po kolei jak powinno być
Variant to wersja GT 1,9 TDI AFN 110KM z 1996 roku, koloru hmm.. perła wiec zależy jak pada światło, granatowy/fioletowy
MODEL: mk3 gt specjal
SILNIK: 1,9 tdi afn
MOC: 120 ( zmierzone na hamowani przed wstawieniem nowej turbiny)
MODY POD MASKA: wieksza turbina
ZAWIESZENIE: seria
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: bbs 15`
NADWOZIE: vento front, plaski tylny zderzak
WNETRZE: seria
AUDIO: seria
Wyposażenie:
Pakiet GT (listwy, polkubelki mfa..)
el. szyby - przód
el. lusterka
regulacja wysokości kierownicy/fotela
klima
wspomaganie
komputer pokładowy
ABS
2 x air bag
centralny zamek
kiera, gałka zmiany biegów i dźwignia ręcznego obszyte skórą
alu 15' BBS
Autko w Niemczech miało tylko 1 własciciela ktory serwisował je od początku do końca w Aso u 1 majstra- ostatni wpis to wrzesien 2008 a od pazdziernika była juz Polska- książka potwierdzona corocznym wydrukiem Tuv , masa naklejek na drzwiach, i stanem auta- dlatego przebigu jestem pewien w 100%
od 10,2008 autko w posiadaniu ksenona z golf.pl
Ksenon dopiescil potworka bo w tym czasie zrobil tylko 5tys km ,a wymienił komplet filtrów, rozrząd , gałki kierownicze doprowadzając golfa do ideału technicznego a nast. zajął sie stylizacją autka co pokazane nizej na foto:
fotki po przyjezdzie z niemcowni:
Zmiany przeprowadzone
pierwsze modzenie czyli grill bez znaczka w kolorze i tylna blenda w kolorze:
następny etap to progi, listwy i nakładki blotników w kolor :
potem były świeta i mikolaj przyniósł cos takiego:
nastepnym etapem bylo zaspawnie zderzaków czyli jak z 2 zderzaków zrobic 1 :mrgreen:
no i efekt finalny czyli tak autko wyglada od tygodnia:
letni felunek, gleba 60/40 i wszystko w kolorze
zdjęcia tego nie oddają na zywo jest lepiej!
ja autko wziołem do siebie 31 marca i przez 2 dni 500 km zrobilem i sie w nim zakochałem - to jest to serducho!!! 120 koników to moc pedałem ,niskie spalanie i ten klang diesla :mrgreen:
zarejestrowałem potworka i na czesc ventyla,którego mialem wczesniej:
Vento SPI 85 EP
Vario SPI 85 HJ
niestety ale razem z yaca włozyliśmy seryjnego zawiasa bo na taxi niestety ale tym nie da rady pojezdzić, a poki co dorabiam jako taxi,ale niedlugo koncze juz nauke i bedzie normalna robota
jakies 3 tygodnie po kupnie oszpeciłem go zakładając seryjjny golfowy front :mrgreen
: oto fotka:
ale juz wieczorem kombi pelniac swoją funkcję bagażową zjechało z czyms takim
zgadłes :mrgreen: brawo
przyjechało coś takiego :
i takiego :
kilka dni pozniej udalo sie upolowac ori zderzak z vento z dokladka gti z vento z halogenami itd
coby nie było ze nic sie nie dzieje bo sie dzieje :mrgreen:
tydzień temu zamontowana turbina z 130-stki - skutek rewelacja :twisted: :twisted: :twisted:
co dalej? odebralem od ziomków lakiernikow maske zderzak i kilka listew z grilla i na szybko zmontowalem cosik poki co fotospy bo nie ma blend jeszcze ani swiatel takich jakie maja byc,grill zastepczy itd itp
ale jedno pewne - mamy vento variant- charakterystyka - czym sie rozni od zwyklego golfa? vento front z przodu, plaski zderzak z tylu po ksenonie - i takiej charakterystyki nikt inny w pl nie ma -wiec juz mi sie podoba :mrgreen
:
kilka fotek :
tu mój garażowy salon czesci zamiennych a obok drzwi które zalatwili moi sasiedzi....- niebieskie juz poszly do roboty, bo szpachli w aucie nie bedzie :wink:
golf do dziś serwisowany jest w 100% na częściach aso
Plany:
najblizsze plany to zestawienie calego zderzaka, tzn halogeny,blendy podlączenie spryskiwaczy, stary grill czeka na zalozenie , swiatla w smoked, albo przyjdzie bixenon-tu jeszcze nie wiadomo...
jutro montaz nowych oponek wiec na jakis czas trzeba sie wstrzymac coby jakies $$ wpadlo do skarbonki
ogolnie planow masa - auto kupione na lata - pomalutku bede szedl w dobra strone mocy