VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[Corrado] RWD mid engine 1.8 20VT DSG by Docenty https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=88721 |
Strona 3 z 6 |
Autor: | Docenty [ Wto 15 Paź, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] v. streetracing by Docenty |
Kevin napisał(a): trzymam za słowo i obserwuje siebie też trzymam i powoli działam przez zimę wpadnie jedynie trochę węgla i być może przerzucę silnik... jak ktoś ma coś ciekawego do doradzenia/powiedzenia to zapraszam ;] może się przydać |
Autor: | poloCOUPE [ Sob 19 Paź, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] v. streetracing by Docenty |
Fajny korek się szykuje.. Dopinguje i trzymam kciuki żeby wszystko szło zgodnie z planem |
Autor: | Apsik [ Nie 20 Paź, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] v. streetracing by Docenty |
Docenty napisał(a): w tym aucie będzie walka o kilokgramy No to kupiłeś kiepską bazę do tego celu. I jeszcze ta deska z TT - taki zupełnie niezrozumiały mix. Sprzęgło jednomasowe da Ci większe oszczędności masy niż podłoga. Docenty napisał(a): nowe hamowidła Ja bym tak optymistycznie do sprawy nie podchodził, no chyba że tarcza ma mieć średnicę ponad 330mm Docenty napisał(a): teraz jedynie poszukać dobrej odpowiednio krotkiej skrzyni i tyle ;] Pytanie po co Ci krótka skrzynia? Masz zamiar po torze tym jeździć? Każda skrzynia 02M/02Q AWD od benzyny spełni Twoje oczekiwania tym bardziej że jak piszesz celujesz w 340KM/400Nm norbi napisał(a): W sumie fajna opcja na jakieś 340PS, nie wyczyszczą portfela do zera . Później niestety już spore koszta... To bzdura, kuta korba kosztuje mniej niż dobre turbo. Połączenie jednego i drugiego pozwala na 450KM. Zrób to w R36 albo VR6, wtedy wydasz na pewno więcej. Jego 1.8T jest na grubym sworzniu i głowicy na szerokim kanale. Ceny części zamiennych to bajka. |
Autor: | Docenty [ Śro 23 Paź, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty |
Docenty napisał(a): w tym aucie będzie walka o kilokgramy Apsik napisał(a): No to kupiłeś kiepską bazę do tego celu. I jeszcze ta deska z TT - taki zupełnie niezrozumiały mix. Sprzęgło jednomasowe da Ci większe oszczędności masy niż podłoga. sama decha nie będzie duzo wazyć, podoba mi się jej kształt, chce wrzucić licznik od tt, zrezygnować z tunelu z corka, a samą kasetę przenieść bezpośrednio do środka auta, tak zeby biegi były niedaleko od kiery. Owszem koło jednomasowe pewnie wpadnie od g60 ale to jak juz wytargam silnik i rozbiore go nieco. Docenty napisał(a): nowe hamowidła Apsik napisał(a): Ja bym tak optymistycznie do sprawy nie podchodził, no chyba że tarcza ma mieć średnicę ponad 330mm hamulce przednie mam od Evo 8/9 i 320 zamierzam do nich zapakować bo nie wiem czy 330 się zmieści ale to już jak przerzuce zawias od mk3, no i bede musiał się dowiedzieć jak to będzie z ze znalezieniem i założeniem tych tarcz pod 5x100 bo Evo ma 5x 114- chociaż to nie robi problemu bo nawiert wystarczy ale odsadzenie to juz chyba będzie trzeba coś dystansować Docenty napisał(a): teraz jedynie poszukać dobrej odpowiednio krotkiej skrzyni i tyle ;] Apsik napisał(a): Pytanie po co Ci krótka skrzynia? Masz zamiar po torze tym jeździć? Każda skrzynia 02M/02Q AWD od benzyny spełni Twoje oczekiwania tym bardziej że jak piszesz celujesz w 340KM/400Nm Chciałbym trochę pośmigać na jakis trackday'ach, średnią frajdę daje mi latanie z max predkością i przesuwaniem jej z 230 na 250 Wole mieć trochę wiecej do podziałania powiedzmy w zakresie do 200 norbi napisał(a): W sumie fajna opcja na jakieś 340PS, nie wyczyszczą portfela do zera . Później niestety już spore koszta... Apsik napisał(a): To bzdura, kuta korba kosztuje mniej niż dobre turbo. Połączenie jednego i drugiego pozwala na 450KM. Zrób to w R36 albo VR6, wtedy wydasz na pewno więcej. Jego 1.8T jest na grubym sworzniu i głowicy na szerokim kanale. Ceny części zamiennych to bajka. Owszem jak piszesz, tylko sama zmiana turba z kolektorem, wtryskow i jeszcze kilku rzeczy przy okazji to juz obawiam się, że może to przekroczyć roczny budżet na corka w tym roku. Zreszta jak pisałem Ci w przyszłości napewno będę chciał zakuć go bo akurat ten projekt to będzie 100% zabawka. Ps. Apsik, super, że jest ktoś kto to ogarnia i napewno corek będzie u Ciebie nie raz i liczę, że będziesz zaglądał do tematu i doradzał co nieco EDIT: i trochę lekkości |
Autor: | ethan89 [ Śro 23 Paź, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty |
co planujesz robic z Carbonu?? czy tylko nim oklejac?? bo jak tak to niema to nic z lekkoscia:D zobaczymy co wyjdzie z tego projektu":D |
Autor: | Docenty [ Śro 23 Paź, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty |
na początek chcę pooklejać ;] a jak ogarnę tkanine i jej układanie sie to bede chciał zrobić sobie kilka partsow- chociaż priorytetowy będzie spojler |
Autor: | kkkacper [ Śro 23 Paź, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty |
mowisz o spinaniu skrzyni 6b a teraz o zamachu od g60... kazde kolejne info i plany maja sie nijak do poprzednich.. wciaz ciezka czyta sie te Twoje posty.. ;/ |
Autor: | Docenty [ Śro 23 Paź, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty |
kacper_mkII napisał(a): mowisz o spinaniu skrzyni 6b a teraz o zamachu od g60... kazde kolejne info i plany maja sie nijak do poprzednich.. wciaz ciezka czyta sie te Twoje posty.. ;/ a jak to sie ma do skrzyni? chodzi o skrzynie z wyjsciem na tył- 6B jest przy okazji. A to chyba nie przeszkadza w zastosowaniu innego sprzęgła? chyba, że się mylę i ktoś mnie uświadomi, ze sprzęgło niespasi |
Autor: | Kevin [ Śro 23 Paź, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty |
sprzegło z skrzyni 5 biegowej nie pasuje do skrzyni 6 biegowej najprosciej piszac.... oklejanie włóknem weglowym to zabieg tylko wizualny... lekkosci to napewno nie da... a napewno dolozy masy...nie wiele bo nie wiele ale jednak... |
Autor: | Docenty [ Śro 23 Paź, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty |
Kevin napisał(a): sprzegło z skrzyni 5 biegowej nie pasuje do skrzyni 6 biegowej najprosciej piszac.... oklejanie włóknem weglowym to zabieg tylko wizualny... lekkosci to napewno nie da... a napewno dolozy masy...nie wiele bo nie wiele ale jednak... co do oklejania to sam spojler nie waży mało, podobnie carbonowy szyberdach będzie tak naprawdę tylko zaślępką dziury w dachu no i przede wszystkim jednak to ma wyglądać zgodnie z moim pomysłem- część elementów zostanie oklejona tylko dla wizualności |
Autor: | Apsik [ Śro 23 Paź, 2013 ] |
Temat postu: | Re: Odp: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty |
Napisze krotko. 1200zł i Docenty ma koło zamachowe na ktore zakłada tarcze i docisk od G60 lub VR6. Takie koła już do Niemiec robiłem i nie ma "że się nie da". Jak kupiłem klientowi TSI do Corrado to inni tunerzy pukali się w głowę i też mówili że się nie da. Tyle odemnie. Jeżeli ktoś kwestionuje sens zestawu 228mm na kole 240mm to polecam sprawdzić ceny mocniejszych setupów 228mm. I nie zapominajcie ... 228mm ma tłumik drgań. |
Autor: | kkkacper [ Czw 24 Paź, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty |
Apsik, ale nikt nie mowi, ze sie nie da.. wszystko sie da.. ale z tego co pamietam to docenty mowil o zastosowaniu zamachu od g60, wiec chyba nie musze dalej ciagnac mysli? a swoja droga ostatnio mam wrazenie, ze zrobiles sie strasznie wyczulony na punkcie tego co to Ty nie mozesz... no aleto tylko taki moj ;] |
Autor: | Apsik [ Czw 24 Paź, 2013 ] |
Temat postu: | Re: Odp: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty |
Fakt. Zwracam honor, napisał koło od G60. Niedoczytałem. kacper_mkII napisał(a): ...a swoja droga ostatnio mam wrazenie, ze zrobiles sie strasznie wyczulony na punkcie tego co to Ty nie mozesz... no aleto tylko taki moj ;] To mi pojechałeś |
Autor: | vipergti [ Czw 24 Paź, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty |
Patrząc na kolejne twoje posty tylko utwierdzam się w przekonaniu, że fantazjujesz.. Nie wiem po co w tytule [1.8 20VT 4x4] skoro póki co w tym aucie nie ma takiego motoru ani 4x4 i nigdy nie było.. Przysiądź chłopie, zastanów się co chcesz, poczytaj trochę w necie, popytaj ludzi jeżeli czegoś nie wiesz, określ jakiś plan i się go trzymaj, bo póki co w hooj gadki i gówno się dzieje.. Skoro nie masz problemu z gotówką, to nie rozumiem po co głupie gadki, kup motor, napędy, deskę tt itd. i działaj.. Bo mam wrażenie że ten temat szybciej upadnie niż powstał, a jak piszesz że "zdrowa buda" to tymbardziej szkoda żebyś ją zniszczył jak nie masz pojęcia o spawaniu itd... A co do oklejania carbonem, to może prościej i taniej będzie okleić folią, a efekt ten sam, albo lepszy będzie... I nie myśl sobie że ci docinam, bo to nie o to chodzi.. Masz fajny pomysł, a ja chciałbym zobaczyć kiedyś taki projekt na jakimś zlocie.. Niemniej jednak powodzenia. |
Autor: | Docenty [ Czw 24 Paź, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty |
vipergti napisał(a): Patrząc na kolejne twoje posty tylko utwierdzam się w przekonaniu, że fantazjujesz.. Nie wiem po co w tytule [1.8 20VT 4x4] skoro póki co w tym aucie nie ma takiego motoru ani 4x4 i nigdy nie było.. Przysiądź chłopie, zastanów się co chcesz, poczytaj trochę w necie, popytaj ludzi jeżeli czegoś nie wiesz, określ jakiś plan i się go trzymaj, bo póki co w hooj gadki i gówno się dzieje.. Skoro nie masz problemu z gotówką, to nie rozumiem po co głupie gadki, kup motor, napędy, deskę tt itd. i działaj.. Bo mam wrażenie że ten temat szybciej upadnie niż powstał, a jak piszesz że "zdrowa buda" to tymbardziej szkoda żebyś ją zniszczył jak nie masz pojęcia o spawaniu itd... A co do oklejania carbonem, to może prościej i taniej będzie okleić folią, a efekt ten sam, albo lepszy będzie... I nie myśl sobie że ci docinam, bo to nie o to chodzi.. Masz fajny pomysł, a ja chciałbym zobaczyć kiedyś taki projekt na jakimś zlocie.. Niemniej jednak powodzenia. Motor jest i jeździ poki co w golfie + pół garażu części ale nie ma sensu tego pokazywać. co do oklejania to jednak jest różnica- miałem maskę oklejoną folią i wiem jaka jest różnica a jest kolosalna od polysku zaczynając... Temat jest właśnie po to abym nie kupił drugiej skrzyni z rzędu i bujał się z nią. Wole sobie TU usystematyzować wiedzę i to co będzie mi potrzebne zgrubnie nie wydajać bez sensu kasy którą nie sram Decha jest po to zeby ładnie wkomponować zegary z mk4 MFA które mam + troche innych pierdół jak wskażniki. Kolejny argument to to, że deska TT jest bardzo krótka, a tunel jest niespecjalnie obudowany co pozwoli zmieścic lewarek który będzie w środku a nie od spodu w tunelu. i co ma niszczenie zadbanej budy do wsadzania napędu- rozumiem ze jak wstawie klatkę to też zniszczę bo beda wspawane wzmocnienia? Chyba logiczne ze sam nie bede tego spawał- bo przede wszystkim nie mam możliwości jesli chodzi o podnośnik chociażby. A samego spawania w tej konstrukcji jest niewiele- wystarczy wyciać tylną podłogę z miejscem na bak i koło zapasowe i wstawić płaską blachę bo bak będzie i tak alu w bagażniku. Projekt nie jest TU i Teraz i przez najbliższe 2 lata napewno nie wyjedzie w 100% gotowy chociaż napędy chce spiąć już na wiosne. Nie obrażam się bo nie o to mi chodzi- temat raczej jest po do aby to przedyskutować i wyprowadzić mnie z błędów jak chociażby ten nieszczęsny zamach z G. kacper_mkII napisał(a): Apsik, ale nikt nie mowi, ze sie nie da.. wszystko sie da.. ale z tego co pamietam to docenty mowil o zastosowaniu zamachu od g60, wiec chyba nie musze dalej ciagnac mysli? a swoja droga ostatnio mam wrazenie, ze zrobiles sie strasznie wyczulony na punkcie tego co to Ty nie mozesz... no aleto tylko taki moj ;] OK, tylko Apsik akurat wskazuje i piszę rzeczowo, co jak za ile i dlaczego a cała reszta ukrywa się z wiedzą TAJEMNĄ. A większość jedynie zarzuci mi niewiedze w temacie i zacznie sie hejt, ze coś zaczynam a się nie znam- wiec zapewne się poznam. Dzięki właśnie Apsikowi wiem jakie Turbo wrzuce, wtryski itp. Reszta piszę "nie da sie" "nie znasz sie" Tyle ode mnie i liczę na konkrety i ze ten projekt coś wniesie i być może będzie nieco pionierski i udany dzięki Wam |
Strona 3 z 6 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |