Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Golf MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
PostWysłany: Wto 14 Sie, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 23 Sie, 2007
Posty: 85
Skąd: Rumia
Gadu-Gadu: 453677
Auto: VW Golf MK2 VR6
Witam.

Opis:

Volkswagen Golf MK2
Rok: 1991

Silnik:
VR6 24v 2792 ccm AYL

Zawieszenie:
Bilstein B8
Eibach Sportline
Sanki silnika z MK3

Hamulce:
ABS/EDS Teves Mark 20
Przód: 280x22
Tył: 226x10

Koła:
Lato:
8Jx17 Dynatech DTM2
7Jx17 Zender Challenge
205/40 R17

Zima:
7,5Jx16 AZEV Type-K
Bridgestone Blizzak LM-25 195/50 R16

Wnętrze
Fotele Recaro z Audi S3 8L
Elektrycznie regulowana w dwóch płaszczyznach kolumna kierownicza z opcją podjeżdżania z Audi A8 D2
Elektrycznie wysuwana roleta tylnej szyby
Tylna kanapa z VW Corrado
Kierownica Audi A3 8L
Elektryka szyb z domykaniem (4x)
Panel przełączników w drzwiach kierowcy z Audi A8 D2
Kompletna deske z Skody Octavi I po lifcie
Zegary z Audi S3
Climatronik z Golfa MK4 (pełny, nabity, działający)
Lampka podsufitki W8
Lusterko wsteczne na szybie Audi A3 8L
Tylna lampka podsufitki z Audi A3 8L
Słoneczniki z lusterkami i podświetleniem z Audi A3 8L

Na zewnątrz:
Szerokie zderzaki z dokładką GTI
Wąskie listwy z znakami GTI
Lotka GTI na tylnej szybie
Pakiet G60
Dymione kierunki przód Fift
Lampy przód Corrado
Halogeny w zderzaku
Tylne lampy Red-Black USA
Klamki stylizowane na MK3
Grill Rallye + brewka górna
Wlot powietrza w błotniku
Lusterka Grzanie, elektryka, podświetlenie drzwi.

Audio:
Audi Navigation Plus RNS-E
Tuner DVB-T WIWA HD50
Wzmak Rockford Fosgate Punch 600a5
Głośniki Alpine Type-S SPS-171A
Bass JBL
Przewody Helix


Historia:

To już mój drugi golfik. Pierwszego niestety dotknoł ząb czasu i dalsza jego rozbudowa była bezsensowna. Szukałem MK2 z mocnym silnikiem w zasadzie miał być jakiś zeswapowany TDI ale wybór padł na VR6. Zakupiłem go 13 czerwca 2008 od kolegi Fuliego.

Pare dni po zakupie.

Image Image Image Image

Samochód do jazdy codziennej się nienadawał. Zawieszenie było BARDZO twardo zestrojone i strasznie niskie. Nie było spryskiwaczy a wycieraczke włączało się przełącznikiem na desce rozdzielczej a napędzana była silnikiem z Uno. Na pierwszy ogień poszła zawiecha. Zakupiłem gwint FK, do tego drobiazgi jak łożyska McPersona i jeden drążek kierowniczy. Założyłem spryskiwacze i porobiłem troszkę pożądków z elektryką, z poprzedniego golfa przełożyłem mechanizm wycieraczek. Do tego założyłem alarm, centralny zamek, podświetlenie tablicy rejestracyjnej, zrobiłem złącze diagnostyczne.

Image Image

Po ustawieniu geometrii mogłem przełożyć z poprzedniego zakupione w tym roku felgi Dotz Daytona 7Jx16 z oponkami Goodyear Eagle F1 195/45 R16. Założyłem lakierowane w kolor klamki a'la MK3. Oraz jak zwykle pare drobiazgów jak nowy zbiorniczek wyrównawczy z nowym płynem =] Prestone (ma taki ładny zielony kolorek).

Image Image Image

Bębny na tylnej osi były troche nie namiejscu więc na ich miejsce trafiły tarcze również odzyskane z poprzedniego golfa. Wydech końcowy ustąpił miejsca Ulterowy dedykowaniemu do 1.8 16V, jest cichszy co w jeździe codziennej ma duże znaczenie zresztą osobiście nie lubię jak coś mi ryczy za samchodem. Jetta front ustąpił miejsca klasycznemu golfoskiemu z dwoma lampami, bez znaczka i z brewką. Golf to Golf a nie Jetta =]]. Sprtowe kubły zamieniłem na komplet Recaro. I do tego wydział komunikacji wkońcu wydał mi moje nowe tablice.


Image Image Image Image
Image

10.08.2008

1. silniczek dostał ubranko

Image Image

2. Lotka GTI
3. Czujniki parkowania przy okazji wymiany zgnitej belki od zderzaka.

Image Image

4. Elektryczne szybki na przód z domykaniem ale tego zdjęć nie mam =]

Na najbliższe tygodnie przewiduję przekładkę deski ze starego Golfa. Rozglądam się za ABS-em i zaciskami z G60 a najlepiej z S2.

Narazie to tyle =]

22.10.2008

Golfik cały czas się robi.

Najbardziej czasochłonną czynnością była zmiana sanek pod silnikiem na odpowiednik z MK3. Pozwoliło to na zastosowanie dedykowanych dla VR poduch silnika i skrzyni. Kwestię mocowania silnika wykonanego przez osobę robiącą swap pozostawię bez komentarza.

Image Image

W aucie została zamontowana przetwornica 12V/220V schowana w zabudowie bagażnika za tylną kanapą.

Image

Zostały zakupione w ASO i założone znaczki GTI w listwy. Jak zwykle poprawionych zostało mase drobnych rzeczy jak instalacja ogrzewanej szyby, kawałki wiązki za skrzynką bezpieczników. Zainstalowane zostały przekaźniki świateł głównych i halogenów). Na poczet przyszłej deski są już w pełni funkcjonalne zegary z MK4 (obr do 7,5 kRPM, pr. do 260, MFA, kontrolka sprysków ... ) z dostosowanym i wyskalowanym pływakiem w baku.
Przełożone z poprzedniego MK2 halogeny w zderzak JOM niestety zostały uszkodzone (pękło jedno ze szkieł przy próbie odparowania) więc w ich miejsce powędrowały nowe od FK. Przy okazji kierunki clary JOMa zostały zmienione na LED od IN-PRO. żarówki w tylnych lampach również zastąpione zostały odpowiednikami LED.
Została zrobiona również rzecz za którą wiele osób napewno zmyje mi głowę. Mianowicie z racji tego że auto jest używane na codzień została założona tylna wycieraczka... Jak dla mnie jest to niezbędny element w tym samochodzie zarówno pod względami praktycznymi jak i uważam że tył robi się wtedy "za goły"

Image Image Image Image

26.10.2008

A dziś zrobiłem taki mały detaj aby awaryjnie można była włożyć pare siatek do zabudowanego bagażnika. Patent zrobiony z rolety przeciwsłonecznej z norauto za 25 PLN.

Image Image Image Image

29.10.2008

Tymczasem przygotowałem się już do sezonu zimowego.

Felgi z pierwszego zdjęcia 7Jx15 zostały pryśnięte na czarno i założono na nie oponki które kupiłem jeszcze w zeszłym roku i poprzedni sezon przejeździły w poprzednim mk2. Toyo SnowProx S952 195/50 R15.

Zimowy setup wygląda tak:

Image Image Image

1.02.2009

Pare zdjęć w śnieżnej scenerii. Zmieniona została przednia dolna brewka na pełną z Jetta frontu. Pare technicznych spraw zostało rozwiązanych.

Image Image Image Image Image

Zdjęcia wnętrza.

Image Image

1.03.2009
Zmienione lusterka. Poprawione mocowania przedniego zderzaka.

Image Image Image Image Image
Image

8.03.2009

Kolejny detal został dodany. Została pomalowana na czerwono obwódka grilla

Image Image Image

12.04.2009

Rozpoczeły się powoli przygotowania do klimy. Nagrzewnica z Climatronika z MK4 już siedzi. Mocowanie sterownika nie wygląda estetycznie bo i tak decha będzie inna, ale niestety obecna sytuacja finansowa narazie nie pozwala jej skończyć. Pozatym dziś trafiłem na obwodnicy na ładny odcinek pustej drogi i pobiłem swój rekord prędkości. Wcześniej 208 teraz 223 kmh.

Image

Climatronik
Image Image

I już w letnim setupie
Image Image

29.04.2009

Wiosenne porządki w komorze silnika

Image Image

16.06.2009
Została rozpoczęta procedura zmiany deski. Po dokładnym wykończeniu i spasowaniu boków, podszybia i innych pierdół deska zostanie obszyta (pierw pewnie czymś tańszym, a docelowo alkantarą)

Image Image Image Image Image

6.07.2009

Deska została obłożona materiałem tymczasowym do czsu kompletnego wykończenia - wtedy zostanie obszyta profesjonalnie.

Nastąpiła zamiana radyjek z kolegą Fonikiem. Teraz Siedzi Blaupunkt Queens MP56.

Image Image Image Image

23.07.2009

Zderzaki z czarnymi górami. Słabe zdjęcia bo wieczorem i farba jeszcze nie wyschła.

Image Image

28.07.2009

Środki kierunków w czarnym macie. Poprawienie zderzaków. Strona kierowcy otrzymała pakiet G60. Spasowanie strony pasażera planowane na czwartek. Po mani obie będą zdjęte i zrobione strukturą bo niestety ktoś makabrycznie je zmęczył.

Foty na koniec dzisiejszych prac.

Image Image Image

30.07.2009

Przygotowania do VW Manii zakończone. Na nic więcej nie starszyło czasu ani pieniędzy.

Image Image Image Image Image Image

19.09.2009

Lampy GTI Hella

Image Image

15.10.2009

Hamulce 280x22.

Image Image Image Image

28.01.2010

Najnowszy fant to zegary z Audi S3 z pełnym FISem. Podświetlenie czerwono(tarcze) - białe (wskazówki). Zmienione podświetlenie panelu climatronika oraz CB-radia na biało-czerwone. generalnie tak to teraz wygląda. Foty jakie są takie są kiedyś będą lepsze =]]]

Image Image Image Image Image

19.02.2010

Wkońcu dorwałem komplet dodatkowych wskaźników z Audi S2. Voltomierz, Temp i ciś. oleju. Podświetlenie zostało przerowbione, żeby pasowało do reszty.

Image Image

12.03.2010

Golfik odwiedził dziś hamownie.

Image

Wynik conajwyżej przeciętny jednak biorąc pod uwagę że po zakupie wyszło 160KM i 200Nm jest to lepiej niż było =].

19.03.2010

Mała rzecz, a cieszy. Nowy akumulator, oryginał VW prosto z ASO

Image Image

20.03.2010

Przygotowania do sezonu 2010 oficjalnie rozpoczęte

Image

18.04.2010

Koła Bornet A 9Jx16 i oponki 215/40 R16

Image Image
Image Image

10.08.2010

Przez ostatni czas golfa trapiły problemy natury technicznej.

Zaczeło się od zatarcia panewki na wałku pośrednim. W celu reanimacji motoru została ona wymieniona wraz z górnym łańcuchem i górnym napinaczem. Przy okazji obita została na nowo tarcza sprzęgła i wymienione zostało łożysko oporowe.

Image Image

Po złożeniu wszystkiego okazało się, że cieknie z wału więc skrzynia w dół i wymiana.
Niedługo po tym niewytrzymała chłodnica więc została wymieniona na bardziej pasującą z Corrado.

Potem stwierdziłem, że przydałoby się wymienić uszczelniacze zaworowe, a że trafiła się druga głowica więc przygotowałem ją spokojnie na stole aby tylko przełożyć. Niestety rzeczywistość okazała się troche bardziej skomplikowana bo po założeniu nowej nie dało się ustawić rozrządu. Kupiłem więc nowy łańcuch dolny, skrzynia w dół i udało się wszystko poskładać do kupy.

Image Image

Przy okazji zrobiłem nowe mocowanie zbiorniczka wyrównawczego nie kolidujące z rozpórką. W między czasie dwa razy wymieniana była przekładnia kierownicza.

Przed manią chciałem zmienić lusterka na ori i nawet prawie się udało. Prawie bo nie dostałem nowego prawego szkła. Foto zapożyczone.

Image

Jako, że motor od strony technicznej narazie został ogarnięty mam czas, żeby zabrać się wkońcu za bardziej pierdołowate rzeczy. Dzis np wyżeźbiłem sobie
puszkę filtra powietrza. Jak się sprawdzi to poprawi ją się wizualnie.

Image

11.11.2010

Całkiem niedawno dołączylem do grona posiadaczy VR6 z ukręconym mechanizmem różnicowym. Naszczęście stało się to przy niewielkiej prędkości - około 10 km/h na luzie bo już coś przeczuwałem i pusciłem auto luzem, żeby nasłuchiwać skąd coś puka i w tym momencie nastąpiło scięcie wałka. Dzięki niewielkiej prędkości, przeżyło sprzęgło i nawet nie było uwalone olejem. Na szczęście druga skrzynia leżała i kurzyła się u tomatola więc drugiego dnia wieczorem auto było już sprawne.

Image Image Image
Image Image

Z racji nadchodzącej zimy do auta trafił długo planowany ABS. Trafiła się fajna wersja z Seata Toledo 1L ABF. Jest to ABS/EDS Teves Mark 20 czyli taki jak we wczesnych MK4. Jego podstawową zaletą jest integracja komputera z pompą co bardzo upraszcza instalacje elektryczną.

Image Image

13.11.2010

A tymczasem przywendrowały wkońcu lampy na tył Red-Black USA.

Image Image

15.01.2011

Zimowa sesyjka dzięki uprzejmości Abst'a

Image Image Image
Image Image Image
Image Image Image

26.02.2011

Kompetowanie wnętrza ciąg dalszy. Trafiły się fotele z Audi S3 więc grzchem było by ich nie kupić. Wymagają trochę kosmetyki, ale docelowo i tak w jakiejś tam przyszłości będzie cały środek obszywany. Tutaj wielkie podziękowania dla Tucka za pomoc w zakupie oraz Franka za spawanie mocowań do 4 rano =].

Image Image Image

A na tył jakiś czas wcześniej trafiła już kanapa od Corrado.

Image

20.05.2011

Ostatnimi czasy w golfie wymiemiłem wszystkie kable. Miałem już dość pajęczyny pod deską, pod fotelami itp. Za podstawową posłuźyła wiązka z passata B3. Zostały dodane do niej przewody od mojego wyposażenia które już mam:
- kontrola zużycia klocków
- kontrola płynu do spryskiwaczy
- wyświetlanie poszczególnych drzwi na FISie
- climatronic
- elektryczne i podgrzewane foltele z przekaźnikami na skrzynce bezp.
- elektrycznie sterowane/podgrzewane lusterka
- elektrycznie sterowane szyby z domykaniem
- alarm z centralnym zamkiem
- przekaźniki świateł mijania, drogowych i przeciwmgłowych na skrzynce bezpieczników w wykożystaniem ori bezpieczników
- wymiana głównych kabli zasilających
- ...

jak i pare rzeczy już przyszłościowo
- wyciągnięcie z wiązki licznika lini CAN napędu, komfortu i infotainment (do nawigacji)
- przygotowanie pod Immo3
- instalacja do elektrycznie wysuwanej rolety
- przgotowane kable pod tylne elektryczne szyby
- ...

Generalnie do wiązki z passata doszło 240 metrów nowych kabli + z 20 - 30 metrów używanych


Image Image ImageImage Image
Image

Uploaded with ImageShack.us

Wymieniłem też straszne uniwersalne przełączniki do szyb na panelik z Audi A8

Image

I w mojej chorej głowie zrodził się następny chytry plan

Image Image

23.05.2011

No i jest. Elektrycznie regulowana w dwóch płaszczyznach kolumna kierownicy z Audi A8. Posiada funkcje maksymalnego podnoszenia i wjeżdżania po wyjęciu kluczyków i powrotu do zaprogramowanej pozycji po ponownym włożeniu.

Image

krótki film niestety wieczorem


I z takich bardziej przyziemnych rzeczy halogeny wyglądające jak ori i dymione kierunki Fift.

Image

Za dnia:



4.06.2011

I do kompletu elektrycznie wysuwana roleta tylnej szyby:





10.07.2011

Po ostanich upałach i bolącego od otwartych okien karku zapadła decyzja o skoczeniu klimatyzacji, pozbierałem więc brakujące graty i w ten weekendzik wymodziłem sobię coś takiego

Image Image Image Image Image

Wszystko oczywiście na R134a. W tygodniu spróbuję to nabić i się zobaczy z ilu miejsc będzie lecieć =]

11.08.2011

Przed manią udało się zmienić koła. Nie miałem w planach zmiany, ale to był szczęśliwy traf.

Foto zapożyczone
Image

Koła to Dynatech DTM2, bardziej znane jako Carline CM2, obecnie sprzedawane pod nazwą Diamond Varda.

Rozmiar 8x17 ET20, Opona 205/40 R17.

Image Image

19.02.2012

Po długim zastoju kolejny i zarazem ostani brakujący element wyposażenia deski rozdzielczej. Audi Navigation Plus RNS-E - model z Audi A3 8P. Docięty i wpasowany. Gada z zegarami po CANie więc zamontowany bez żadnych Canadapterów itp. Jedyny problem do rozwiązania to znikający po sekundzie RDS na FISie ale komunikaty z nawigacji chodzą bezproblemowo. Byćmoże wina leży w zegarach które są troche hybrydą.

Image Image Image Image Image

26.04.2012

Wnętrze ciąg dalszy. Postanowiłem ogarnąć sufit i tradycyjnie do jego naprawy trzeba było użyć części z innych aut.
Lampka z SuperB'a otrzymała czerwone podświetlenie i zmieniła się w lampkę W8
Słoneczniki z lusterkami i podświetleniem, rączki i tylna lampka z Audi A3 8L
Lusterko wsteczne przyklejone do szyby także z A3
O ile tylna lampka i rączki nie rażą to słoneczniki i lampka mogłyby być ciemniejsze - coś się kiedyś pomyśli.

Image Image Image
Image Image Image
Image Image Image
Image Image Image
Image Image

19.05.2012

Carline'y w zeszłym roku się skończyły, a napięty budżet na ten rok nie pozwala ich teraz naprawić. Trzeba było więc kupić coś na ten sezon. Felga kompletnie bez szału wizualnie, ale jej rodowód jest prawidłowy.

Zender Challenge 7Jx17

ET niestety 35, a wszyscy znają moje podejście to tematu dystansów, adapterów itp wynalazków zrobionych z ch..... wie czego przez ch..... wie kogo, po pójsciu do kościoła, synagogi, meczetu zdecydowałem, że aby nie wyglądało to tak:

Image Image

zakupiłem takie coś:

Image

i teraz jest tak:

Image Image Image

12.08.2012

Nowy front

Lampy Corrado
Grill Rallye
Ze względów konstrukcyjnych brewka jest niezbędna

Front powstał w zasadzie przez impuls. Klary z ringami + oglądanie z Francem eBay'a z Rallye frontami i sprawdzenie zasobów części musiało się tak skończyć.

Jest to prawie efekt końcowy. Prawie bo grill który kupiłem ktoś tak potraktował farbami, że jest to nie do zdarcia, szlifowanie imalowanie powoduje ważenie się starych warst, paint removery, scansole zmywacze jedzą farbę razem z plasikiem. Wiec jeśli ktoś posiada ładny z zewnątrz grill od Rallye chętnie odkupię.

Image Image

21.9.2012

Spryskiwacze reflektorów. Leżały i czekały już 4 lata, więc gdy tylko doprowadziłem front do ładu. znalazłem dla nich ładne miejsce.



19.11.2012

Tak więc dzisiaj odpaliłem golfa z nowym silnikiem.

2.8 VR6 24v AYL z Sharana. Trafił się w dobrych pieniądzach dwa tyg temu więc trzeba było szybko to włożyć. Narazie na zwykłej skrzyni itp. Swap zaczął się w sobotę wieczorem i w zasadzie skończył w piątek, ale niestety 3 dni zajęło mi rozpracowanie immo.

Image Image Image Image Image

Przy okazji zmiany silnika mogłem dokończyć pewien drobny wątek w aucie który nie dawał mi spokoju. Otóż podczas montażu nawigacji miałem problem z wyświetlaniem RDS'u na FIS'e. Kupiłem wtedy zegary z S3 z 2003 roku które mają już nowy typ komunikacji, ale niestety okazało się, że mimo iż w programie procesora jest obsługa silników bez CAN to na płycie głównej fizycznie brakuje elementów wykonawczych za to odpowiedzialnych. Zatem zegary czekały na nowy motor. Jest w nich jeszcze jeden drobiazg który cieszy mianowicie radioustawialny zegar

Image

3.02.2013

Poprzychodziło parę drobiazgów więc trzeba było poprawić niedoróbki przy swapie.
Zbiornik spryskiwaczy już wcześniej wyleciał na prawą stronę, teraz dołączył do niego zbiorniczek od układu chłodzenia. W miejsce tego ostatniego poszedł zbiornik od wspomagania. Do tego akumulator do bagażnika i zrobiło się miejsce na ori puchę filtra powietrza. Na deser przyszła osłona na silnik.

Image Image

10.03.2012
W niedzielną zawieruchę zrobiłem sobie mały aczkolwiek przydatny drobiazg. Ostatnio coraz częściej zdarzało mi się zapomnieć włączyć światła. Starość nie radość, pamięć już nie ta i takie tam.... Żeby jednak wszystko miało ręce i nogi i było wykonane w miarę przyzwoicie kupiłem przełącznik z Passata B6 z pozycją "Auto". Do tego dwa automaty do włączania automatycznego świateł. Dlaczego dwa? Z początku przez pomyłkę kupiłem automat który okazał się zwykłą czasówką i zapala światła po prostu po 5 sekundach po włączeniu zapłonu. Kupiłem więc następny który również z początku nie spełniał moich oczekiwań bo zapala światła po zgaśnięciu kontrolki do ładowania. Jednak po głębszych przemyśleniach doszedłem do wniosku, że to nawet lepiej bo eliminuje to problem załączenia świateł po szybkim ponownym włączeniu zapłonu. Ten drugi zapala światła od razu po odpaleniu bez żadnej zwłoki nie dając ustabilizować się napięciu w aucie więc równolegle dołożyłem ten pierwszy i teraz jest tak jak chciałem czyli światła zapalają się 5 sekund po odpaleniu silnika.

Image

13.06.2013

Ostatnio zakupiłem sobie prawdziwe zawieszenie. Bilstein B8 narazie tylko na przód. Do tego sprężyny Eibach Sportline. Aby pozbyć się dystansów na przód trafiły długie wahacze.

Image Image Image

17.11.2013
Zamontowałem sobie mały umilacz korków w swoim aucie. Tuner DVB-T WIWA HD50 z odtwarzaczem plików multimedialnych. Adapter pozwalający na spięcie tego z RNS-E produkuje kolega woszu z a4-klub.pl. Sterowanie pracy tunerem jest realizowane z klawiszy nawigacji. Sygnał DVB-T w Polsce niestety nie jest przystosowany do odbioru mobilnego ale i tak w niektórych miejscach można go złapać. Najważniejsza jednak dla mnie była możliwość odtworzenia czegoś z USB.

Image

W miejscu gdzie łapie DVB-T


Odtwarzacz


Ostatnio edytowany przez thebishop Nie 17 Lis, 2013, edytowano w sumie 10 razy

Offline
 Profil    453677
 
 Temat postu: Re: [Golf MK2] VR6 by TheBiSHoP
PostWysłany: Wto 14 Sie, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
Naszpikowany elektryka lepiej niz nie jedne nowe auto yupii
Fajny pomys z frontem ale jetta był ladniejszy ;)
Na carline robil mega robote :-D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf MK2] VR6 by TheBiSHoP
PostWysłany: Wto 14 Sie, 2012 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Sob 20 Lut, 2010
Posty: 516
Gadu-Gadu: 351983
Auto: VW Golf_III
No i w kolejny kolega z vwpomorze tutaj zawitał , już nie raz pisałem mk II wymiata , ma więcej elektronik niż nie jedne nowe auto i wszystko idealnie ogarnietę .

Szacun za włożony czas i prace jamajama jamajama jamajama



_________________
DreamVag

https://www.facebook.com/pages/Dreamvag ... 19?fref=ts

Golf_III

https://www.facebook.com/pages/Golf_III ... 9487639058
Offline
 Profil    351983
 
 Temat postu: Re: [Golf MK2] VR6 by TheBiSHoP
PostWysłany: Wto 14 Sie, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 27 Cze, 2005
Posty: 190
Skąd: Gdańsk
Gadu-Gadu: 2764907
Auto: było: MK3 R36, Jetta 3 US automat, MK1
jest: Audi 100 C1
a kto to zawitał tutaj :)


Offline
 Profil    2764907
 
 Temat postu: Re: [Golf MK2] VR6 by TheBiSHoP
PostWysłany: Śro 15 Sie, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Czw 19 Lip, 2012
Posty: 50
Gadu-Gadu: 2614142
Auto: Golf III GTI
pozdrawiam :cfaniak: golfa nie raz widziałem robi robote ;) piwko



_________________
To moje mk3 1.8T viewtopic.php?f=98&t=77280
Offline
 Profil    2614142
 
 Temat postu: Re: [Golf MK2] VR6 by TheBiSHoP
PostWysłany: Śro 15 Sie, 2012 
VW User
VW User

Rejestracja: Sob 23 Kwi, 2011
Posty: 152
Skąd: Gdańsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: 660 HP
Ogarnięty temat środka na na prawdę wysokim poziomie. Osobiście coraz częściej myślę o Climatronicu. Pełen szacunek za na prawdę GRUBE mody.



_________________
pasji nie zmierzysz w pieniądzach...
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf MK2] VR6 by TheBiSHoP
PostWysłany: Pią 21 Wrz, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 23 Sie, 2007
Posty: 85
Skąd: Rumia
Gadu-Gadu: 453677
Auto: VW Golf MK2 VR6
21.9.2012

Spryskiwacze reflektorów. Leżały i czekały już 4 lata, więc gdy tylko doprowadziłem front do ładu. znalazłem dla nich ładne miejsce.



Offline
 Profil    453677
 
 Temat postu: Re: [Golf MK2] VR6 by TheBiSHoP
PostWysłany: Pią 21 Wrz, 2012 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 30 Lis, 2008
Posty: 302
Skąd: Włocławek/Łódź
Gadu-Gadu: 712333
Auto: Jetta Coupe
Ogólnie nie lubię zmieniania desek, liczników itd na te "nowsze", ale u Ciebie mega się to ogląda i mega szacun za tą cała elektronikę itd :) Czekam na jakieś aktuale i nowe pomysły, bo czytało się to wszystko z wielkim zaciekawieniem :ok:



_________________
Jetta Coupe by chido <-- ZAPRASZAM!
Offline
 Profil    712333
 
 Temat postu: Re: [Golf MK2] VR6 by TheBiSHoP
PostWysłany: Pią 21 Wrz, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 07 Lip, 2011
Posty: 470
Skąd: GDA
Gadu-Gadu: 0
Auto: bus i z buta :)
Kolumna i deska zastrzeliła mnie kompletnie ! ;) Brawo ..



_________________
POZDRO !
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
PostWysłany: Pon 19 Lis, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 23 Sie, 2007
Posty: 85
Skąd: Rumia
Gadu-Gadu: 453677
Auto: VW Golf MK2 VR6
19.11.2012

Tak więc dzisiaj odpaliłem golfa z nowym silnikiem.

2.8 VR6 24v AYL z Sharana. Trafił się w dobrych pieniądzach dwa tyg temu więc trzeba było szybko to włożyć. Narazie na zwykłej skrzyni itp. Swap zaczął się w sobotę wieczorem i w zasadzie skończył w piątek, ale niestety 3 dni zajęło mi rozpracowanie immo.

Image Image Image Image Image


Offline
 Profil    453677
 
 Temat postu: Re: [Golf MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
PostWysłany: Pon 19 Lis, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 07 Mar, 2009
Posty: 788
Skąd: pomorskie
Gadu-Gadu: 0
Auto: Najlepsze, czyli mk II ;)
no i git! :D przetarles szlaki, bede wiedzial gdzie walic z pytaniami.. haha ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
PostWysłany: Pon 19 Lis, 2012 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 12 Lis, 2008
Posty: 365
Skąd: Suwałki
Gadu-Gadu: 4657508
Auto: Octavia I 1.8T
ooo stary coooo muszę powiedzieć szacunek dla Ciebie za to co wpakowałeś do środka jamajama napracowałeś się dużo ale efekt jest mega golf na pełnym wypasie :)


Offline
 Profil    4657508
 
 Temat postu: Re: [Golf MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
PostWysłany: Pon 19 Lis, 2012 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 26 Lis, 2006
Posty: 1532
Skąd: Koszalin/Słupsk/Darłowo
Gadu-Gadu: 4612031
Auto: MKI,MK III,MK IV,Octavia II,MB124, VWT2
WOW dobry upgrade !! dobry następca starego VR, jakieś plany z modzeniem silnika czy to co jest starczy ?



_________________
Nord-Vag.pl
Odzież Nord-Vag stuff
MK I '78 turboburbo power in progres
Offline
 Profil    4612031
 
 Temat postu: Re: [Golf MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
PostWysłany: Pon 19 Lis, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
Podziwam cie za to co czynisz z eletryka Stara kanciata buda z polonczeniem nowoczesnej techniki robi wow:)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
PostWysłany: Pon 19 Lis, 2012 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 11 Sty, 2010
Posty: 2257
Skąd: Jelenia Góra
Gadu-Gadu: 7795580
Auto: Audi A4 B8/ Polo 9n V5
kurde idąc tylko po obrazkach w dół myślałem - o matko słabo ale co na końcu mnie ten golf połamał. Nie pisząc o elektryce bo jest kozak stylistycznie to niebo a ziemia w porównaniu z tym co było na początku ... i te Carline :serce:



_________________
Vossen Wheels Poland - zapraszam
https://www.facebook.com/VossenWheelsPoland
Offline
 Profil    7795580
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 25 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe