Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk4 TDI AXR] - andy_czarny - bedzie CichoCIEMNY
PostWysłany: Czw 23 Paź, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 22 Paź, 2008
Posty: 73
Skąd: Bydgoszcz
Siemka jestem z wiochy miedzy Bydgoszcza a Toruniem, smigam takim o to mk4 mam nadzieje ze wam sie spodoba i cos doradzicie:)
GOLF: HB, 5D,
SILNIK: 1.9 TDI, AXR
UKLAD DOLOTOWY: SERIA
UKLAD WYDECHOWY: SERIA
ELEKTRONIKA: komputer, pelna elektryka klima podgrzewane fotele
UKLAD NAP?DOWY: skrzynia manualna 5-biegowa
ZAWIESZENIE: KONI
UKLAD HAMULCOWY-SERIA
BODY-KIT:SERIA
?RODEK: seria
CARAUDIO: SERyjne radyjko i zmieniarka w bagazniku 8 glosnikow- nie mam pojecia jakich:P
MOC w papierach 101 hamownia powiedziala 115 :) i 260 NM
FOTY po zakupie:
Image Image Image

Mody pomalutku ale plany sa i cos bedzie sie dzialo:
zrobione
-czarne znaczki i zdjecie oznaczen
-virus: zrobione na 145KM i 315 NM
-boczne kierunki czarne
-gleba
-czarne lampki front

Koni juz na aucie:
Image

Zdjecie przed:
Image
Zdjecie po zalozeniu:
Image
Zdjecia frontu:
Image

Image

Plan:
-Podstopnica i pedaly z audi TT
-Skolowac Fele 17 i je odnowic i pomalowac na czarno.
-Pomalowac zderzaki z dokładkami. Zaprawki i polerka
-Dywaniki
-IC
-turbo
-PD AL
-program
-wydech przelot.


Ostatnio edytowany przez andy_czarny Wto 18 Lis, 2008, edytowano w sumie 8 razy

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 23 Paź, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 25 Mar, 2004
Posty: 993
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 2686554
Auto: Vw Touran
no fajny tylko szkoda ze niema co komentowac :/



_________________
VIP STYLE !!!!!
Offline
 Profil    2686554
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 23 Paź, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 22 Paź, 2008
Posty: 73
Skąd: Bydgoszcz
spoko spoko nie bylo mnie kilka miesiecy w kraju.. wic autko stalo.. teraz sie zabiore za to :) z reszta malo bo malo ale po programi naprawde mnie zadziwia :D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 23 Paź, 2008 
ex-projekt mod
ex-projekt mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Kwi, 2005
Posty: 8109
Skąd: IRA
Gadu-Gadu: 5988786
Ten zderzak z R32 to masz zamia tylko dolozyc czy jeszcze jakies mody budy beda ?



_________________
Image
Offline
 Profil    5988786
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 23 Paź, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 22 Paź, 2008
Posty: 73
Skąd: Bydgoszcz
zderzak od r32 czarne lampki i dokladka na tyl od 25jahre. mysle ze tyle



_________________
Moja czerwona menda :
viewtopic.php?f=98&t=96980&view=unread#unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 23 Paź, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 18 Wrz, 2008
Posty: 457
Skąd: Gryfice
chyba twoj pierwszy samochod w dieslu ;) za nowy model wzioles na modelowanie hehe :D ale powodzenia w modach gleba ci pomoze ]:->



_________________
MoJe mkII dawniej GTI ...

viewtopic.php?f=112&t=32803
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 23 Paź, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 22 Paź, 2008
Posty: 73
Skąd: Bydgoszcz
Adasko12 napisał(a):
chyba twoj pierwszy samochod w dieslu za nowy model wzioles na modelowanie hehe ale powodzenia w modach gleba ci pomoze


fakt moj pierwszy diesel ale jezdzilem juz tdikami bo brat i ojciec od paru lat zakochani w tdi a ja sie zarazilem...

czemu za nowy model- nie kumam??


gwaranuje ze na next sezon bedzie ladny i szybki :)



_________________
Moja czerwona menda :
viewtopic.php?f=98&t=96980&view=unread#unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 24 Paź, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 18 Wrz, 2008
Posty: 457
Skąd: Gryfice
andy_czarny napisał(a):
czemu za nowy model- nie kumam?


wedlug mnie to tylko do drugiego wypustu byly lobre :D ale z mkIV tez mozna niezle zaszalec ;)
PoVWodzenia w modzeniu.



_________________
MoJe mkII dawniej GTI ...

viewtopic.php?f=112&t=32803
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 24 Paź, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 02 Mar, 2008
Posty: 230
Skąd: Gliwice
andy_czarny z czego bedziesz wsadzal turbine ?? ]:->



_________________
viewtopic.php?t=33395 <---- mój golfik
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 27 Paź, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 22 Paź, 2008
Posty: 73
Skąd: Bydgoszcz
turbine chce dac z TDI ARL i wtedy programik na 170+ :)

mam maly problem z doborem felg bo myslalem nad czarnymi z srebrnym rob czerwonym lipem co myslicie moze jakies propozycje??

[ Dodano: Wto 28 Paź, 2008 ]
dzisiaj zakupilem zawieszke KONI od kolegi LukasaTDI (w tym miejscu wielkie dzieki), samochodzik powinien usiasc nizej ale nie za nisko czyli tak jak ja chce:) Beda tez lampki z czarnymi wkladami wszystko zalozone zostanie w weekend.
Pozdrawiam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 31 Paź, 2008 
VW Moher
VW Moher
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 18 Lis, 2006
Posty: 2616
Skąd: CT - Moherowo - TORUŃ
Gadu-Gadu: 4208008
Skype: SerwerLukasa
Auto: 2miejsce Show`n`Shine mk4/bora: VWMANIA 2009, Wyróżnienie za Najładniejsze Auto: Mrówki 04-06.09.2009
no to powodzenia w dalszych modach ...

narazie autko prezentuje sie jak seryjne 5drzwi ;)
spod swiatelek sie wyrywa
ale sama moc to nie wszystko


ja tam wole byc "widoczny" ;)

pozdraVWiam
czekamy na foty po modach



_________________
s/n:49793...i twoj stary tez!
s/n:68081...do miecza!
s/n:07281...pchaj goooo!


MK IV 1.9 TDI GTI USA Moher Edyszyn - by LukasTDI
Image
Offline
 Profil    4208008 SerwerLukasa
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 03 Lis, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 22 Paź, 2008
Posty: 73
Skąd: Bydgoszcz
trcohe zmienilem plany bo zamiast zderzaka od r32 postaram sie o jakies dokladki od 25 jahre albo ori pomaluje...

powoli bedzie z tego czarnuszek...
znaczki czarne sa:)
kierunki czarne sa:)
dzisiaj zalozylem zawieszke i troche usiadl(jestem z tych co szybko jezdza wiec nei bedzie wiekszej gleby)
jutro koncze lampki

umyje i pokaze fotki :)

aha chcialem zapytac czy na tyl dac hella black czy zostac przy ori- one chyba saa juz troche ciemniejsze bo znajomu jak satl obok swoim golfem to jego byly duuzo jasniesze...


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 03 Lis, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 25 Sie, 2008
Posty: 1231
Skąd: Wlocławek
Gadu-Gadu: 4702310
Auto: golf III
Ciemniejsze masz bo sie okopcily od TDI niee .Jak chcesz uzyskac ciorny styl to przydalyby sie na tyl hella black ;)



_________________
Mój Golf, nowe foty > viewtopic.php?f=112&t=33254&start=480 zapraszam
Offline
 Profil    4702310
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Lis, 2008 
VW Moher
VW Moher
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 18 Lis, 2006
Posty: 2616
Skąd: CT - Moherowo - TORUŃ
Gadu-Gadu: 4208008
Skype: SerwerLukasa
Auto: 2miejsce Show`n`Shine mk4/bora: VWMANIA 2009, Wyróżnienie za Najładniejsze Auto: Mrówki 04-06.09.2009
heheh
wystarczy pokazac raz chlopakom mojego gofera i juz zaraz sie "projekty" zaczynaja :D hehehe


spodobalo sie ;)



_________________
s/n:49793...i twoj stary tez!
s/n:68081...do miecza!
s/n:07281...pchaj goooo!


MK IV 1.9 TDI GTI USA Moher Edyszyn - by LukasTDI
Image
Offline
 Profil    4208008 SerwerLukasa
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Lis, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 22 Paź, 2008
Posty: 73
Skąd: Bydgoszcz
twoj fajny fajny ale moj ma byc cichociemny :)
Swoja droga moj bedzie zarazem bardzo podobny i bardzo bedzie sie roznil od twojego- ile zmienia duza fela i wieksza gleba :)

[ Dodano: Sro 05 Lis, 2008 ]
No wiec w koncu udalo sie zalozyc lampki i zawieche :)
foty marne(pogladowe)
przed:

Image Image

Po:

Image Image

zdjecia "po" sa robione tel wiec sorry za jakosc wazne e cos tam widac i cos tam sie zmienilo...


Ostatnio edytowany przez andy_czarny, Czw 06 Lis, 2008, edytowano w sumie 1 raz


_________________
Moja czerwona menda :
viewtopic.php?f=98&t=96980&view=unread#unread
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
    Skup aut Poznań Forum webmasterskie Forum mechaniczne
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe