Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 30 [ 437 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [passat B4 1.9 TDI] Mrówka Zet sisiona
PostWysłany: Pią 14 Maj, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Paź, 2009
Posty: 747
Skąd: Edinburgh, UK
Gadu-Gadu: 19370238
Auto: Passat B4 - Mrówka ZET, Sharan Sport
Witajcie,

Opis mojego auta :)
MODEL: Vw Passat B4 Variant
SILNIK: 1.9 TDI (1Z)
MOC: 90KM
MODY POD MASKĄ: seria
ZAWIESZENIE: gwint MTS
UKŁAD HAMULCOWY: swap przodu na 280mm wentylowane, kompletne hamulce TRW, swap tyłu na 226mm kompletne hamulce TRW
KOŁA:
Były:
Aluett 16" z wypolerowanym rantem, opony Semperit i Continental 195/45
Dare RS, 16", 8J przód, 9J tył. Opony Falken Ziex 912, 195/40 przód, 205/40 tył
Są RH zw1 9J i 10J polakierowane na srebrną perłę
NADWOZIE: prawie seria - relingi krótkie wypolerowane na połysk, zaślepki WOB w błotnikach, tylne lampy dymione ori Hella, blenda w klapie, oryginalne spryskiwacze reflektorów, grill pomalowany w czarny połysk, lampy z soczewką, klamki bez zamków pomalowane w kolor nadwozia, halogeny z soczewką, blendy US białe.
WNĘTRZE:
- fotele, kanapa i boczki wymienione na serię z VR6,
- podsufitka i słupki obite alcantrą w kolorze szarym,
- wykładzina, wszystkie plastiki od okien w dół wymienione na jasny szary (była czerń),
- parę rarytasów (cd box, szary uchwyt na kubki, tempomat, szary podłokietnik i inne)
- podświetlenie nóg + w drzwiach przód/tył

Po kupnie w serii były:
- welurowa tapicerka
- pełna regulacja foteli (manualna)
- climatronic
- podgrzewane fotele ( nie działa - prawdopodobnie maty)
- dwie poduszki
- felgi aluminiowe (do wywalenia)
- elektryczne szyby przód i tył
- elektryczne lusterka
- listwy, zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia
- roleta bagażnika
- jeden podłokietnik - tył
- oryginał radio (było) i głośniki (8 sztuk)
- lampki nad tylnymi drzwiami
- elektryczna regulacja przednich lamp
- podgrzewane spryskiwacze
- regulowana kierownica
- oryginalny alarm z diodą w drzwiach

AUDIO: zmieniło się radio z ori na Pioneer DEH1100, seryjne 8 głośników
ZMIANY PRZEPROWADZONE: czytaj poniżej :)
PLANY: Na sezon 2012 - nowe koło + swap hamulców przód/tył, dokończenie wnętrza - fotele, kanapa i boczki w jasnym szarym według własnego pomysłu na obszycie, w zależności od dalszych pomysłów - lakierowanie kilku elementów lub całości.


------------------------------------------------------------------------
Moja historia z Passatem :)

Passata kupiłem w maju 2009. Choć prawo jazdy mam 7 lat, jest to moje pierwsze auto. Zawsze jeździłem autem rodziców, ale ile można :D Ze względu na mój tryb życia (sport wyczynowy) nigdy nie było mnie stać na jakikolwiek samochód. W Polsce zarabia się na piłce nożnej, a ja od zawsze siedziałem w kajakach. W tym sporcie pieniądze się dokłada do interesu. Dopiero po skończeniu "kariery" sportowca i znalezieniu normalnej pracy mogłem coś odłożyć. Jeszcze wtedy nie wiedziałem, na jakie dokładnie auto te pieniądze będą Image a powinienem wiedzieć, że na Passata 8)

A dlaczego właśnie Passat? W zeszłym roku mój tato kupił w Niemczech Passata B4 1.9 TDI "do pracy". Ostatnio tym autem najwięcej jeździłem. Auto mi się spodobało. Jest duże, wszędzie pełno miejsca, jak na 90 koni fajnie się zbierało i przy tym niewiele paliło. Poza tym ja zawsze lubiłem diesle, więc to kolejny plus.

Kiedy postanowiliśmy z moją żoną kupić auto, wybór był łatwy - Passat B4. Decyzja była trochę szalona. Na zakup auta mieliśmy miesiąc czasu. Poza tym ograniczony budżet - max 10 tyś z rejestracją. Ci, co już szukali B4 w tym okresie (kwiecień/maj 2009), wiedzą, że na zadbany egzemplarz, to trochę mało.

Auta szukałem poprzez internet. Trochę szkoda, że wcześniej nie zarejestrowałem się na forum, byłoby łatwiej... Siedzenie przez prawie 24h/d przy kompie spowodowało, że znałem chyba wszystkie Passaty w Polsce :twisted:

Zależało mi, żeby auto było w kombi i oczywiście w dieslu. Najlepiej 90 koni, ale jakby się trafił dobry egzemplarz z silnikiem 110 konnym, też byłoby dobrze. Nawet bardzo :D Zależało mi na klimie (może wyolbrzymiałem?). Ważne również było, żeby auto było zadbane, a nie po pracy w jakiejś firmie np, jak obecnie Passat mojego taty (biedny :( )

Pierwszy Passat, do którego pojechaliśmy, był w Gliwicach. Auto sprowadzone, rok 95, kombi, Diesel 90 koni, klima manualna, wersja Pacific. Auto wizualnie bardzo ładne, w środku w sumie też ok, może troszkę boczki drzwi zniszczone, ale to nie problem. Pech (dla sprzedającego) chciał, że dał auto do umycia do znajomego mojego przyszłego teścia. A on, jako że też szukał Passata, dokładnie się przyglądał i sprawdzał parę rzeczy. Auto okazało się bite (oczywiście na necie było bezwypadkowe, jak wszystkie w Polsce :wink: ), był wyciek z silnika, który z resztą wydawał dziwne dźwięki. Odpuściliśmy, ale smutne nastroje poprawił nam sprzedawca, który... się na nas obraził 8)

Drugie auto stało niedaleko Opola, wyposażenie podobne do poprzednika, ale wyróżniała je automatyczna skrzynia biegów. Byłem sceptycznie nastawiony, ale po namowach kilku osób umówiłem się ze sprzedawcą. Wyjeżdżałem już z domu i naszło mnie,żeby zadzwonić jeszcze do gościa. I dobrze, bo usłyszałem tylko, że już nieaktualne.

Później oglądałem jeszcze kilka innych Passatów, ale zaraz coś wychodziło, że malowany,bity itd.

Nasz Passat był trzecim, którego oglądałem na żywo, tak konkretnie, po umówieniu się ze sprzedawcą. Auto w dodatku miało opolskie numery, więc blisko, może bym je znał z widzenia. Gość wydawał się w porządku, powiedział o kilku rzeczach, które w aucie trzeba zrobić. Znajomy "fachura" od samochodów potwierdził, że auto niebite i lakier oryginał (dlatego jest już taki brzydki :cry: ) Autem się przejechaliśmy, wszystko było ok, nic nie hałasowało. Mocno się zastanawialiśmy, czy auto brać. Nie chcieliśmy popełnić błędu. Podjęliśmy jednak decyzję, że to jest auto, które nam się podoba, spełnia nasze oczekiwania (poza paroma usterkami). Na koniec udało się jeszcze zbić 400zł z ceny i Passat stał się NASZ :D Auto, choć miało opolskie blachy, zostało zarejestrowane w Gliwicach.

Po miesiącu użytkowania auta wyszło sporo rzeczy, które zostały jakby ukryte metodami "drucianymi". Dostałem nauczkę, że zanim kupię kolejne auto, muszę je cholernie dobrze sprawdzić. Mimo problemów Passat został z nami, a moim celem jest doprowadzić go stanu idealnego.



Jak na te pieniądze uważam, że dość fajne wyposażenie, oczywiście kosztem przebiegu, ale cóż....

Auto wyglądało tak (zdjęcia po umyciu i wypastowaniu):

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Już w połowie czerwca auto przeszło poważny test - wyjazd na Mazury. Trasę ponad 1200km pokonaliśmy w 3 osoby + pies i kupę maneli na jednym baku i jeszcze zostało. Paliwo Shell. Auto po dwutygodniowym staniu na powietrzu zapaliło "na dotyk". Byłem z niego taki dumny :oops: Auto spisało się znakomicie.

Zdjęcie z trasy - postój na sikanie naszego psa :D 20km do Rynu.

Image

5 lipiec 2009

Pierwsza modyfikacja auta, i to jaka!!! Wracając z wesela znajomych przy niewielkiej prędkości, ale śliskiej nawierzchni, obróciliśmy się o 180 stopni uderzając przodem w barierki na wiadukcie. Nic nikomu się nie stało. Niestety marzenia o zakupie nowych części prysły...

Image

ImageImageImage

12 sierpień 2009

Po wcześniejszym samodzielnym uzbieraniu wszystkich części auto poszło do blacharza. 12 sierpnia wróciło, jeszcze nie pomalowane.

Image

ImageImage

Doszły nowe tarcze i klocki na przód, nowe okładziny w bębnach na tył, wszystkie nowe łożyska, nowy drążek kierowniczy i oryginalne halogeny Helli w zderzak.

14 sierpień 2009

Drobna modyfikacja tylnych lamp za pomocą czerwonej folii.

Image

18 sierpień 2009

Oryginalne radio Gamma umarło całkiem, więc zastąpiło je Pioneer DEH 1100 MP z czerwonym podświetleniem. Trochę teraz żałuję, że nie z zielonym, ale trudno.

Image

23 wrzesień 2009

Wymiana oleju silnikowego na Synergie 6100 10W40 Motul, oleju skrzyni biegów na MOTUL 75W90, filtrów (Mann)

15 październik 2009

Zmiana tylnych lamp na oryginalne dymione, zlikwidowanie oznaczeń z klapy, pomalowanie znaczka w klapie i ramion wycieraczek w czarny mat.

Image

19 październik 2009

Wymiana rozrządu - pasek Contitech, rolki Ina; wymiana pompy wody oraz uszczelki pod zaworami.

22 październik 2009

Drobny retusz przodu - grill bez znaczka (już nie ma :P). Nowe czyste kierunki w błotnik (też już nie ma) oraz oryginalne kołpaki do modelu B4, jako pakiet "zimowy" 8)

Image

ImageImageImage

19 listopad 2009

Auto wraca od lakiernika. Pomalowany został przedni lewy błotnik, słupki przy przedniej szybie oraz dach. Relingi zostały ręcznie wypolerowane, na dach przyszła nowa antena, do której został poprowadzony nowy kabel.

Image

ImageImageImageImageImageImageImage

21 grudzień 2009

Pod maskę trafił nowy akumulator firmy Kager.

22 grudzień 2009

Montażu w końcu doczekała się podsufitka obita w nową, szarą alcantrę oraz słupki oklejone tym samym materiałem. Udało się też zamienić lampki nad tylnymi drzwiami z czarnych na szare. Słoneczka zostały wymienione na oryginalne, podświetlane.

Image

ImageImageImageImageImageImageImage

23 grudzień 2009

Pierwsze, na razie tylko komputerowe, przymiarki do nowego zawieszenia i nowych felg.

Image

1 styczeń 2010

Pierwsze modyfikacje w nowym roku, i od razu z grubej rury !!! "czip" dodający 15 koni:

Image

15 styczeń 2010

Nowe teleskopy tylnej klapy - srebrne JOM

Image

26 styczeń 2010

Techniczne nowinki:
- nowy termostat Gates
- nowy filtr paliwa i kabinowy - Mann
- nowe przewody hamulcowe
- nowe przewody paliwowe (przelewowe)
- osłona przekładni kierowniczej

28 styczeń 2010

Znaczek "TDI" wcześniej odklejony z klapy został pomalowany w czarny mat i trafił na grill :) Znaczka już nie ma, poszedł razem z grillem FK.

Image

ImageImage

30 styczeń 2010
Stare czarne rączki zastąpiły szare zintegrowane z haczykami z Golfa III. Teraz wszystko jest już szare 8)

Image

ImageImageImage

7 luty 2010

Przywiezione w styczniu fotele welurowe z VR6 w końcu w aucie. Czekam jeszcze na boczki :)

Image

ImageImageImageImageImage


11 luty 2010


Passat w lutym 2010:

ImageImageImage

18 luty 2010

W końcu dociera paczuszka z boczkami welurowy z VR6. Ile czasu ja tego szukałem... :)

Image

ImageImage

20 luty 2010

Wymieniłem oba zawiasy drzwi kierowcy na nowe, oryginalne VW. W aucie w końcu jest cicho i nic do niego nie kapie :)

Image

Image

5 marzec 2010

Kolejne zakupy:
- nowe sprzęgło SACHS
- nowa odma
- nowa uszczelka miski olejowej

Image

20 marzec 2010

Passat w marcu 2010:

ImageImageImageImageImageImage

26 marzec 2010

Jeszcze raz passat w marcu 2010 - po pastowaniu kosmetykami sonaxa:

ImageImageImageImageImageImageImageImage

30 marzec 2010

Relingi w końcu zostały odświeżone po zimie. Tym razem jednak wypolerowałem je dużo mocniej - na połysk :)

Image

ImageImageImageImageImageImage

2 kwiecień 2010

Do auta w końcu trafił długo poszukiwany rarytasik :) Nie udało się kupić w Polsce, to kupiłem w Niemczech :D Wnętrze powoli robi się kompletne :wink:

Image

ImageImage

3 kwiecień 2010

Spot "Klubu Passata 35i" w Nysie:

ImageImageImageImage

13 kwiecień 2010

Nie ma kasy na nowe części, trzeba coś zrobić ze starymi na początek odnowiłem bębny i zaciski. Kolor do passata może być tylko jeden - czarny mat (na zdjęciach jeszcze mokra farba).

Image

Image

ImageImage

26 kwiecień 2010

Zakończył się etap naprawiania elektrycznych szyb. Wymieniłem tylny prawy podnośnik (kompletny) i przedni lewy silniczek. Pozostałe dwa mechanizmy zostały na nowo zlutowane, dodatkowo prawy przedni podnośnik został wyprostowany.

4 maj 2010

Licznik pokazał okrągły przebieg :) na A4 w stronę Katowic :) zapewne faktycznie jest dwa razy tyle, ale niech będzie te 300.000 :D

Image

13 maj 2010
Dalszy ciąg moich ulubionych zakupów, czyli rarytasy :D schowek pod poduchę pasażera do wersji z climatroniciem :)

Image

ImageImageImageImageImage

28 maj 2010

Zabieramy się do roboty :P przychodzi porządna paczuszka :)

Image

29 maj 2010

Po akcji z felgami poszedłem poprawić sobie humor i założyłem dystanse (strona 38 )

Image

ImageImage

9 czerwiec 2010
Z nami passat-maniakami jest tak, że szybko coś się nudzi :P po 7 miesiącach znudził mi się grill bez znaczka i wrócił ori, ale ze znaczkiem w czarnym macie.

Image

10 czerwiec 2010

Kupiłem nowe teleskopy tylnej klapy w Focie. Srebrne JOM to syf straszny, po 3 miesiącach się rozleciały :evil:

17 czerwiec 2010

Zawieszenie w końcu na aucie. Stare posypało się całkiem, a jeździć trzeba. Na razie bez felgi :(

Image

ImageImageImageImage

Image

ImageImageImage

22 czerwiec 2010

Kupiłem okazyjnie felgi. Trochę poprawek i będzie dobrze :)

Image

9 lipiec 2010

Białe kierunki z błotników wyleciały, a ich miejsce zajęły zaślepki WOB ;)

Image

11 lipiec 2010

Nie mam opon, ale to nie przeszkadza w polerowaniu felg :)

Image

ImageImageImage

17 sierpień 2010

W końcu udało kupić się opony: 2x Continental, 2x Semperit. Felgi na krawędziach zostały wypolerowane. Tylne nadkola musiały zostać zaklepane. Do felg weszły nowe pierścienie centrujące.

Image

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

19 wrzesień 2010

Doszły lifty maski. Trzeba było trochę popracować nad nimi, ale wszystko działa :)

Image

25 wrzesień 2010

1. Odnowiłem hak:

Image

2. Odświeżyłem progi:

Image

3. Doszła nowa wlepa na drzwi przednie:

Image

4. Na tylną klapę trafiła w końcu blenda w kolorze nadwozia:

Image

30 wrzesień 2010

Udało się kupić kompletne spryskiwacze reflektorów - oczywiście ori z B4 :) zbiornik 9l, docelowo będzie zmieniany.

Image

Image

1 październik 2010

Wstawiłem nowe ograniczniki tylnych drzwi. W końcu po otwarciu grzecznie czekają, aż sam je zamknę :)

Image

Założyłem drzwi lewe tylne. Po 4 miesiącach wreszcie drzwi są całe :)

Image

6 październik 2010

Mrówka we Wrocławiu:

ImageImageImage

10 październik 2010

Coraz częściej słychać jakieś ploty o śniegu, więc postanowiłem zadbać o stalówki z pakietu zimowego. Sam nawet nie zaczynałem ich robić, poszły od razu w dobre ręce profesjonalisty :D
Felgi wypiaskowane i pomalowane proszkowo :)

Image

ImageImageImageImageImageImage

Wpadły też ori dekielki na ori stalówki. Coś z nimi podziałamy :)

Image

11 październik 2010


Mrówka w październiku 2010:

ImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImage

16 październik 2010

Wymiana oleju (Motul 6100 synergie) i filtra oleju (MANN). Stan licznika: 304.400 (czyli nowy olej po 9,600km :) )

Image

No wa uszczelka nasady filtra oleju i nowy oring chłodniczki oleju. To chyba koniec uszczelniania silnika :)

Image

17 październik 2010

Kilka zdjęć na spocie w Gliwicach z aparatu Koszi'ego:

ImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImage

25 październik 2010

Już druga wymiana uszczelki pod zaworami. Ponoć ta pierwsza była wadliwa. Tym razem z dodatkiem sylikonu. Przy okazji bardzo dokładnie umyty silnik.

10 listopad 2010

Wywaliłem hak :)

Image

11 listopad 2010

Wizyta u blacharza - poprawianie przedniego zderzaka i wywalanie rdzy.

Image

ImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImage

ImageImageImageImageImage
ImageImageImageImage

12 listopad 2010

Czyszczenie IC i rurek:

Image

Image

13 listopad 2010

Samodzielne malowanie wcześniej robionych zaprawek:

Image

Pomalowany na czarny połysk grill i znaczek VW chromowany:

Image

I mała paczuszka - nowy korek wlewu paliwa :)

Image

16 listopad 2010

Docierają nowe świece BERU:

Image

Zamontowałem już spryskiwacze:

Image

Odnowiona została tylna wycieraczka. Wrócił oryginalny znaczek w klapę chromowany, a blenda została cała wyszlifowana, zaszpachlowana i na nowo pomalowana.

Image

ImageImage

Dotarła kolejna paczuszka:

Image

A więc:
- ori tempomat do passata =)
- ori znaczek w klapę
- 2x tylne klameczki
- listwa na drzwi

18 listopad 2010

Nowy kubełek, ale tylko jeden =)

Image

24 listopad 2010

Zamontowałem dodatkowe oświetlenie w klapie bagażnika, oparte na oryginalnych lampkach ze słupków.

Image

ImageImageImageImage

Ponadto po wizycie u elektryka:
- działa regulacja fotela na wysokość
- podświetlenie daszków
- spryskiwacze reflektorów

26 listopad 2010

Ostatni mały drobiazg, na który czekałem :)

Image

23 grudzień 2010

Na auto trafia nowy - krótki reling, również w polerce. Listwa pod niego jest odświeżona lakierem Boll-a.

Image

ImageImageImageImageImage

Odnowiłem też rączki we wszystkich 4 drzwiach:

Image

ImageImageImageImage

31 grudzień 2010

Jeszcze się załapałem z paczuszką na 2010 rok :) docierają nowe tuleje Lemfordera na przednie wahacze - komplet 4 sztuk. Auto już robione w 2011 roku, dokładnie 4 stycznia. Od razu sprawdzona zbieżność.

Image

13 styczeń 2011

Dociera do mnie zbiornik płynu spryskiwaczy 8,5l. Wcześniejszy, 9l został sprzedany. Denerwowało mnie, że bezpieczniki klimy nie były na swoim miejscu.
Zbiornik jest pomalowany w czarny mat.

Image

ImageImageImage

20 styczeń 2011

Wizyta w warsztacie i wymiana plecionki. Nic już nie gwiżdże, a w aucie nie śmierdzi :)

Image

22 styczeń 2010

Poprawiłem wszystkie plastiki we wnętrzu - każde odstające miejsce zostało zlikwidowane. Jednocześnie zaszpachlowałem otwory po wieszaczkach nad tylnymi słupkami i dałem nowy materiał. Zamontowałem też uchwyt na okulary, który już wcześniej do mnie dostał. I wpadł mały rarytasik - ori dywanik od strony pasażera. Mam nadzieję dorwać resztę do kompletu.

Image

ImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImage

26 styczeń 2011 Stan licznika: 307.445km

Drobna rzecz, ale bardzo cieszy - Mrówka wzorowo przechodzi przegląd - żadnych uwag ze strony diagnosty <72>

16 luty 2011

Rozebrałem auto w celu sprawdzenia miejsca wycieku płynu chłodniczego. Niestety winowajcą była chłodnica. A że chłodnica klimy już wcześniej była do wymiany, to zamówiłem obie nowe: klimy Valeo i wody Nissensa.

Image

ImageImageImageImage

A tu już nowe chłodnice :)

Image

ImageImage

A tu zdjęcia z wymiany i montażu nowych chłodnic:

Image

ImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImage
Image

21 luty 2011

Kupiłem podstawę alternatora z ramieniem, rolką i napinaczem. Głównie dla ramienia :)

Image

A tu zdjęcia starych części:

ImageImageImage

22 luty 2011

Powoli zaczynam zbierać fanty na wiosnę :)

Image

Image

Lampki do wmontowania w kieszenie w drzwiach - wszystkich czterech ;)

26 luty 2011

Kupiłem sobie tylną klapę w kolorze, bo moja... nie miała trzeciego światła stop <82>

Image

3 marzec 2011

Beżowe lampki mnie drażniły, bo gryzły się z szarym materiałem. Kupiłem więc szare lampki ;)

Image

Tego samego dnia dotarła inna, ale też szara paczka :)

Image

ImageImage

Jeden z dwóch powodów zmiany wnętrza <82>

18 marzec 2011

Udało się kupić za niezbyt małe pieniądze niezły rarytas, jak się okazuje:

Image

Czyli ori zaślepka haka :)

26 marzec 2011

Zmiana płynu wspomagania na ori, oraz paska wspomagania na Contitech:

Image

Image

1 kwiecień 2011

Kolejny "puzzelek" do wnętrza:

Image

Oraz główny sprawca zmiany wnętrza - nawet go nie planowałem <84>

Image

ImageImage

7 kwiecień 2011

Drobiazgi - idealny ori kierunkowskaz (mój był połamany) i blenda, która miała być cała, anie była. Ale i tak jest lepsza od mojego "pajączka", więc na razie jeździ ;)

Image

8 kwiecień 2011

Ze zlotu w Krakowie przywiozłem następny puzzel wnętrza:

Image

18 kwiecień 2011

Przychodzi paczka od gwiazdy "Top Gear" <12>

Image

A ja kupuję w Aso takie małe fanciki :)

Image

21 kwiecień 2011

Aluminiowe polerowane dekielki z grawerowanym napisem - jedynym słusznym <12>

Image

Tego samego dnia auto zostało rozebrane, a felerny króciec z chłodnicy poszedł do zaspawania:

Image

23 kwiecień 2011


Przychodzi kolejny zestaw lampek - z passata B5. Te lampi idą nad nogi ;)

Image

5 maj 2011

Długo oczekiwane lampy - w końcu uzbierałem kasę i mogłem je zamówić.

Image

ImageImage

12 maj 2011 stan licznika: 310.050

Wymiana obu tylnych łożysk - wytrzymały nieco ponad rok. Jednak dystanse dają w kość.

Oraz cudowna diagnoza wycieku - maglownica padła...

14 maj 2011

Kupione jeszcze w listopadzie klamki zewnętrzne tylne i moje przygotowałem i pomalowałem. Teraz w aucie wszystkie klamki są w kolorze i bez zamków ;)

Image

15 maj 2011

Kilka szybkich "spontanowych" zdjęć :)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

4 czerwiec 2011

Klima po dłuuugiej przerwie nabita. Uwielbiam ten chłodek w upalne dni :D Niestety, aby to zrobić, trzeba było wymienić na nowy zawór wpustowy. A takie są tylko ori.

Image

Przy okazji zgubiłem po raz kolejny na autostradzie blendę koło reflektora (to już druga, wcześniej jeszcze znaczek "tdi" :D) Tak to jest z chińczykami za 10zł.

10 czerwiec 2011

W ramach przygotowań do Ogólnopolskiego w Turawie odświeżyłem relingi i zrobiłem sobie nowe, soczewkowe halogeny ;)

Image

12 czerwiec 2011

Mrówka na Ogólnopolskim Zlocie Klubu Passata 35i w Turawie:

Image

Image

Założone zostały również nowe blendy koło reflektorów - firma TYC, ale wyglądają ślicznie, jestem pod wrażeniem. Chinole się ewakuowały - jeden samodzielnie na A4, drugi przy mojej pomocy :) okropny badziew.

17 czerwiec 2011

Kupiłem nowe klocki ATE, zabraliśmy się za zmianę, bo auto już nie hamowało i piszczało. Okazało się, że po 21000km klocki Ferodo są jak nowe, a za wspomniane problemy odpowiedzialna była prawdopodobnie zapieczona śruba od zacisku ;)

2 lipiec 2011

Wyprałem nowe dywany, wyczyściłem plastiki. Przymierzam się powoli do montażu :)

Przed:
ImageImageImage

Po:
ImageImageImageImage

5 lipiec 2011

Zacząłem rozbierać wnętrze i ujrzałem to:

Image

ImageImageImageImageImage

ImageImageImageImageImage

ImageImageImageImage

[B]8 lipiec 2011


Spawanie podłogi u rabesa i jej późniejsza konserwacja :)

Image

Image

Image

Image

10 lipiec 2011

Konserwacja już podeschła, można było zacząć składać środek:

Image

Image

Image

13 lipiec 2011

Dawno temu podświetlony cd-box został zamontowany na swoje miejsce.

27 lipiec 2011

Nowe wlepy na boczne szyby :)

Image

sierpień 2011

Przychodzi nowy oryginalny czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Poprzedni zamiennik przekłamywał nawet o 40 stopni :D Wymieniłem również uszczelkę pompy vacum. Wymieniony został magiel (używka). Wymiana tulei oraz regeneracja alternatora.

Przyszły nowe szare dywany, grubość 10mm :D

Tego samego dnia dotarły też nowe bolce w słupki, na których zatrzaskuje się zamek drzwi.

Image Image Image Image

Zdjąłem i wyczyściłem odmy. Nie było źle, ale na wszelki wypadek :)

Image

Po kilku miesiącach zebrałem się w sobie i podłączyłem na nowo oświetlenie w klapie. Tapicerka klapy została zamontowana już na nowych spinkach z ASO, pomalowanych na szaro. Ori szarych już nie ma. Lampki nad drzwiami pomalowałem na jasny szary kolor, bo ori ciemny mocno wyróżniał się na alcantrze. Dodatkowo wróciły do mnie plastiki przy tylnej szybie. Pomalowałem je na szaro, razem z zaślepkami podłokietnika (na żywo nie ma takiej różnicy kolorów).

ImageImageImageImage

ImageImage

Kupiłem oryginalny bagażnik VW zakładany na relingi. Stan b.dobry yupii

ImageImage

Kupiłem 5m węża i zmieniłem wszystkie rozlatujące się ori na nowe.Stare węże:

Image

Kupiłem węże z klimy - po raz 3 już. I wyłapałem gumę trzymającą puchę z filtrem powietrza.

Image

Po dwóch dniach psikania WD40 (nie miałem pod ręką nic lepszego) i obstukaniu starego osuszacza młotkiem, na szczęście udało się odkręcić węże nie uszkadzając ich. Ufff.... jamajama

Image

Image

Image

Przy okazji mam drugi wyłącznik ciśnieniowy i zawór wpustowy, bo sprzedawca ich nie wyjął :D
Uszczelki oczywiście będą nowe - z ASO (na zdjęciu jeszcze uszczelka pompy vacum)

ImageImage

Przychodzi puszka :) żeby polerce źle nie było :)

Image

Kolejna partia części - 3 teleskopy (na zapas i do wykorzystania pod maską) i blenda z B3 ze wszystkimi zaczepami, jako materiał na nowy pomysł. stara blenda pękła i jest brzydka. Czas to zmienić ;)

Image

Sprawdzanie wibracji pod podłogą. Efekt? Wymiana środkowego tłumika i wywalenie kata ;)

ImageImageImage

Paczka z ASO:

Image

I małe drozbiazgi:

Image

Podstawowy serwis z plusem ;)

Image

Olej, wszystkie filtry, tuleje tylnej belki - komplet i spryskiwacz tylnej szyby.

Przy wymianie filtrów zauważyłem, że rurka idąca do turbo jest dziwnie luźna... Musiałem ją stuningować :D

Image Image

Wrzesień 2011

Wyjazd autem do Szkocji :)

Listopad 2011 320.820 km

Wymiana łożyska koła LT - SKF

Grudzień 2011 Zakup navi - TomTom start 20 + mapa 45 krajów.

Image

Zaczynam składać MFA - manetka do MFA + wiązka - na dobry początek :)
Image

Udało się kupić za rozsądny pieniądz tylną lewą lampę fioletową, więc moja pęknięta w końcu wyleci i ustąpi miejsca całej.

Image

Kupiłem też blendy Helli dla kloszy, aby na nowo złożyć moje US (w miejsce kloszy TYC). Oprócz tego kupiłem całą zaślepkę koło halogenu i kierunkowskaz w zderzak. Ci, którzy tego szukają ori, wiedzą, że znaleźć całe te elementy łatwo nie jest. Na dachu zawitała nowa antena (poprzednia złamana przy montażu trumny).

Luty 2012

Dwie duże paczki z Polski:
- olej (jak zwykle) Mtotul 6100 synergie + wszystkie filtry MANN
- koło pasowe Corteco
- sworznie Lemforder
- gumy stabilizatora Lemforder i Febi
- kompletne poduszki tylnych amorów KYB
- swap hamulców przednich na 280mm:
zaciski i jarzma z mk III GTI, nowe tarcze wentylowane TRW, nowe kocki TRW
- swap hamulców tylnych na tarcze 226mm:
zaciski i jarzma z B4 VR6, nowe czopy, nowe linki ręcznego, nowe tarcze TRW, nowe klocki TRW
- dodatkowo wszystkie zaciski dostały zestawy naprawcze, przyszedł nowy olej Textar

Marzec 2012

Spokojna wymiana części z powyższych paczek:
- olej i filtry - stan licznika 329.570km
- wymiana kompletnych poduszek tylnego zawieszenia - stan licznika 329.900km
niestety nie pomogło w całkowitym uciszeniu zawieszenia, więc chyba czas na zmianę zawiasu... Przy okazji sprężyny i kielichy tryśnięte na czarno - jako zabezpieczenie antykorozyjne ;)

Image

Image

Image

Po:

Image

- wymiana sworzni wahacza i łączników stabilizatora - stan licznika 330.070km

Image

Image

Image

Image

Kupiłem nowe opony:
Przód - Falken Ziex 195/40/16
Tył - Falken Ziex 205/40/16
Opony z roku 2011 ;)

Image

Kupiłem nowe felgi - replika BBS RS - Dare
Przód 8 cali
Tył 9 cali

Image

Opony na felgach:
Przód:

Image

Tył:

Image

Krótka sesyjka kompaktem :( Port w moim mieście :)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Kwiecień 2012

Zakup drugiego auta - polo z małym przebiegiem :D

Image

Image

Image

Auto raczej zostanie w serii... raczej :D
Link do tematu, tylko na klubowym forum, tutaj nie ma sensu zakładać o seryjnym aucie:
http://passatb4.pl/forum/viewtopic.php?f=75&t=6918

Wygrałem aukcję na allegro z gałką skórzaną WOB:

Image

Sesyjka po obniżeniu auta, ale jeszcze przed zmianą dystansów:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Maj 2012

Prace nad zaciskami:

Przed:

Image

Image

Po: (skończone dopiero w lipcu)

Image

Gdyby kogoś interesowały - wszystkie zdjęcia z przebiegu prac nad zaciskami :)
przód - https://picasaweb.google.com/1121566959 ... directlink
tył - https://picasaweb.google.com/1121566959 ... directlink

Po długiej walce ze zniszczonymi śrubami, udało się wymienić koło pasowe:

Image

Image

W międzyczasie doszły rygielki WOB. Słabe jakościowo, ale pasujące do gałki. Na razie zostają ;)

otwarty:
Image

zamknięty:
Image


Czerwiec 2012

Zająłem się modułem komfortu. Problemem był włączający się co kilka minut oryginalny alarm. Przelutowałem wtyczki i działa :)

Image

Image

Image

W wolnych chwilach ruszyłem z polerowaniem bagażnika dachowego.

Przed:

Image
(jeden pałąk zeszlifowany już)

Po: (skończone dopiero w lipcu)

Image

Link do większej liczby zdjęć - https://picasaweb.google.com/1121566959 ... directlink

Lipiec:

Paczka z PL:

Image

- nowe dystanse - przód 5mm, tył 15mm + nowe śruby
- odboje na przednią i tylną oś
- dodatkowe śruby na amorki tylne (talerzyk)
- nowe śrubki do zacisków tylnych
- nowe zestawy gumek do tylnych zacisków
- nowy pasek altka
- rolka prowadząca INA
- sprzęgiełko altka INA + iluśtamkątny klucz do tego :D
- nowy N75 Pierburg
- jedyne w PL (?) polerowane ori halogeny by Kresek (dzięki <98> )
- dokładka zderzaka z Cordoby/Ibizy TDI <98>

Hamulce w końcu trafiły na auto:

Image

Image

Po drodze wiele było problemów - zerwana śruba w belce, złe uszczelki do zacisków, skorodowane przewody, które trzeba było rozcinać, aby je wyjąć, oraz rozlatujące się w rękach przewody elastyczne przy belce. Wszystko, co dało się zmienić, zostało zmienione na nowe, a belka i uchwyty przewodów prowizorycznie, bo na aucie, zostały pomalowane na czarno.

Przed:

Image

Po:

Image

Więcej zdjęć: https://picasaweb.google.com/1121566959 ... r9GIq67DYg

Zerwana śruba:

Image

Więcej zdjęć: https://picasaweb.google.com/1121566959 ... 8jQosHb_QE

Problemy nie ominęły mnie przy dystansach - 5mm spokojnie weszło i było ok, 15mm nie dochodziło do powierzchni tarczy. Po znalezieniu tokarki w UK i poszerzeniu otworów centrujących za kosmiczne 130zł, kołnierze centrujące odpadły... podróż do PL musiałem pokonać na starych 20mm.

Na auto trafiła dokładka - niestety przecięta w pół i to był błąd:

Image

W drodze do PL ulega zniszczeniu <=)>

Poskładane są jeszcze halogeny - lewy po staremu, prawy z nowym szkłem:

Image

Image

Sierpień 2012

Kupione w PL dystanse wysłane do Szkocji, wracają na ojczystą ziemię i lecą do tokarza, a efekt jest taki:

Image

Auto na 20mm:

Image

I na 15mm:

Image

Koła wyważone każde z osobna, a potem specjalną maszyną na aucie:

Image

Nowe teleskopy tylnej klapy:

Image

Kilka drobiazgów z serwisu VW:
blaszki trzymające przewody, z tyłu
blaszki łączące przewody - u mnie były braki
nowe śrubki trzymające przednie tarcze

Image

Nowa oryginanlna dokładka, ten sam model, ale tym razem żadnego cięcia.

Image

Belka zderzaka poszła do lekkiego spawania otworów, które oryginalnie są w kształcie jajeczek. Przez to miałem jedną stronę niżej.

Image

Przed:

Image

Po:

Image



Wrzesień

Wsadzone nowe twarde odboje, gwint wyregulowany:

Image

Image

Wygrana aukcja z oryginalną kierownicą skórzaną z mk III gti :)

Image

Image

Zakupiona szara tapicerka z passata B3:

Image

Image


Listopad 2012

Polo sprzedane, zakupiony Sharan :D

Image



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W skrócie - co do tej pory zostało zrobione:[/b]
- pomalowałem ramiona wycieraczek, wycieraczki wymieniłem
- wymieniłem żarówki w reflektorach na Philipsa
- kupiłem porządne welurowe dywaniki
- wymieniłem rozrząd (Contitech) i rolki INA, do tego pompa wody i uszczelka pod zaworami
(wymieniona już dwukrotnie)
- wymieniłem hamulce przód - klocki Brembo, tarcze Ferodo
- wymieniłem okładziny w bębnach
- wymieniłem wszystkie łożyska (tylne już dwa razy)
- wymieniłem drążki kierownicze
- wymieniłem olej (Motul) i filtry (MANN) x2
- nowy olej skrzyni biegów
- dodałem oryginalne halogeny Helli i zmieniłem włącznik świateł z funkcją przednich halogenów
- kupiłem nowy akumulator KAGER
- kupiłem nową osłonę przekładni kierowniczej
- wymieniłem przewody hamulcowe - tył
- wymieniłem przelewowe przewody paliwa
- wymieniłem termostat Gates
- wymieniłem zawiasy drzwi kierowcy na nowe oryginały VW
- wymieniłem sprzęgło na nowe (tarcza,docisk,łożysko) - SACHS
- uszczelka miski olejowej GLASER (poliakryl + kauczuk)
- wymieniłem odmę na nową
- pomalowałem bębny i zaciski - kolor czarny mat
- wymieniłem linkę od licznika, wszystkie luty zostały posprawdzane i oczyszczone
- wymieniłem tylny prawy kompletny mechanizm szyby, przedni lewy silniczek, prawy przedni mechanizm został wyprostowany i na nowo podłączony.
- nowe teleskopy tylnej klapy - tym razem kupione w Focie
- odmalowane progi w czarny mat
- pomalowany hak również w czarny mat
- stalówki używane w zimie zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo na kolor srebrny
- wymienione ograniczniki tylnych drzwi
- nowy oring chłodniczki oleju
- nowa uszczelka nasady filtra oleju
- założyłem nowe świece BERU
- wyczyściłem IC i rurki
- podłączona została elektryczna regulacja fotela kierowcy
- kupiłem nowy korek wlewu paliwa - stary był połamany
- odnowiłem wszystkie rączki w drzwiach - lakier BOLL
- wymieniłem komplet nowych tulei wahaczy przednich Lemforder
- wymieniłem plecionkę
- kupiłem obydwie nowe chłodnice - wody Nissensa i klimy Valeo
- kupiłem nowy zawór wpustowy do klimatyzacji - ori, brak zamienników
- wyczyszczone odmy
- nowe wężyki podciśnienia (niemiecka produkcja)
- nowy osuszacz klimatyzacji + nowe uszczelki
- nowy oryginalny czujnik temperatury cieczy chłodzącej
- zamontowałem gniazdo zapalniczki w bagażniku
- wymiana magla na używkę
- wymiana tulei tylnej belki - komplet Lemforder
- nowy spryskiwacz tylnej szyby
- nowe bolce od drzwi w słupki
- swap hamulców przedniej i tylnej osi
- nowe koło pasowe Corteco
- nowe sworznie Lemforder
- nowe gumy stabilizatora Lemforder i Febi
- łączniki stabilizatora Febi + nowe podkładki ori VW
- sworznie Lemforder
- poduszki tylnego zawieszenia KYB komplet


Wizualnie zmieniło się...
- nowe radio - Pioneer
- tylne lampy oryginalne dymione
- polerowane relingi (od marca 2010 na połysk)
- nowy mieszek przy lewarku - skóra
- oryginalny uchwyt na napoje
- pomalowanie dachu, słupków i błotnika
- kupiłem oryginalne do Passata B4 kołpaki (koła zimowe)
- zniknęły napisy na klapie, znaczek pomalowany w czarny mat
- boczne kierunki czyste (zastąpione przez zaślepki WOB)
- grill bez znaczka (już nie ma :P)
- wrócił grill ze znaczkiem pomalowanym na czarny mat
- obiłem (okleiłem) alcantrą podsufitkę i wszystkie plastiki w linii okien (poprawione w styczniu 2011 + zasłonięcie otworów po ori wieszaczkach)
- nowe słoneczka z podświetleniem
- forumowa wlepa
- srebrne siłowniki tylnej klapy JOM (syf - już ich nie ma)
- znaczek "TDI" wklejony w grill (poszedł razem z grillem FK)
- szare rączki przy podsufitce z Golfa III
- fotele welurowe z modelu VR6
- boczki welurowe z modelu VR6 :P
- Cd box Fischera - oj długo go szukałem :)
- schowek pod poduchę pasażera do wersji z climatroniciem
- zawieszenie gwintowane MTS
- aluminiowe felgi 16" + polerka krawędzi
- 2x nowe opony Semperit, 2x używane Continental
- zaślepki bocznych kierunków WOB
- zamontowane zostały lifty maski
- własnoręcznie zrobiona, pomalowana i założona blenda w tylną klapę (adaptacja z B3).
- grill pomalowany na czarny połysk, powrót znaczka chromowanego
- założone oryginalne spryskiwacze reflektorów (malowane w kolor) + zbiornik 8,5l
- dołożone lampki w tylnej klapie
- oryginalny nowy znaczek TDI wpinany w grill
- krótkie polerowane relingi + odnowione listwy
- Pojemnik na okulary, zamontowany nad słupkiem kierowcy
- lampy soczewkowe wykonane przez Kreska
- tylna klapa z 3 światłem stop
- oryginalna zaślepka haka
- wszystkie klamki zewnętrzne pomalowane w kolor nadwozia - wszystkie są bez zamków ;)
- halogeny soczewkowe własnej produkcji
- nowe blendy koło reflektorów firmy TYC
- doszedł ori bagażnik VW (zakładany okazjonalnie)
- część szarego wnętrza - wykładzina i plastiki, w tym najważniejsze - podłokietnik, tunel, uchwyt na kubki oraz schowek zamykany, cały bagażnik + oświetlenie w klapie też szare
- nowe dywaniki jasno szare, 10mm
- ori blendy US
- nowe koła - replika BBS RS - Dare
- nowe opony Falken Ziex 912

Chyba tyle. Dziękuję za uwagę, chyba nikt nie zasnął :spi: ???


Ostatnio edytowany przez sision Wto 13 Sie, 2013, edytowano w sumie 37 razy


_________________
Vw Passat B4 - Mrówka ZET
Vw Sharan Sport
Offline
 Profil    19370238
 
 Temat postu: Re: [Passat B4 1.9 TDI] Mrówka Zet sisiona
PostWysłany: Pią 14 Maj, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 08 Cze, 2009
Posty: 293
Skąd: Brzeszcze
Gadu-Gadu: 831927
Auto: Golf IV 1.9 TDI
Bardzo podoba mi się sposób prowadzenia tematu :) Przyjemnie się czyta. A co do samego samochodu, to widać, że zadbany. Przyjdzie zawias i dobre koło i będzie bardzo przyjemny wóz ;)


Offline
 Profil    831927
 
 Temat postu: Re: [Passat B4 1.9 TDI] Mrówka Zet sisiona
PostWysłany: Sob 15 Maj, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Nie 03 Maj, 2009
Posty: 796
Gadu-Gadu: 9060162
hehe a u mnie pisales ze niema sie czym chwalic :< bardzo ładny passat :ok: opis auta naprawde wyczerpujacy fajnie sie czytało
pisałes ze miałas 10 tysi na auto nie wydaje mi sie zeby to było mało ja musiałem zamknac sie w 8 jednak najpierw szukałem golfa 3 w kombi ale nic niebyło wkoncu zanjomy sie zapytał a moze b4 ?? odparlem czemu nie i tak trafił sie białas :) za 7600 pisałes ze duzo rzeczy powychodziło niewiem co masz przez to na mysli i niewiem który rok jest twojego ale moj jest 94 i nie moge wymagac od 16 letniego auta nieskazitelnosci musiałem zrobic pompe siwiece co szarpło nie prawie tałka po niedzieli oddaje do lakiernika na poprawki to tez mnie pewnie z 500 szarpnie ale juz bedzie to co chiałem :)



tak ze auto dobre jak zapodasz to koło co na VT bedzie dobrze i bedzie kolejnym dowodem ze nie trzeba miec 3 tysi na koło zeby było kozak ;)



_________________
Jetta a2 viewtopic.php?f=98&t=101375&view=unread#unread

Były Golf mk2 viewtopic.php?f=98&t=76885&hilit=retro+euros
Offline
 Profil    9060162
 
 Temat postu: Re: [Passat B4 1.9 TDI] Mrówka Zet sisiona
PostWysłany: Sob 15 Maj, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Paź, 2009
Posty: 747
Skąd: Edinburgh, UK
Gadu-Gadu: 19370238
Auto: Passat B4 - Mrówka ZET, Sharan Sport
z technicznych rzeczy prawie wszystko do wymiany było :P hamulce przód i tył, aku, zawieszenie (to teraz dopiero robię), uszczelnianie silnika, drążki kierownicze, opadające przednie drzwi, zero otwieranych szyb itd. Nie pamiętam wszystkiego. Jak go kupowałem, ciężko było o tańszego. Rocznik jest 1994 :)

Felga jest trudno dostępna w rozstawie 4x100, ale jest :) więc ją gdzieś dorwę.



_________________
Vw Passat B4 - Mrówka ZET
Vw Sharan Sport
Offline
 Profil    19370238
 
 Temat postu: Re: [Passat B4 1.9 TDI] Mrówka Zet sisiona
PostWysłany: Sob 15 Maj, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Nie 03 Maj, 2009
Posty: 796
Gadu-Gadu: 9060162
no to faktycznie troche tego było :smutny: mi tez opadły dzwi od kierowcy i lało sie do srodka ale podkreciłem na zawiasach i jest grejt takich rzeczy jak hamulce to nie licze wiadomo rzecz ekspleatacyjna tak samo jak ropke trzeba lac tak samo raz na kiedy trzeba robic takie srawy



_________________
Jetta a2 viewtopic.php?f=98&t=101375&view=unread#unread

Były Golf mk2 viewtopic.php?f=98&t=76885&hilit=retro+euros
Offline
 Profil    9060162
 
 Temat postu: Re: [passat B4 1.9 TDI] Mrówka Zet sisiona
PostWysłany: Pią 28 Maj, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Paź, 2009
Posty: 747
Skąd: Edinburgh, UK
Gadu-Gadu: 19370238
Auto: Passat B4 - Mrówka ZET, Sharan Sport
Dziś dotarła mała paczuszka yupii

Image

Na montaż musi jeszcze poczekać, jutro jadę do Wrocławia po kółka ;)

Przy okazji - szukam kogoś, kto zamieni się grillami - mój FK na ori ;)



_________________
Vw Passat B4 - Mrówka ZET
Vw Sharan Sport
Offline
 Profil    19370238
 
 Temat postu: Re: [passat B4 1.9 TDI] Mrówka Zet sisiona
PostWysłany: Pią 28 Maj, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Nie 03 Maj, 2009
Posty: 796
Gadu-Gadu: 9060162
no to teraz bedziesz gwinciarzem :D fajnie :ok: a kółko takie jak planowałs czy cos innego zes wychakał ??



_________________
Jetta a2 viewtopic.php?f=98&t=101375&view=unread#unread

Były Golf mk2 viewtopic.php?f=98&t=76885&hilit=retro+euros
Offline
 Profil    9060162
 
 Temat postu: Re: [passat B4 1.9 TDI] Mrówka Zet sisiona
PostWysłany: Pią 28 Maj, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Paź, 2009
Posty: 747
Skąd: Edinburgh, UK
Gadu-Gadu: 19370238
Auto: Passat B4 - Mrówka ZET, Sharan Sport
To co planowałem - Oz 16" z moim rozstawem 4x100



_________________
Vw Passat B4 - Mrówka ZET
Vw Sharan Sport
Offline
 Profil    19370238
 
 Temat postu: Re: [passat B4 1.9 TDI] Mrówka Zet sisiona
PostWysłany: Czw 03 Cze, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 26 Sty, 2005
Posty: 247
Skąd: Mannschaft Krosno
Gadu-Gadu: 2343165
Auto: KR & CBBB & PG
fajny opis i fajny passsssssat ;)



_________________
..tylko Ona...
http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=804
Offline
 Profil    2343165
 
 Temat postu: Re: [passat B4 1.9 TDI] Mrówka Zet sisiona
PostWysłany: Czw 03 Cze, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Nie 03 Maj, 2009
Posty: 796
Gadu-Gadu: 9060162
jak tam masz to koło ?? ;P pokaz cos niii



_________________
Jetta a2 viewtopic.php?f=98&t=101375&view=unread#unread

Były Golf mk2 viewtopic.php?f=98&t=76885&hilit=retro+euros
Offline
 Profil    9060162
 
 Temat postu: Re: [passat B4 1.9 TDI] Mrówka Zet sisiona
PostWysłany: Czw 03 Cze, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 31 Paź, 2006
Posty: 1016
Skąd: dolny śląsk (LUBAŃ)
Gadu-Gadu: 3644946
Auto: Passat B5 FL, TDI 130 Ps (highline)
dobry temat fajnie sie czyta :ok: powodzenia widać że masz chec i zapal cos z robić z paskiem



_________________
Rothenburg '07,Bautzen '07,Blasen Lausitz '07
Rothenburg '08,Blasen Lausitz 08,LMS '08,
Rothenburg '09,LMS 09
Rothenburg '10,II VAG Meeting Bielawa 15-16.05.2010,Underground Tuningtreffen Goerlitz'10,
Wolfsgruppe VAG EVENT III - 2-4 lipca 2010,LMS 10,CultOberfest 2010
Rothenburg '11,Wolfsgruppe VAG EVENT IV - 1-3 lipca 2011,LMS 11
Rothenburg '12,Underground Tuningtreffen Goerlitz'12,Wolfsgruppe VAG EVENT V -29-1 lipca 2012


http://www.facebook.com/profile.php?id=100000595888991
Offline
 Profil    3644946
 
 Temat postu: Re: [passat B4 1.9 TDI] Mrówka Zet sisiona
PostWysłany: Czw 03 Cze, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Paź, 2009
Posty: 747
Skąd: Edinburgh, UK
Gadu-Gadu: 19370238
Auto: Passat B4 - Mrówka ZET, Sharan Sport
Z kołem wyszła wielka lipa :smutny: zostałem najzwyczajniej w świecie oszukany, pojechałem do Wrocławia, czekałem 2 godziny na kolesia i dostałem smsa, że jednak koła sprzedane i on zapomniał dać znać :< ręce opadają :<:

Więc na chwilę obecną gwint jeszcze leży w pudełku, może w przyszłym tygodniu już będzie. Niestety prawdopodobnie chwilowo bez koła. Będzie remont u mnie w pracy i moje zarobki mocno spadną na jakieś dwa miesiące. Poza tym niedawno uszkodziłem tylne drzwi i nadają się jedynie do wymiany. Zobaczymy, jak będzie. Jak się trafi znowu jakaś okazja, to będziemy kombinować ;)

Aha, wraca grill ze znaczkiem, ale będzie przerabiany. Na razie nie piszę jak, ale pewnie nie wszystkim się spodoba. Mam jednak wizję yupii



_________________
Vw Passat B4 - Mrówka ZET
Vw Sharan Sport
Offline
 Profil    19370238
 
 Temat postu: Re: [passat B4 1.9 TDI] Mrówka Zet sisiona
PostWysłany: Czw 10 Cze, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Paź, 2009
Posty: 747
Skąd: Edinburgh, UK
Gadu-Gadu: 19370238
Auto: Passat B4 - Mrówka ZET, Sharan Sport
Gwint dalej leży w pokoju :-D tempo mocno spadło niestety, najpierw te drzwi, potem brak koła. Zawias może w sobotę trafi na auto, bo na starym się nie da już jeździć. Poszukiwania felgi trwają, a ponieważ ma to być konkretna felga, trochę to potrwa.

Ostatnio miał być zderzak US, ale sprzedawca się rozmyślił ;(

W międzyczasie sprzedałem grill FK i wrócił ori ze znaczkiem. Znaczek już pomalowany:

Image

Teraz na spokojnie poszukuję felg i drzwi...



_________________
Vw Passat B4 - Mrówka ZET
Vw Sharan Sport
Offline
 Profil    19370238
 
 Temat postu: Re: [passat B4 1.9 TDI] Mrówka Zet sisiona
PostWysłany: Czw 17 Cze, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Paź, 2009
Posty: 747
Skąd: Edinburgh, UK
Gadu-Gadu: 19370238
Auto: Passat B4 - Mrówka ZET, Sharan Sport
Z powodu braku felg tempo prac mocno spadło, ale amory się całkiem posypały, więc trzeba było już zakładać gwint :-D

Dziś rano pojechałem do porządnego warsztatu i od razu auto trafiło na podnośnik :)

Image

Bagażnik rozebrany, amortyzatory i sprężyny zdjęte:

Image

I już montujemy przód ;)

Image

Jest i tył :) przy okazji podziwiać możecie moje piękne drzwi :P

Image

Jeszcze raz przód, już poskręcany.

Image

Podróż powrotna (50km) była całkiem fajna. Fakt, wyraźnie twardsze zawieszenie od serii przypominało momentami o sobie, ale uważam, że całkowicie na akceptowalnym poziomie. Bałem się, że będzie gorzej. Natomiast jazda w zakrętach... bajka... niesamowite wrażenia, cieszyłem mordę sam do siebie w aucie :P trzeba jeszcze ustawić zbieżność.

Po powrocie auto umyłem. O to foty (na starej feldze):

Image

Image

Image

Image

Image

Image

No i tak to wygląda ;) obecnie priorytetem jest znalezienie felg. Min. 16", chociaż chodzą mi po głowie 17". Zobaczymy, co się trafi. Ale spieszyć się nie będę. Potem dopiero drzwi.

Gwint jest ustawiony "roboczo", właściwe ustawienia po założeniu docelowej felgi ;)



_________________
Vw Passat B4 - Mrówka ZET
Vw Sharan Sport
Offline
 Profil    19370238
 
 Temat postu: Re: [passat B4 1.9 TDI] Mrówka Zet sisiona
PostWysłany: Czw 17 Cze, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Nie 03 Maj, 2009
Posty: 796
Gadu-Gadu: 9060162
ale z drzwiami to zes urwał niee



_________________
Jetta a2 viewtopic.php?f=98&t=101375&view=unread#unread

Były Golf mk2 viewtopic.php?f=98&t=76885&hilit=retro+euros
Offline
 Profil    9060162
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 30 [ 437 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
    Skup aut Poznań Forum webmasterskie Forum mechaniczne
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe