Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [MK2] Rallye Golf G60
PostWysłany: Sob 27 Sie, 2016 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 15 Maj, 2006
Posty: 74
Skąd: 3 City
Gadu-Gadu: 0
Auto: RALLYE GOLF
Temat może nie jest ,,nowością,, ale myślę że paru osobą przypadnie do gustu.


Witam, jako że sam bardzo lubię historie związane z motoryzacją chciałem przedstawić moją.
Pragnienie kupna Golfa Rallye męczyło mnie od prawie 10 lat, pierwsze Rallye spotkałem na którejś VW-Manii i zapadłem na tą chorobę. W 2006 r. kupiłem VR6, lecz po roku śmigania stwierdziłem, że trzeba iść do przodu i spełnić kolejne marzenie, czyli VR6 w MK2. Zaczęło się szukanie. Plan był prosty - Rallye lub GTI do 1988 r. w kolorze czerwonym. Po pół roku szukania wynik był taki: czerwone GTI 1 : 0 Rallye, szybki swap, jakieś tuningi. Był plan na turbo i masę innych rzeczy i po ponad roku deja vu. Wszystko było super, ale wciąż to nie było Rallye, które mnie męczyło. Oczywiście kilka miesięcy po kupnie GTI było jedno do wyrwania, ale kwota była wysoka jak na tamte czasy. Więc MK2 VR6 poszło do sprzedania i zaczęło się szukanie Rallye na całego - allegro itd., itp. W między czasie trafiła się Bora która też przeszła lekkie mody, po dwóch latach została wozem rodzinnym, a Rallye jak nie było tak nie ma. Owszem trafiały się auta, użytkownik vwgolf sprzedawał jedno, ale stan był mocno średni. Potem było jedno czerwone z Krakowa, ale kwota 20 tys. jak na tamte czasy była spora jak za starego golfa 2. Potem było Rallye z Wrocławia, które okazało się mega złomkiem. Po jakimś czasie było kolejne z Wrocławia, ale było strasznie niekompletne i poziom jego odbudowy był średni. W końcu kupił go użytkownik forum. Lata mijały, zapał uciekał. Już nawet w akcie desperacji chciałem kupić coś nowego. Znowu pojawiły się 2 auta - jedno ze śląska, a drugie od Bartka. Oba były niekompletne i wymagały dużo pracy, a plan był jeden, auto musi być kompletne i możliwie zdrowe. Przestałem też liczyć na okazje za 5 tys. Aż tu w 2012 roku trafiło się ogłoszenie o możliwym sprzedaniu Rallye w Opolu.
Witam
Od 19 lat jestem posiadaczem Golfa Rallye ( w zasadzie mój ojciec jest właścicielem).
Auto ma obecnie 80 tyś km przebiegu i jest używane sporadycznie.
Auto już zaczyna wykazywać powoli oznaki starości i wymaga dopieszczenia.
Chętnie bym go sprzedał osobie ktora się nim by zaopiekowała - strasznie trudna decyzja bo jestem emocjonalnie związany z autem.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Dane auta:
Rocznik '89
Silnik 1 H
Kolor: granatowy
Braki: nieorginalna tapicerka
Zdjęcia dołącze później.
Info dostałem właśnie od Bartka za co wielkie dzięki! Informacja była dosyć uboga, wynikało z niej, że jest to auto widywane w Opolu, był podany numer tel., krótki opis oraz cena iście europejska. Adrenalina podskoczyła, szybki telefon do syna właściciela. Po krótkim czasie dostałem też cztery fotki, na których auto wyglądało fantastycznie.

Image Image Image Image

Okazało się, że jest to rzeczywiście auto widywane w Opolu oraz lata wcześniej w Tarnowskich Górach. Auto kupiono w Gliwicach na giełdzie 30 maja 1993 r z przebiegiem 29 tyś ..i od tamtej pory miało jednego właściciela. Minusy były dwa - cena oraz brak oryginalnego środka. Szybka rozmowa z żoną i po kilku dniach razem z nią i synem byliśmy oglądać auto. Niedziela 10:00 Opole, w kieszeni 3 worki złota, po krótkiej chwili zobaczyłem i usłyszałem to cudo. G60 było słychać z daleka, pierwsze wrażenie było bardzo pozytywne. Niecałe 90 000 przebiegu, auto strasznie zadbane, widać było że właściciel wiedział co ma. Po dłuższym obejrzeniu widać było ślady naprawy i lakierowania, co z resztą potwierdził właściciel. Auto trafiło do Polski lekko uszkodzone, miało delikatne ślady na zderzaku, brak lusterka i lakierowaną dolną część tylnego błotnika. Auto jak na swój wiek było i tak w super stanie, w porównaniu do innych które oglądałem.
Image Image Image Image Image

Przyszła pora na negocjacje, cena była mocno sztywna i w sumie chyba auto nie było w 100% gotowe na zmianę właściciela. Wycieczka z Gdyni do Opola zakończyła się marnie, auta nie kupiłem. Miesiące mijały, kilkakrotnie rozmawiałem z synem właściciela na temat przyszłości auta, lecz zawsze była odpowiedź, że auto na razie zostaje w rodzinie. Nastał 2013 r. i stwierdziłem, że chyba warto znowu pomęczyć o to auto. Odpowiedź była pozytywna, cena adekwatna do stanu auta i zadowalająca obie strony. Wolne w pracy załatwione, laweta załatwiona, kierowca załatwiony, aż dostałem info, że na razie mam się wstrzymać z przyjazdem, przez tydzień miałem doła i w sumie chyba pogodziłem się z myślą, że tego auta nie kupię. Po paru miesiącach trafiło się Rallye w Bremen. Z właścicielem było się ciężko dogadać, a doprosić się jakiś fotek praktycznie niemożliwe. Po kilku dniach walki odpuściłem, bo robić sobie wycieczkę, żeby go obejrzeć było bez sensu. Byłem już tak zdeterminowany, że co kilka godzin przeglądałem około 20 serwisów z ogłoszeniami z całej Europy. Auta były, ale ceny egzemplarzy kompletnych i niezgnitych oscylowały w przedziale 10 - 15 tys. euro. Po kilku tygodniach pojawiło się kolejne auto. Granatowe, po odbudowie, właściciel miły, podesłał sporo fotek, lecz lekko mylił się w zeznaniach. Najpierw auto było na chodzie, a potem niby pracowało na 3 cylindry. Rdzy nie było, a potem jednak ją znalazł. Auto było wystawione za 7500e, za 7000e do oddania, jakoś nie miałem przekonania do tego auta. Właściciel w końcu wystawił go na licytacje i sprzedał za 8650e, chyba elfy podbijały mu cenę. Mijały kolejne miesiące, aż nagle w październiku na wyświetlaczu telefonu pojawiło się połączenie z napisem Rallye Opole. Szybka rozmowa, wstępne ustalenia, szybka akcja z załatwieniem lawety i kierowcy w postaci Jeloniusza i tak w piątek w nocy wystartowaliśmy z Trójmiasta w kierunku Opola. Wybraliśmy dłuższą drogę, co było podstawowym błędem. Jazda we mgle przez wioski to kiepski pomysł. Całą drogę miałem w myślach sytuację, że wracam znowu bez auta heheh. Udało się dojechać na godzinę 10:00, szybki kontakt z synem właściciela, ustawka pod garażem i tak naszym oczom ukazał się Golf Rallye. Emocje były ogromne i raczej nie do opisania. Auto wyjechało z garażu, po kilku minutach oglądania krótka przejażdżka. Auto mało jeździło przez ostatnie lata, co było też czuć. Powrót pod garaż i hasło: „pakujemy na lawetę”. Teraz już nie było odwrotu, auto musiało być moje. Po zapakowaniu auta i kompletu Sebringów poczułem ulgę, zostało tylko podpisać papiery. Weszliśmy do mieszkania, gdzie bardzo serdecznie przywitali mnie rodzice Artura. Widać było, że nie tylko ja to przeżywałem, dostałem krótki zestaw pytań: czy będę dbał, czy mam garaż czy aby nie na handel heheh.

Image Image Image Image Image


Formalności załatwione, czas wracać do Gdyni, długo nie mogłem uwierzyć co wieziemy za sobą. Co chwile kontrolne spojrzenie do tyłu czy aby nie spadł i pytania „Jelon dobrze go przypiąłeś?” hahahha Droga powrotna to tragedia, bo wybraliśmy inną drogę przez dziurawe wioski. Po wjechaniu na autostradę dopadła nas mega ulewa i mgła, ledwo żywi dotarliśmy na miejsce około 21. Szybkie wypakowanie auta do garażu. Pierwsze dni były bardzo dziwne, bo nie docierało do mnie że w końcu go mam. Codzienne wizytacje w garażu i oglądanie każdego elementu po 100 razy. Stan auta był dobry, ale biorąc pod uwagę mały przebieg sporo rzeczy wymagało wymiany z winy starości części. Pierwsza kontrola i okazało się, że paski rozrządu i napędu kompresora są bardzo stare i aż strach go odpalać. Po tygodniu wszystko zostało wymienione – paski, płyny, filtry, olej itd. I odbyła się pierwsza przejażdżka, auto nabrało temperatury, hamulce odzyskały dawny wigor, w powietrzu unosił się zapach roztapianego przez układ wydechowy bitexu, którego było pod dostatkiem. Pierwsze kilometry były bardzo delikatne, aż strach takim autem śmigać w ruchu ulicznym. Wrażenia nie do opisania, zupełnie inna charakterystyka G60, wiadomo nie jest to VR6 heheh. Jeszcze kilka lat temu byłem święcie przekonany, że będzie Haldex i VR6T z miliardem koni, lecz raczej warto trzymać oryginał. Plan jest prosty, oryginał z lekkimi dodatkami. I tak Rallye stało się moim Volkswagenem numer 10 (1x cadik mk1, 3x MK2, 4x MK3, 1x Scirocco MK2, 1x Bora).

Image Image Image Image Image

Image Image Image Image

Cały czas męczyła mnie kwestia braku oryginalnego wnętrza. Wiedziałem kto ma, więc czas zacząć molestowanie, po kilku rozmowach udało się dogadać i tą kwestie. Po środek wybraliśmy się z Bartexem, aż pod Warszawę i tym sposobem stałem się właścicielem kanapy i siedzeń Rallye Recaro. Po dwóch miesiącach szukania kupiłem też skórzane boczki i kilka innych rarytasów. W między czasie zakupiłem też gwint i dostałem drugi komplet sebringów w wymianie za BBSy na których auto kupiłem.

Image Image Image



Image Image Image Image Image Image
Image Image Image Image Image

Po założeniu Sebringów wyglada jak oryginał :grin:


Image Image Image Image Image Image Image



- Marka: Volkswagen
- Model: Golf Rallye
- Rok produkcji: 1988/1989
- Kolor: Blau Perleffekt LC5Z
- Pojemność: 1763
- Moc: 160
- Silnik: G60 1H



04.03.2014

ImageImageImage

Image


10.03.2014


Image



12.03.2014


ImageImageImageImage




ImageImageImageImage



ImageImageImageImageImage


19.03.2014

ImageImageImageImageImageImageImage

22.03.2014



ImageImageImage


28.03.2014

ImageImage


05.04.2014


ImageImageImage


06.04.2013



ImageImageImage




10.04.2013




ImageImageImageImageImageImage


14.05.2014

ImageImage

ImageImageImageImageImage


ImageImageImageImageImageImage


ImageImage




19.06.2014


ImageImageImageImage





21.06.2014

ImageImageImageImageImage


Image



25.08.2014

volxzone 28

http://issuu.com/volxzone/docs/volxzoneezine28


ImageImage ImageImage ImageImage





ImageImage ImageImage ImageImage





ImageImage ImageImage



24.10.2014

ImageImageImage

ImageImage


26.10.2014



ImageImageImage


ImageImageImage


ImageImageImage


ImageImageImageImage



ImageImage


11.11.2014

Autospotter.pl

http://autospotter.pl/index.php/galeria ... _II_Rallye

ImageImageImage

ImageImageImage

ImageImageImage

ImageImageImage

ImageImageImage

ImageImageImage

ImageImageImageImage



19.02.2015 KMH magazyn


http://konradjanicki.blogspot.com/2015/ ... 30-m3.html


ImageImage



ImageImageImageImage



ImageImageImageImage


ImageImageImageImage



ImageImageImageImage



ImageImage



28.03.2015

345 mm na Zr18 i bananie
Image

Image

280 mm na Brembo z Subaru

Image

Image

Image

Image

300 mm , tu trochę brakowało klocka

Image



Udało mi sie kupić fabrycznie nowe zaciski z Porsche ale koncepcja koloru się zmieniła wiec zaciski trafiły do Mk2 R32

ImageImageImage



Docelowy zestaw wygląda tak

ImageImageImage

ImageImageImage


13.06.2015


ImageImageImageImage


ImageImageImageImage



ImageImageImageImage


19-21.06.2015 oldschoolsucide


ImageImageImageImage



ImageImageImageImage



ImageImageImageImage



24-26.07.2015 The best of volXzone


Image
ImageImageImageImage



ImageImageImageImage


ImageImageImageImage



ImageImage



10.04.2016


ImageImageImage


ImageImageImage


04.06.2016

ImageImageImage

ImageImageImage

ImageImageImageImage

VW MANIA 2016 / Faktoria 30-31.07.2016

ImageImage

ImageImageImage

ImageImageImage

ImageImageImage

ImageImage



ImageImageImage

ImageImageImage

ImageImageImage

Image



_________________
BORA LEXUS
http://cultstyle.pl/viewtopic.php?f=42&t=13467
MK2 VR6
http://cultstyle.pl/viewtopic.php?f=42&t=7397&start=480
http://www.bestperformance.pl/baran.html
MK3 VR6
http://cultstyle.pl/viewtopic.php?f=42&t=4088&start=225
MK2 Rallye Golf G60
http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic ... 57&t=24875
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK2] Rallye Golf G60
PostWysłany: Sob 27 Sie, 2016 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
dawno nie czytalem tak ciekawej histori auto zycze powodzenia i trzymaj oryginal jak naj dłużej :ok:


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [MK2] Rallye Golf G60
PostWysłany: Nie 28 Sie, 2016 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 30 Paź, 2014
Posty: 192
Skąd: Pasłęk
Gadu-Gadu: 0
Auto: Bora vr5 2.3
Widziałem auto na mani jest prze kotem ! i czekam na nowy projekt :D



_________________
Moja VR5 ! :D http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=97863&view=unread#unread

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK2] Rallye Golf G60
PostWysłany: Nie 28 Sie, 2016 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 07 Lip, 2011
Posty: 470
Skąd: GDA
Gadu-Gadu: 0
Auto: bus i z buta :)
Auto mijane podczas sesji z e30, potem w Mikoszewie, i powiem różnica kolosalna w stylistyce tutaj RS, a teraz ATS i chyba pierwszy raz powiem, że coś lepiej na aucie wygląda niż BBS. :) Zazdroszczę Tobie baran auta, a właścicielowi byłemu, że auto trafiło w dobre ręce.



_________________
POZDRO !
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK2] Rallye Golf G60
PostWysłany: Nie 28 Sie, 2016 
VW User
VW User

Rejestracja: Czw 03 Sty, 2013
Posty: 87
Skąd: Mikołów
Gadu-Gadu: 0
Auto: GTI TDi XXJahre & S3
Znane z cultstyle.pl, na żywo jeszcze nie widziane ale w przyszłym sezonie pozycja obowiązkowa. Ogólnie marzenie i myśle że jeden z najlepszych klasycznych VAG w Polsce :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK2] Rallye Golf G60
PostWysłany: Nie 28 Sie, 2016 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 28 Sty, 2011
Posty: 400
Skąd: lublin
Gadu-Gadu: 0
Auto: AUDI R$4 B5 436PS 541NM Sportec,Big Brake 8pot,Wagner
heh wchodze na forum ,patrze w nowe posty a tu GOLF RALLYE w garażu :o ,mysle nowy rallye w w pl , nowy temat ...
wciskam enter a to ten golf na za dużych kolach :D

na powaznie nr. 1 w PL i doskonale wiesz ze starsznie ci go zazdroszcząc (tak zdrowo ;) )

Pozdro Baran :ok:



_________________
AUDI R$4 B5 Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=606547

Audi S3 8L NOGARO BLUE,Sportec,Big Brake 6Pot ,Bill B16...
viewtopic.php?f=98&t=103504

EX MK2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530391

EX Corrado 16VG60 Digifiz Sezon 2012 {EX 16VG60}
https://www.youtube.com/watch?v=rL00YR7XU6k
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK2] Rallye Golf G60
PostWysłany: Pon 29 Sie, 2016 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 15 Maj, 2006
Posty: 74
Skąd: 3 City
Gadu-Gadu: 0
Auto: RALLYE GOLF
dzieki Panowie za opinie, auto juz nie stoi na białych, wpadło inne koło ale do tego jeszcze dojdziemy
16vg60 nie swiruj :-)



_________________
BORA LEXUS
http://cultstyle.pl/viewtopic.php?f=42&t=13467
MK2 VR6
http://cultstyle.pl/viewtopic.php?f=42&t=7397&start=480
http://www.bestperformance.pl/baran.html
MK3 VR6
http://cultstyle.pl/viewtopic.php?f=42&t=4088&start=225
MK2 Rallye Golf G60
http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic ... 57&t=24875
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK2] Rallye Golf G60
PostWysłany: Pon 29 Sie, 2016 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 28 Sty, 2007
Posty: 1331
Skąd: Augustów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Polo 86c GL 83', VW Polo 86c BEACH 90'
Opis przeczytany. Piekna historia,a egzemplarz dopieszczony i zrobiony ze smakiem :ok:



_________________
vw polo 86c
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=71536
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK2] Rallye Golf G60
PostWysłany: Czw 01 Wrz, 2016 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 11 Lut, 2015
Posty: 261
Gadu-Gadu: 0
Auto: Było corrado 2.9 vr6. Obecnie Audi S4
Pięknie się prezentuje, ATS-y jak ulał były. Uwielbiam takie auta. Pożądanie każdego ''golfiarza''. Życzę dużo satysfakcji z użytkowania. Pozdrawiam!


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK2] Rallye Golf G60
PostWysłany: Czw 01 Wrz, 2016 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 25 Sty, 2011
Posty: 224
Gadu-Gadu: 843953
Skype: rzezin
Auto: VW Polo Mk4
Czytając całą historie aż sam odczuwałem emocje, Raylle jest niesamowite!


Offline
 Profil    843953 rzezin
 
 Temat postu: Re: [MK2] Rallye Golf G60
PostWysłany: Pią 02 Wrz, 2016 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 22 Lip, 2012
Posty: 79
Skąd: Brodnica
Gadu-Gadu: 5719013
Auto: VW Jetta a2 coupe
Historia ciekawa, nie ma co :cfaniak:

Egzemplarz naprawdę fajny, nic dodać nic ująć.

Jeżeli można tylko podpytać, bo zdjęciach wnioskuje że kompresor był regenerowany, czy się mylę ?
Jeżeli tak, to możesz podrzucić kogo polecasz lub u kogo to robiłeś, bo i pewnie nie długo też mnie to będzie czekać w Corrado.
:ok:



_________________
MOJA VW JETTA VR6 COUPE
Offline
 Profil    5719013
 
 Temat postu: Re: [MK2] Rallye Golf G60
PostWysłany: Pią 02 Wrz, 2016 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 01 Wrz, 2016
Posty: 8
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf
Super projekt. Trzymam kciuki za dalszy rozwój.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK2] Rallye Golf G60
PostWysłany: Pią 02 Wrz, 2016 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 15 Maj, 2006
Posty: 74
Skąd: 3 City
Gadu-Gadu: 0
Auto: RALLYE GOLF
tedevip
jesli chcesz miec to zrobione dobrze to dawaj do Ladro, za pierwszym razem robił to ktos inny i kompresor rozlecial sie po 300km masa kosztow i nerwôw



_________________
BORA LEXUS
http://cultstyle.pl/viewtopic.php?f=42&t=13467
MK2 VR6
http://cultstyle.pl/viewtopic.php?f=42&t=7397&start=480
http://www.bestperformance.pl/baran.html
MK3 VR6
http://cultstyle.pl/viewtopic.php?f=42&t=4088&start=225
MK2 Rallye Golf G60
http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic ... 57&t=24875
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK2] Rallye Golf G60
PostWysłany: Sob 03 Wrz, 2016 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Wrz, 2004
Posty: 4665
Skąd: West Coast
Auto, jak i cała historia, jak zwykle super, więc wielkie wyrazy uznania dla małżonki, którą przy okazji serdecznie pozdrawiam, bo daaawno się wszyscy nie widzieliśmy ;)

Takie opowieści o realizacji marzeń zawsze działają motywująco i pokrzepiająco :ok:

Tylko czemu ten czas tak piekielnie szybko ucieka hah



_________________
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK2] Rallye Golf G60
PostWysłany: Wto 06 Wrz, 2016 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 22 Lip, 2012
Posty: 79
Skąd: Brodnica
Gadu-Gadu: 5719013
Auto: VW Jetta a2 coupe
BARANMC napisał(a):
tedevip
jesli chcesz miec to zrobione dobrze to dawaj do Ladro, za pierwszym razem robił to ktos inny i kompresor rozlecial sie po 300km masa kosztow i nerwôw


Dzięki :ok:



_________________
MOJA VW JETTA VR6 COUPE
Offline
 Profil    5719013
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 72 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe