VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[mk1]Einser '78 by Walus
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=18345
Strona 1 z 16

Autor:  Walus [ Pią 13 Paź, 2006 ]
Temat postu:  [mk1]Einser '78 by Walus

Witam, Panowie teraz przedstawie troche mojej Histori VW:
(prosze sie nie smiac zaczynalem majac 16 lat)

zaczelo sie od tego MK I 79 rok 1.1 CL
ImageImage
Niestety podczas montowania u tlumikarzy tlumika koncowego zostal ukradziony i zakatowany poprostu sie zlamal :/

Potem bylo MK I 80 rok 1.6 wersja nie znam takiego juz kupilem.
ImageImageImage

W miedzy czasie pojawil sie tez MK I 83 rok 1.1 Formel E
ImageImageImage

Szary zostal sprzedany bo byl zbyt dziurawy zeby cos z niego zrobic.

No a potem juz pojawil sie moj bialy MK I i trwa do dzis dzien :)


Marka: Volkswagen
Model: Golf C
Rok: 1978
Motor: seryjnie byl diesel 1.5 (CK) potem 1.5 benzyna (JB 70KM po modach 98KM) po 500tys zostal zastapiony motorem 1.6 (PN) ktory w seri uzyskiwal 70KM obecnie ??? ale szybko w miare (kolektor wydechowy niestety nadal od Diesla reszta od Michaela )
Zawieszenie: Koni (zolte) -80mm
Wnetrze: Kubel Sparco, 3punkty, dodatkowe zegary, drewniana kiewrownica i gola blacha


ImageImage

REMONT GOLFA:

Tak wygladal przed... czyli faza II juz po zmianie srodka na CL oraz tylnych swiatel niestety wczesnijszych zdjec remontowych nie mam z epoki waskich swiatel itp

Image

W takim stanie przezimowal.

ImageImageImage

Prace blacharskie:

ImageImageImageImage

ImageImageImage

Prace Lakiernicze:

ImageImageImage

Po lakierze:

ImageImage

Skladanie + Graty skompletowane w miedzyczasie:

ImageImageImage

ImageImageImage

Nastepnego dnia rano wygladal tak:

ImageImageImageImageImage

ImageImageImageImage

Budowa Motoru 1.6 PN (70KM)

wymienione zostana tloki, pierscienie, panewki glowne i korbowodowe, zrobiony zostanie szlif walu z wywazeniem, odchudzenie kola jeszcze o ok 1kg oraz zalozone nowe sprzegla z dociskiem.

Image

Glowica natomiast jest z silnika 1.8 gdzie robie obecnie rozwiert kanalow ssacych oraz wydechowych, polerka na lustro wydechowych, ssace zas tylko wyrownac, obrobka prowadnic zaworowych oraz gniazd i na koniec wstawione zostana nowe wieksze zawory, walek 280.

Image

Nowe Zawory 34mm i 40mm

ImageImage

Kanaly przed i po..

ImageImage

Nowe sprzegielko 220mm

Image

Nowy Gazniczek Pierburg 2E

Image

Blok:

Image

Nowe Tloki zalane olejem:

Image

Komplet uszczelek gory silnika:

Image

Glowica juz zlozona i gotowa do zalozenia:

Image

Policzony uklad dolotowy:

Image

Motor powieszchownie zlozony w takim stanie zostanie wlozony pod maske i potem dozbrojony (dekiel zaworowy od 2.0 ostatecznie nie znalazl sie pod maska gdyz nie podpial bym linki gazu)

Image

Oto sposob w jaki wyjmowalem i wkladalem silniki:

Image

Nowe Hamulce:

Image

Motor juz pod maska:

ImageImage

Wnetrze:

ImageImageImage

Kit Koni -80mm

Image

Ogolny wyglad auta:

ImageImageImageImage

ImageImageImageImage

3.11.2007

ImageImageImage
ImageImageImage
ImageImageImage
ImageImageImage
ImageImageImage
ImageImageImage

Wersja zimowo wiscigowa :-P

ImageImageImage
ImageImage

W zrodku zostaly zdjete: konsola srodkow, dolne czesci deski rozdzielczej, bzoczki dzwiowe ( tu akrat nie zdarzylem jeszcze zalozyc po konserwacji dzwi )

Zalozone zostaly nowe przednie lampy z + zakupione u kolegi Balasta oraz tylne lampy zostaley pomalowane




Krotka relacja z toru rallycross Slomczyn:

ImageImageImageImage
ImageImageImage

Autor:  Luki [ Pią 13 Paź, 2006 ]
Temat postu: 

naprawde ładniutki
tylko daj go w dół, bo śmiesznie wygląda
a półklatka to też świetny pomysł i do tego np. felgi Pirrelki w czarnym macie :)
gratuluje ! :)

Autor:  archie [ Pią 13 Paź, 2006 ]
Temat postu: 

Luki napisał(a):
tylko daj go w dół, bo śmiesznie wygląda


Wyglada jak koza , tak wysoko stoi :D

Tylko po co nowy temat z tym samym autem , bo nie rozumiem ???
Tamten mam wywalic czy zamknac ???

Autor:  Walus [ Pią 13 Paź, 2006 ]
Temat postu: 

no wlasnie mialem prosic o wywalenie tamtego.

a co do gleby to zamowiona jest nowa tylko zakladam po zimie amorki bilstein B14 springi OMP -100mm, ta jest -80mm ale ze kola maja maly profil tak to wyglada :/

Autor:  Speed [ Pią 13 Paź, 2006 ]
Temat postu: 

jak splanujesz głowice jeszcze o 5mm to moze byc za duza komprecha i nawet wałem nie zakrecisz. ..........ale zawsze mozna wtedy splanowac tłoki :D :D :D

Autor:  zajacGT [ Pią 13 Paź, 2006 ]
Temat postu: 

fajniutka jedynka
jak wyzej zwiasik jak 4X4 az sie dziwie ze to nie nowa seria takie jest wysokie
i jak na moj gust to ta kierownica wyglada jak nie do golfa tylko do starego fiata albo alfy cos mniejszego i nie w drewnie niee

szacuneczek za zrob to sam

Autor:  Walus [ Pią 13 Paź, 2006 ]
Temat postu: 

Speed napisał(a):
jak splanujesz głowice jeszcze o 5mm to moze byc za duza komprecha i nawet wałem nie zakrecisz. ..........ale zawsze mozna wtedy splanowac tłoki :D :D :D


Dlatego pisze jak zajdze potrzeba, bo nie wiem czy tloki ktore kupie beda plaskie czy nie

Autor:  Poolger [ Pią 27 Paź, 2006 ]
Temat postu: 

No respect wielki za prace włożona ]:-> bardzo fajnie sie prezentuje, włąsnie tekie MK i lubie ;)
sam mialem taka w 5 furtkach 16V teraz tez drugi remoncik robi nowy własciciel :)

Walus napisał(a):
Niebieskie to G60


orginalne ? wyglada tez fajnie gleby i felg brakuje a front corrado jak sie nie myle??

pozdro

Autor:  Walus [ Pią 27 Paź, 2006 ]
Temat postu: 

Witam panowie po przerwie, dlubalem gaznik w moim 1.5 i silnik znowu gada tylko z odmy leci bialy dym po ostatnich Racingach :d teraz bede go rozbieral bo juz stoi sobie w garazu przygotowany do prac zimowych w co wchodzi:
- Silnik jak pisalem wyzej
- zakup dwoch kubelkow oraz drugiej pary szelek
- Prace tapicerskie (sufit, podloga, tylna przestrzen)
- montaz elektyki w szyberdachu oraz przednich szybach
- i oczywiscie jak fundusz pozwoli KIT Bilstein B14 -100mm lub gwint KW

[ Dodano: Pią 27 Paź, 2006 ]
Poolger tak to jest oryginal tylko ze pod maska jest PF i front corrado.

Masz jakies fotki tej twojej MK I chetnie bym obejrzal

Autor:  kali52 [ Pią 27 Paź, 2006 ]
Temat postu: 

bardzo fajne autko mk1 do tego białe:ok: najfajniejszy kolorek :D moim zdaniem jakbys go posadził na ats classic to jeszcze bardziej by zyskał na wyglądzie pozdro;)

Autor:  Walus [ Pią 27 Paź, 2006 ]
Temat postu: 

kali52 napisał(a):
moim zdaniem jakbys go posadził na ats classic to jeszcze bardziej by zyskał na wyglądzie pozdro;)


Bez watpienia masz RACJE :)

Autor:  ZbignieVW [ Pią 17 Lis, 2006 ]
Temat postu: 

Bardzo ładny golfik jakich mało bo w 5 furtkach :ok: przydało by się troszke go obniżyć bo to strasznie razi w oczy P.S. nie chcesz sprzedać gałki(kuli 8) ?? Jak NIE to może wiesz gdzie mozna taka kupić?? pfu ... bo mam juz nakrętki na wentyle w tym stylu

Autor:  kolanek [ Pią 17 Lis, 2006 ]
Temat postu: 

Walus glebe mu!! :-D
cale auto w jeden dzien poskladales ?? coooo niezly jestes jamajama
ZbignieVW napisał(a):
Jak NIE to może wiesz gdzie mozna taka kupić?? pfu ... bo mam juz nakrętki na wentyle w tym stylu

http://allegro.pl/item142673799_galka_b ... _seat.html

Autor:  KadareK [ Pią 17 Lis, 2006 ]
Temat postu: 

Walus, jaki masz felunek 13"?? i jakie gumy na nim, pozdro :)

Autor:  Domier [ Sob 18 Lis, 2006 ]
Temat postu: 

biale jest piekne :) ja chcialem miec biale cabrio hehe duzo pracy wlozyles, autko fajne, dobrze ze nad gleba wciaz myslisz to juz bedzie w ogole super.

PS ZbignieVW jak Ci szkoda 35zl to polecam teza kupic sobie za 7zl prawdziwa kule bilardowa, nawiercic i nagwnintowac i gotowe, a z doswiadczenia wiem ze dzieki temu ze jest ciezsza lepiej sie operuje biegami niz ta z allegro

Strona 1 z 16 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/