopic.php?f=98&t=88875

https://www.facebook.com/GolfPirelli
Offline
 Profil    4081848
 
 Temat postu: Re: [mk1] GTI Pirelli
PostWysłany: Wto 16 Sie, 2016 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 18 Lis, 2007
Posty: 450
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4081848
Auto: mk2 GTI Specjal
A2 Coupe
mk1 GTI Pirelli
Image Image

Coś się powoli składa... niestety za wolno.



_________________
Golf 1 GTI Pirelli:
viewtopic.php?f=98&t=88875

https://www.facebook.com/GolfPirelli
Offline
 Profil    4081848
 
 Temat postu: Re: [mk1] GTI Pirelli
PostWysłany: Czw 13 Paź, 2016 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 18 Lis, 2007
Posty: 450
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4081848
Auto: mk2 GTI Specjal
A2 Coupe
mk1 GTI Pirelli
Image

Image

Nowe toczki do taczki wpadły, może na przyszły sezon :-D

Trochę porobione:

-Gwint po całości
-Nowe poduszki amortyzatorów na przód
-Łożysko koła przód
-Rozpórka tył
-Wjechał kpl. Pirelek 15 na Golfa.
-Elektryka :<:
-Szybkie odświeżenie zacisków, zwrotnic, belki, stabilizatorów itd.
-Atrapa na dwie lampy z ramką czerwoną (jeden z tych fap elementów dla mnie w Gti mk1) założona.
-Zrekonstruowane podszybie plastikowe założone
-Kierunki z przodu (trochę zabawy z tym jest przez Ic, chłodnice...)
-Półosie od Scirocco 16V uzbrojone w przeguby w Golfie


Co do silnika przy próbie podłączenia instalacji i odpalenia, iskrzy przy zakładaniu klemy. Wyjmuje w Sobotę wiązkę i lecę od nowa kabelek po kabelku i chyba jednak przejdę na CE2. :lipa:



_________________
Golf 1 GTI Pirelli:
viewtopic.php?f=98&t=88875

https://www.facebook.com/GolfPirelli
Offline
 Profil    4081848
 
 Temat postu: Re: [mk1] GTI Pirelli
PostWysłany: Wto 18 Paź, 2016 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 21 Mar, 2008
Posty: 69
Ładnie wygląda pod maską. Kompresor będzie na jednym pasku z altkiem?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1] GTI Pirelli
PostWysłany: Wto 25 Paź, 2016 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 18 Lis, 2007
Posty: 450
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4081848
Auto: mk2 GTI Specjal
A2 Coupe
mk1 GTI Pirelli
Jest na jednym pasku ;)

Image

Image

elektryka w trakcie, rozpórka siadła z przodu elegancko, zderzak tylny zamontowany (po uszkodzeniu na warsztacie wpadł podwójny chrom, jest cały czarny) i jako tako spasowany. (Wolne na badania okresowe wykorzystane pozytywnie ;) ).



_________________
Golf 1 GTI Pirelli:
viewtopic.php?f=98&t=88875

https://www.facebook.com/GolfPirelli
Offline
 Profil    4081848
 



Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
 Strona 5 z 6 [ 84 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2017 - GRAPHI PLUS GROUP