Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Audi S3 8l]Nogaro Blue by 16vg60 ( KRZAK )
PostWysłany: Sob 11 Cze, 2016 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 28 Sty, 2011
Posty: 400
Skąd: lublin
Gadu-Gadu: 0
Auto: AUDI R$4 B5 436PS 541NM Sportec,Big Brake 8pot,Wagner
MODEL:
AUDI S3 8L 2001r NOGARO BLUE


SILNIK
1.8 AMK 210PS,270NM

Program nieznany 2XXPS,386NM shamowany
Filtr ,wklad K&N ,Wak Box
Ostatni wydech jakiejś włoskiej firmy :p


NAPĘD:
HALDEX


ZAWIESZENIE:
Przód
Gwint BILSTEIN B16
Camber Plates
Negatyw -1,5*


Tyl
Gwint FK
Regulowane wahacze mojej produkcji
Negatyw -1,5*


UKŁAD HAMULCOWY:
Przód
Zaciski 6Pot Porsche cayenne
Tarcza 330mm Alfa Gta

Tyl
Nawiercana tarcza seria


KOLA:
SPORTEC M10

Przód 8.5x19" et35 +adapter 11mm
Opony 225/35 Dunlop Sport Maxx

Tył 10x19" et40 +adapter 13mm
Opony 255/30 Dunlop Sport Maxx


WNĘTRZE:
Recaro jasne
Bosse
Zmieniarka
Lusterka chrom + składane
Alu nakładki na pedały
Galka s3 8p
ESP OFF
Grzane fotele
i reszta jak w każdym s3


Plany:
Podstopnica alu
Tarcze hamulcowe tyl 288mm
Tempomat
PDC
Montaż DP 3" (leży :) )
TIP 3"
Korekta softu
Wyciągnąć wgniotę na klapie
Polakierować zderzaki
Korekta lakieru


Dodatkowe
Nowa pompa paliwa VDO oryginal
Rozrząd kpl.+pasek PK i rolka
Oleje ,silnik,skrzynia,dyfer,haldex+filtr
Płyn hamulcowy
Płyn wspomaganie
Wszystkie elementy gumowe na przodzie wymienione na Lamfordera
Eska wyposazona w fabryczny hak ,jestem mega z tego zadowolony :D




Witam, postanowiłem ze opisze moje autko do pykania na codzień .

Poszukiwania rozpocząłem rok temu jak jeszcze upalałem poprzednie auto Astre Gsi 2.016v ,klient juz byl na 100% wiec mozna bylo rozpocząć poszukiwania na dobre ,na celownik wziąłem dwa auta ,Astra G OPC2 i wlasnie Audi s3 8L.
Zadanie mega sobie utrudniłem , a to dla tego ze astra tylko niebieska ,a audi żółte {o pomarańczowej nawet nie marzyłem :P } ,i tak zaczęło sie katowanie portali aukcyjnych i jeżdżenie za "lalkami ;)" astr jak na lekarstwo {dwie } ,audi {trzy} ,na zachodzie cos tam bylo ,ale nie wyobrażałem sobie ze ktoś mógłby mi przytargać mi samochód pod dom bez moich oględzin. Byl tez golf mk4 r32 w warszawie ,ale goście z komisu dwa miechy mnie zwodzili z kwitami ,wiec odpuściłem ...

Dnia
05.06 .2015r wchodzę na allegro a tu świeże ogłoszenie S3 niebieskie i to 90km od lublina ,wyposażenie ok,polift ,na zdjęciach wszystko fajnie , kolor jedynie nie taki jak chciałem ,ale niebieskie tez mi się zawsze podobały ,wiec dzwonimy :)
Przez tel. sprzedający ,zrobił dobre wrażenie ,opowiedział co i jak ,tak jakby to było jego dziecko {pedant 63lata :) } .

06.06.15r w mikołajki ;) ,dzida z rana po auto ,na miejscu gościu szorujący szmatka auto :P,kolor na zywo zrobił jeszcze lepsze wrażenie {nie plowiejacy tak jak zolte } ,środek bardzo zadbany,kompletna we wszystkie plastiki i spinki ,coś tam było lakierowane ,ale zdrowa prosta i na pewno nigdy nie miała większego dzwona ,wszystkie szyby {z czołową } i lampy oryginał ,na 100% igle nielakierowana już nie liczyłem po obejrzeniu tych kilku sztuk ,tym bardziej w tak rzadkich kolorach {czarnych ,srebrnych nawet nie ogladalem bo pozniej bym zalowal :P}.


Dobra koniec tego smęcenia :)

Tak wyglądała po zakupie,totalna seria ,jedynie jakies naklejki i je@#%#ne ledy w lampach ...
Image
Image


Nastepnie byl wyjazd na hamownie i sprawdzenie co tam siedzi ,bo cos z dolu za mocno jechala
Image
217ps i 384NM okazało sie ze pompa zdechła

zostala zakupiona nowa VDO
Image

kolejny wyjazd na hamownie i dalej du...
Image
tym razem 224Ps i 364NM ,dv zdechł

został założony jakis aluminiowy i tak smigam ,wiecej pomiarów nie bylo ,boost wynosi 1,5-1,4b ,jak ogarne dolot 3" i wydech to zrobię
korekte .


Po przygodach mocowych zabralem sie za serwis
oleje {w haldexie +filtr zrobil poprzedni wlasciciel ) ,rozrzad,pasek Pk ,filtry ,czujnik stop aso
Image


I zapozyczylem z mojego mk2 wkład K&N i przerobilem puszke
Image
Image
Image



Zleciłem wykonanie DP 3" koledze ,ale ze robil to na wzorze wysyłkowo ,to niestety nie udało sie ogarnąć w 100% i będę musiał go sam popasoweac i wysłać mu do obspawania ,do tego polacze go juz rura 2.75 z koncowym wydechem sportowym ,ktory juz jest zamontowany na aucie {nie pamietam producenta :P}
Image
Image
Image


Audi miała byc jako DD ,ale nie dało sie tak jeździć :),musiał wpaść gwint
Kupiony kpll. Vogtland do fwd i pobrany tylko przod
Image

na tyl sprężyny FK i nakrętki regulacyjne zaadaptowane z FWD
Image
Image
Image
Image
Image


Jak zrobiła sie gleba to kąty poleciały,miałem kupować gotowe wahacze ale jak zobaczyłem w internetach ich konstrukcje to zrobiłem sobie sam ;)
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Wymiana wszystkich elementów gumowych w zawieszeniu przednim na Lamforder {nie bylo potrzeby ale jak juz rozebrałem to niech ma :) } i osłon przegubów wew.
Image
Image



Tak siadło na avusie
Image



Wpadł tez Bilstein b16 n aprzod w galant stanie ale nie pozwala na takie obniżenie jak bym chcial
Image
Image
Image



Przyszła pora na kola ,gdyby kiedyś ktoś powiedział ze zapodam 19Ki to zabił bym śmiechem,jednak nadkola w s3 trzeb aczyms wypelnic,chcialem bbs ch ale drogo i mało ,ale jak trafilem na ta fotke
Image

to wybór byl prosty ;),tak sie złożyło ze były na ta chwile dwa kpl. w PL do sprzedania i jeden w ciekawym zestawieniu
2x8.5 i 2x10" ,a o to mi chodziło bo nie chciałem zeby z tylu wygladala jak tlusta świnia na cienkich nóżkach haha

Sportec M10 8,5et35/10et40/19",do tego adaptery
przod 11mm ,tyl 13mm i podfrezowanie felg
Image
Image
Image
Image



Założyłem tez Camber plates co by kolo położyć i ustawić podobnie do tylu ,bo głupio wyglądało,tyl na -a przod na+ :)
Image
Image



Jak wpadło kolo ta zacisk zrobił sie mały :),jedyne wyjście z tej sytuacji to zacisk 6pot z porsche i tarcza 330mm,na tyle narazie oryginalna tarcza nawiercana +podmalowany zacisk
Image
Image



A tak wygląda na ta chwile

Wnetrze ,dekory, przyciski nic nie wyj... ,fotele tez ujdą,ale w wakacje zakupie zestaw COLOURLOCK z farbkami i zrobie je na mikado ;)
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image



Pod maską
Image



I takie tam :)
Image
Image
Image
Image

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image



Przy audi duzo więcej sie nie bedzie dzialo ,jedynie jakas kosmetyka i detale ,{to co w planach } ,jak na auto do codziennego poruszenia sie wystarczy ,jedynie dbać ;)



Pozdr.



_________________
AUDI R$4 B5 Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=606547

Audi S3 8L NOGARO BLUE,Sportec,Big Brake 6Pot ,Bill B16...
viewtopic.php?f=98&t=103504

EX MK2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530391

EX Corrado 16VG60 Digifiz Sezon 2012 {EX 16VG60}
https://www.youtube.com/watch?v=rL00YR7XU6k
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60 ( KRZAK )
PostWysłany: Nie 12 Cze, 2016 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 21 Wrz, 2008
Posty: 332
Skąd: Pacanów
Gadu-Gadu: 9813948
Auto: Audi A6 i passatb4 combo
Taki dupo wóz to marzenie, grubo tył wyglada na tych walcach 255



_________________
Alustal garage
Offline
 Profil    9813948
 
 Temat postu: Re: Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60 ( KRZAK )
PostWysłany: Pią 17 Cze, 2016 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 24 Paź, 2013
Posty: 7
Skąd: Jarosław
Gadu-Gadu: 6927279
Auto: GOLF IV 1.9TDI ATD+
Aż ślina mi leci na widok tego koloru. Widać, że eska trafiła w odpowiednie ręce.
Nic tylko dbać o tą sztukę.



_________________
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ!!!
Offline
 Profil    6927279
 
 Temat postu: Re: Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60 ( KRZAK )
PostWysłany: Sob 18 Cze, 2016 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 13 Mar, 2009
Posty: 2384
Skąd: Jaworzno
Gadu-Gadu: 4141986
Auto: mk1 3.2 V6
adapter 11mm ? myślałem, że 15mm max na czym da sie jeździć :D



_________________
Kto nie ryzykuje nie pije szampana..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
My mk1 - viewtopic.php?f=98&t=71998
Offline
 Profil    4141986
 
 Temat postu: Re: Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60 ( KRZAK )
PostWysłany: Sob 18 Cze, 2016 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 28 Sty, 2011
Posty: 400
Skąd: lublin
Gadu-Gadu: 0
Auto: AUDI R$4 B5 436PS 541NM Sportec,Big Brake 8pot,Wagner
Stalu blotniki szerokie to bylo gdzie upchac,zreszta dla mnie to porazka ,jak auto dlubane,gleby,naciagi a z tylu kolka waskie i oponki jak w rowerze ;)

tasior87 heh gdyby byla zolta tez bym sie slinil a tak jakos trzeba zyc :D


Dzieki piwko

chochLa wszystko sie da ,jak dobrze rozkminione i zrobione ,kolega to pierwszy ogarnal i jezdzi juz z rok na takich adapterach ,a felga 11x19" wiec obciazenia jakies sa i wszystko ok.


Pozrdr.



_________________
AUDI R$4 B5 Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=606547

Audi S3 8L NOGARO BLUE,Sportec,Big Brake 6Pot ,Bill B16...
viewtopic.php?f=98&t=103504

EX MK2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530391

EX Corrado 16VG60 Digifiz Sezon 2012 {EX 16VG60}
https://www.youtube.com/watch?v=rL00YR7XU6k
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60 ( KRZAK )
PostWysłany: Sob 18 Cze, 2016 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 13 Mar, 2009
Posty: 2384
Skąd: Jaworzno
Gadu-Gadu: 4141986
Auto: mk1 3.2 V6
Patent polega na tym, że szpilki wystają z adaptera ? ;)



_________________
Kto nie ryzykuje nie pije szampana..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
My mk1 - viewtopic.php?f=98&t=71998
Offline
 Profil    4141986
 
 Temat postu: Re: Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60 ( KRZAK )
PostWysłany: Sob 18 Cze, 2016 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 08 Lis, 2009
Posty: 326
Skąd: GliVWice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta & 2x Transporter
chochLa napisał(a):
Patent polega na tym, że szpilki wystają z adaptera ? ;)


I pewnie jeszcze na tym, że zastosowane są śruby imbusowe z łbem stożkowym, przez co oszczędzamy miejsca :-D

Co do eski, to piękna maszyna, też chciałbym takie daily ]:->

Graty :ok:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60 ( KRZAK )
PostWysłany: Sob 18 Cze, 2016 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 28 Sty, 2011
Posty: 400
Skąd: lublin
Gadu-Gadu: 0
Auto: AUDI R$4 B5 436PS 541NM Sportec,Big Brake 8pot,Wagner
dokladnie ,szpilka wprasowana w adapter,,skrecone srubami ze stozkiem z plytkim lbem,ograniczeniem moze byc felga i jej konstrukcja,w moich jest sporo miesa i podfrezowalem sobie,tak zeby leb sie chowal ;)

vipergti piwko



_________________
AUDI R$4 B5 Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=606547

Audi S3 8L NOGARO BLUE,Sportec,Big Brake 6Pot ,Bill B16...
viewtopic.php?f=98&t=103504

EX MK2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530391

EX Corrado 16VG60 Digifiz Sezon 2012 {EX 16VG60}
https://www.youtube.com/watch?v=rL00YR7XU6k
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60 ( KRZAK )
PostWysłany: Nie 06 Lis, 2016 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 28 Sty, 2011
Posty: 400
Skąd: lublin
Gadu-Gadu: 0
Auto: AUDI R$4 B5 436PS 541NM Sportec,Big Brake 8pot,Wagner
Witam,cos tam skrobne z nudów ;)


eska byla na wadze :shock:
Image
Image


wpadły docelowe zaciski na przód,poprzednie z napisem brembo zapożyczyłem z golfa bo i tak stal
w audi zrobiłem napis porsche
Image
Image
Image

i juz na aucie
Image

zaległe zdjęcie z wymiany
kpl. rozrządu
kpl. uszczelniaczy na rozrząd
płukanka liqui moly
olej 0w40
kpl. filtrow
olej w skrzyni
olej w ukl. wspomagania
plyn w ukladzie chłodniczym był wymieniany w zimie zaraz po zakupie ,wiec jedynie dolewka
czujnik stop ASO
Image


wleciał gaz ,spalanie na poziomie 18l po mieście i przy naprawdę wielkim zamulaniu w trasie +- 14l zmusiło mnie do tego
graty użyte to,
sterownik stag +
reduktor kme gold +
wtryski baracudy
na przewodach faro oczywiscie
instalacje montowałem sam ,wiec jest ostro upchane i tak żeby absolutnie nic nie bylo widac ;)
do tego montaż wykonałem tak, ze jesli kiedys przyszły kupujący nie chciałby gazu to można go zdemontować i nie pozostanie po nim najmniejszy ślad
korek wstydu pod zderzakiem ,żadnych dodatkowych otworów ,żadnych dziur,po wkretach itp. ,mało tego, gazu nie ma w dowodzie wiec jak coś to w ogłoszeniu będzie ze "nieskażona gazem " :mrgreen::mrgreen:,tylko /ćsiiii

zdjęcie z juz zamontowana instalacja,na zdjęciu zdradza zawór przy rozpórce{w tej chwili zamontowany kocyk termoizolacyjny taki jak idzie w vag-ach na przewody/zawory itp.)
Image


gdy pojawily sie problemy z haldexem,zamówiłem w aso olej i filtr

ale pierw ,tyle o to spuściłem oleju,z max100ml :mad:
Image

poprzedni właściciel zapewniał (pokazal rachunek na cześć jak i usluge ) ze wymieniał i to uśpiło moja czujność ,bo tak bym to zrobił zaraz po kupnie eski ...

nowy olej i przy okazji w sklepie skody kupilem spryski mgielkowe
Image


wpadła tez oryginalna DV z ASO
Image


po długich negocjacjach zanabylem od racesupport z jego eski kpl. parktronik
Image

wiazki ogarniete,blenda polakierowana na półmat tak wygląda na aucie :p
Image



i kilka zdjec z wakacji ;)
Image
Image
Image


do tego hak mi sie przydaje :P
Image


syn sobie tez zażyczył takie zaciski jak ma tata ,wiec i są :D
Image


i na koniec zdjecie z pazdziochem
Image

Image


aaa eSka super auto do pykania na codzien ,ale ten bagażnik ,ehhhh ...:mad:


Pozdr. :-)



_________________
AUDI R$4 B5 Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=606547

Audi S3 8L NOGARO BLUE,Sportec,Big Brake 6Pot ,Bill B16...
viewtopic.php?f=98&t=103504

EX MK2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530391

EX Corrado 16VG60 Digifiz Sezon 2012 {EX 16VG60}
https://www.youtube.com/watch?v=rL00YR7XU6k
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60 ( KRZAK )
PostWysłany: Pon 07 Lis, 2016 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Wrz, 2004
Posty: 4636
Skąd: West Coast
Auto, jak auto, ale zacisk w rowerze :ok:



_________________
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60 ( KRZAK )
PostWysłany: Czw 10 Lis, 2016 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 24 Sie, 2009
Posty: 296
Skąd: Leszno
Gadu-Gadu: 0
Auto: corrado g60
liga, bardzo przyjemnie się patrzy i aż szkoda ze tak mało zdjęć : DD


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60 ( KRZAK )
PostWysłany: Pią 11 Lis, 2016 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 28 Sty, 2011
Posty: 400
Skąd: lublin
Gadu-Gadu: 0
Auto: AUDI R$4 B5 436PS 541NM Sportec,Big Brake 8pot,Wagner
krupi zaciski,zaciski ,a nie zacisk ,musiały byc dwa :P
Image


matti06 dzieki bardzo ,ale to zwykły dupowoz ;)



_________________
AUDI R$4 B5 Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=606547

Audi S3 8L NOGARO BLUE,Sportec,Big Brake 6Pot ,Bill B16...
viewtopic.php?f=98&t=103504

EX MK2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530391

EX Corrado 16VG60 Digifiz Sezon 2012 {EX 16VG60}
https://www.youtube.com/watch?v=rL00YR7XU6k
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60 ( KRZAK )
PostWysłany: Pią 11 Lis, 2016 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 24 Sie, 2009
Posty: 296
Skąd: Leszno
Gadu-Gadu: 0
Auto: corrado g60
Wiadomo, chciałbym mieć taki zwykły dupowoz :ok:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Audi S3 8l]Nogaro Blue by 16vg60 ( KRZAK )
PostWysłany: Sob 12 Lis, 2016 
VW User
VW User

Rejestracja: Sob 24 Sty, 2009
Posty: 79
Skąd: warszawa
Pazdzioch chyba na flaku :-D .Fajne S3 no i gaz do kuchenek widać nie jest zły do dupowoza.



_________________
Nothelle Dubai White na golfinie.Jest zacnie:)
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Audi S3 8l]Nogaro Blue by 16vg60 ( KRZAK )
PostWysłany: Sob 12 Lis, 2016 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 28 Sty, 2011
Posty: 400
Skąd: lublin
Gadu-Gadu: 0
Auto: AUDI R$4 B5 436PS 541NM Sportec,Big Brake 8pot,Wagner
nie no gdzie na flaku,upalane bylo wtedy wiec raczej nie ;)
dobry gaz nie jest zly,a spalanie bp po miescie na poziomie 18l wymusilo montaz :)



_________________
AUDI R$4 B5 Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=606547

Audi S3 8L NOGARO BLUE,Sportec,Big Brake 6Pot ,Bill B16...
viewtopic.php?f=98&t=103504

EX MK2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530391

EX Corrado 16VG60 Digifiz Sezon 2012 {EX 16VG60}
https://www.youtube.com/watch?v=rL00YR7XU6k
Offline
 Profil  
 



Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
 Strona 1 z 2 [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2018 - GRAPHI PLUS GROUP