MODEL: 95' Volkswagen Golf III Cabriolet Rolling Stones Collection
SILNIK: -swap na 2.0 16V ABF (fabrycznie 1.8 8V ADZ)
MOC: 156KM (pomiar bez aktualnego wydechu)
MODY POD MASKA: -skrzynia biegów CHB typ 020 -dolot 3" aluminiowy -filtr K&N RC-3250 -zawór wolnych obrotów na oddzielnym filtrze -odma odprowadzona do atmosfery -portnig przepustnicy -kolektor dolotowy pomalowany na czerwono, częściowo polerowany -świece zapłonowe Bosch Super4 -najlepszy fabryczny kolektor -najlepsza fabryczna dwururka -wydech Supersport: przelotowy, na dwóch tłumikach, bez katalizatora, końcówka w stylu DTM 2 x 80mm -zawieszenie układu napędowego na 5 łapach -oryginalne wygłuszenie maski
ZAWIESZENIE: -przód: kit Weitec -tył: gwint Patec
UKŁAD HAMULCOWY: -rozstaw 4x100 -przód: 280mm na pojedyńczych tłoczkach, tarcza ATM Mikoda GT (wentylowana, nacinana, nawiercana), fabrycznie: 256mm na litych tarczach -tył: 226mm na zaciskach z MK4, tarcza ATM Mikoda GT (nacinana, nawiercana), fabrycznie: bębny
KOLA: -Azev A 8j17 ET37, kolor: srebrny matowy metalic z palety Motipa -Dunlop SP9090 205/40R17
NADWOZIE: -reflektory przednie: In.Pro a'la R32 -lampy w zderzak: FK black clearglass z pozycyjnymi -lampy tylne: In.Pro black clearglass -szeroki hokej -znaczek 16V w grill -znaczek Cabriolet przerobiony na Cabrio 16V
WNETRZE: Wyposażenie fabryczne: -elektryczne szyby -elektryczne lusterka -manualna klima -centralny zamek -windshot -półkubełki w materiale -skórzana gałka zmiany biegów -2 x airbag mody: -Wunderbaum -chromowane rygle
AUDIO: -Radio Alpine -4 fabryczne głośniki Isophen
Plany: większe: -skręcana 17" (w trakcie polerowania i lakierowania) -inne opony (jeszcze nie zdecydowałem co do rozmiaru) -vento front (coś tam leży w garażu) -małe mody i poprawki blacharskie -gwint na przód drobniejsze: -nowy ori hokej (coś tam leży w garażu) -DRL Hella Flex lub podobne w zaślepki halogenów albo ciemny zestaw przedni z halogenami -pokrowiec dachu -klamki od Polo 6N -detaling pod maską -porządna sesja zdjęciowa może kiedyś: -dach z czarnego, czerwonego lub bordowego sonnenlandu -recaro i tapicerowanie środka (recaro już mam, czeka sobie)
Moje cabrio zakupiłem w końcu kwietnia 2010. Jest to mój drugi VW. Poprzednik, czyli MK3 w hatchbacku, był dosyć grubo pomodzony. Myślę, że obecny jest godnym następcą. Kupiłem go jako całkowitą serie z silnikiem 1.8 8V ADZ z dosyć dobrym wyposażeniem. Pojeździłem trochę serią i stwierdziłem, że auto mi się podoba i zostaje na dłużej. No i po kilku tygodniach od zakupu zacząłem mody. Nie będę odtwarzał historii auta, ale wartym wspomnienia jest swap na 2.0 16V ABF, który na przełomie lipca i sierpnia 2010 wykonał Grzana z pomocą Yahoo (to mój brat) i moją. Autko już teraz ma u mnie dożywocie. Zaliczyłem nim dwa ogólnopolskie zloty: Majóvwkę '10 i '11.
A prezentuje lub prezentował się tak:
gościnnie na filmiku z ekipą VAG Opoczno:
|