Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [VW Golf MKIV] "R"ed Tube/GTI 1.8T 305KM/371NM
PostWysłany: Sob 21 Mar, 2015 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 21 Mar, 2015
Posty: 1
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf Mk4 "R"ed Tube/GTI 1.8T 305KM/371NM
Na początek pozdrawiam Wszystkich Maniaków marki VW oraz Tuningu !!! Jestem Tu Nowy pochodzę z woj. podlaskiego i chciałbym przedstawić Wam swój projekt który stopniowo rozbudowuje ;)

A Więc tak jak w temacie:

Marka: VW
Model: Golf
Seria: MK IV
Silnik: 1.8T AGU +
Moc: 150KM w serii (kiedyś tam było) Obecnie 305KM/371NM potwierdzone wykresem poniżej ;)
Rocznik: ~1998
Przebieg: 123000 (w co sam nie wierze choć kto wie ;p)

Auto Sprowadzane było z niemiec w 2011 roku. Jestem jego drugim właścicielem w PL. do tego ks. serwisowa.
Ale nie ma co wałkować zbędnych info ;) Czas na Modyfikacje i Opis prac przy autku.

Przed Modyfikacjami mechanicznymi auto przeszło remont silnika.
Silnik:
-Silnik po kapitalnym remoncie
-Nowy rozrząd
-obróbka głowicy
-szlif cylindrów
-Polerka wału korbowego
-Wymiana Uszczelek/Uszczelniaczy (Victor REINZ)
-Panewki ACL RACE

A teraz czas przyszedł na zmiany mechaniczne:
-Wtryski 550cc
-Nowe Cewki Bosch

Układ Wydechowy:
-Kwasówka 3"/2.5” bez oporów


Zestaw Dolotowy:
- Turbo Garrett M24 A/R42 EC-4 (po regeneracji wymiana uszczelniaczy)
- Intercooler FMIC.pl wraz z orurowaniem z kwasówki
- Zawór Blow Off (obwód zamknięty)

Elektryka Silnika:
-Przejście Na Nowy Sterownik (ME 7.5) łatwiejszy do strojenia.

Wszystkie przeróbki były robione do niedawana w firmie TecnoGarage w Warszawie.

a tu kilka fotek jak silnik i auto wyglądało na początku.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Auto Początkowo miało naklejone śmieszne nakładki na progach po których został paskudny klej co psuło cały wygląd auta. Nakładki zostały zerwane i progi zabezpieczone przed korozją (polakierowane w kolor nadwozia) do tego było kilka drobnych wgniotek lekko pęknięta lampa tylna do polakierowania tylny zderzak.
Wyszło na to że auto dostało Nowy lakier na wymagających tego elementach do tego jeszcze kilka detali o których napiszę troszkę niżej a teraz czas na fotki jak auto wyglądało jeszcze przed zimą.

Po przeróbce wydechu dokładka zderzaka tylnego nie mieściła się nad końcówką i podczas montażu została połamana więc czas było zamówić nową i wyciąć otwór miało być jahre ale jednak postanowiłem auto wizualnie zostawić seryjnie prócz kilku detali. Wymienione duże lusterko lewe na małe z Anglika. i tak to wygląda:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

a tutaj mała niespodzianka dla kierowców z tyłu ;d ( ten Mod zostanie usunięty już niebawem) - Auto ma być niepozorne i takie będzie.

Image

alu TOMASON tzw. "słoneczka" 18" 225/40 sprzedałem wraz z opnami ponieważ wymagały gruntownej regeneracji.

Teraz czas na wyposażenie:
-Centralny Zamek z Pilota
- Immobilizer
- Fotele Kubełkowe RECARO
- Wsp. Kierownicy
- ABS
- Komputer Pokładowy itp.

Czas na dołożone przydatne Gadżety:
- Wskaźnik Temp. Spalin Apexi
- Wskaźnik Doładowania Turbo AutoGauge
- Woltomierz
- LED Launch GEAR kolor czerwony
Jeszcze nie ma Swojego miejsca ale w sezonie zacznie się poprawianie detali wnętrza.

Kilka fotek z prezentacji wnętrza:

Image

Image

Image

Image

Nowe Aluski były zamówione już jakiś czas temu: 5x100 Firma ATP 18" ET28 2 Opony w zestawie 225/35 zostaną na tył. Przednie Czas zakupić również 225/35 są lekko naciągane więc nie powinno być problemów ze spasowaniem pod błotniki.

Image

W ostatnim czasie Tak jak pisałem zrobiona Blacharka tak jak chciałem wraz z polerką całego autka. Do tego zakupione w ostatnim czasie:

-Tylny zderzak Ori (ASO)
-Lampa Lewa Tył (ASO)
-Zderzak przód
-Dokładka Zderzaka przód i tył
-Dymione Obrysy przód wraz z okablowaniem
-Boczne Kierunki LED z czarnym środkiem (Złożony Pakiet BLACK w połączeniu z przednimi lampami)

fotka na potwierdzenie zakupu obrysów i kierunkowskazów:

Image

Teraz czas na tortową wisienkę ;)

Auto wymagało Strojenia więc wstępnie na sprawdzenie podzespołów pojechało na początku listopada do sprawdzenia. Okazało się że jest kilka rzeczy do przerobienia tak jak układ dolotowy no i żeby nie było wsi na aucie intercooler należałoby schować w zderzak. A więc umówiliśmy się na koniec Stycznia 2015 aby zaprowadzić auto do firmy VRService na podlasiu, a następnie auto ma być przekazane w ręce chłopaków z firmy TurboDiesel.pl do strojenia. Modyfikacje mają potencjał na okolice 300-320KM ile będzie? zobaczymy. Jak tylko odbiorę auto i dostanę wydruki z hamowni podzielę się z Wami docelową mocą silnika. Na moje życzenie bd Nowa Mapa z Launch Control oraz Flat Shift.

Dostałem po chwili informację o następujących Modyfikacjach:
-Nowy Przepływomierz wraz z Kostką od Audi TT 225KM
-TiP 3"
-Pospawane orurowanie od przepustnicy do Intercoolera
-Wstępne Spasowanie zderzaka.

Na bieżąco jestem informowany o zaistniałych modach. A tu kilka Fotek z Obecnych Modów.

Image

Image

Image


Plany na dalsze Modyfikacje:
-Zapewne dystansy na tył
-Układ Hamulcowy z R32
-Gwintowane Zawieszenie
-Regeneracja Tapicerki wewnątrz wraz z Boczkami.
-short shifter
-Nowe sprzęgło G60 no i w trakcie jeszcze coś zapewne wyjdzie na dzień dzisiejszy to tyle.

10.02.2015r.

Telefon do VRService i okazuje się, że modyfikacje zmierzają ku końcowi. Dziś prace powinny być zakończone bo zostało założyć zderzak i zamontować nowe obrysówki. Zaraz po zakończeniu Auto zostanie przekazane do strojenia w firmie TurboDiesel.pl. Poniżej kilka zdjęć.

Image

Image

Image

Auto Odebrane z Hamowni z wynikiem 305KM i 371NM

Poniżej Wykres


Image


Na Launch Control trzeba będzie poczekać ponieważ były małe problemy. Chodzi o to że komputer nie wykrywa hamulca/sprzęgła lub wykrywa ale z błędem jakby były non stop wciśnięte. Trzeba będzie rozszyfrować problem ewentualnie poprowadzić nową wiązkę do obu pedałów i na wiosnę przy lepszej pogodzie będzie zrobiony Gratisowo.

Teraz czas na nowości !
Zaraz po odebraniu Auta postanowiłem podłączyć nowe obrysówki i kierunki boczne co prawda nie oddają efektu w dzień ale nocą jest całkiem fajnie zaraz po tym kusiło mnie żeby spasować nowe koła i wyglądało to tak:


Image

Image

Image

Image

Image

Image

Do tego dojdzie gwintowane zawieszenie i dystans na tył dekielki VW na alu no i czekała mnie polerka rantów i odświeżenie rotorów. Następny wydatek kieruję w hamulce R32 i Gwint. Postaram się ze wszystkim wyrobić do 9 sierpnia choć łatwo nie będzie ;p

Golfika będzie można zobaczyć na Mazurskim Chillout'ie vol.1 podczas VI Mazurskiego Moto Show w Ełku. Reprezentant 2Speed.pl czyli Tuning Klub Polska. Zapraszam !

Image



Pogoda coraz lepsza i można w końcu zacząć działać przez ostatnie 2 tygodnie czas spędziłem przy nowych alu (polerka rantów i malowanie rotorów) co do tego zostało jeszcze zrobić polerke pastą, poczekać na dekielki no i zamówić dystanse na tył. Myślałem że już sobie pośmigam na nowych kołach ale pogoda jeszcze jest mieszana w nocy lubi przymrozić dlatego jeszcze poczekam do kwietnia puki co to po prostu zwykłe auto na stali ;p Ale podczas prac nad felunkiem zrobiłem kilka zdjęć którymi się z Wami podzielę poniżej:

tak wyglądało to po zakupie:

Image

Zaraz po papierku 400!

Image

Po końcowym papierze wodnym 2000 (bez Pasty) uzyskałem taki efekt:

Image

Później zająłem się rotorami:

- Wykręcanie wszystkich śrubek
- Matowienie Starego Lakieru
- Gruntowne Mycie Oklejanie rantów i odtłuszczanie
- Natrysk Farbą podkładową
- Przytarcie podkładu papierem 2000 dla gładszej powierzchni
- Ponowne Odtłuszczanie
- Położenie Bazy
- Po Chwili Nałożenie Lakieru Bezbarwnego

A tutaj wrzucam Kilka Fotek z przebiegu poszczególnych zadań:

Odkręcanie Śrubek:

Image

Później Matowienie Papierem 800 i Gruntowne Mycie:

Image

Oklejanie Rantów:

Image

Image

Podkładowanie:

Image

Image

niestety po nałożeniu bazy i bezbarwnego nie mam zdjęć za to mam kilka fotek ze spasu bo już nie mogłem się doczekać żeby zobaczyć jak to będzie wyglądało na Aucie no i efekt taki:


Image

Image

Trochę Kartofelek Wystaje co osobiście mnie cieszy. Dojdzie Gleba Dystans Na Tył lekki naciąg i będzie miodek ;d

Image

Image

No i to tyle Puki co ale to nie koniec przygód więcej zdjęć z kolejnych prac będą wrzucane na bieżąco !

Pozdrawiam ;)


Zmieniłem nazwę tematu //Madd


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: VW Golf MK IV "R"ed Tube/GTI 1.8T 305KM/371NM
PostWysłany: Sob 21 Mar, 2015 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 13 Mar, 2009
Posty: 2384
Skąd: Jaworzno
Gadu-Gadu: 4141986
Auto: mk1 3.2 V6
Na początku to proszę się zapoznać z regulaminem.



_________________
Kto nie ryzykuje nie pije szampana..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
My mk1 - viewtopic.php?f=98&t=71998
Offline
 Profil    4141986
 
 Temat postu: Re: VW Golf MK IV "R"ed Tube/GTI 1.8T 305KM/371NM
PostWysłany: Śro 25 Mar, 2015 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 17 Lut, 2012
Posty: 91
Gadu-Gadu: 0
Auto: Sci Mk1 Cabrio Bieber
Grubaśne mody w silniku, nieźle to musi jechać :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: VW Golf MK IV "R"ed Tube/GTI 1.8T 305KM/371NM
PostWysłany: Śro 25 Mar, 2015 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 25 Mar, 2015
Posty: 1
Gadu-Gadu: 0
Auto: Touareg
A tak z ciekawości, ile takie coś potrafi spalić? :D



_________________
busy do holandii chojnice
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: VW Golf MK IV "R"ed Tube/GTI 1.8T 305KM/371NM
PostWysłany: Pon 30 Mar, 2015 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 30 Mar, 2015
Posty: 1
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf C
Czerwone cudeńko od zawsze jestem fanem golfa a tu takie cacko no no można nacieszyć oczy.
_______________
serwis wózków widłowych poznań - polecam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: VW Golf MK IV "R"ed Tube/GTI 1.8T 305KM/371NM
PostWysłany: Pon 30 Mar, 2015 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 15 Kwi, 2004
Posty: 496
Skąd: MyŚlEnIcE
Gadu-Gadu: 2893000
Auto: Corrado VR6
Ten neon to jakieś nieporozumienie. Golfik idzie w dobrym kierunku mimo to.



_________________
Corrado VR6
Offline
 Profil    2893000
 
 Temat postu: Re: VW Golf MK IV "R"ed Tube/GTI 1.8T 305KM/371NM
PostWysłany: Wto 31 Mar, 2015 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Wrz, 2004
Posty: 4665
Skąd: West Coast
Mycie felg w wannie na plus, za to ledowe kierunki średnio wyglądają - jednak przy takiej mechanice nie ma większego znaczenia :ok:



_________________
Image
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 7 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe