VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[mk3] vr6 2.9 syncro, 18", US by KanedA https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=63418 |
Strona 1 z 5 |
Autor: | KanedA [ Czw 19 Maj, 2011 ] |
Temat postu: | [mk3] vr6 2.9 syncro, 18", US by KanedA |
MODEL: - rok produkcji: 1995 - kolor: LA9V brilliantschwarz perleffect - wyposażenie: - wspomaganie, - elektryczne lusterka, - elektryczne szyby, - moduł komfortu, - centralny zamek + alarm, - klimatyzacja, SILNIK: - 2,9l ABV (seryjnie ponoć 190PS ) - katalizatory out, - ostatni tłumik przelotowy ulter, - czerwone przewody magnecore, - stożek pipercross, - filtr odmy, ZAWIESZENIE: - gwintowane zawieszenie firmy FK, - rozpórka górna Ta Technix na kielichach, - zaciski w czerwieni, - jakiś wał i most, ale sprawne FELGI I OPONY: - BBS LM 18x8,5" - opony Toyo T1R 205/35 R18 CAR AUDIO - jednostka sterująca - Pioneer DEH-7200SD, - w drzwiach zestaw Crunch - z tyłu nie wiem nawet Na ZEWNĄTRZ: - lekki Bad look na masce, - lampy przód in.pro xenon look (R32) black, - Hella Crazy colors Red Black tył, - migacze boczne zastąpione zaślepkami Wolfsburg Edition, - grill GTI z lakierowaną listwą pod kolor nadwozia bez znaczka, - z pakietu GT/GTI jeszcze lotka na tylnej klapie i nakładki na progi - wygładzony zderzak przedni: bez miejsca na tablicę, migacze i halogeny, - ori dokładka VR6, - zderzak tylni z zaspawanym miejscem na hol, - klapa bagażnika w nie najlepszym stanie WNĘTRZE: - skórzane boczki, - skórzane podgrzewane siedzenia z dodatkową regulacją na wysokości lędźwi, - okrutna gała zmiany biegów i lewara ręcznego... - coś tam pewnie jeszcze jest... PLANY: - wyregulowanie gwintu i zrobienie geometrii... - ogarnąć kilka parchów występujących na karoserii tu i tam, - wyczyszczenie skóry, - klapa i zderzak tył us w kolor i na auto - polerka obowiązkowo! - montaż podłokietnika us, - montaż czerwonych pasów z XX Jahre, - montaż czarnych słupków z Color Concept, - - malowanie całości zima 2011/2012, - ? Witam, Może niektórzy pamiętają mój poprzedni projekt, viewtopic.php?t=33853 gdzie męczyłem się z ropą, w pewnym momencie doszedłem do wniosku, że zamiast z górki jest pod górkę i że ropa to jednak nie to... i pojawił się pomysł, żeby kupić Golfa, troszkę innego, przede wszystkim ma być 3D i najlepiej ciemny, po kilku dniach obserwacji niemieckich portali (nie oszukujmy się, syncro 3d nie ma dużo nie było zbytnio na co czekać i za bardzo gdzie szukać ) kilkunastu mailach i telefonach zapakowaliśmy się gromadą do Lancii i pojechaliśmy pod Berlin oglądać, jak każde używane auto przy oględzinach miało kilka niedomagań, ale z racji tego, że z ceny udało się trochę zbić i że jednak dupowóz w Polsce czekał, podpisaliśmy umowę, pojechaliśmy po żółte tablice i powrót do polski jedna z fot z ogłoszenia: W pierwszym momencie wyglądało to strasznie, wiem typowy niemiecki tjuning naklejki, lampy ala mk5 z tyłu clary, ogromna lista płac po bokach na drzwiach, z tyłu był nawet znaczek 3.0 quattro któremu aż wstyd było robić foto no i kominy przemysłowe zamiast wydechu pierwszy fail po paru dniach, napinacz się zatarł i zrobił kokardkę z paska klinowego, także pojawiła się chwila na pierwsze mody, pozbycie się szpetnych naklejek Od razu zrobiło się lżej na sercu następnie wleciało parę gratów, które zostały z poprzedniego czarnego golfa, typu lampy z tyłu i przodu, maska i kołpaki i jeszcze fota biednego wnętrza, z niemieckimi wynalazkami typu chrom gały i koło które trochę ratowało sytuację RHZW1 17" I tak pojeździł jakiś czas, następnie spadł śnieg, a że śnieg i syncro to zaczęło się szaleństwo na śniegu, no i pewnego razu bum, a po chwili ogrom pary z pod maski... węże nie wytrzymały ciśnienia szybkie rozeznanie sytuacji na rynku i decyzja padła na dedyki z hiszpańskiego Venair w kolorze czerwonym, wpadły też zaślepki Wolfsburg edition i xenon 3000K Jednak coś dalej było nie tak... szybka decyzja, silnik z ramy, czapka do góry i na sprawdzenie... no i tym sposobem głowica przeszła kompletną regeneracje, tłoki i pierścienie były całkiem w porządku, dlatego też zostały, a po zdjęciu miski okazało się, że niedawno wpadła nowa pompa oleju i panewki do tego oczywiście zostały zakupione wszystkie nowe uszczelki, świece itd, silnik i skrzynia zostały kompletnie wyczyszczone i pryśnięte czarnym matem, nie mam zdjęć z wszystkich procesów prac bo nie przy wszystkich uczestniczyłem i przepraszam za jakość zdjęć, niestety robione na razie tylko telefonem... Do tego ogarnięto trochę komorę silnika, wiązkę, babole z kielichem i zaczęliśmy składać No i ostatnio, pojawiło się moje koło marzeń BBS LM 18x8,5" na które naciągnięto Toyo T1R 205/35 I to by było na tą chwilę wszystko, trochę za mną, jeszcze więcej przede mną, niestety fot lepszych nie ma, bo na razie nie ma nikt czasu na sesje a i sam samochód jeszcze nie specjalnie się nadaje C.D.N. ... |
Autor: | turpik [ Czw 19 Maj, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [mk3] od nowa... vr6 Syncro by KanedA |
ladny rodzyn teraz tylko dbac o niego jestem ciekaw jak bedzie wygladac na zywo na 18" a ABV mialy albo 184ps (passat syncro) albo 190ps (corrado, golf i niektore passaty syncro) wersji 194PS nie bylo |
Autor: | papol [ Czw 19 Maj, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [mk3] od nowa... vr6 Syncro by KanedA |
No ladne auto,szkoda tylko maski ale kazdemu podoba sie co innego.Powodzenia. |
Autor: | noname_conek [ Czw 19 Maj, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [mk3] od nowa... vr6 Syncro by KanedA |
koła świetne i nie jeden by chciał je mieć ale za ch** mi nie podchodzą w 18" w mk3 a co do auta to świetna baza na gruby projekt! |
Autor: | KanedA [ Czw 19 Maj, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [mk3] od nowa... vr6 Syncro by KanedA |
noname_conek napisał(a): koła świetne i nie jeden by chciał je mieć ale za ch** mi nie podchodzą w 18" w mk3 a co do auta to świetna baza na gruby projekt! też do 18" podchodziłem bardzo sceptycznie... ale 17" nówek nie można było nigdzie dostać... i tak wyszło że są o cal większe |
Autor: | becior [ Czw 19 Maj, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [mk3] od nowa... vr6 2.9 syncro by KanedA |
Koła piękne, ale nieproporcjonalnie duże. |
Autor: | uvwGolf [ Czw 19 Maj, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [mk3] od nowa... vr6 2.9 syncro by KanedA |
Pierdzielenie, jak 17' ładują do dwójek to do trójki i 18 może by, zawsze to bardziej męski rozmiar, Ładna jest, ale bad look razi tu strasznie panie... Do zobaczenia na m1 |
Autor: | KanedA [ Czw 19 Maj, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [mk3] od nowa... vr6 2.9 syncro by KanedA |
Bo ja wiem czy takie nieproporcjonalnie duże, na fotce z białym parchem jest porównanie z 'cywilną' 16" z kapciem 195/45 Jedynie co, to na razie niewygodna jest szybka jazda po nowo odkrywanych drogach z naciągniętą oponą 205/35 ale to też kwestia przyzwyczajenia i omijania dróg z czarnymi dziurami uvwGolf nie wiem czy dam radę na niedzielę czasu brak, a bez geometrii to auto nie będzie jeździć, a nie chce mi się gwintem kręcić także może nie w tą niedziele |
Autor: | krzyh [ Czw 19 Maj, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [mk3] od nowa... vr6 2.9 syncro by KanedA |
buuuu świetnie wygląda 18'' w mkIII - podoba mi sie taki rozmiar |
Autor: | KanedA [ Czw 19 Maj, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [mk3] od nowa... vr6 2.9 syncro by KanedA |
krzyh dzięki jak dla większości jesteś pewnie inspiracją wsadzanie "większych" kół do naszych poczciwych starych VWjek przynajmniej dla mnie jesteś teraz tylko trzeba doprowadzić auto do takiego stanu, jak te koła ... czyli rozbiórka na zimę do ostatniej śrubki |
Autor: | krzyh [ Czw 19 Maj, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [mk3] od nowa... vr6 2.9 syncro by KanedA |
KanedA napisał(a): krzyh dzięki jak dla większości jesteś pewnie inspiracją wsadzanie "większych" kół do naszych poczciwych starych VWjek przynajmniej dla mnie jesteś teraz tylko trzeba doprowadzić auto do takiego stanu, jak te koła ... czyli rozbiórka na zimę do ostatniej śrubki e tam jaka inspiracja , ja poprostu mam spatrzony gust i tyle ... choć z drugiej strony kiedyś ja miałem 17'' w mkII i nikomu się to nie podobało a teraz jest już kilka i chyba wszystkie wyglądają świetnie ... a co do mkIII o ile pamięc mnie nie myli to masz konkurencje bo jest jedno na forum na 18'' mogę się mylić ale tak mi sie wydaje co do rozkręcania to dobrze przemyśl bo to kupa roboty jeśli chce się idealnie zrobić .... o kosztach nie wspominam a co za tym idzie długim czasie podeśli !Greq'owi fote bo kiedyś rozmawialiśmy o takim rozm. i miał wątpliwości ... a jako że dobrze wygląda to mu je teraz rozwiej pozdr. |
Autor: | HAWAJ [ Czw 19 Maj, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [mk3] od nowa... vr6 2.9 syncro by KanedA |
to LM czy LM Style ? |
Autor: | KanedA [ Czw 19 Maj, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [mk3] od nowa... vr6 2.9 syncro by KanedA |
krzyh że tak powiem, mi się nie spieszy nacieszę się jeszcze trochę w tym sezonie, a potem mogę rozkręcać i powoli składać nie będzie czasu albo kasy, trudno, poczeka chciałbym mieć go w stanie igiełka życie zweryfikuje !greq już widział HAWAJ - BBS LM, ściągane od niemieckiego dystrybutora, wysilili się strasznie w komplecie były pierścienie centrujące i śruby |
Autor: | inco [ Sob 28 Maj, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [mk3] od nowa... vr6 2.9 syncro by KanedA |
ja musze zobaczyć na żywo, ściągaj go w dół! ps. ogólnie to mi się widzi to 18:D |
Strona 1 z 5 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |