VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[Corrado] RWD mid engine 1.8 20VT DSG by Docenty
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=88721
Strona 3 z 6

Autor:  Docenty [ Wto 15 Paź, 2013 ]
Temat postu:  Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] v. streetracing by Docenty

Kevin napisał(a):
trzymam za słowo i obserwuje :ok:



siebie też trzymam i powoli działam :D przez zimę wpadnie jedynie trochę węgla i być może przerzucę silnik... :]

jak ktoś ma coś ciekawego do doradzenia/powiedzenia to zapraszam ;] może się przydać

Autor:  poloCOUPE [ Sob 19 Paź, 2013 ]
Temat postu:  Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] v. streetracing by Docenty

Fajny korek się szykuje.. Dopinguje i trzymam kciuki żeby wszystko szło zgodnie z planem piwko

Autor:  Apsik [ Nie 20 Paź, 2013 ]
Temat postu:  Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] v. streetracing by Docenty

Docenty napisał(a):
w tym aucie będzie walka o kilokgramy :)

No to kupiłeś kiepską bazę do tego celu. I jeszcze ta deska z TT - taki zupełnie niezrozumiały mix.
Sprzęgło jednomasowe da Ci większe oszczędności masy niż podłoga.

Docenty napisał(a):
nowe hamowidła

Ja bym tak optymistycznie do sprawy nie podchodził, no chyba że tarcza ma mieć średnicę ponad 330mm

Docenty napisał(a):
teraz jedynie poszukać dobrej odpowiednio krotkiej skrzyni i tyle ;]

Pytanie po co Ci krótka skrzynia? Masz zamiar po torze tym jeździć?
Każda skrzynia 02M/02Q AWD od benzyny spełni Twoje oczekiwania tym bardziej że jak piszesz celujesz w 340KM/400Nm


norbi napisał(a):
W sumie fajna opcja na jakieś 340PS, nie wyczyszczą portfela do zera :). Później niestety już spore koszta...

To bzdura, kuta korba kosztuje mniej niż dobre turbo. Połączenie jednego i drugiego pozwala na 450KM. Zrób to w R36 albo VR6, wtedy wydasz na pewno więcej.
Jego 1.8T jest na grubym sworzniu i głowicy na szerokim kanale. Ceny części zamiennych to bajka.

Autor:  Docenty [ Śro 23 Paź, 2013 ]
Temat postu:  Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty

Docenty napisał(a):
w tym aucie będzie walka o kilokgramy :)

Apsik napisał(a):
No to kupiłeś kiepską bazę do tego celu. I jeszcze ta deska z TT - taki zupełnie niezrozumiały mix.
Sprzęgło jednomasowe da Ci większe oszczędności masy niż podłoga.

sama decha nie będzie duzo wazyć, podoba mi się jej kształt, chce wrzucić licznik od tt, zrezygnować z tunelu z corka, a samą kasetę przenieść bezpośrednio do środka auta, tak zeby biegi były niedaleko od kiery. Owszem koło jednomasowe pewnie wpadnie od g60 ale to jak juz wytargam silnik i rozbiore go nieco.



Docenty napisał(a):
nowe hamowidła

Apsik napisał(a):
Ja bym tak optymistycznie do sprawy nie podchodził, no chyba że tarcza ma mieć średnicę ponad 330mm

hamulce przednie mam od Evo 8/9 i 320 zamierzam do nich zapakować bo nie wiem czy 330 się zmieści ale to już jak przerzuce zawias od mk3, no i bede musiał się dowiedzieć jak to będzie z ze znalezieniem i założeniem tych tarcz pod 5x100 bo Evo ma 5x 114- chociaż to nie robi problemu bo nawiert wystarczy ale odsadzenie to juz chyba będzie trzeba coś dystansować



Docenty napisał(a):
teraz jedynie poszukać dobrej odpowiednio krotkiej skrzyni i tyle ;]

Apsik napisał(a):
Pytanie po co Ci krótka skrzynia? Masz zamiar po torze tym jeździć?
Każda skrzynia 02M/02Q AWD od benzyny spełni Twoje oczekiwania tym bardziej że jak piszesz celujesz w 340KM/400Nm

Chciałbym trochę pośmigać na jakis trackday'ach, średnią frajdę daje mi latanie z max predkością i przesuwaniem jej z 230 na 250 :] Wole mieć trochę wiecej do podziałania powiedzmy w zakresie do 200


norbi napisał(a):
W sumie fajna opcja na jakieś 340PS, nie wyczyszczą portfela do zera :). Później niestety już spore koszta...

Apsik napisał(a):
To bzdura, kuta korba kosztuje mniej niż dobre turbo. Połączenie jednego i drugiego pozwala na 450KM. Zrób to w R36 albo VR6, wtedy wydasz na pewno więcej.
Jego 1.8T jest na grubym sworzniu i głowicy na szerokim kanale. Ceny części zamiennych to bajka.

Owszem jak piszesz, tylko sama zmiana turba z kolektorem, wtryskow i jeszcze kilku rzeczy przy okazji to juz obawiam się, że może to przekroczyć roczny budżet na corka w tym roku. Zreszta jak pisałem Ci w przyszłości napewno będę chciał zakuć go bo akurat ten projekt to będzie 100% zabawka.


Ps. Apsik, super, że jest ktoś kto to ogarnia i napewno corek będzie u Ciebie nie raz :) i liczę, że będziesz zaglądał do tematu i doradzał co nieco :)


EDIT:
i trochę lekkości :D
Image

Autor:  ethan89 [ Śro 23 Paź, 2013 ]
Temat postu:  Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty

co planujesz robic z Carbonu?? czy tylko nim oklejac?? bo jak tak to niema to nic z lekkoscia:D zobaczymy co wyjdzie z tego projektu":D

Autor:  Docenty [ Śro 23 Paź, 2013 ]
Temat postu:  Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty

na początek chcę pooklejać ;] a jak ogarnę tkanine i jej układanie sie to bede chciał zrobić sobie kilka partsow- chociaż priorytetowy będzie spojler :)

Autor:  kkkacper [ Śro 23 Paź, 2013 ]
Temat postu:  Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty

mowisz o spinaniu skrzyni 6b a teraz o zamachu od g60... kazde kolejne info i plany maja sie nijak do poprzednich.. wciaz ciezka czyta sie te Twoje posty.. ;/

Autor:  Docenty [ Śro 23 Paź, 2013 ]
Temat postu:  Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty

kacper_mkII napisał(a):
mowisz o spinaniu skrzyni 6b a teraz o zamachu od g60... kazde kolejne info i plany maja sie nijak do poprzednich.. wciaz ciezka czyta sie te Twoje posty.. ;/



a jak to sie ma do skrzyni? chodzi o skrzynie z wyjsciem na tył- 6B jest przy okazji. A to chyba nie przeszkadza w zastosowaniu innego sprzęgła? chyba, że się mylę i ktoś mnie uświadomi, ze sprzęgło niespasi

Autor:  Kevin [ Śro 23 Paź, 2013 ]
Temat postu:  Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty

sprzegło z skrzyni 5 biegowej nie pasuje do skrzyni 6 biegowej najprosciej piszac....

oklejanie włóknem weglowym to zabieg tylko wizualny... lekkosci to napewno nie da... a napewno dolozy masy...nie wiele bo nie wiele ale jednak...

Autor:  Docenty [ Śro 23 Paź, 2013 ]
Temat postu:  Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty

Kevin napisał(a):
sprzegło z skrzyni 5 biegowej nie pasuje do skrzyni 6 biegowej najprosciej piszac....

oklejanie włóknem weglowym to zabieg tylko wizualny... lekkosci to napewno nie da... a napewno dolozy masy...nie wiele bo nie wiele ale jednak...



co do oklejania to sam spojler nie waży mało, podobnie carbonowy szyberdach będzie tak naprawdę tylko zaślępką dziury w dachu :)

no i przede wszystkim jednak to ma wyglądać zgodnie z moim pomysłem- część elementów zostanie oklejona tylko dla wizualności :)

Autor:  Apsik [ Śro 23 Paź, 2013 ]
Temat postu:  Re: Odp: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty

Napisze krotko.
1200zł i Docenty ma koło zamachowe na ktore zakłada tarcze i docisk od G60 lub VR6.
Takie koła już do Niemiec robiłem i nie ma "że się nie da".
Jak kupiłem klientowi TSI do Corrado to inni tunerzy pukali się w głowę i też mówili że się nie da.
Tyle odemnie.

Jeżeli ktoś kwestionuje sens zestawu 228mm na kole 240mm to polecam sprawdzić ceny mocniejszych setupów 228mm. I nie zapominajcie ... 228mm ma tłumik drgań.

Autor:  kkkacper [ Czw 24 Paź, 2013 ]
Temat postu:  Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty

Apsik, ale nikt nie mowi, ze sie nie da.. wszystko sie da.. ale z tego co pamietam to docenty mowil o zastosowaniu zamachu od g60, wiec chyba nie musze dalej ciagnac mysli? ;)

a swoja droga ostatnio mam wrazenie, ze zrobiles sie strasznie wyczulony na punkcie tego co to Ty nie mozesz... no aleto tylko taki moj o_t ;]

Autor:  Apsik [ Czw 24 Paź, 2013 ]
Temat postu:  Re: Odp: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty

Fakt. Zwracam honor, napisał koło od G60. Niedoczytałem.
kacper_mkII napisał(a):
...a swoja droga ostatnio mam wrazenie, ze zrobiles sie strasznie wyczulony na punkcie tego co to Ty nie mozesz... no aleto tylko taki moj o_t ;]

To mi pojechałeś :)

Autor:  vipergti [ Czw 24 Paź, 2013 ]
Temat postu:  Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty

Patrząc na kolejne twoje posty tylko utwierdzam się w przekonaniu, że fantazjujesz..

Nie wiem po co w tytule [1.8 20VT 4x4] skoro póki co w tym aucie nie ma takiego motoru ani 4x4 i nigdy nie było..

Przysiądź chłopie, zastanów się co chcesz, poczytaj trochę w necie, popytaj ludzi jeżeli czegoś nie wiesz, określ jakiś plan i się go trzymaj, bo póki co w hooj gadki i gówno się dzieje..

Skoro nie masz problemu z gotówką, to nie rozumiem po co głupie gadki, kup motor, napędy, deskę tt itd. i działaj..

Bo mam wrażenie że ten temat szybciej upadnie niż powstał, a jak piszesz że "zdrowa buda" to tymbardziej szkoda żebyś ją zniszczył jak nie masz pojęcia o spawaniu itd...

A co do oklejania carbonem, to może prościej i taniej będzie okleić folią, a efekt ten sam, albo lepszy będzie... :ała:

I nie myśl sobie że ci docinam, bo to nie o to chodzi.. Masz fajny pomysł, a ja chciałbym zobaczyć kiedyś taki projekt na jakimś zlocie..

Niemniej jednak powodzenia.

Autor:  Docenty [ Czw 24 Paź, 2013 ]
Temat postu:  Re: [Corrado 1.8 20VT 4x4] street edition by Docenty

vipergti napisał(a):
Patrząc na kolejne twoje posty tylko utwierdzam się w przekonaniu, że fantazjujesz..

Nie wiem po co w tytule [1.8 20VT 4x4] skoro póki co w tym aucie nie ma takiego motoru ani 4x4 i nigdy nie było..

Przysiądź chłopie, zastanów się co chcesz, poczytaj trochę w necie, popytaj ludzi jeżeli czegoś nie wiesz, określ jakiś plan i się go trzymaj, bo póki co w hooj gadki i gówno się dzieje..

Skoro nie masz problemu z gotówką, to nie rozumiem po co głupie gadki, kup motor, napędy, deskę tt itd. i działaj..

Bo mam wrażenie że ten temat szybciej upadnie niż powstał, a jak piszesz że "zdrowa buda" to tymbardziej szkoda żebyś ją zniszczył jak nie masz pojęcia o spawaniu itd...

A co do oklejania carbonem, to może prościej i taniej będzie okleić folią, a efekt ten sam, albo lepszy będzie... :ała:

I nie myśl sobie że ci docinam, bo to nie o to chodzi.. Masz fajny pomysł, a ja chciałbym zobaczyć kiedyś taki projekt na jakimś zlocie..

Niemniej jednak powodzenia.



Motor jest :) i jeździ poki co w golfie + pół garażu części ale nie ma sensu tego pokazywać.

co do oklejania to jednak jest różnica- miałem maskę oklejoną folią i wiem jaka jest różnica a jest kolosalna od polysku zaczynając...

Temat jest właśnie po to abym nie kupił drugiej skrzyni z rzędu i bujał się z nią. Wole sobie TU usystematyzować wiedzę i to co będzie mi potrzebne zgrubnie nie wydajać bez sensu kasy którą nie sram :)

Decha jest po to zeby ładnie wkomponować zegary z mk4 MFA które mam + troche innych pierdół jak wskażniki. Kolejny argument to to, że deska TT jest bardzo krótka, a tunel jest niespecjalnie obudowany co pozwoli zmieścic lewarek który będzie w środku a nie od spodu w tunelu.

i co ma niszczenie zadbanej budy do wsadzania napędu- rozumiem ze jak wstawie klatkę to też zniszczę bo beda wspawane wzmocnienia?

Chyba logiczne ze sam nie bede tego spawał- bo przede wszystkim nie mam możliwości jesli chodzi o podnośnik chociażby. A samego spawania w tej konstrukcji jest niewiele- wystarczy wyciać tylną podłogę z miejscem na bak i koło zapasowe i wstawić płaską blachę bo bak będzie i tak alu w bagażniku.

Projekt nie jest TU i Teraz i przez najbliższe 2 lata napewno nie wyjedzie w 100% gotowy chociaż napędy chce spiąć już na wiosne.

Nie obrażam się bo nie o to mi chodzi- temat raczej jest po do aby to przedyskutować i wyprowadzić mnie z błędów jak chociażby ten nieszczęsny zamach z G.

kacper_mkII napisał(a):
Apsik, ale nikt nie mowi, ze sie nie da.. wszystko sie da.. ale z tego co pamietam to docenty mowil o zastosowaniu zamachu od g60, wiec chyba nie musze dalej ciagnac mysli? ;)

a swoja droga ostatnio mam wrazenie, ze zrobiles sie strasznie wyczulony na punkcie tego co to Ty nie mozesz... no aleto tylko taki moj o_t ;]


OK, tylko Apsik akurat wskazuje i piszę rzeczowo, co jak za ile i dlaczego a cała reszta ukrywa się z wiedzą TAJEMNĄ.

A większość jedynie zarzuci mi niewiedze w temacie i zacznie sie hejt, ze coś zaczynam a się nie znam- wiec zapewne się poznam. Dzięki właśnie Apsikowi wiem jakie Turbo wrzuce, wtryski itp. Reszta piszę "nie da sie" "nie znasz sie" :)


Tyle ode mnie i liczę na konkrety i ze ten projekt coś wniesie i być może będzie nieco pionierski i udany dzięki Wam :)

Strona 3 z 6 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/