Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 12 [ 175 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk2 GTD] GOTTI in progress, all str 1...by turek
PostWysłany: Wto 21 Cze, 2011 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 04 Kwi, 2010
Posty: 267
Skąd: Ostrzeszów
Gadu-Gadu: 5425859
Auto: mk2 w dieslu
MODEL: mk2
SILNIK: 1292 ---> 1588 TD
MOC: 55---> 70 KM
MODY POD MASKA: swap na starego diesla
ZAWIESZENIE: gwint fk na wkładzie KONI, reg. twardości
UKLAD HAMULCOWY: większa pompa i serwo z GTD
KOLA: RSL 8J 14, et 23 i et 5
NADWOZIE: 3d
WNETRZE: GTD ---> manhatan
AUDIO: pioneer, magnat itd itd :)

Zmiany przeprowadzone: rdzawa szachownica, tylna klapa zjechana częściowo pod rdze, klapka paliwa rost, w 2012 odbudowany, odmalowany, silnik zmieniony z 1.3 benzyny na 1.6 TD

Plany: czas rozejrzeć się za jakimś wnętrzem

Historia auta w moich rękach:

...a więc było to tak: w czerwcu 2011 z nudów kupiłem od znajomego mk2 1.3 w benzynie, którym dojeżdżał sobie na budowę do pracy, zapłaciłem za niego śmieszną sumę 400 zł i postanowiłem pobawić się rdzą :P Autem nie jeździłem na co dzień bo miałem drugie a golfik był tylko do 'lansu', ale "styl RAT" jakoś za specjalnie do mnie nie przemówił. Wiosną tego roku stanąłem przed wyborem : złomowisko albo odbudowa, policzyłem, przemyślałem no i został! I tu zaczęły się schody.. trochę blacharki, dużo więcej mechaniki, lakierka no i tak to teraz wygląda, mam nadzieję, że co niektórym nawet przypadnie teraz do gustu. Co ważne starałem się jak najwięcej przy nim zrobić własnymi rękami więc jestem z niego tym bardziej zadowolony bo trochę do zrobienia było, świadczy o tym to, że wyjechałem dopiero we wrześniu gotowym do jazdy autem, już z dieslem pod maską, nowymi częściami w zawieszeniu, na felgach które od zawsze mi się podobały...

Fotostory:

w dniu zakupu:
Image

rat look
Image
Image
Image
ImageImage Image Image Image Image

start odbudowy:

no i napotkałem pierwsze przeszkody :smutny:

pas tylny nadaje sie tylko i wyłącznie do wymiany..

Image

i foto całego pasa tylnego :

Image

i co gorsza, kielich lewy ;( kurde nie wiem czy nie będzie z tym zbyt dużo pracy..
trochę się dziś zniechęciłem ;(

Image

update 8 marca 2012:

na dzień dzisiejszy auto jest przygotowane do blacharza a wygląda to tak:

Image
Image
Image

teraz czas na odłożenie jakiejś kasy na części i robociznę blacharza bo załatwiony już jest ]:->

edit:

trochę gratów już ściągnąłem na "baze" :P

mianowicie:
maska, błotnik prawy(teraz mam dwa), para drzwi, trochę lamp, grill na 4 lampy (nie wiem czy taki będzie docelowo), konsola środkowa, szyba tylna z lotką no i gaźnik który podobno ładnie pracuje. Kilka fotek:

Image
Image
Image
Image

na dzień dzisiejszy z blacharki brakuje tylko zdrowego lewego błotnika, dolnego pasa przedniego i pasa tylnego i trochę mnie to blokuje.. ale na wszystko przyjdzie pora :-D

lecimy dalej...

tak na szybko złożony front, spasowanie to "pikuś" (uwielbiam to auto), przymiarka frontu na 4 lampy i stwierdzam, że nie będę miał takiego... nie widzi mi się jakoś

Image
Image

przymiarka "na sucho" konsoli środkowej której w moim seryjnie takiej nie było, wg mnie dzień do nocy

Image

dupcia i bok

Image
Image

sprawiłem sobie sprawny gaźnik bo mój ma jakieś fochy czasami, PIERBURG 2E

Image

do usłyszenia :P

przyjechał dawca "serca" zdecydowałem sie na swap na 1.6 TD

Image
Image
Image

koło na sezon 2012, oczywiście stan docelowy będzie trochę inny ;) obok nowe sprzęgło do TD

Image

swap gotowy, wszystko śmiga jak należy, zawias złożony na nowych klamotach FEBI :)

tak na marginesie smoory sprzedane, kupione RSL 8J R14

kilka zdjęć:

Image
Image
Image
Image
Image

:)

...z serii: leży sobie GTD :)

o krok od finishu:

Image
Image
Image

będzie gotowy to dam lepsze fotki :)

foto po polerce, już mniej więcej gotowym do jazdy autem:

Image
Image

amatorska sesja wykonana przeze mnie z golferem Kapecia1987 :)

Image Image Image Image Image Image

kilka świeżych zdjęć:

Image Image Image Image Image

Jak to co roku bywa, zima zaskoczyła kierowców, tak więc wskoczył zimowy setup bo niestety nie zdążyłem zaopatrzyć się w żaden "dupowóz". Wpadł zatem seryjny zawias i seryjne koła 13. Jakoś będę musiał tak przejeździć zimę.

ImageImageImage

wpadły hella black na tył, ale nie wiem czy lepsze od fift'ów

Image
Image
Image

grilla se założyłem - wąskie żebro na pojedyncze lampy :) sory za słabe foto :/

chyba lepiej, bardziej klasycznie:

Image

do wiosny daleko a ja już obniżam :D wczoraj udało się trochę zniwelować wysokość tylnego zawieszenia (tył strasznie piał względem przodu), wg mnie całkiem znośnie wyszło :)

Image

i dwie fotki, które dowodzą, że auto jeździ i jest całe i zdrowe :)

Image
Image

dekielki do felg

Image

od poniedziałku: 25.02.2013 działam z wnętrzem, wstyd się przyznać ale przy pracy nad lakierką odłożyłem trochę na boczny plan ogarnięcie podłogi wewnątrz auta, na szczęście tym razem już się od tego nie migałem ;)

przed "swapem wnętrza" mój pokój przez jakiś czas miał raczej postać magazynu części :P

Image
Image
Image

a tutaj efekt po 3 dniach walki:

Image
Image
Image
Image

edit: koło które prawdopodobnie zagości na aucie w sezonie :P

ImageImage
Image
Image
Image

próba polerki nadwozia

Image
Image

Wiosna '13 - rozpoczęcie sezonu

Image
Image
Image

]:)


Ostatnio edytowany przez .turek. Pią 03 Maj, 2013, edytowano w sumie 19 razy


_________________
mk2 gtd: FK, TRESER, RSL by .turek.
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=64473
Offline
 Profil    5425859
 
 Temat postu: Re: [mk2] "RATowanie" golfa przed złomowiskiem!! by turek6
PostWysłany: Śro 22 Cze, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 19 Kwi, 2010
Posty: 1125
Skąd: Ostrzeszów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf MK3 GTI VR6
no i jest mk2 :D
wczoraj troszkę polecieliśmy z tematem :P :ok: dziś jak wpadnie gleba i reszta rosta to będzie już dużo lepiiii :D piwko



_________________
GOLF MK3 GTI VR6 :ok:
viewtopic.php?f=98&t=103974

Był GOLF MK1 :ok:
viewtopic.php?f=98&t=95302

Był Krwistoczerwony Westmoreland MK2 :D
viewtopic.php?f=98&t=78365

Był VENTYL US ARMY :D
viewtopic.php?f=98&t=54229
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk2] "RATowanie" golfa przed złomowiskiem!! by turek6
PostWysłany: Śro 22 Cze, 2011 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 04 Kwi, 2010
Posty: 267
Skąd: Ostrzeszów
Gadu-Gadu: 5425859
Auto: mk2 w dieslu
no i dziś nie zdążyłem z glebą ;(



_________________
mk2 gtd: FK, TRESER, RSL by .turek.
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=64473
Offline
 Profil    5425859
 
 Temat postu: Re: [mk2] "RATowanie" golfa przed złomowiskiem!! by turek6
PostWysłany: Czw 23 Cze, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 11 Lis, 2008
Posty: 40
Skąd: Gliwice
Ostr fajne miasto :) troche osob sie zna...

A co do golfika

Bardzo duzo pracy przed Toba :) ale wierze ze bedzie dobrze ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk2] "RATowanie" golfa przed złomowiskiem!! by turek6
PostWysłany: Sob 25 Cze, 2011 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 04 Kwi, 2010
Posty: 267
Skąd: Ostrzeszów
Gadu-Gadu: 5425859
Auto: mk2 w dieslu
Boże Ciało upłynęło pod znakiem wyjmowania wnętrza i prania tapicerki:

Image

wczoraj założony gwint ale ukręciłem jedną śrubę z tyłu więc wyjazd przeciągnął się do dnia dzisiejszego :)
a wygląda to tak :p
ps. gwintem jeszcze pokręcę tylko dziś już mi się nie chciało :P

Image
Image



_________________
mk2 gtd: FK, TRESER, RSL by .turek.
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=64473
Offline
 Profil    5425859
 
 Temat postu: Re: [mk2] "RATowanie" golfa przed złomowiskiem!! by turek6
PostWysłany: Nie 26 Cze, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 19 Kwi, 2010
Posty: 1125
Skąd: Ostrzeszów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf MK3 GTI VR6
jeszcze musi iść na ziemie ;)
ale gleba dużo mu daje :D
piwko



_________________
GOLF MK3 GTI VR6 :ok:
viewtopic.php?f=98&t=103974

Był GOLF MK1 :ok:
viewtopic.php?f=98&t=95302

Był Krwistoczerwony Westmoreland MK2 :D
viewtopic.php?f=98&t=78365

Był VENTYL US ARMY :D
viewtopic.php?f=98&t=54229
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk2] "RATowanie" golfa przed złomowiskiem!! by turek6
PostWysłany: Pią 01 Lip, 2011 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 04 Kwi, 2010
Posty: 267
Skąd: Ostrzeszów
Gadu-Gadu: 5425859
Auto: mk2 w dieslu
doszło kilkanaście naklejek tu i tam i skręcony tył o jakieś 4 cm :) już zaczyna być fajnie yupii masakrycznie twardy na tym gwincie.. fotorelacja wkrótce :-D



_________________
mk2 gtd: FK, TRESER, RSL by .turek.
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=64473
Offline
 Profil    5425859
 
 Temat postu: Re: [mk2] "RATowanie" golfa przed złomowiskiem!! by turek6
PostWysłany: Pią 01 Lip, 2011 
szurVWagen
szurVWagen
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 07 Lip, 2005
Posty: 2522
Skąd: Kalisz
Gadu-Gadu: 5849155
Skype: ericmk2
Auto: Passat B3 Variant
I like it :D



_________________
Image
Passat B3 Klik
Nie masz jeszcze konta na stronie głównej? Rejestruj się na co czekasz.
Offline
 Profil    5849155 ericmk2
 
 Temat postu: Re: [mk2] "RATowanie" golfa przed złomowiskiem!! by turek6
PostWysłany: Pią 01 Lip, 2011 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 04 Kwi, 2010
Posty: 267
Skąd: Ostrzeszów
Gadu-Gadu: 5425859
Auto: mk2 w dieslu
sory że znów foto z kalkulatora ale nie mam na co dzień dostępu do żadnego aparatu poza telefonem.. opuściłem tył (da się jeszcze) ale myślę ze teraz przód taki jakiś kozisty ;/ w poniedziałek poprawka bo jutro wyprawa na VEvent :) aaa i widać wcześniej wspomniane naklejki :P

Image



_________________
mk2 gtd: FK, TRESER, RSL by .turek.
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=64473
Offline
 Profil    5425859
 
 Temat postu: Re: [mk2] "RATowanie" golfa przed złomowiskiem!! by turek6
PostWysłany: Pon 01 Sie, 2011 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 04 Kwi, 2010
Posty: 267
Skąd: Ostrzeszów
Gadu-Gadu: 5425859
Auto: mk2 w dieslu
temat ostatnio trochę zaniedbany z powodu zakupu nowego dupowozu ale wkrótce kolejny update więc myślę ze jest na co czekać :) a i mam pytanko dla tych bardziej w temacie, czy z opona 195/45 r14 na 7J (et nie znam niestety), będzie problem z taką glebą jak jest, bo za bardzo nie chciałbym go podnosić..?



_________________
mk2 gtd: FK, TRESER, RSL by .turek.
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=64473
Offline
 Profil    5425859
 
 Temat postu: Re: [mk2] "RATowanie" golfa przed złomowiskiem!! by turek6
PostWysłany: Wto 02 Sie, 2011 
szurVWagen
szurVWagen
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 07 Lip, 2005
Posty: 2522
Skąd: Kalisz
Gadu-Gadu: 5849155
Skype: ericmk2
Auto: Passat B3 Variant
Po 1: Edytuj posty
Po 2: Zakladaj te koła i nie marudź ... bedzie dobrze :D



_________________
Image
Passat B3 Klik
Nie masz jeszcze konta na stronie głównej? Rejestruj się na co czekasz.
Offline
 Profil    5849155 ericmk2
 
 Temat postu: Re: [mk2] "RATowanie" golfa przed złomowiskiem!! by turek6
PostWysłany: Wto 02 Sie, 2011 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 04 Kwi, 2010
Posty: 267
Skąd: Ostrzeszów
Gadu-Gadu: 5425859
Auto: mk2 w dieslu
Eric napisał(a):
Po 1: Edytuj posty
Po 2: Zakladaj te koła i nie marudź ... bedzie dobrze :D


dobrze panie kierowniku :cfaniak:


przymiarka koła.. powoli do przodu.. tyłu nie dało sie postawić na ziemie (za nisko gwint) albo jak kto woli za szeroka opona :P możliwe ze niedługo to koło zakupie ale muszę się zastanowić jeszcze..

Image
Image
Image



_________________
mk2 gtd: FK, TRESER, RSL by .turek.
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=64473
Offline
 Profil    5425859
 
 Temat postu: Re: [mk2] "RATowanie" golfa przed złomowiskiem!! by turek6
PostWysłany: Wto 09 Sie, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 19 Kwi, 2010
Posty: 1125
Skąd: Ostrzeszów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf MK3 GTI VR6
no ładnie ładnie :D
szkoda ze nie mogłem z tobą jechać ale to nic ... :P
powiem ze koło exstra ale tył i tak by musiał iść na dystansie ... co nie :D
piwko



_________________
GOLF MK3 GTI VR6 :ok:
viewtopic.php?f=98&t=103974

Był GOLF MK1 :ok:
viewtopic.php?f=98&t=95302

Był Krwistoczerwony Westmoreland MK2 :D
viewtopic.php?f=98&t=78365

Był VENTYL US ARMY :D
viewtopic.php?f=98&t=54229
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk2] "RATowanie" golfa przed złomowiskiem!! by turek6
PostWysłany: Wto 09 Sie, 2011 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 04 Kwi, 2010
Posty: 267
Skąd: Ostrzeszów
Gadu-Gadu: 5425859
Auto: mk2 w dieslu
i bez dystansu ciężko będzie wsadzić taką oponę w błotnik :/ jakby ktoś był chętny na 4x 195/45/14 to może by mnie popchnął do kupna..



_________________
mk2 gtd: FK, TRESER, RSL by .turek.
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=64473
Offline
 Profil    5425859
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] "RATowanie" golfa przed złomowiskiem by turek
PostWysłany: Śro 10 Sie, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 02 Wrz, 2007
Posty: 470
Skąd: Świecie/UK
Gadu-Gadu: 0
Skype: adam.kotlega
Auto: Skoda Superb daily, Polo 86c
Image

moim zdaniem na tym kole jest zacnie, jak zrobiłeś ta rdze wzdłuz auta? wytrawiłeś lakier jakims kwasem czy cuś? bardzo mi sie podoba taki patent :ok:



_________________
byl Breadvan 86C 1.4 16v
byla Bora DAILY CAR

Aktualnie polo86c. viewtopic.php?f=98&t=104808
Offline
 Profil    adam.kotlega
 



Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
 Strona 1 z 12 [ 175 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Metallzaune aus Polen Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe