VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[86C 2F] by p0L4r https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=78270 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | p0L4r [ Nie 26 Sie, 2012 ] |
Temat postu: | [86C 2F] by p0L4r |
MODEL: VW Polo 86C 2F Coupe 1994r SILNIK: 1.3 MH na gaźniku Weber'a MOC: 54KM MODY POD MASKA: totalna seria ZAWIESZENIE: seria UKŁAD HAMULCOWY: seria KOŁA: 5,5J ori stalowe NADWOZIE: seryjne gt, wstawione ciemne kierunki, ściemnone wszystkie szyby oprócz przedniej WNĘTRZE: seria, licznik jak to gt z obrotomierzem, kubły, immobiliser na pompkę paliwa AUDIO: 6 głośników seryjnych + radio Philips 4x45W PLANY: -większy silnik, rozważam 1.4 AFH, bo nie ma dużego problemu z mocowaniem silnika -zadbanie o karoserie (wyeliminować rdzę i zakonserwować) -wymiana maski na prostą, bo ta jest bita i ma odprysk -zaopiekować się lakierem (odpryski, przedni pas z lampami ma inny kolor) -jakiś felunek ale z głową -utwardzić zawieszenie, ale nie obniżać -zrobić elektrykę na szyby i lusterka -dołożyć jakieś audio "co by coś grało" -doprowadzić układ jezdny i hamulcowy do czasów jego świetności Auto kupiłem w marcu od znajomego, którego dobrze znam, a że mieszkamy niedaleko to miałem okazję zobaczyć swoje przyszłe auto nieraz. Cenę za jaką ja kupiłem pominiemy, bo dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają, ale mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że grzechem byłoby jej nie wziąźć za te pieniądze. Od radu na wymianę poszła końcówka drążka, o której już wiedziałem. Potem auto tak eksploatowałem powolutku, aż do czasu panięcia zapłonu. Auto otrzymało aparat z nowym palcem i kopułką oraz cewkę. Zapłon został opóźniony względem oryginału co dało lepszą elastyczność, auto "na ciepło" lepiej wchodzi na obroty, nie szarpie i przede wszystkim spalanie zmniejszyło się do 4,5l na 100 z około 5,5-6l. O auto staram się dbać jak mogę (na palę w nim, a moja pani zawsze zasypuje mnie masą zapachów do auta ), ale nie zawsze wszystko da się zrobić od razu. W toku wolnej konwersacji mogę odpowiedzieć na wszelkie pytania związane z samochodem. Zdjęcia: 1. Zaraz po zakupie 2. Stan obecny |
Autor: | fred [ Pon 27 Sie, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [86C 2F] by p0L4r |
Wszystko pięknie ładnie widać,że jesteś młody i zapewne jest to twoje pierwsze auto,ale możesz rozwinąć kwestię "utwardzić zawieszenie, ale nie obniżać",abym był spokojniejszy,że nie jesteś fanem szybkich i wściekłych |
Autor: | Madd [ Pon 27 Sie, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [86C 2F] by p0L4r |
Cytuj: utwardzić zawieszenie, ale nie obniżać Strzał roku. Widze, że pierwszą modyfikacją było założenie kołpaków na tył. Wywal je. Samochód wygląda na zdrowy, mam nadzieje, że będziesz dbał. Genesis to Genesis |
Autor: | p0L4r [ Pon 27 Sie, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [86C 2F] by p0L4r |
Kołpaki założyłem tylko po to, żeby mi się te srebrne felgi w oczy nie rzucały. Mały wypadek, ponieważ jakiś "bardzo mądry człowiek" porozbijał sobie butelki na drodze i złapałem 2 gumy z tyłu. Wbrew pozorom nie jest pierwsze auto W kwestii utwardzić chodzi mi usztywnienie zawieszenia poprzez amortyzatory gazowe: komfort się traci, ale nadrabia on przyczepnością auta w zakrętach i stabilnością podczas gwałtownych ruchów kierownicą. Auto ma 2 buby od spodu. Na wysokości około 10cm przed tylnymi nadkolami kończą się profile od progów i tam z obu stron wpadł kornik i lekko zamieszał. Myślę, że tylko drapanie, łatanie i ponowne zalewanie to gumą może chociaż na rok wyeliminować rdzę. |
Autor: | p0L4r [ Sob 27 Kwi, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [86C 2F] by p0L4r |
Mały update: Doszły łożyska na przód. Zaglądałem pod spód auta i winą rdzy są dziurawe odpływy w progach - niestety tylko wymiana blachy i ponowne gumowanie polepszy sytuację. Rozglądam się za ori halogenami do zderzaka. Patrząc na cenę nowych można dostać zawałyu. Prosiłbym o namiary jak ktoś ma takowe na zbyciu. Kolejna ważna sprawa to bębny zostaną wymienione na tarcze. Kompletny zestaw będzie pochodzić z passata b3 GT. Wiem, że z korektorem siły hamowania są cyrki, ale ja mam zamiar montować bezpośrednio przy pompie z fiesty (ponoć pasują bez problemu i też spełniają swoje zadanie). Pompa i serwo zostają stare, bo średnica tłoczka to 19mm, więc powinna dać radę. Widzę, że w kwestii cofniętej prawej zwrotnicy nie jestem sam. Myślę, że jak to w wielu przypadkach było pomoże w niedługim czasie wymiana stabilizatora. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |