Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 8 z 11 [ 164 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Polo 86c] 87' Coupe Bandit by Wujcia
PostWysłany: Sob 11 Sty, 2014 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 28 Sty, 2007
Posty: 1304
Skąd: Augustów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Polo 86c GL 83', VW Polo 86c BEACH 90'
No i pięknie więc jest nadzieja,że na wiosnę będzie kolejne dobre polo :ok:



_________________
vw polo 86c
viewtopic.php?f=98&t=71536

Moje aukcje.
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=2918519

http://olx.pl/i2/oferty/uzytkownik/1OCkn/
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 86c] 87' Coupe Bandit by Wujcia
PostWysłany: Sob 11 Sty, 2014 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 22 Sie, 2013
Posty: 35
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo Coupe 88'
No już myślałem że lipa będzie a tu niespodzianka yupii
Nie myślałeś zostawić ori lamp z tyłu?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 86c] 87' Coupe Bandit by Wujcia
PostWysłany: Sob 11 Sty, 2014 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 08 Mar, 2013
Posty: 66
Skąd: Lubsko
Gadu-Gadu: 5375532
Auto: VW Polo 86c
Najpierw sie podjarałem jak obczaiłem ori Hella dymione ale sie dowiedziałem że dymione tylko pod steilhecka robią, i troche odstają a ja nie lubie jak nie ma spasowania tam gdzie powinien być. Potem szuakałem prawą lampe od anglika, ale cleary kupiłem, ogarnąłem i jest kosior jak dla mnie :ok:
Nie robie go pod Culta przypominam ;)


Online
 Profil    5375532
 
 Temat postu: Re: [Polo 86c] 87' Coupe Bandit by Wujcia
PostWysłany: Nie 12 Sty, 2014 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 22 Sie, 2013
Posty: 35
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo Coupe 88'
A czym się różni lampa od anglika?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 86c] 87' Coupe Bandit by Wujcia
PostWysłany: Nie 12 Sty, 2014 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 18 Kwi, 2009
Posty: 361
Skąd: TRZEBIEL / LUBUSKIE
Gadu-Gadu: 3397031
Auto: POLO 86C VAGINA
wsteczny i przeciwmgielne sa po innych stronach


Offline
 Profil    3397031
 
 Temat postu: Re: [Polo 86c] 87' Coupe Bandit by Wujcia
PostWysłany: Nie 12 Sty, 2014 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 22 Sie, 2013
Posty: 35
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo Coupe 88'
Czyli rozumiem że samochód byłby pozbawiony wstecznego światła. Wygląda pewnie to nieźle ale złośliwy policjant się przyczepi


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 86c] 87' Coupe Bandit by Wujcia
PostWysłany: Pon 13 Sty, 2014 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 08 Mar, 2013
Posty: 66
Skąd: Lubsko
Gadu-Gadu: 5375532
Auto: VW Polo 86c
Jak by skmynił że coś nie gra to by sie przyczepił na 100%, ale ja bym w zderzaku zrobił wsteczny z bocznego kierunkowskazu od Golfa IV clear. No ale, taka sytuacja, nie ma lamp od angola tylko cleary ;D Znudzą sie to bedzie coś nowego :ok:


Online
 Profil    5375532
 
 Temat postu: Re: [Polo 86c] 87' Coupe Bandit by Wujcia
PostWysłany: Pon 13 Sty, 2014 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 22 Sie, 2013
Posty: 35
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo Coupe 88'
To ja bym kupił z wstecznym drugą i folią czerwoną okleił. Mocna biała żarówka w jedną i jedna czerwona w drugą i była by gitara.. Tak mi się wydaje. Aż poszukam do swojego


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 86c] 87' Coupe Bandit by Wujcia
PostWysłany: Pon 13 Sty, 2014 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 13 Sty, 2014
Posty: 1
Skąd: wlkp
Gadu-Gadu: 9773577
Auto: Polo 86C coupe ABF
Witam.
Jestem szczesliwym posiadaczem Polo 86c 1989r z obecnym silnikiem 1.0..
kolor polo szkaradny różowy ;o
kupiłem bo blacha bez grama rdzy i kosztowało 1tys.
Obecnie jestem w trakcie wkładania ABF do tej kasty.
Kurcze moze pomozecie, gdzie moge dostac rozporki gorne przod/tył STALOWE?
A isa gdzies do dostania jakies lampy przednie z gladkim szklem?
Dzieki i Pozdrawiam


Offline
 Profil    9773577
 
 Temat postu: Re: [Polo 86c] 87' Coupe Bandit by Wujcia
PostWysłany: Pon 13 Sty, 2014 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 09 Paź, 2011
Posty: 964
Skąd: Wągrowiec
Gadu-Gadu: 0
Auto: karawan
cccp zagadaj do Bensona on robi rozporki. i temat zaloz w garazu ze swoim polo !

wujcia wyjebane wkladaj te lampy, czy o nie czy o felgi jak chca to sie przyczepia niebiescy :P



_________________
"Z tuningiem samochodu jest tak jak z makijażem kobiety. Delikatny dodaje wyrazistości, a przesadny oszpeca... "
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 86c] 87' Coupe Bandit by Wujcia
PostWysłany: Wto 14 Sty, 2014 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 22 Sie, 2013
Posty: 35
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo Coupe 88'
A czemu o klary mają się przyczepić?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 86c] 87' Coupe Bandit by Wujcia
PostWysłany: Śro 15 Sty, 2014 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 08 Mar, 2013
Posty: 66
Skąd: Lubsko
Gadu-Gadu: 5375532
Auto: VW Polo 86c
Jerremu chodziło o te z Angielskiej wersji, że do braku wstecznego :D na przegląd zakladac od EU a potem zmiana hehe :ok: Może kiedyś... zobaczymy

Tymczasem zdjąłem pake z polówy i odrazu obczaiłem z ciekawości jak to wygląda i stwierdziłem że jakbym miał robić pickupa z tego bez przedłużania budy to auto wyglądało by co najmniej śmiesznie :lipa:

Image
Image
Image


Online
 Profil    5375532
 
 Temat postu: Re: [Polo 86c] 87' Coupe Bandit by Wujcia
PostWysłany: Śro 15 Sty, 2014 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 22 Sie, 2013
Posty: 35
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo Coupe 88'
bez kitu.. Nie ma szału. Postanowiłeś co robisz z pick-up'em?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 86c] 87' Coupe Bandit by Wujcia
PostWysłany: Śro 15 Sty, 2014 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 08 Mar, 2013
Posty: 66
Skąd: Lubsko
Gadu-Gadu: 5375532
Auto: VW Polo 86c
Wyciąć trzeba z niego potrzebne elementy do Coupe a co zostanie to spróbuje sprzedać, np. tylne nadkola są dobre na reperaturki :ok: Emblematy na tylną klape, w eleganckim stanie :P

Image

Co zostanie jeszcze to pykne fotke i wrzuce ;)


Online
 Profil    5375532
 
 Temat postu: Re: [Polo 86c] 87' Coupe Bandit by Wujcia
PostWysłany: Śro 15 Sty, 2014 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 28 Sty, 2007
Posty: 1304
Skąd: Augustów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Polo 86c GL 83', VW Polo 86c BEACH 90'
To jestem chętny na tylne nadkola jak coś razem w wlewem i tylnym pasem. Daj znać na priv co i jak a się dogadamy ;)



_________________
vw polo 86c
viewtopic.php?f=98&t=71536

Moje aukcje.
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=2918519

http://olx.pl/i2/oferty/uzytkownik/1OCkn/
Offline
 Profil  
 



Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
 Strona 8 z 11 [ 164 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Wujcia oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2017 - GRAPHI PLUS GROUP