Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 3 z 8 [ 113 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Golf Mk4], 17' MAM 7,EIBACH, TURBO BTB, Gwint AP
PostWysłany: Czw 25 Kwi, 2013 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 13 Mar, 2009
Posty: 2384
Skąd: Jaworzno
Gadu-Gadu: 4141986
Auto: mk1 3.2 V6
Upominałem już wcześniej. Edytowałem cały temat i znikła jedna strona.
Proszę edytować posty!



_________________
Kto nie ryzykuje nie pije szampana..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
My mk1 - viewtopic.php?f=98&t=71998
Offline
 Profil    4141986
 
 Temat postu: Re: [Golf Mk4], 17' MAM 7,EIBACH, TURBO BTB, Gwint AP
PostWysłany: Czw 25 Kwi, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Paź, 2012
Posty: 92
Gadu-Gadu: 0
Auto: MK IV AXR+
Żadne upomnienie mi nie doszło ?! :o Obiecuję poprawę i sory. :ok:

Drobna awaria, ale już na to miejsce zostały zrobione nówety :cfaniak: ... :
Image

W sobote udało mi się wkońcu zamocowac dolną rozpórkę, nitonakrętki delikatnie cheftnięte i śmiało można kręcic. :D Mimo gadki nie których osób, że to uja daje, że badziew, co to może zmieniac itp. teraz śmiało mogę temu zaprzeczyc ! Efekt jest zajebisty. Buda fajnie zesztywniała, dzięki czemu nie trzeszczą mi w środku praktycznie żadne plastiki ! yupii Auto bardziej reaguje na ruchy kierownicą, na nie równościach nic nie skrzypi, słychac tylko tłumienie amorków. :) Według moich odczuc różnica jest od razu "zauważalna" , a efekt jaki dała rozpórka przerósł to, czego się po niej spodziewałem. pfu
Image


Jedynym minusem jaki narazie zauważyłem, to wystające łby śrub - kolejne ~7mm niżej i 2 dodatkowe miejsca, którymi "będzie można" szurac. Może z czasem się delikatnie ładnie przyszlifują. Chyba że przy grubszym przyszuraniu lub jak się gdzieś za je bie to odlecą razem z sankami. ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf Mk4], 17' MAM 7,EIBACH, TURBO BTB, Gwint AP
PostWysłany: Sob 25 Maj, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Paź, 2012
Posty: 92
Gadu-Gadu: 0
Auto: MK IV AXR+
Się sprzęgiełko zakłada. :cfaniak:
Image

Stary dwumas:
Image

"delikatnie przestawiony" ...
Image

Oraz bajeczne łożysko w dwóch częściach ... :
Image

Nowy uszczelniacz wału:
Image

Jednomas:
Image

Tarcza + docisk G60 + centrowanie tarczy:
Image

Reszta działań jutro. ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf Mk4], 17' MAM 7,EIBACH, TURBO BTB, Gwint AP
PostWysłany: Sob 25 Maj, 2013 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 06 Kwi, 2013
Posty: 252
Skąd: Białystok
Gadu-Gadu: 0
Auto: [mk3] vr6
[mk1] vr6
ładny golfik i pracy włożonej też moc powiedz mi jak ci się spisuje te zawieszenie AP może polecić już po przejechaniu paru kilometrów na nim



_________________
mk3 Vr6 - viewtopic.php?f=98&t=86172
mk1 vr6 - http://www.forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=87776
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf Mk4], 17' MAM 7,EIBACH, TURBO BTB, Gwint AP
PostWysłany: Nie 26 Maj, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Paź, 2012
Posty: 92
Gadu-Gadu: 0
Auto: MK IV AXR+
Mad23 jest elegancko !! :ok:

Akcja zmiana dwumasu na jednomas zakończona powodzeniem i duuużym bananem na ryju. yupii
Przy okazji od razu wymiana zimeringów: na wałku i na flanszach przegubów:
Image
Image

A tutaj porównanie starego dwumasu z jednomasem i grubości starej i nowej tarczy oraz docisku:
Image
Image
Image

Tutaj oba łożyska:
Image

A tu zdjęcia skrzyni zaraz po wyjęciu oraz po lekkiej odpicówce chwilę przed założeniem ;) :
Image
Image

/

Image
Image

Autko stało na kanale to od razu wjechał sobie stabi S3 , TT itp i długie łączniki. ;)
Image

Teraz dopiero chyba do końca poczułem prawidłową pracę i jeszcze większe zalety AP !Jak dla mnie to pięknie tłumi ! Koniec ze stukaniem i szlifowaniem o półośki, teraz będzie można znowu za pier da lac na wybojach... :-D
Zrobiłem se dzisiaj prawie 200 km i ze względu na sprzęgło - jego prace, miękkośc, oraz obecną pracę zawieszenia, nie chciało mi się wysiadac z auta! NAPRAWDE !! :super:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf Mk4], 17' MAM 7,EIBACH, TURBO BTB, Gwint AP
PostWysłany: Pon 27 Maj, 2013 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 25 Sty, 2012
Posty: 414
Skąd: Kraków
Gadu-Gadu: 1232141
Skype: showtime-tv
Auto: VW Caddy 2K
Dobrze :) dzisiaj wracalem ze zlotu Hondą civic VI na zawieszeniu AP i rewelacja... w porownaniu do tego co bylo w moim MK4 na MTS to AP jest rewelacyjny pod kazdym wzgledem... ciesze sie ze jestes zadowolony (sorka przy okazji ze nie oddzwonilem ale zapomnialem :< ) :D



_________________
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=93347
LoweredCaddy
---
TuningKingz Shop | Twój ulubiony sklep tuningowy z rabatami dla forum!
TuningKingz Car Cosmetics | Nowa marka kosmetyków dla pasjonatów detailingu
Offline
 Profil    1232141 showtime-tv
 
 Temat postu: Re: [Golf Mk4], 17' MAM 7,EIBACH, TURBO BTB, Gwint AP
PostWysłany: Śro 12 Cze, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Paź, 2012
Posty: 92
Gadu-Gadu: 0
Auto: MK IV AXR+
Takie dwa zdjęcia :
Image

Image

Wkońcu upolowana ! - Dokładka V6. yupii
Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf Mk4], 17' MAM 7,EIBACH, TURBO BTB, Gwint AP
PostWysłany: Pon 17 Cze, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Paź, 2012
Posty: 92
Gadu-Gadu: 0
Auto: MK IV AXR+
Wymiana tulei wahacza, sworzni i końcówek drążków:
Wahacze zdemontowane i mała przymiarka ...:
Image

Tutaj już pakiet w wahaczu:
Image

A tutaj całe wahacze już na aucie:
Image
Image

Jak narazie jakoś tej "twardości" tulei poliuretanowych, o której nie którzy mówili, pisali to nie zauważyłem ... :ok:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf Mk4], 17' MAM 7,EIBACH, TURBO BTB, Gwint AP
PostWysłany: Pią 21 Cze, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 07 Cze, 2009
Posty: 997
Skąd: Tychy/Kraków
Gadu-Gadu: 40666603
Auto: Octavia
tylna dokładna nie pasuje idealnie,miejsce na wydech jest lekko przesuniete do srodka i a miejsce na ucho holownicze jest znowu bardziej wysuniete do zewnetrznej strony,wim bo sam juz załozyłem taka dokładke do TDIka,wydech juz ogarniety jedynie miejsce na hak musze przespawac ;)



_________________
mk4 GTI viewtopic.php?f=98&t=87248&view=unread#unread
mk2 GTI viewtopic.php?f=98&t=46252&p=515086#p515086
mk2 TDI viewtopic.php?f=98&t=76548&view=unread#unread
Offline
 Profil    40666603
 
 Temat postu: Re: [Golf Mk4], 17' MAM 7,EIBACH, TURBO BTB, Gwint AP
PostWysłany: Pią 21 Cze, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Paź, 2012
Posty: 92
Gadu-Gadu: 0
Auto: MK IV AXR+
Wiem wiem o tym, że nie siada ona idealnie, coś się porzeźbi. ;) Poka jak to masz u siebie zrobione ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf Mk4], 17' MAM 7,EIBACH, TURBO BTB, Gwint AP
PostWysłany: Sob 22 Cze, 2013 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Sob 11 Cze, 2011
Posty: 247
Skąd: Jarocin
Gadu-Gadu: 0
Auto: Bora V5
Powolutku do przodu i golfik robi się coraz bardziej ciekawszy :D



_________________
Aktualnie Bora 2.3 v5 99'
White Cabby USA 99'
Scirocco GTX 87'
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf Mk4], 17' MAM 7,EIBACH, TURBO BTB, Gwint AP
PostWysłany: Sob 22 Cze, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 07 Cze, 2009
Posty: 997
Skąd: Tychy/Kraków
Gadu-Gadu: 40666603
Auto: Octavia
Image

mam takie jedno z dupy zdjecie,ale załoze gwinta i progi to auto pokaze na forum ;)



_________________
mk4 GTI viewtopic.php?f=98&t=87248&view=unread#unread
mk2 GTI viewtopic.php?f=98&t=46252&p=515086#p515086
mk2 TDI viewtopic.php?f=98&t=76548&view=unread#unread
Offline
 Profil    40666603
 
 Temat postu: Re: [Golf Mk4], 17' MAM 7,EIBACH, TURBO BTB, Gwint AP
PostWysłany: Pią 28 Cze, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Paź, 2012
Posty: 92
Gadu-Gadu: 0
Auto: MK IV AXR+
Taki dzisiejszy zakup na szybko - Gumy stabilizatora poliuretanowe, co by efekt tapczanu zniwelowac. ;)
Image

Szybka akcją przed pracą, ciach do kanału i się zrobiło kolorowo poliuretanowo: ;)
Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf Mk4], 17' MAM 7,EIBACH, TURBO BTB, Gwint AP
PostWysłany: Pią 12 Lip, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Paź, 2012
Posty: 92
Gadu-Gadu: 0
Auto: MK IV AXR+
Się pstryknęło kilka zdjęc: :cfaniak:
Image
Image
Image
Image
Image

A tu delikatny "szajn" ... ;)
Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf Mk4], 17' MAM 7,EIBACH, TURBO BTB, Gwint AP
PostWysłany: Czw 25 Lip, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Paź, 2012
Posty: 92
Gadu-Gadu: 0
Auto: MK IV AXR+
Doszły końcówki z dokładką: yupii
Image

Teraz idziem spróbowac przełożyc dokładkę, później trochę cza je podpicowac, a jutro przekładka wydechu i spawanko końcówek. :cfaniak:


Jest stabilizacja obrazu, jest dobrze. ;)
Narazie tylko takie foty - dokładka tył V6:
Image
Image


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 3 z 8 [ 113 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 44 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe