MODEL: Golf III GT 3d 92r.
SILNIK: ABS 1781 ccm
MOC: 90 km przy 5500 obr./min i 145 Nm. przy 2500obr./min
MODY POD MASKA: Stożkowy filtr powietrza usuniety katalizator przelotowy układ wydechowy ze sportowym końcowym wydechem dwie końcowki z kwasówki o średnicy 60mm
ZAWIESZENIE: sportowy KIT sprężyny Weitec amortyzatory FK (5,5 cm do wachacza)
UKLAD HAMULCOWY: serja 4xtarcze
KOLA: szeroka stal 14" przód o szerokości 8,5” tył 9,5” na przód naciągnięta opona Pirelli 175/50 a na tył Yokohama 185/50
NADWOZIE: soczewkowa lampa przerobiona z ori H1+H1 wnętrze polakierowane na czarny mat xenon tylne lampy Hella Black Magic, obrysy w kierunkowskazach żółte klosze halogenów kierunków blend szeroka dokładka zderzaka maska i dolna listwa pod lampami w roście znaczek GT na grilu bra na masce lusterka w kolorze nadwozia wygładzona tylna klapa usuniete wszystkie oznaczenia z klapy dolnego pasa
WNETRZE: Elektryczny szyber dach elektryczne lusterka komputer MFA fotele półkubły obszyte białą eko skórą +mieszek zmiany biegów ręczny hamulec sportowa kierownica MoMo szelkowe pasy Schrott w kolorze niebieskim
AUDIO: Radio LG LAC7900RN 53W MOSFET usb Bluetooth głośniki podszybie ori + zwrotnice średniotonowe drzwi sony Xplod xs-F1726SE 2 drożne 190W kable o średnicy 8mm Wzmacniacz Blaupunkt GTA 470 SF 840Watt 2 x tuba Magnat edition B30 800 Watt kondensator 2,2 farada LTC Zabudowa tylnego bagażnika wykonana własnoręcznie drzwiczki w bocznych sciankach
ZMIANY PRZEPROWADZONE: Wszystko co napisałem wyżej zaliczam do zmian przeprowadzonych ponieważ kupiłem całkowicie seryjny egzemplarz GT
PLANY: Zakup gwintowanego zawieszenia i zejście nisko jak tylko się da (dodam że moja III ukazała się w ostatnim numerze VW TRENDS)
OPIS: Moja historia z VW zaczeła się w dość popularny sposób tak mi się bynajmniej wydaje a mianowicie zaraził mnie tym mój starszy brat wraz z kolegami ze swojej paczki zabierał mnie na zloty spoty „VW MANIE” wiec od najmłodszych lat miałem styczność ze światem VW maniaków i tak mi zostało sam z czasem zrobiłem prawo jazdy i zakupiłem swojego VW a dokładnie VW GOLF III w wersji GT była to totalna seria nic nie było zrobione wiec postanowiłem trochę go stuningowac . na początek kupiłem czerwone paski XX jahre potem była kwestia dać go w dół czy nie oczywiście długo się nie zastanawiałem i poszedł w glebe jeżeli chodzi o koło nie miałem problemu bo od dawana podobała mi się szeroka stal która założyłem do swojej 3 były w trochę opłakanym stanie wiec trzeba było je odnowić piaskowanie malowanie kolor podpowiedział mi mój dobry kolega znany już w świecie VW MC GIWER kolor biała perła pod białą skore która udekorowałem wnętrze moje 3 następny etap przemian to audio radio wzmacniacz cewka zabudowa czyli standardowo jak przystało na audio. Następny krok ku zmianom to tzw. rost maska i grill do tego trzeba było uzbroić 3 w jakieś oczy nie lubię pospolitych gadżetów wiec postanowiłem zrobić ja sam. Lampa została przerobiona na soczewkowa, soczewka z bmw do tego xenon 12tys przy budowie lampy również pomógł mi MC GIWER za co bardzo mu dziękuje. W czasie tych przemian powstał tez nasz klub „VW TEAM LĘBORK” którego jestem prezesem a zarazem wespół założycielem klub istnieje od roku i w sumie dopiero się rozwija ale już mamy 13 klubowiczów. To chyba wszystko co w skrócie mogę napisać o mojej przygodzie z VW i co najważniejsze VW to nie pasja to styl życia
ZDJĘCIA:
Tak wylądał zaraz po zakupie:
Po zmianie zawieszenia:
Stalówki przed renowacją:
Stalówki po renowacji:
Budowa lampy:
Zabudowa audio:
Efekt końcowy:
Sesja w VW TRENDS:
|