Jest to już mój 2 gofer mk4. Pierwszy był czerwony ale niestety tylko 1.4 16V [75km] TAK NIE MOGŁO ZOSTAĆ. Miał on gwint TA-TECHNIX + 17” jakos uszło. Ale niestety czarny dieselek musiał być kupiony Taka tam krórka historia MODEL: VW GOLF IV SILNIK: 1.9 TDI AJM MOC: seria 115KM + chip (podobno 140KM) ZAWIESZENIE: Gwintowane KW variant 2 na wkładach KONI. UKLAD HAMULCOWY: seria KOLA: DARE RS 18" 8przód , 9,5" tył NADWOZIE: OEM+ , listwa przód USA, zderzak USA, WNETRZE: seria skóra (banan) AUDIO: Radio VW NAVI ori, głośniki JBL GT + sub JBL POWER SERIES + Wzmacniacz PLANY: OEM + 25TH USA
Wyposażenie : - Pełny FIS - 4x el.szyby - 2x el.lusterka - ABS - ESP - Immobilizer - 4x Poduszka Powietrzna - Podgrzewane siedzenia - Skórzana tapicerka (półkubły) beżowa - Regulowane fotele z odcinkiem lędźwiowym - Centralny zamek - Pilot - scyzoryki - El. regulowane światła - Halogeny - Wspomaganie kier. - Regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach - Climatronic - Radio Navigation system MFD org. VW + Emulator zmieniarki - 2x podłokietnik
Plany na przyszłość: - Zwiększenie mocy - Światła xenonowe √ - Felgi 18” DARE RS √ - Oponki √ - Dystanse + śrubki √ - Gwint √ - Rozpórki √ - Dokładki anniversary - Progi anniversary - Lewe lusterko małe - Lotka r32 - Klapki nawiewu r32/Bora - Klapa tylna BODY LOOK ( chyba tak się to nazywa) - Listwa z obrysami USA √ - Końcówka anteny – taka krótka √ - Emulator zmieniarki pod navi √ - Klamki przód nowe z ASO √ - Nakładki na pedały Alu √ - Filtry + olej √ - Rozrząd √ - Poprawki lakiernicze √ - Jakieś tam granie + SUB √ - Wyciszenie kabiny - Jakiś tam sticker bomb √ - Naklejka z tyłu out √ - Emblematy z tyłu OUT √
A tu już kilka fotek
---
taki nowy gadzet sie dostal na auto
---
Wywaliłem naklejkę z tylu bo mi nie potrzebna:
Paskudna guma z klamek przód poszła out:
No i chyba najdziwniejsza zmiana, ale przyznam się, że zrobiłem to pod wpływem alkoholu :drinkers: :drinkers: :drinkers:
--- Wczoraj założyłem sobie także tempomacik, ale oczywiście coś nie śmiga, slaby ze mnie elektryk postaram się wrzucić jakieś foty z vag com to może mi podopowiecie o co może chodzić (wg. mojej skromnej ocenie chyba czujnik sprzęgła nie ogarnia)
--- Dzisiaj dotarła mała antenka Niby nic, taki szczegół ale mnie cieszy
--- Jakiś czas temu już frykas wylądował na aucie, ale nie było kiedy się pochwalić oczywiście nakładki-spryski świateł też są ale na razie leżą w garażu i czekają na wiosnę
--- kolejne dodatki do gofera to : Nowe klamki przód z ASO bo ta guma mnie już denerwowała
--- Tak jak w wielu mk4 na naszym forum, także u mnie zagościła wycieraczka na tył z Golfa 5
--- takie to nowe nowości wpadły: Olejek na dniach będzie zmieniony, obudowa lusterka, bo stara już taka w średnim stanie, tu już lekko zmatowiona, nakładki na spryski reflektorów już pomalowane w LC9Z, dystanse przelotowe 20mm, a tutaj już SmartLeather, którego każdemu polecam, jest o zapachu naturalnej skóry i czyścił elegancko, aż sam byłem zdziwiony, że tyle sufu na skórze miałem.
--- Pora na nowe graty, które już swoje odleżały. Na wiosnę będzie już na aucie --- --- A więc tak: 1. Była wymiana oleju i zalałem go tak jak poprzednio tym samym MOTUL-em, przy okazji oczywiście złamałem tulejkę bagnetu oleju, ale szybka akcja ASO i już wszystko było na miejscu tak jak być powinno. 2. Dorwałem oryginalne ringi na zegary z licznika, tylko nie pamiętam jaka wersja Gofera takie coś miała, ale może ktoś skuma 3. Na święta jako prezent od dziewczyny dostałem obszycie kierownicy, mega profesjonalna robota - LTS firma. Kierownica u góry i na dole skóra gładka, perfor po bokach i taka wizja żeby nić była beżowa. Wyszło tak jak na zdjęciach poniżej 4. Jak już nowa skóra na kierownicy to nabyłem także mieszek razem z nową gałką zmiany biegów - oryginalny VW skórzany HIGHLINE --- Opony także doszły - Bridgestone Potenza 225/35/19 --- Odświeżanie lakieru: --- opony + felgi: --- przymiarka kół na autko: --- Skoro wszystkie potrzebne graty już były to trzeba bylo je powkładać do śmietnika: --- No i po malutku jakoś to zaczyna wyglądać: --- Doszła też rozpórka i czystość pod maską
--- No to z nowości: * Kupiłem felgi z Audi A8 W12 Gullideckel
ale po głębszych zastanowieniach stwierdziłem, że chce czegoś innego i poszły "do żyda".
--- później sprzedałem moje LM i nadszedł czas aby coś kupić co zawsze chciałem mieć bo i tak żadnych felg na lato niema Wybór padł na nowe DARE BBS RS 18" 2x8" + 2x9,5"
Nie oryginał BBS bo mnie na niego nie stać <- to dla h8terów ale mam nadzieje, że będzie wyglądać OK
--- Do felg mam też oryginalne nakładki na wentyle z BBS
--- Pierścienie centrujące do DARE
--- Dekielki/nakładki BBS Carbon
--- Przymiarka felg 18" bez kręcenia gwintem (prawie profi)
--- ori listwa USA + pomarańczowe obrysy
--- doszły opony do RS przód 205/35/18 na 8" tył 215/35/18 na 9,5"
Więc wszystko powinno sie idealnie ułóżyć
--- A więc pora na nowości
Był strzał
Do wymiany: -MASKA -PAS PRZEDNI -XENON -GRILL -ZDERZAK?
---
Z nowości mamy to, że dzisiaj auto pojechało do lakiernika i będzie malowana całość prócz dachu tak więc na wiosnę będzie o co dbać
i tutaj zwracam się z pytaniem do detailerów jakie środki chemiczne by polecali jeśli cohdzi o zabezpieczenie i blask lakieru
--- Naciągnąłem też kondony na RS'y i jakiś taki naciąg wyszedł
--- Dodatkowo kupiłem klapę bagażnika z golfa V foto poglądowe z allegro
--- A jeśli mamy już klapę to trzeba było też dorwać zamek z mk5
--- Wygłuszenie bagażnika:
--- Auto wróciło od lakiernika, który malował wszystko oprócz dachu bo wszędzie jakaś pierdółka była wiec jak jechać to na grubo ale niestety nei popisal sie więc w poniedzialek znowu golf wraca do niego na poprawki
z nowości to z grubsza poskładałem go jako tako żeby sie jezdzić dalo i przykrecilem gwintem. Jak już gwint skręcony to czemu nie dać felgi i tak zapadła decyzja
aktualnie wygląda tak
---
Jako, że dawno nic nie pisałem to wrzucam małego aktuala
Ogólnie rzecz biorąc kupiłem air-a do golfa ale jak to bywa zawsze cos jest nie tak jak być powinno przynajmniej wg mnie to padla decyzja na przerabianie gotowergo zestawu na bardziej pro
FOTO: okucia uszczelnione i ogarniete na top amortyzatory zregenerowane i przerobione, wszystko w cynk co by nie rdzewiało
+ pierwsze przymiarki
Wszystko w bagażniku będzie schowane tak jak na foto
I teraz już wszystko ogarnięte i czeka na blacharza, który będzie łaskaw przyciąć podłużnice bo przy przymiarce był luz na zwrotnicy a już haczyło mocno
---
Jako, że AIR już założony to wstępnie wyszedł taki efekt:
---
Ostatnimi czasy bardzo dużo się dzieje ale niestety słabo u mnie z aktualizacjami i obiecuje, że wszystko kiedyś uzupełnię bo pstrykałem zdjęcia więc na zachętę krótki filmik golfa. Mam nadzieję, że się spodoba
CDN
Ostatnio edytowany przez s0unD Śro 31 Lip, 2013, edytowano w sumie 17 razy
Golfik fajny szczególnie wnetrze prypadło mi do gustu zawsze chciałem kremówke.Dobra baza do dalszego modzenia.Co do rozrządu to sporo Cie to wyszło w swoim AJM-e rozrząd wyszedł mnie ok 1000zł .A i czy to co pokazałes na foto to wszystkie czesci z rozrzadu?? bo np u mnie był jeszcze napinacz hydrauliczny wymieniany a na foto go nie ma.pozdro i powodzenia w modach;)
Ciekawa baza, całkiem fajnie wyposażona. Przeczytałem Twoje plany. Rozumiem że celujesz w ori ksenon? Co do kół które masz w planach to mówiąc o "gulideklach" z Audi może chodzi Ci o monoblocki? Przyznam szczerze że to koło w pełnej polerce wygląda obłędnie, ale wg mnie nie bardzo pasuje do htb. Ładniej się komponuje z dłuższą budą (variant/sedan), ale oczywiście to tylko moja opinia Bad looka bym odpuścił. Ciemne szyby odpuściłbym ZDECYDOWANIE. Jeśli masz ładne wnętrze w kremowej skórze, to po co je chować?
Powiem tak, felgi już są kupione i leżą wyczyszczone, bo lizałem je pół dnia najpierw pokażę zdjęcia a zapowiedz potraktujcie jako taki mały teaser, powiem tylko, ze są 19"
jak dorwę jakiś normalny aparat to pokaże, ale jest jeszcze jedna tajemnicza paczka w garażu ale to już wszystko pójdzie w ruch na wiosnę
z tym BAD LOOKIEM to sam nie wiem, bo jak będę pakował pakiet anniversary to golf się tak jakby "pookrągli" więc może mi to potem nie bardzo pasować do reszty
Jeśli chodzi o xenon to prawdopodobnie kiedyś u mnie zagości
Mioo dlugo ich nie mam szczerze mowiac ale jak do tej pory dzialaja wzorowo,tak jakbym dopiero co wyciagnal z pudelka i wsadzil na ramiona zbieraja bardzo dobrze. Polecam jak narazie
--- No to z nowości: * Kupiłem felgi z Audi A8 W12 Gullideckel
ale po głębszych zastanowieniach stwierdziłem, że chce czegoś innego i poszły "do żyda".
--- później sprzedałem moje LM i nadszedł czas aby coś kupić co zawsze chciałem mieć bo i tak żadnych felg na lato niema Wybór padł na nowe DARE BBS RS 18" 2x8" + 2x9,5"
Nie oryginał BBS bo mnie na niego nie stać <- to dla h8terów ale mam nadzieje, że będzie wyglądać OK
--- Do felg mam też oryginalne nakładki na wentyle z BBS
damdam caly czas szukam 205/35/18 ale troche ciezka sprawa finansowa i teraz rodzi sie pytanie czy pakowac 205/40/18 czy 215/35/18 tu pytanie do ekspertow naciągu
_________________ Kto nie ryzykuje nie pije szampana.. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ My mk1 - viewtopic.php?f=98&t=71998
Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 62 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum