MODEL: VW Golf MK2 z 1991r
SILNIK: 1.3 NZ fabrycznie - aktualnie 2.0 ABA
KOLA: Japan Racing JR9 16" 4x8J + 2cm dystans tył,opony Falken 195/40 aktualnie artec s1
NADWOZIE:
- szerokie zderzaki przód + tył
- grill na podwójnej lampie + lampa custom z soczewką
- ucho holownicze
- pakiet GTI (progi,sierpy) przerobione przednie sierpy pod szeroką listwe na drzwiach
- lotka na tylną szybę
- tylne lampy GTI
- blenda HEKO
- znaczki/emblematy czarny mat
- przede wszystkim oklejenie Marlboro
WNETRZE:
- podsufitka oraz boczki obszyte na nowo
- 2x fotel kubełkowy FK
- 2x pasy szelkowe
- rollbar od Staffa
- kierownica RAID - raczej będzie coś innego
Po sprzedaniu poprzedniej mk2 ABF wytrzymałem pół roku bez projektu/grzebania po nocach więc znalazłem kolejnego golfa w Opolu. Auto kupiłem w połowie 2015r. Jako totalną serię którą bardzo miły Pan popitalał codziennie do pracy.
[b]Dwa zdjęcia które przedstawiają praktycznie pierwszy tydzień po zakupie Golfa. Zdjęcia które przedstawiają wygląd auta w sezonie 2k17/2k18 W dużym skrócie:
- Przy silniku zrobiłem praktycznie wszystko co uważałem że może się zemścić,po dwa wrzucać motor bez sprawdzenia i ogarnięcia niektórych rzeczy to słaba opcja. Myśle że zbędne będzie napisanie o tym że wymieniłem rozrząd i uszczelki bo to raczej norma
- zawieszenie przednie, rozebrane wszystko,wyczyszczone wymalowane i poskładane na nowych częściach (oczywiście takich które dało się kupić). mniej więcej mieszanka trochę golfa mk3,trochę seata,trochę golfa mk2,i trochę jetty US
- hamulce przednie,w pierwszym zamyśle miała iść seria z mk3/jetty czyli 256mm ale udało się ogarnąć dwa komplety od VR6 i złożyć z nich jeden,tak więc z przodu mam mieszankę typu zwrotnica z jetty,piasta z łożyskiem ori mk2,jarzmo + zacisk VR6 54mm i do tego dorzucona tarcza 280mm z corrado,dlaczego ? żeby zostać z rozstawem 4x100.
- Hamulec tył seria z mk3 czyli wyrzuciłem bębny z mk2 i dorzuciłem tarcze.
Sam silnik pochodzi z jetty US, 2.0 ABA 115km - różnica między Europą ? kolektory po przeciwnych stronach i kilka zbędnych gadżetów
komora silnika jak widać po zdjęciach,zdrapana była do zera,nie robiłem niczego praktycznie na gładko bo cholernie podoba mi się urok komory w mk2,wyrzucony akumulator do bagażnika i obmalowanie wszystkiego w kolor budy.
wnętrze rozebrane ze względu na lepszy dostęp do okablowania,dodatkowo wrzuciłem miękką deske i wymieniłem nagrzewnice bo miałem wszystko na zewnątrz.
- układ chłodzenia bo kilka osób pytało czemu taka wielka chłodnica, tak więc chłodnice dopasowałem faktycznie największą jaka wychodziła w mk2,żeby zrobić tak żeby to miało ręce i nogi i nie wrzucać ori wielkich wentylatorów na pół komory,zamówiłem z FMIC.pl wąskie wentylatory które dają sobie radę świetnie a i miejsca jest sporo
czemu taka duża ? BO NIE MAŁA
Tutaj w sumie pierwszy wyjazd na zbieżność,pierwsze zdjęcie poskładanej komory w sumie na gotowo i bonus od ukochanej czyli w pełni legalne indywidualne blachy
2k18/2k19
Aktualny status modyfikacji:
- Pakiet GTI z przerobieniem pod szeroką listwę na drzwiach
- Szerokie zderzaki przód tył
- lampy tył GTI
- górna lotka votex
- dolna lotka zender
- blenda na tylnej klapie heko
- lampy soczewkowe z przodu custom
- wlot na maskę
- pojedyncza wycieraczka z przodu
- gwint ta tesco
- felgi artec s1 2x9J i 2x9,5J
- oklejenie
WNĘTRZE:
- pół klatka
- kubełki FK
- pasy szelkowe
- kierownica momo
- miękka deska
- czarny dywan
- wnętrze obszyte na nowo
MOTOR:
- swap na 2.0 ABA z jetty US
HAMULCE:
- heble z przodu 280mm mieszanka golf 3,corrado,jetta i golf mk2
- heble tył wyrzucone bębny i wrzucona seria z mk3- zmiana felg Artec s1 9J przód 9,5J tył
- dekielki od chłopaków z 4mat S1 marlboro edition
- wywalenie pomarańczowych pozycji z lampy i zostawienie tylko soczewki
- poprawki po lakierniku które przetrzymają sezon 2k19
- nowe obejmy zbiornika paliwa - wymienimy przy okazji konserwacji podłogi
- luźne fotki z aktualnych prac i wyglądu marlboro