VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[mk1] GTI Pirelli https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=88875 |
Strona 4 z 6 |
Autor: | Speed [ Nie 01 Mar, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [mk1] GTI Pirelli |
nie chcesz sprzedac golfa? |
Autor: | K I L L E R [ Pon 23 Mar, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [mk1] GTI Pirelli |
Golf odpalony, po paru korektach przeszedł przegląd o własnych siłach. Obecnie staram się go doprowadzić do stanu aby wszystko działało, nic nie ciekło, nie przeciekało, kapało i wszystko było sprawne. W tym sezonie i w przyszłym raczej też nie wyrobię się z lakierem, dlatego Golf możliwe że pójdzie w plasti dip i poczeka na lakier mniej strasząc blachami. Speed napisał(a): nie chcesz sprzedac golfa? Jeszcze z miesiąc temu możliwe że bym sprzedał, teraz nie Felgi 13 poszły do dupowozu, za obręczami do Golfa rozglądam się powoli. |
Autor: | daro81 [ Pon 23 Mar, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [mk1] GTI Pirelli |
Tak trzymaj nie sprzedawaj,z czasem doprowadzisz lakier i będzie zachwycal swoim wyglądem. |
Autor: | K I L L E R [ Pon 06 Kwi, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [mk1] GTI Pirelli |
Święta jak znalazł aby chwilę posiedzieć przy Golfie - centralny + alarm zrobił coming in - kulka od biegów zmieniona (każdy pewnie wie o co chodzi) - maska zmieniona - zamek w pasie przednim, wyjęty, przeczyszczony, naprawiony i przynitowany z powrotem. - klapa wleciała na tył, możliwe że docelowa - solidna dawka porządków EDIT: Niżej i zdecydowanie sztywniej Do tego 5,5Jx15 ET45 |
Autor: | K I L L E R [ Pon 25 Maj, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [mk1] GTI Pirelli |
Roll bar z zastrzałami do tyłu (ćwierć klatka) Szeroki hokej jednak wrócił Nowe kierunki z przodu ze starymi kloszami (od czasu foto wyjąłem już pomarańczowe plastiki z wewnątrz bo mało kierunkowskaz miał wspólnego z czarnym). Reszta to rzeczy eksploatacyjne jak łożyska , gumy na wydechu + poprawa mocowania. PS. Powoli przymierzam się do swapa. |
Autor: | iJopek [ Pon 25 Maj, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [mk1] GTI Pirelli |
Piękny golf, Mój wujek takiego miał i zostały mi się tylne szyby z uszczelkami na pamiątkę jaka jednostka zawita pod maska |
Autor: | K I L L E R [ Wto 26 Maj, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [mk1] GTI Pirelli |
iJopek napisał(a): jaka jednostka zawita pod maska Karma wraca Dzisiaj powinienem na warsztat dawcę przyciągnąć. |
Autor: | KAPEC1987 [ Wto 26 Maj, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [mk1] GTI Pirelli |
ciekawie dal byś fotkę od strony bagażnika jak wygląda klatka i jak wyglądają mocowania bo właśnie tez będę robił klatkę i chciał bym jak najwięcej wiedzieć na ten temat |
Autor: | K I L L E R [ Pon 20 Lip, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [mk1] GTI Pirelli |
W oczekiwaniu na Passata dawcę - Lampy czarne z przodu Zakupy do zamontowania: - Kpl. opon 165/50R15 do pirellek - Gwint TaTechnix sam przód, tył jest regulowany na talerzykach. Całosć ma sie tak: |
Autor: | BARANMC [ Śro 22 Lip, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [mk1] GTI Pirelli |
Swap tu nie jest potrzebny |
Autor: | Mad23 [ Śro 22 Lip, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [mk1] GTI Pirelli |
nie rób swapa |
Autor: | K I L L E R [ Czw 23 Lip, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [mk1] GTI Pirelli |
Fabrycznie był DX, obecnie jest EG z męczącym KJtem. Skoro i tak już nie jest to oryginał w dodatku słabszy i mniejszy pojemnościowo od serii to jednostka mocniejsza ale też 8v i z "epoki" nie zaszkodzi. |
Autor: | semianek [ Czw 23 Lip, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [mk1] GTI Pirelli |
a już myślałem , że diesla wrzucisz w jakim stanie jest lakier ? bo na zdjęciach wygląda ok |
Autor: | K I L L E R [ Czw 23 Lip, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [mk1] GTI Pirelli |
semianek napisał(a): a już myślałem , że diesla wrzucisz w jakim stanie jest lakier ? bo na zdjęciach wygląda ok Mam złe doświadczenia ze swapem diesla Stan jest agonalny, na dachu powoli zaczyna lakieru brakować, wychodzą prześwity jasnego podkładu. |
Autor: | K I L L E R [ Czw 01 Paź, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [mk1] GTI Pirelli |
Skrzynia AUG padała, jak wymieniać skrzynie to i silnik od razu, dalej w oczekiwaniu na dawcę (muka z kwitami) :? W garażu leży 4T (020) ale jak iść za ciosem i mocą, jest plan na coś z dyfrem 02A. Szukam gratów potrzebnych do swapa skrzyni i silnika, powoli coś tam kupuję/kombinuję. |
Strona 4 z 6 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |