MODEL: Polo 6N 1994r. 5D
SILNIK: 1.6 AEA
MOC: moc seryjna 75kucy, teraz może po latach mniej
MODY POD MASKA: Rozpórka, usunięty kat
ZAWIESZENIE: Gwint Przód Reclend tył ta-technix
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: Borbet T 4x8J, 4xET20, stożki, opony 4x 195/45 R14 a na tył wlecą jeszcze dystanse 20mm
NADWOZIE: obrysówki usa w kierunkach, smoked front, tylne lampy HBM
WNETRZE: seria + .el szyby + lusterka ,manualny szyberdach, 2xPP,
AUDIO: Radio Alpine+6 głośników+skrzynia 450V (nic specjalnego)
ZMIANY PRZEPROWADZONE:
- Gwint założony 22.03.2013
- Wymienione miska olejowa, olej castrol magnatec, świece, kable, kopułka z palcem, cewka, rozrząd, pasek alternatora, pasek alternatora, podstawa mono wtrysku, końcówki drążka.
- Na nowo zrobiony układ wydechowy z seryjnym końcowym wydechem.
- Audio Alpine + skrzynia + 6 głośników.
- Wyprane poszycie kanapy i foteli.
- Dywan z jasnego na ciemny
- Smoked Front + kierunki pomarańczowe hella z mod US
- Tylne Lampy HBM
- Rozpórka kielichów czeka na zamontowanie
- podświetlenie tablicy nowe
- gumy wahacza
PLANY: Nowy lakier, progi, i swap.
Szału nie ma, autko dorwałem zaniedbane, stalo na parkingu nie palone, kapcie, totalny szrot, zwarcie na kablach, i dodatkowo czerowne wszystkie zarowki... masakra dużo pochłonie $, i czasu ale mówią że najlepsze projekty buduje się latami. Jest to moje 4 polo a pierwsze 4drzwiowe
ciężko się jest przyzwyczaić,
Zaraz po zakupie:Fotki pd Paffcia:Zamówione pierwsze części do modów:
no i Gwint przód ale foto brak
W między czasie dorwałem BBS, przymiarka i montaż smoked
Gwint, HBM i borbet:Na dzień dzisiejszy:
I moje ulubione zdjęcie