Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk4 GTI TDI] by brz =]
PostWysłany: Śro 12 Maj, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 11 Maj, 2010
Posty: 5
Skąd: Rzeszów/Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: MkIV GTI TDI
Witam wszystkich. Jako "nowy" na VwZone postanowiłem zaprezentować swoje auto i zobaczyć, jak da sobie radę. ;]

MODEL: Golf MKIV GTI TDI Exclusive 2000 r
SILNIK: 1.9 TDI AJM, 6-biegowa skrzynia DRW
MOC: 115 KM 285Nm
MODY POD MASKA: oil catch tank i przeczyszczony EGR
ZAWIESZENIE: seryjne obniżone zawieszenie GTI zamienione na gwint KW Variant 2, a do tego drążek stabilizatora od V6, komplet poliuretanowych elementów przedniego zawieszenia i górna rozpórka
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: 16" VW Montreal na zimę, a na lato Toora T565 18" z dystansami (15 mm na przód i 20 na tył) i oponami 225/40 Michelin Pilot Exalto oraz ContiSportContact 2
NADWOZIE: lakier w kolorze satinsilber metallic (LB7Z), przyciemnione szyby, reflektory soczewkowe FK + HID 4300K, tylne lampy Hella Magic Colours White (aktualnie przemalowane na wzór US), przednia dokładka i progi 25 Jahre (wcześniej dokładka V6, która zastąpiła seryjną), czarny grill, czarne słupki, czarne lusterka, prawe lusterko z wersji angielskiej z wkładem asferycznym, tylna wycieraczka z MKV, bra, czerwone oznaczenie SDI na klapie
WNETRZE: seria GTI (fotele Recaro, climatronic, elektryka szyb i lusterek), zamontowane aluminiowe wykończenia wnętrza i klamki z R32, gałka zmiany biegów z chromowaną ramką, nowo obszyta kierownica stylizowana na tę z R32, kratki od Bory, podstopnica i nakładki na pedały z TT, rygle WOB, tylne klamki "wyszczotkowane" domowymi metodami, nowe welurowe dywaniki VW, aktywacja domykania szyb z pilota, zmiana języka FIS na angielski
AUDIO: głośniki fabryczne + radio Kenwood odtwarzające CD/MP3

Zmiany przeprowadzone:
Praktycznie wszystko co powyżej. W momencie zakupu auto było zupełnie seryjnym GTI z wyjątkiem przyciemnionych szyb i tylnych lamp Hella Magic Colours Black, które poszły do kosza.

Plany:
- tylna dokładka 25 Jahre
- wymiana tarcz hamulcowych (najprawdopodobniej Mikoda)
- być może jakiś program (większego przyrostu mocy nie planuję)

Auto zostało kupione pod koniec 2008 roku po sprowadzeniu z Francji. Z nabitych (wtedy) 165 tysięcy km na liczniku zrobiło się już ponad 200 tysięcy. Od zakupu pouzupełniałem rozmaite braki, naprawiłem różne usterki (m.in. ukręcony tylny spryskiwacz, przetarta gąbka w fotelu itp.), wymieniłem rozmaite graty i podzespoły w stylu akumulatora czy przepływomierza, zmieniłem olej Castrol EDGE na Motul Specific itp.

Zdjęcia

Zima 2008:
ImageImageImage

Wiosna 2009:
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Lato 2009:
Image Image Image
Image Image Image Image

Image Image Image
Image Image

Zima 2009:
ImageImageImage

Wiosna 2010:
ImageImage
ImageImage
Image

Lato 2010:

ImageImageImage
ImageImageImage
ImageImageImage
ImageImageImageImage
Image


Ostatnio edytowany przez brz Sob 03 Lip, 2010, edytowano w sumie 10 razy


_________________
viewtopic.php?f=98&t=50885&start=0

D R I V E - I T - L I K E - Y O U - S T O L E - I T
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4 GTI TDI] by brz
PostWysłany: Sob 15 Maj, 2010 
ex-projekt mod
ex-projekt mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Kwi, 2005
Posty: 8109
Skąd: IRA
Gadu-Gadu: 5988786
strasznie sterczy :)



_________________
Image
Offline
 Profil    5988786
 
 Temat postu: Re: [mk4 GTI TDI] by brz
PostWysłany: Nie 16 Maj, 2010 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 03 Maj, 2010
Posty: 160
Skąd: skrzyszów
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf I i V
pięknie się prezęci golfina na pakiecie 25J,zmiany które przeprowadziłeć idą w dobrym kierunku plany również,troche niżej by się przydało go opuścić,pozdrawiam.



_________________
viewtopic.php?f=98&t=104733&view=unread#unread
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4 GTI TDI] by brz
PostWysłany: Pon 17 Maj, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 11 Maj, 2010
Posty: 5
Skąd: Rzeszów/Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: MkIV GTI TDI
Jak znajdę trochę wolnego czasu to troszkę niżej jeszcze pójdzie, ale niewiele bo dużo podróżuję i nie mam już ochoty pocić się przy każdej nierównej drodze. Poza tym dystanse (były potrzebne ze względu na duże ET felg) i rozmiar opon (brak naciągu) średnio mi to umożliwiają - po jakimś solidniejszym dobiciu miałbym takie błotniki jak Stratopolonez. ;]



_________________
viewtopic.php?f=98&t=50885&start=0

D R I V E - I T - L I K E - Y O U - S T O L E - I T
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4 GTI TDI] by brz
PostWysłany: Pon 17 Maj, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 09 Sty, 2010
Posty: 212
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta mk2 2.0 16V
golf ładnie się prezenci :) jak pójdzie troche na dół będzie good :ok:



_________________
I my VW
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4 GTI TDI] by brz
PostWysłany: Śro 02 Cze, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 11 Maj, 2010
Posty: 5
Skąd: Rzeszów/Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: MkIV GTI TDI
carlo1990 napisał(a):
jak pójdzie troche na dół będzie good


Na desce rozdzielczej pojawiły się legendarne kratki od Bory. Nie będą podświetlone. :ok:

W weekend tył poszedł trochę w dół i... gwint się skończył. ;] No ale przynajmniej wyrównał się z przodem.

Teoretycznie można wyjąć nakrętki, ale wtedy błotnik spadnie na koło. Nie wierzę, że zrobiłby się aż taki negatyw, żeby koła się zmieściły. W związku z tym obecnym zestawie dystansów i opon dalsze obniżenie jest nierealne. ;] I tak mógłbym sobie śmiało walnąć naklejkę spod znaku "will rub" bo i bez pasażerów tył przyciera na szybszych nierównościach. :P

Dodatkowo udało się wreszcie wyczyścić EGR, wymienić w nim uszczelki i założyć OCT. Umęczyłem się przy tym solidnie, ale w końcu jest sucho i czysto (przynajmniej na razie ;) ).



_________________
viewtopic.php?f=98&t=50885&start=0

D R I V E - I T - L I K E - Y O U - S T O L E - I T
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4 GTI TDI] by brz =]
PostWysłany: Sob 03 Lip, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 11 Maj, 2010
Posty: 5
Skąd: Rzeszów/Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: MkIV GTI TDI
Dziś wzięło mnie na bieganie z aparatem i udało się popełnić kilka fotek. Upał skutecznie powstrzymywał mnie przed ciągłym żonglowaniem szkiełkami więc ograniczyłem się do szerokiego kąta, którego raczej dotąd unikałem przy fotografowaniu samochodu. Chyba jednak nie wyszło tak źle. ;] Zdjęcia do wglądu w pierwszym poście. ;)



_________________
viewtopic.php?f=98&t=50885&start=0

D R I V E - I T - L I K E - Y O U - S T O L E - I T
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 7 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe