Rejestracja: Sob 29 Mar, 2008 Posty: 157 Skąd: Lignowy Szlacheckie
Gadu-Gadu: 5752869
Auto: Golf Mk1 & Jetta A1
MODEL: Scirocco GT (TYP 53) SILNIK: 1,5 8v JB (Automat) MOC: 51KW/70PS ZAWIESZENIE: Seria UKŁAD HAMULCOWY: Seria KOŁA: 14" (seria przerdzewiała) NADWOZIE: Seria-w stanie jak widać WNĘTRZE: Seria-Zielone AUDIO: Seria
PLANY: -Blacharka -Lakierowanie -Gwint -Koło -Silnik odnowić i troszkę podkręcić przy jednoczesnym zachowaniu oryginalnego wyglądu
Oto nowy nabytek kupiony rok temu w Dzień Ojca . Srokę wypatrzyłem na portalu w DE, opis był krótki ale klarowny, coś w stylu- stan jak na zdjęciach, elementy konstrukcyjne bdb. Środek bdb. Ąuto kompletne. Znajomy z de przedzwonił, Niemiec zapewniał ze wszystko zgadza się w 100% z opisem, szybka zaliczka i auto czekało. Po pewnym czasie znajomy odebrał auto i zwiózł do siebie, stan zgadzał się z opisem telefonicznym. W kwietniu tego roku auto zjechało w końcu do Polski przez ten czas było cały czas garażowane. Historia tego auta wygląda następująco, zjechało z taśmy produkcyjnej w 1977r. Samochód trafił do dilera w Luneburg w 1979r. Pierwsza rejestracja nastąpiła w 1980r. Pierwszym właścicielem był pan (1920r) następnie w 1993r pani (1947r). W 1994r auto zostało wymeldowane i przygotowane do zmiany koloru o czym świadczy żółty podkład. W takim stanie stało w szopie aż do zeszłego roku. Sroka legitymuje się przebiegiem 52.537km i co najważniejsze jest kompletna, a części dostałem nawet nadto . Jeszcze przed przyjazdem sroki był plan na zmianę silnika, ponieważ nie dawałem mu za dużych szans ze względu na tak długi postój, lecz rzeczywistość była inna i silnik zostanie w aucie. Po zalaniu cylindrów i odczekaniu 1 dnia, wał przekręcił się bez żadnego oporu, akumulator na pokład, pierwsze kręcenie w celu opróżnienia cylindrów jest ok, druga próba i nie kreci, rozrusznik rozebrany wyczyszczony działa, iskry brak- kopułka, palec i przerywacz skorodowane, szybkie czyszczenie, iskra jest, ale paliwa dalej brak. Zapchany smok w zbiorniku, czyszczenie, paliwo jest, odpala. Ssanie się wyłącza, auto gaśnie, gaźnik na stół. Tyle syfu nie widziałem jeszcze w gaźniku. Wyczyszczony gaźnik do auta, nowy filierek (poprzedni jeszcze oryginał), nowy olej i filtr bo również był tak skorodowany że kapał z niego olej. Po tych ekscesach auto do dziś chodzi. Jazda próbna wszystko super, silnik żwawy, automacik pracuje jak powinien (olej wygląda w nim jak nowy). Troszkę hamulce zastałe, oczywiście zostało już to usunięte.
Jakby co potrzebuję błotników przednich i maski, wszelkie info na priv.
Fotki z ogłoszenia
Fotki po przyjeździe
Fotki z prac
Filmiki
_________________ ∙ VolXplayers ∙
bob.r
Temat postu: Re: [mk1] Scirocco Typ 53 by ŻaBa
Wysłany: Śro 06 Lip, 2016
VW Zone Master
Rejestracja: Nie 11 Lip, 2004 Posty: 1012 Skąd: o. Gliwic
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi &VW
Piękna sroka, można powiedzieć że ideał ;-) No I ten zielony środek ...
Ciezko juz trafic na Scirocco MK1 nawet juz w tkim stanie wiec zazdroszcze zakupu
_ZaBa_
Temat postu: Re: [mk1] Scirocco Typ 53 by ŻaBa
Wysłany: Wto 23 Sie, 2016
VW User
Rejestracja: Sob 29 Mar, 2008 Posty: 157 Skąd: Lignowy Szlacheckie
Gadu-Gadu: 5752869
Auto: Golf Mk1 & Jetta A1
Gaźniki Zenith 2B, dwa bo cena była okazyjna i jeden dobry powinno sie z nich złozyć Radio Była chwilka czasu, zdjęło się błotniki i wyszły pierwsze kwiatki, okazuje się, że Janusze byli już w latach 90tych
Pomocnik na stanowisku Czy może ktoś polecić w okolicach Gdańska, Tczewa, fachowca od piaskowania karoserii?
Pozdro ŻaBa!
_________________ ∙ VolXplayers ∙
Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 53 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum