VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=87&t=71755
Strona 11 z 11

Autor:  Macio [ Czw 07 Lis, 2013 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

No pomysł dobry , do democar'a w sam raz . powodzenia !!

Autor:  WHT [ Czw 07 Lis, 2013 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

Temperatura i siła nawiewu to pewnie przejdzie, a sterowanie miejscem gdzie ma dmuchać?

Autor:  markuz [ Nie 10 Lis, 2013 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

WHT napisał(a):
Temperatura i siła nawiewu to pewnie przejdzie, a sterowanie miejscem gdzie ma dmuchać?


Też da rade, po to kupiłem w końcu swap klimatronika ;)

Autor:  markuz [ Wto 10 Gru, 2013 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

Kolejne taile zakupione :ok: , niestety czasem pojawia się niedosyt wiec w zimie wrócę do tematu modyfikacji hamulców i przyda się większe serwo :D

Pompa hamulcowa i Bi-Serwo 25,5 (7D0 612 105a)
z VW TRANSPORTER T4 SILNIK 2.5 B ROCZNIK 2003

Image

Image Image Image

Oczywiście nie obejdzie się bez drobnych modyfikacji :zabawa:

Autor:  Dyziowaty [ Śro 11 Gru, 2013 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

to samo serwo mam u siebie :D tylko ze mam pompe od mk3 1.9 tdi bez absu :) Hamulce są kozacki! Powodzenia!

Autor:  markuz [ Śro 11 Gru, 2013 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

Dyziowaty napisał(a):
to samo serwo mam u siebie :D tylko ze mam pompe od mk3 1.9 tdi bez absu :) Hamulce są kozacki! Powodzenia!

Dzięki piwko
Ja u siebie ABS zostawiam a hamulce na zaciskach czterotłoczkowych mam już żylety yupii
ale z powodu modyfikacji zawieszenia modyfikuje ponownie hamulce i jak to mówią "co jest lepsze od zacisków PORSCHE cztero-tłoczkowych? No oczywiście że zaciski PORSCHE sześcio-tłoczkowe ! " wiec przymiarki już trwają :-D i tu już mocniejsze serwo i pompka się przyda :cfaniak:

Image Image


A przy okazji sezon 2013 zakończył się nominacjami na:

Gali Finałowej Wojna Północ-Południe 16 Listopad
- II miejscem w kategorii Show&Shine TOP 10

Image

Eliminacji Wojna Północ-Południe Summer Car Party 7-8 Wrzesień
- II miejscem Best Car Audio Design TOP 3
- II miejscem Best Interior TOP 3 oraz
- III miejscem Show&Shine

Image Image Image

Autor:  krupi [ Nie 23 Mar, 2014 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

Do poczytania artykuł na 8 stron w aktualnym Vw Trends :ok:

P.S.
Przydałaby się spora aktualizacja.

Autor:  markuz [ Nie 06 Kwi, 2014 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

krupi napisał(a):
Przydałaby się spora aktualizacja.


A proszę aktual na Kwiecień 2014
Na razie prace trwają nad:

Moja ćwiartka Golfa MK3 przerobiona na wzornik do pomiarów i spasowania

Image

Nowy wlew paliwa początkiem pracy nad bakiem paliwa ;-)

Image

No i przeróbka serwa już też się zaczęta :-|

Image

A jak niema dostępnych tulei poliuretanowych to trzeba samemu sobie wytoczyć :-D

Image

Przy okazji porządne odboje :ok:

Image

Wziąłem się w końcu też za wykończenie środkowego tunelu

Image

Jeszcze trzeba dopieścić, pozaokrąglać, pokryć carbonem i skórą aby do reszty wnętrza pasowało i zobaczymy jak to wówczas wyjdzie. Ale myślę że połączenie podłokietnika wydłużonego z USA aby zakryć hydrauliczny hamulec ręczny w połączeniu z sterowaniem AirRide z modułu zapożyczonego z Porsche Cayenne to ciekawa mieszanka ;-)
Serwo z T4 już dostosowane :-D

Image

Elementy poliuretanowe tylnego zawieszenia kompletne i zmontowane, tuleje własnej robot spasowały idealnie :-D

Image

Image

Image

Między czasie gdy Golf w Budapeszcie na AMTS 2014 zdobywa nagrodę :) :

Image

w Polsce pojawia się w artykule "Od A do Z VWóz MARKUZ" VW Trends 2/2014 :cfaniak:

Image

Image


Prace jednocześnie toczą się nad wersją aplikacji airRIDE BT Control w wersji INDIVIDUAL .

Image

Pojawią się takie funkcje jak DIAGNOSTYKA, to efekt pracy nad współpracą modułu airRIDE BT z polskim interfejsem OBDII po przez komunikacje RS (moduł aieRIDE BT został specjalnie wyposażony w wyjście COM z komunikacją RS aby mógł współpracować z innymi modułami :-D )


Image Image


Czyli wzbogacenie aplikacji airRIDE Control nie tylko o sterowanie zawieszeniem air ride ale również diagnostyka silnika, wskazania parametrów a nawet kasowanie błędów.
W sumie możliwości są jedynie ograniczone możliwościami posiadanego sterownika VAG.

No i z chamulcami też troche do przodu poszło, wszystko spasowane :-D

Image Image Image

Image Image Image


No i najświeższe mody:

Image Image

Image Image

Czyli na sezon 2015 planowane jest wydłużenie nazwy do Golf 3 GTI Jahre 1.8T 20V 4MOTION :-D to kolejny krok do zmiany turbospreżarki i przekroczenia 300Km ]:)

Mało tego już wiem jak sterować płynnie haldexem od 0 do 50% i spinać go na maxa na 1 i 2 biegu, wiec chyba kolejna rzecz wpadnie do aplikacji i sterowania z tabletu w aplikacji airRIDE BT Control w wersji INDIVIDUAL :-P. Myślę też aby móc sterować twardością zawieszenia bo to już by był dobry zestaw tak mieć możliwość ustawiania sobie twardości, wysokości i spinki napędu 4x4 :cfaniak: .

Autor:  Luq@sz [ Nie 06 Kwi, 2014 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

oj mnóstwo pracy włożone w auto i oryginalnie wyszło
czekam na dalsze modyfikacje i życzę powodzenia :ok:

Autor:  radzio_hzr [ Nie 06 Kwi, 2014 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

moj mozg nie ogarnia tej elektroniki co masz zamiar tu wpakowac:P

Autor:  Hubciu [ Pon 07 Kwi, 2014 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

Ja tam uwielbiam ten projekt, bo poziom szczegółów i elektronicznego ustrojstwa sięga chmur normalnie. Grubo i odważnie!

Autor:  BARANMC [ Pon 07 Kwi, 2014 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

markuz
heble z tarczą 330 z Alfy zmontowałeś ? jaki masz z przodu dystans ?

Autor:  markuz [ Pon 28 Kwi, 2014 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

BARANMC napisał(a):
markuz
heble z tarczą 330 z Alfy zmontowałeś ? jaki masz z przodu dystans ?


Tak 330 ale nie wiem z czego kupiłem je jako używane.
Dystanse mam 20mm zmieniające rozstaw z 5x100 na 5x112.


A między modami zawitałem do TUNE IT w Krakowie :cfaniak:


Autor:  !greq [ Nie 15 Cze, 2014 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

jakiś aktual?:P

Autor:  raptor84 [ Pon 14 Lis, 2016 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

markuz
Witaj, mam do Ciebie pytanie, gdyż przymierzam się także do montażu bi-serwa z T4, w Passsacie B4 - czy w trakcie spawania popychacza zadbałeś jakoś szczególnie o nieprzegrzanie serwa?? CZy tez nie było potrzeby ??
PS.Wiem, że temat odgrzewany - ale uważam, że naprawde warto upowszechnić projekt na inne fora - mimo upływu czasu ;)
Pozdrawiam Serdecznie

Strona 11 z 11 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/