VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[mk1]Einser '78 by Walus
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=18345
Strona 6 z 16

Autor:  squoka [ Wto 10 Kwi, 2007 ]
Temat postu: 

to zlozyles tamta glowiec z nowymi zaworami, szlif i wogole i dopiero dojrzales to pekniecie??
wydaje mi sie ze takie mikropekniecie da arde bez problemu zrobic, poza tym jeszcze jest w takim miejscu, ze wogole nie ma wplywy na szczelnosc, wiec po takich mnodach glwoicy to bym to pospawal i poskladal do kupy...
a co do 140KM z JB to sorry, ale jest to bardzo duzy problem... ( na pierburgu taka moc jest nie do osiagniecia z tego silnika )
EG rozni sie bardzo duza iloscia rzeczy od JB, wiem o tym dosc dobrze bo przerabialem ten temat...
ale trzymam kciuki i oby tych koni bylo jak najwiecej...

Autor:  Walus [ Wto 10 Kwi, 2007 ]
Temat postu: 

wczesniej sie temu nie przygladalem i podejrzewam ze jak kumpel mi ja odbiaral (bo ja bylem w pracy ) to walala mu sie po bagazniku ( to bylo clio VAN ) i chyba udezyl ale nie zlapalem go wiec nie moge sadzic, boje ja zalozyc bo jak podkrece silnik np do 7tys to mi cos pierdyknie no nie wiem, zobaczymy narazie zloze ten silnik jak jest a z ta glowica jeszcze sie pomysli obrabilalem ja sam jedyne co mi zrobili to rozwiercili gniazda i planowali a to jest koszt 170zl wiec jeszcze nie tak duzo, zobaczymi jak wyjdzie. Jelsi chodzi o moc to nie mowie ze na tym gazniku juz mam upolowane WEBERy DCOE45 bo to chce docelowo zalozyc i z tego wyciagac moc. Jezdzilem golfem 2 1.3 weber 150PS i po tym mysle ze wyciagne ze swojego przyblizone 140PS i wlasnie z tego auta wezme gazniki i moze glowice bo po rajdzie zostalo skasowane wiec jesli nie bedzie budowal kolejnego VW to mam te czesci. Mowia ze nadzieja matka glupich, ale kazda matka kocha swoje dzieci :D

squoka, mam prosbe mozesz mi wytlumaczyc czym sie rozni blok JB od EG bo moze ja faktycznie porywam sie z motyka na slonce

Autor:  squoka [ Wto 10 Kwi, 2007 ]
Temat postu: 

JB ma tloki o tej samej srednicy co EG, ale innej budowie
w Eg tloki maja od gory wglebie ( komora spalania w tlokach, dlatego wlasnie glowica w EG jest zupelnie plaska) , poza tym wal w EG ma wiekszy skok niz w JB...
a z czego Ty miales wogole glowice ta co zrobiles??
z jakiego silnika??
mechaniczna czy hydrauliczna??

Autor:  Walus [ Wto 10 Kwi, 2007 ]
Temat postu: 

1.8 hurdrauliczna, no to otych tlokach nie widzialam ale skok 77,4 to mam napewno gdyz blok mam z silnika PN a to jest 1.6

Autor:  squoka [ Wto 10 Kwi, 2007 ]
Temat postu: 

do bloku z EG bys wogóle nie założył tej głowicy, a jeśli masz 1.6 to masz takim sam skok tłoka maszracje, ale ja myślałem, że masz 1.5 JB i dlatego pisalem o tym wale...
jesli masz 1.8 głowice hydrauliczna i chcesz to spiac z pierburgiem to max moc nawet jak masz obrobiona glowice, ale nie masz sportowego, ostrego walka to bedziesz mial w granicach 6tys
u mnie max moc byla 5800obr/min, a glowica tez byla po obrobce
jak bedziesz mial sport walek i dobry wydech zrobiony, szeczgolnie wazny tu bedzie kolektor to mysle ze jestes stanie uzyskac kolo 120, max 130KM, ale na te 130 to juz sa marne szanse
pamietam jak gadalismy, ze znasz projekt Mowada, to wiesz ile on osiagnal przy jakich modyfikcjach

Autor:  Walus [ Wto 10 Kwi, 2007 ]
Temat postu: 

Walek pipercross ile stopni nie wiem ale w domu lezy juz 280 Clay Smith Cams ale tego nei zaloze bo ta glowica tego nie wyrobi bo musze wiemienic sprezynki i talezyki itp, a o tym ze mam 1.6 PN to chyba juz pisalem gdzies wyzej. Blok EG nie ma chyba tego drugiego kanalu olejowego bo tam jest ktociec wodny ja wlasnie dlatego kupilem inny blok

powiem ci ze ja zainspirowany jestem tym 1.3 150 ale kurcze jak bedzie go rozbieral musze zobaczyc co tam jest ze to tyle lata. Co do kolektora to juz jestem umowiony Kwas-mecie na spawanie kolektora a wydech bede chcial poprowadziec z jak nejmniejszymi zagieciami. Powiem ci ze moze faktycznie nie wyjsc zobaczymy jak bedzie ale musze druga glowice zrobic, albo zloze ta i pojade na hamownie jak wtrzyma to bede brykal dalej :)

Autor:  Paweł VW MKI [ Wto 10 Kwi, 2007 ]
Temat postu: 

no no walsu to ladnie dzialasz czekam z niecierpliwoscia na koniec operacji to ciekaw jestem ile mozna wycisnac z DX 1.8 bez gaznikow a ile z gaznikami i tak na marginesie jesli bedziesz mial te gazniki to duzo wiecej samochod pali?? pozdro

Autor:  Walus [ Wto 10 Kwi, 2007 ]
Temat postu: 

zalezy na samym zasilaniu ok 1L wiecej z tego co mowia jesli bedzie dlubany to moze nawet 25L

Autor:  piters [ Wto 01 Maj, 2007 ]
Temat postu: 

jak tam prace, cos ucichlo.

Autor:  Walus [ Wto 01 Maj, 2007 ]
Temat postu: 

mam maly problem ze spasowaniem gaznika brakuje mi dwoch kostek do elektrozaworow i moga byc problemy z urochomieniem tak juz wszystko w aucie siedzi

Tak to wyglada narazie:

Image

dekiel musial zostac stary gdyz na tamtym nie podlaczyl bym linki gazu :/

Wiec golfik wyszedl tak, motorek fajny jeszcze nie hamowalem bo na MajoVWce nie chcieli mnie wpuscic, zawieszenie koni sport -80mm tyl regolowany, w srodku tylko kubel i szelka.....

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Tak wiem kierownica nie pasuje ;P

Autor:  ZbignieVW [ Nie 20 Maj, 2007 ]
Temat postu: 

Walus napisał(a):
zawieszenie koni sport -80mm tyl regolowany

jakos słabo siedzi :(( lepiej zmień fele te są za małe i nie bardzo pasi do tego auta

Autor:  Mioo [ Nie 20 Maj, 2007 ]
Temat postu: 

kozak, tyle ze z tylu musisz cos z zawiecha zrobic, fele masz chyba takie jak ludvik

Autor:  Walus [ Nie 20 Maj, 2007 ]
Temat postu: 

felgi beda docelowo 15 speedline 2110, no a tyl opuszcze tylko narazie brak czasu jeszcze stroje motor na perfect bo dzis szedlem z CRXem 1.6 16v z dlubnietym dolotem i wydechem i lece z nim rowno, a trzeba byc chociaz o blotnik szybszym :P

Autor:  semianek [ Pon 21 Maj, 2007 ]
Temat postu: 

no wlasnie cos nie tak z ta gleba? by przy takim -80 nie powinien o przynajmniej z przodu nizej lezec?

Autor:  Walus [ Pon 21 Maj, 2007 ]
Temat postu: 

jest - 80mm na bank sprzodu, tyl trzeba spuscic jeszcze, a poza tym powiem wam ze wisi mi to tak jak jest sprzodu mi pasuje i tak jadac ulicami przycieram wachaczami a o misce juz nei powiem ale wiem ze bede jechal 180 to pojade a jak przez pewien okrez mialem go -100mm to lewdwo sie dalo poruszac.

Strona 6 z 16 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/