Trochę się pozmieniało przez ostatni sezon więc wypadało by coś dodać w temacie, pierwsza strona też została uporządkowana
07.07.2017W ten weekend odwiedziłem z
Kamilą VagEvent, wysoki poziom imprezy/organizacji, bardzo fajna atmosfera, niestety pogoda była zmienna.
Fajnie było spotkać znajomych i pogadać
macabra_,
Mozgi,
trepson_vlcrew,
Antonioo,
Rash, i jeszcze kilku których niema na forum :pub:
Przy okazji niewielkiej odległości udało się wyskoczyć z Eventu i zajechać do kolegi
Antonioo, po Swap 312/256 i zobaczyć jego R32 :bajer: , strzelić kilka fotek i poruszyć sporo tematów
Na drugi dzień na Evencie też udało się pogadać :bigok: :pub:
Swap 312/256
17.07.2017Montaż 312/256
30.03.2018Przyszedł czas na zmianę felg, wiedziałem że musi to być 18 i koniecznie 3tlg.
Więc szukałem i szukałem, byłem strasznie napalony na Artec Turbo P, ale niestety ani u nas ani u sąsiadów nic dystansowego nie było, nie liczę takich za 2200-2500E bo to lekko przekracza już Moje fundusze.
Krótko co jak i gdzie:
Przeglądając ebay.de zauważyłem owe felgi, wisiały tylko kilka dni, napisałem do sprzedającego, z trudem ale się dogadałem, google troszkę pomogło, no i urwałem 200E z ceny, ale i tak wyszło sporooo kasy :kac:
Została kwestia transportu ale w tym pomógł mi Kolega, tak się złożyło że jego Tato był ok. 100km od miasteczka w którym się znajdowały.
Na drugi dzień Tato Kolegi był już na miejscu, po ocenie przez telefon stan mnie zadowalał więc się zdecydowałem, była obawa bo Ja tego nie widziałem , a Tato Kolegi nie zna się na felgach i nie wie na co zwracać uwagę.
Dziś jak je zobaczyłem stwierdziłem że są praktycznie w stanie idealnym, 100% oryginalne, nic nie kombinowane, nie naprawiane.
Na tą chwilę z tego co udało mi się ustalić jest to 4ty komplet w PL, (ale pewnie jest ich więcej).
Parametry to 9J i 10j
Na tą chwilę tylko takie foto:
06.04.2018Areon Polska wysłał mi kilka upominków
:bigok:
Kilka zostawiłem sobie, a resztą obdarowałem Rodzinę i kilku Znajomych, super zapachy, intensywne i długo trwałe.
01.05.2018Koła już są po renowacji więc można się pochwalić :grin:
Renowacje wykonałem wspólnie z kolegą Dawidem :pub: (Jeśli chciał byś odświeżyć swoje felgi zapraszamy :bigok: )
Zakres pracy:
Chemiczne usunięcie starej powłoki (chrom z podkładem miedzianym, bardzo trudny zawodnik)
Malowanie proszkowe rotorów
Polerowanie rantów ( Radinox)
Odświeżenie chromu na śrubkach
Eta Beta Krone (3tlg 18" 9j/10j)
Nowe opony z chińskiej elastycznej gumy :goof:
Adaptery od Dystom.pl (Super wykonane i ekspresowo)
Rozpórka 3-częściowa od Benson (Solidna i profesjonalna robota, leży od Lutego i jakoś zapomniałem o niej)
06.02.2018Od początku był plan na skręcane koła no i :bigok:
Sam kompletowałem cały zestaw, wszystko na nowych podzespołach (Co nieco Kupione u Kolegi z Forum
MAPET Dzięki Wielkie :pub:) , a reszta gdzieś na necie.
W skrócie:
Kompresor 2x 444
Butla 20L (Brak na foto)
Wyspa na każde koło
Tekalan
Skręcane złączki
Zakute przewody
itp.
15.05.2018Opony założone
23.05.2018Koła założone na auto, nie obeszło się bez problemów, niby wybite takie i takie parametry ale jednak wystawały więcej niż liczyłem, wychodzi na to że były zmienione ranty na szersze.
26.05.2018Wstępnie poskładany i zapowietrzony :bajer:
05.06.2018Koła mocno wystają... nie może tak być, z pomocą przyszedł
CSP Camber (
https://www.facebook.com/cspcamber) POLECAM, mega podejście, doradzi co i jak, no i wykonanie super.
Zamówiłem:
Centering Plates (Centrowanie tylnego koła, przesunięcie belki 2cm)
Camber Shims 3*, jak się później okazało za mało, wpadło 4*
Foto jeszcze na 3* + Centrowanie
28.05.2018Przyszła paczuszka od MTS , a w niej
16.06.2018Po przesunięciu belki poduszki są pod mocnym skosem, po podniesieniu auta na lewarku trzeba celować okuciem w górne mocowanie.
Zostało przerobione tylne górne mocowanie + podcięcie podłużnic z przodu
Trochę niżej teraz schodzi
28.06.2018Raceism 2k18 (Pierwszy raz wysłałem zgłoszenie, szczerze to nie spodziewałem się Akceptacji)
Impreza super, poziom aut nie do opisania (trzeba to zobaczyć), i przy okazji zwiedzanie Wrocławia + Afrykarium
Foto z trasy (MC)
Niby trochę tych stopni jest ale jakoś pokracznie nie wygląda
To już z Mojej miejscówki
Przemo z
Odjazdowenaklejk zrobił mi wlepkę i dostarczył na RA (
https://www.facebook.com/odjazdowenaklejki) Polecam
Kto jeszcze mnie nie śledzi na Insta zapraszam
Jeden z wielu Filmików z RA
https://www.youtube.com/watch?v=VLdcSmfd3xII na koniec słynna miejscówka z RA (Dzięki
BartesWZL udało się tam trafić :pub: )
Mega Podziękowania dla Mojej Dziewczyny
Kamili, za Wsparcie i Motywację, oraz dla
Dawida za POMOC :pub: , jak zawsze można na niego liczyć
( Sam bym na pewno tego w kilka dni nie poskładał)
10.09.2018Fanty na Sell ( Prawie wszystkie :bigok: :bajer: )
Tunel US (Od kilku lat mam taki w aucie i naprawdę przydają się te dodatkowe holdery
)
Boczki Jetta Skóra + US (Klamka pasażera + Kieszeń z przyciskami)
Kratki Bora/R32 (Mam jeszcze 3 zestawy :kac: )
Dokładka tył V6 Bora/Jetta Sedan , pochodzi z oski i pasuje do ośki (otwór na ucho holownicze pokrywa się z uchem nie tak jak w 4x4 jest przesunięty)
Niestety ma otwór po korku wstydu... ( Do ogarnięcia)
Czerwony wkład popielniczki przód
28.11.2018Mały dodatek ale cieszy :grin: Oem Klamki R32
Zobaczyłem je u Kolegi
Antonioo w jego pięknej Rce, ogólnie wiedziałem że takie były ale zanim nie zobaczyłem na żywo to nie wiedziałem że muszę je mieć...
W używce praktycznie nie występują, a jak już są to ceny prawie jak za nowe.
Zakup w ASO wydawał się najprostszym wyjściem, ale jak się okazało ani nie było tanio ani szybko...
Zamówiłem w jednym z większych ASO 8szt, po miesiącu czekania okazało się że maja tylko 4 lewe i 1 prawą, wiedziałem że tak może być bo nie mają wglądu w jakich ilościach są w magazynie głównym w DE.
Kupiłem 2 prawe i 1 lewą
Napisałem do kilku ASO w tym też do Volkswagen Classic Parts, mimo że też nie mieli wglądu w ilość dostępnych odpisali że sprowadzą brakującą 1szt. mało tego jak dostali ode mnie oem nr. to wystawili te klamki na Allegro jak by ktoś szukał :pub:
Dziś przyszła ostatnia brakująca klamka właśnie od nich, ogólnie wyszło prawie 2 miesiące czekania :kac: ale myślę że warto ? :bigok:
06.02.2019Czas pochwalić się prezentami z okrągłych urodzin od Ukochanej Dziewczyny Kamili :serduszka: :kwiatek:
Super niespodzianka, a co najlepsze trafiona :bigok:
Piękny duży obraz (Druk na plexi)
Odseparowany zestaw Morel Maximo 6 ( Wcześniej miałem JVC to jakoś to średnio grało)
Odwadniacze AVS ( Najlepsze odwadniacze jakie są do AIR)
A żeby Morelki jeszcze lepiej zagrały kupiłem
Mata Wygłuszająca Butylowa Bitmat 2mm, firma polecana na forach CarAudio i do tego ma o wiele niższe ceny niż zagraniczni producenci.
22.02.2019No i kolejna porcja fantów do Golfa :grin:
Licznik FF SE Immo 3 ( W bardzo dobrym stanie, trochę już go mam ale można się pochwalić )
Ostatnio przeglądając FB znalazłem ogłoszenie Kolegi
Beniamina :pub: , wystawił dokładkę Przód i Tył Oem 25th które mi pokazywał z 3 lata temu i w końcu postanowił sprzedać, wiec trzeba było ugadać, lekkie problemy były z wysyłką (zmienił się cennik na gabaryt), ale jakoś to ogarnąłem, i jest już u mnie :bajer:
Oem Dokładka Tył 25th z wycięciem
(Jeszcze tyle to Ja za dokładkę nie płaciłem, ale wiem że będzie mi potrzebna)
NO I :-#
26.02.2019Zawsze podobał mi się dźwięk VR6, był w planie taki silnik już od dawna, niestety znalezienie takiego w dobrym stanie i nie na palecie nie jest takie proste, temu też trochę z tym zwlekałem i plan na zakup miał być w przyszłym roku, ale jak to bywa plany się zmieniają.
W dzień po urodzinach dzwoni Dawid z informacją że do Adama z AWRacing trafiło Audi TT 8J 3.2 (R32) do którego ma trafić 3.6T, a 3.2 idzie na sprzedaż.
Noc nie przespana :kac: , ale na drugi dzień szybka rozmowa z Adamem i właścicielem TT.
Auto w stanie salonowym, kupione w DE tylko i wyłącznie z myślą że będzie robiony SWAP na 3.6T, wymagania były proste brak jakichkolwiek przygód/kolizji,
perfekcyjny lakier, dzięki temu silnik też był zadbany, 0 wycieków, mały przebieg nieco ponad 200tys.
Kamila i Dawid namówili więc nie będę się sprzeciwiał :satan:
Długo nie myśląc pojechałem z Dawidem obejrzeć auto, odpaliliśmy, posprawdzaliśmy wszystko, no i było tak jak Adam mówił :pub:
Zostało tylko czekać aż silnik będzie już do odbioru :grin:
I takie Foto dostałem od Adama :bigok:
Wczoraj pojechałem z Dawidem na "wycieczkę" do Zambrowa :bajer:
Silnik stoi już w garażu :bigok:
W zestawie dostałem:
Silnik BUB 2008r z całym osprzętem widocznym na foto
Ecu z wiązką
Przepływomierz
Pompa Paliwa
Kolektory
Prawie cały wydech z sondami
I pewnie coś jeszcze, ale też trochę trzeba zmienić bo nie wszystko pasuje do IV, i trochę trzeba dokupić.
Dzięki Dawid, Adam, Piotr za cynk i silnik( Pewnie nie zaglądają tu ale ) :pub:
SWAP przewiduję na przyszły sezon, trzeba odłożyć trochę grosza na potrzebne fanty do tego chciał bym to zrobić jak należy bez niepotrzebnego ciśnienia.
Wszystkie fanty z mojego obecnego silnika jak i sam silnik będzie na sprzedaż po sezonie, jeśli ktoś szuka:Turbo: GTB1756VK
Mapsensor: 4B Amarok
Wtryski: 216 Bosch by Cowboy
Pompa 11 107J
Sprzęgło: Sachs Vr6 + Jednomas 1z
Intercooler: FMIC + Dolot Kwas
Kolektor Ssący: ARL
Wałek SDI KOLBENSCHMIDT
Soft by Zaprzal 180KM/400NM
( Ograniczają tylko wtryski, spory zapas jest jeszcze na pompie, wszystko zdrowe i sprawne)
Śmiało można pisać do obejrzenia na zlocie lub u Mnie na miejscu.