Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 4 [ 48 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk2 VR6 ABV] by QlaVR6
PostWysłany: Sob 09 Sty, 2010 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 09 Sty, 2010
Posty: 158
Skąd: Jaworzno
Gadu-Gadu: 3198954
Auto: Leon 1m, Passat B3
MODEL: Golf mk2 Fire&Ice
SILNIK: ABV
MOC: 194KM
MODY POD MASKĄ:
rozpórka stalowa
polerowany kolektor dolotowy
polerowane lifty maski,
stożek,
ZAWIESZENIE: Gwintowane MTS Technik
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód: tarcze wentylowane nacinane przewiercane 280mm ATM Mikoda klocki trw,
zaciski mk III VR6
KOŁA: 4x 16"/7,5" Z Mercedesa W140 na nich oponki Marangoni Zeta Linea 195/40
NADWOZIE:
Grill bez znaczka,
lampy przednie czrny mat z soczewka + xenon 6000k,
halogeny + xenon 12000k
kierunkowkskazy w przednim zderzaku dymione,
zaślepki F&I w kierunkach,
zaslepiony znaczek na tylnym pasie
WNĘTRZE:
seria oryginał F&I i tak tez zostanie
licznik mkIII vr6
rozpórka tylnia
kierownica Victor
ZMIANY PRZEPROWADZONE:
grill bez znaczka,
zmiana alufelg na Borbet A oraz W140
wsadzenie gwintu,
swap hamulców
PLANY:
rallye front,
klatka,
mały clean look pod maską,
wymalowanie auta,
przeróbka tylnej klapy,
wymiana zderzaków na oryginalne w lepszym stanie
ostrzejsze wałki plus jakis wirus na 200+
odpowiedni wydech pod nowy program


Chciałbym Wam przedstawic moje autko ktorego wlascicielem stałem sie 9 listopada 2008r. Zostało ono wyrwane z rak typowego kata VRek. Podejrzewam ze gdyby nie ja ani auto ani silnik nie mialy by prawa juz istniec. Gosc typowy góral wiedzial tylko jak szukac odcinki czym doprowadzil do przyspieszonej wymiany uszczelki pod glowica, ale o tym w dalszej czesci.

Ale do rzeczy. Jest to VW Golf drugiej generacji. Pierwotnie mial on silniczek 1.6 diesel. Obecnie napedza go nieco wiekszy motor tzn. 2,9L VR6 o oznaczeniu ABV.
Jesli chodzi o nadwozie jest to buda w kolorze L4CV czyli prosciej mowiac poprostu Fire & Ice.
Wnetrze jest oryginalęm F&I z mała kierownica Victor i zegarami z golfa mk3 Vr6, oraz rozpórki stalowe przód i tył.
Na zewnatrz tez obyło sie bez wiekszych zmian. Byly jakies tam alumki, standardowo grill bez znaczka, lampy z krzyzem, zaslepki F&I w kierunkach, wygładzony tylny pas oraz przelotowy wydzior 60mm z mega koncowkami zadartymi do gory ktore w tym sezonie napewno pojdzią out.

Oto kilka zdjec zaraz po zakupie.

Image Image Image Image

Image Image Image Image

Na pierwszy ogien poszla poprawa polerki pod maska oraz wyczeyszczenie przepustnicy oraz silniczka krokowego bo VRek mial problemy z odpalaniem. Odziwo pomoglo

Image Image

Po jakims czasie a mianowicie w styczniu 2009 w aucie nie zaszlo wiele zmian. m.in. zaczalem od zmiany sondy lamba bo jej poprzedniczka wyzionela ducha, zakupilem rowniez wieksze zaciski firmy LUCAS 280mm od mkIII vr6, nowy termostat, czujnik temperatury, sterownik wentylatora oraz rzecz ktorej nie moglem sobie odmowic czyli dywanikkow z logiem F&I

Image

Wspolnie z Michal6n korzystajac z kilku wolnych popoludni wzielismy sie za przednie lampy. po kilku dniach w vr-ce zablysly nowe-stare lampy pomalowane w czarny mat wraz z soczewka. aby ladniej swiecilo sobie wlozylismy xenon 6000k aby zbytnio nie razic ludzi z naprzeciwka.

oto kilka zdjec z prac oraz gotowy efekt:

Image Image Image Image


Image Image Image Image

Image Image Image Image

Zakupiłem również xenon 12000k który zabłysnie u mnie w halogenach. Z racji tego iz moja golfina posiadała tylko jeden halogen zakupiłem dwa nowe z soczewka.

Na przełomie lutego i marca za pomoca Dzolavr6, Michała6n, Potoka oraz Zielaq vr-a przeszła operacje na otwartym serduszku gdyz góral najzwyczajniej w swiecie zajechal to auto i nie jachalo ono jak na Fałere przystało.

Została wykonana operacja pt. uszczelka głowica.
Wymienione zostały wszystkie uszczelki (głowica kolektor wydechowy i ssacy, pod deklem zaworów) głowica została splanowana, wymienione zostały zawory popychacze oraz uszczelniacze. Wymiana oleju na Castrol Magnatec 15w/40. Został również wymieniony termostat i czujnik temperatury w chłodnicy. Jazda próbna byla trasa na Kraków na spota integracyjnego i jak sie okazało wszystko gra i buczy!

A oto kilka fotek z prac

Image Image Image Image

I tak oto przed remontem dla porownania dostawałem z mkII g60 160+ jakies 3 dlugosci a po remoncie ku milemu zaskoczeniu g60 bylo 1,5 dlugosci z tylu.

Równolegle z remontem pod macha doszło wtedy troche nowych gadzetów tzn. Mianowicie wieksze tarcze hamulcowe ATM Mikoda nacinane i nawiercene narazie tylko na przód 280mm do tego wieksze zaciski Lucas z golfa mkIII vr6 gdyz golf jak narazie mial mizerne 239mm i nie hamowalo to w zaden sposob. Doszly równiez kable NGK oraz swiece NGK platinium

Image

Stare alumy poszly w swiat a na ich miejsce juz czekajy Borbety A o rozmiarze
dwie przednie - 7½J x 16 ET 32 z opona 195/45/16 oraz
dwie tylne - 9J x 16 ET 15 205/45/16

Image Image Image

I tak oto VRa prezencila sie w zakonczonym juz sezonie 2009.

Image Image Image Image

Image Image Image Image

Image Image Image Image

W listopadzie 2009 przyszla pierwsza paczka z czesciami na nowy sezon.
Mianowicie z nowych gratow doszedl gwint MTS zobaczymy jak sie bedzie sprawowal.

Image

Do modów na nowy sezon mozna zaliczyc to iz Borbet A poszly w swiat a na autko zagoscily Felgi z Mercedesa W140 7.5J ET 51 z oponami 195/40/16. Póki co są one wypolerowane ale jeszcze nie jest to co ma byc takze przez zime bedzie czas na dobry poler.

Image

Image Image Image Image

Image Image Image Image

LUTY 2010

Wymienilem ostatnio obydwa wahacze (aby wymienic prawy musialem sciagnac miske spuscic olej bo nie podszedlem zadnym kluczem takze pare cieplych slow polecialo
Także od razu zostalem zmuszony do zmiany oleju plynu etc.) w stabilizator poszly zolte poliuretany.
Na przod wreszcie wrzucilem kupiony dawno temu gwint.
Przy okazji rozebralismy nieco dalej glofa gdyz musialem zlokalizowac wycieki.
Nowe uszczelki pod klawiature, chlodniczke oleju,mise.

Soczewa wraca na sto% niestety juz bez xenonu ale w nowej. Narazie nie mam fotek ale zdradze o co chodzi. Mianowicie do starych soczewek przekleiłem dymione szklo plus krzyz. takze teraz jest to calkowicie czarna lampa. nie widac zbytnio co jest w srodku. Zadaje sobie pytanieczy to wogole bedzie swiecic. :D :D

Ostatnimi czasu nabylem cos do srodka. Bedzie tak ze ori srodek mowi papa a na jego miejsce przyjdzie skorka zx grzaniem dupy wraz z tylna kanapaz golfa III bez. Musze jeszcze dolapac jakies inne boczki zeby to jakos zgrac.

Wiem ze pewnie wiele osob mnie pojedzie ze wyrzucam Fajure z auta ale skore w aucie zawsze chcialem miec i tak tez bedzie. :cool: :P :D

Image Image Image

Z nowych rzeczy doszlo w ostatnim czasie:
czarna półka na tył gdyz moja miala wyciete dziury pod glosniki.
oraz ori zderzak na tyl w kolorze Fajery. Teraz nie bedzie przynajmniej zadnych dziur, wyciec i wgniecen.

Image Image Image

Wrzucam tez fotke przednich lamp. Niestety jakosc nie jest zbyt dobra ale cosik tam widac.

Image

MARZEC 2010

Dziś przyszly nowe lampy na tył.

Cos a'la Fifty ale jednak cos innego

Image Image

KWIECIEN 2010

Dzis po raz pierwszy w tym roku Vrek opuscil garaz.
Nieco ogolocone w srodku i z zewnatrz autko odwiozlem do lakiernika na wymiane progow, usuniecie wszelakich ognisk rdzy, przerobke tylnej klapy itd itd, a co jeszcze sie wymysli w trakcie to sie zobaczy.
Mam nadzieje ze bede zadowolony z efektow pracy bo juz nie moge sie doczekac chwili kiedy znow wyjade posmigac Vrkiem

Kilka fotek po przebudzeniu z zimowego snu:

Image Image Image

Przyszla kolejna paczka do kolekcji.
Tym razem wydech. Znikna dwa kominy wystajace z tyłu a na ich miejsce siadzie bardziej estetyczny wydech SuperSprinta z Ibizy - abf'a:



Image Image

MAJ 2010

Zeby nie bylo ze nic sie nie dzieje.

Lampki na aucie, klapa bez wycieraczki, proces skladania rozpoczety.


Image Image Image

Tak wiec autko wykonserwowane od spodu po pracach blacharskich, w srodku wyczyszczone z wszelakich ognisk rdzy i odswierzone czarnym lakierem zeby troche zwolnic proces rozkladu

Image

Ostatnio felgi z merca poszly do odswierzenia polerki do emilsona a w domu czekaju juz na zalozenie nowe oponki Toyo proxes T1R w rozmiarze 195/40/16



Image Image


Ostatnio edytowany przez QlaVR6 Czw 13 Maj, 2010, edytowano w sumie 6 razy

Offline
 Profil    3198954
 
 Temat postu: Re: [mk II VR6 ABV] by QlaVR6
PostWysłany: Sob 09 Sty, 2010 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
fajna dwoja :]


Offline
 Profil    5
 
 Temat postu: Re: [mk II VR6 ABV] by QlaVR6
PostWysłany: Sob 09 Sty, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 18 Paź, 2006
Posty: 485
Skąd: podkarpacie
Gadu-Gadu: 8937720
Auto: mk4 GTi
Ladny model.Szczescie ze auto trafilo w rece kogos kto wie co jest grane i z kazdym ruchem jest ladniejsze i sprawniejsze.pogratulowac :ok:



_________________
my mk3
viewtopic.php?p=329634&highlight=#329634
my mk4 GTi US
viewtopic.php?f=98&t=52626&view=unread#unread
Offline
 Profil    8937720
 
 Temat postu: Re: [mk II VR6 ABV] by QlaVR6
PostWysłany: Sob 09 Sty, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sie, 2009
Posty: 301
Skąd: Gli(vw)ice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo 6N
Takie mk2 mi sie podoba nie przekombinowane tylko typowy german :ok:



_________________
G40 by Damian92: viewtopic.php?f=98&t=62547&p=669400#p669400
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk II VR6 ABV] by QlaVR6
PostWysłany: Sob 09 Sty, 2010 
VW User
VW User

Rejestracja: Sob 15 Lis, 2008
Posty: 88
Skąd: krosno
Dobra dwoja dzialaj dalej pozdro:)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk II VR6 ABV] by QlaVR6
PostWysłany: Sob 09 Sty, 2010 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
fadny golfik podoba mi sie nie dosc ze F&I to jeszcze VR6 i w dodatku ABV :-D ale mam pytanie nie szkoda ci bylo zalewac takiego fajnego silnika olejem mineralnym bo po oznaczeniu 15W40 wynika ze to mineralny ja bym tu widzial jakiegos motula to by sie nie grzal tak silnik i lepiej by chodzil


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [mk II VR6 ABV] by QlaVR6
PostWysłany: Sob 09 Sty, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 04 Lut, 2008
Posty: 913
Skąd: Mikołów/Strumień
Gadu-Gadu: 0
Auto: MK3 / Passat B5
no i jest najszybsze mk2 w jaworznie na zonie :ok: Auto fajnie chodzi z właścicielem się dobrze pije więc jest dobrze :ok: Tylko kula uodpornij się czasem na "dej mu" hah :<



_________________
MK3 Toffi USA
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk II VR6 ABV] by QlaVR6
PostWysłany: Sob 09 Sty, 2010 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 26 Lis, 2006
Posty: 1532
Skąd: Koszalin/Słupsk/Darłowo
Gadu-Gadu: 4612031
Auto: MKI,MK III,MK IV,Octavia II,MB124, VWT2
golfik oblukany na VW Mani , bardzo fajny , a silniczka to tylko pozazdrościć



_________________
Nord-Vag.pl
Odzież Nord-Vag stuff
MK I '78 turboburbo power in progres
Offline
 Profil    4612031
 
 Temat postu: Re: [mk II VR6 ABV] by QlaVR6
PostWysłany: Sob 09 Sty, 2010 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 09 Sty, 2010
Posty: 158
Skąd: Jaworzno
Gadu-Gadu: 3198954
Auto: Leon 1m, Passat B3
turpik napisał(a):
nie szkoda ci bylo zalewac takiego fajnego silnika olejem mineralnym bo po oznaczeniu 15W40 wynika ze to mineralny ja bym tu widzial jakiegos motula to by sie nie grzal tak silnik i lepiej by chodzil


wiesz co zasiegalem opinii tu i owdzie i wyszlo na to ze przy robocie glowicy zmianie oleju i ogolnie przy pierwszym serwisie lepiej zalac mu minerala. wieksza pewnosc ze nie wypluka silnika. (znam przyklad gdzie po zminie oleju na 10w/40 po 300km zaczely klepac szklanki a za chwile korba o malo nie wyleciala bokiem, moze byc to czysty zbieg okolicznosci ze akurat sie silnik skonczyl). Nigdy sie nie dowiesz co to auto przechodzilo wczesniej (a napewno kazda vRa miala by co powspominac) i czym bylo zalane. VRki przed sprzedaza przewaznie "tuningowcy" zalewaja motodoctorem wiec wyszedlem z zalozenia ze dla swietego spokoju dostanie mineral.

Jesli chodzi zas o kwestie czy lepiej by chodzil... nie wiem.
Poki co zapierda...... jak na VRke przystalo a moze nawet i lepiej


AutistA napisał(a):
no i jest najszybsze mk2 w jaworznie na zonie


Uwazaj bo sie Potok pogniewa :P :P na Ciebie.

AutistA napisał(a):
"dej mu"


AutistA co to za Fałer co mu czasem nie dasz hehe


Offline
 Profil    3198954
 
 Temat postu: Re: [mk2 VR6 ABV] by QlaVR6
PostWysłany: Sob 09 Sty, 2010 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Pią 24 Lip, 2009
Posty: 249
Skąd: Grudziądz
Gadu-Gadu: 5670261
Auto: BORa
pozazdrościć takiej pięknej Dwójeczki :ok:



_________________
Bora family car
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=87160&view=unread#unread
Offline
 Profil    5670261
 
 Temat postu: Re: [mk2 VR6 ABV] by QlaVR6
PostWysłany: Sob 09 Sty, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 07 Lip, 2006
Posty: 843
Skąd: VWlkp
Gadu-Gadu: 5986244
Auto: golf...
Oooo widze moje merce :cfaniak:
W końcu zobaczyłem jak wygladają na aucie i jest mega dobrze :-D
pozdro ziom ;) :ok:



_________________
Cabrio No. 1
viewtopic.php?f=98&t=43806

Cabrio No. 2
viewtopic.php?f=98&t=85463
Offline
 Profil    5986244
 
 Temat postu: Re: [mk2 VR6 ABV] by QlaVR6
PostWysłany: Sob 09 Sty, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 10 Lip, 2009
Posty: 4
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf 3gt
zacne autko tez mialem okazje go widzeci co wazne slyszec robi robote :)0 pozdro w dalszych modach:)) piwko


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk2 VR6 ABV] by QlaVR6
PostWysłany: Sob 09 Sty, 2010 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 16 Gru, 2008
Posty: 55
Skąd: 3MIASTO
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf II GTi 1.8 16V
Renault Master 2.5 dCi
Pamiętam tą dwójeczkę jeszcze jak na Allegro wisiała... Dobrze, że autko trafiło w ręce odpowiedzialnego i świadomego miłośnika marki VW... Typowy German ale jak najbardziej w tym pozytywnym znaczeniu, tak jak koledzy wyżej pisali - z każdym krokiem co raz lepiej i jak dla mnie niewiele już mu brakuje do ideału mk2 w g-stylu... Piękna dwójeczka, nic tylko pogratulować furki. :ok:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk2 VR6 ABV] by QlaVR6
PostWysłany: Nie 10 Sty, 2010 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 21 Mar, 2008
Posty: 1677
Skąd: Knurów
Gadu-Gadu: 0
Auto: Cressida
widziałem jak golf stał na allegro, widać ładna sztuka z bardzo ciekawym silnikiem. :) dobrze, że na śląsk trafiła :) życzę wytrwałości :-D



_________________
Moj GOLF... >click<
SPOT GLIWICE >click<
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk2 VR6 ABV] by QlaVR6
PostWysłany: Nie 10 Sty, 2010 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 30 Gru, 2006
Posty: 1717
Skąd: oldschoolSUICIDE
Gadu-Gadu: 0
Auto: Karmann Giha'70 & Passat B7 Variant 2.0 TDI
Fajne auto, no i właściciela w końcu trafiło prawidłowego... :D Bardzo dobre decyzje jeśli chodzi o zmiany, ja bym tu tylko widział grill ze znaczkiem jednak... :ok:
Poza tym wszystko idzie w bardzo dobrym kierunku... :ok:
Pozdro



_________________
http://www.oldschoolsuicide.com/
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 4 [ 48 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 47 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe