MODEL: VW Golf MK2 z 1991r SILNIK: 1.3 NZ fabrycznie - aktualnie 2.0 ABA KOLA: Japan Racing JR9 16" 4x8J + 2cm dystans tył,opony Falken 195/40 aktualnie artec s1 NADWOZIE: - szerokie zderzaki przód + tył - grill na podwójnej lampie + lampa custom z soczewką - ucho holownicze - pakiet GTI (progi,sierpy) przerobione przednie sierpy pod szeroką listwe na drzwiach - lotka na tylną szybę - tylne lampy GTI - blenda HEKO - znaczki/emblematy czarny mat - przede wszystkim oklejenie Marlboro WNETRZE: - podsufitka oraz boczki obszyte na nowo - 2x fotel kubełkowy FK - 2x pasy szelkowe - rollbar od Staffa - kierownica RAID - raczej będzie coś innego
Po sprzedaniu poprzedniej mk2 ABF wytrzymałem pół roku bez projektu/grzebania po nocach więc znalazłem kolejnego golfa w Opolu. Auto kupiłem w połowie 2015r. Jako totalną serię którą bardzo miły Pan popitalał codziennie do pracy.
[b]Dwa zdjęcia które przedstawiają praktycznie pierwszy tydzień po zakupie Golfa.
Zdjęcia które przedstawiają wygląd auta w sezonie 2k17/2k18
W dużym skrócie: - Przy silniku zrobiłem praktycznie wszystko co uważałem że może się zemścić,po dwa wrzucać motor bez sprawdzenia i ogarnięcia niektórych rzeczy to słaba opcja. Myśle że zbędne będzie napisanie o tym że wymieniłem rozrząd i uszczelki bo to raczej norma - zawieszenie przednie, rozebrane wszystko,wyczyszczone wymalowane i poskładane na nowych częściach (oczywiście takich które dało się kupić). mniej więcej mieszanka trochę golfa mk3,trochę seata,trochę golfa mk2,i trochę jetty US - hamulce przednie,w pierwszym zamyśle miała iść seria z mk3/jetty czyli 256mm ale udało się ogarnąć dwa komplety od VR6 i złożyć z nich jeden,tak więc z przodu mam mieszankę typu zwrotnica z jetty,piasta z łożyskiem ori mk2,jarzmo + zacisk VR6 54mm i do tego dorzucona tarcza 280mm z corrado,dlaczego ? żeby zostać z rozstawem 4x100. - Hamulec tył seria z mk3 czyli wyrzuciłem bębny z mk2 i dorzuciłem tarcze. Sam silnik pochodzi z jetty US, 2.0 ABA 115km - różnica między Europą ? kolektory po przeciwnych stronach i kilka zbędnych gadżetów komora silnika jak widać po zdjęciach,zdrapana była do zera,nie robiłem niczego praktycznie na gładko bo cholernie podoba mi się urok komory w mk2,wyrzucony akumulator do bagażnika i obmalowanie wszystkiego w kolor budy. wnętrze rozebrane ze względu na lepszy dostęp do okablowania,dodatkowo wrzuciłem miękką deske i wymieniłem nagrzewnice bo miałem wszystko na zewnątrz. - układ chłodzenia bo kilka osób pytało czemu taka wielka chłodnica, tak więc chłodnice dopasowałem faktycznie największą jaka wychodziła w mk2,żeby zrobić tak żeby to miało ręce i nogi i nie wrzucać ori wielkich wentylatorów na pół komory,zamówiłem z FMIC.pl wąskie wentylatory które dają sobie radę świetnie a i miejsca jest sporo czemu taka duża ? BO NIE MAŁA
Tutaj w sumie pierwszy wyjazd na zbieżność,pierwsze zdjęcie poskładanej komory w sumie na gotowo i bonus od ukochanej czyli w pełni legalne indywidualne blachy
2k18/2k19
Aktualny status modyfikacji: - Pakiet GTI z przerobieniem pod szeroką listwę na drzwiach - Szerokie zderzaki przód tył - lampy tył GTI - górna lotka votex - dolna lotka zender - blenda na tylnej klapie heko - lampy soczewkowe z przodu custom - wlot na maskę - pojedyncza wycieraczka z przodu - gwint ta tesco - felgi artec s1 2x9J i 2x9,5J - oklejenie WNĘTRZE: - pół klatka - kubełki FK - pasy szelkowe - kierownica momo - miękka deska - czarny dywan - wnętrze obszyte na nowo MOTOR: - swap na 2.0 ABA z jetty US HAMULCE: - heble z przodu 280mm mieszanka golf 3,corrado,jetta i golf mk2 - heble tył wyrzucone bębny i wrzucona seria z mk3
- zmiana felg Artec s1 9J przód 9,5J tył
- dekielki od chłopaków z 4mat S1 marlboro edition
- wywalenie pomarańczowych pozycji z lampy i zostawienie tylko soczewki
- poprawki po lakierniku które przetrzymają sezon 2k19
- nowe obejmy zbiornika paliwa - wymienimy przy okazji konserwacji podłogi
- luźne fotki z aktualnych prac i wyglądu marlboro
|