Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 11 z 11 [ 165 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Czw 07 Lis, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 04 Sie, 2008
Posty: 850
Skąd: Nowy Staw
Gadu-Gadu: 35111554
Auto: A6 C4 Avant 2.8 Quattro
No pomysł dobry , do democar'a w sam raz . powodzenia !!



_________________
WWW.VWNOWYSTAW.PL
Offline
 Profil    35111554
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Czw 07 Lis, 2013 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 17 Mar, 2006
Posty: 256
Skąd: Warmia
Temperatura i siła nawiewu to pewnie przejdzie, a sterowanie miejscem gdzie ma dmuchać?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Nie 10 Lis, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 20 Kwi, 2005
Posty: 100
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 5461386
Auto: Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
WHT napisał(a):
Temperatura i siła nawiewu to pewnie przejdzie, a sterowanie miejscem gdzie ma dmuchać?


Też da rade, po to kupiłem w końcu swap klimatronika ;)


Offline
 Profil    5461386
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Wto 10 Gru, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 20 Kwi, 2005
Posty: 100
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 5461386
Auto: Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
Kolejne taile zakupione :ok: , niestety czasem pojawia się niedosyt wiec w zimie wrócę do tematu modyfikacji hamulców i przyda się większe serwo :D

Pompa hamulcowa i Bi-Serwo 25,5 (7D0 612 105a)
z VW TRANSPORTER T4 SILNIK 2.5 B ROCZNIK 2003

Image

Image Image Image

Oczywiście nie obejdzie się bez drobnych modyfikacji :zabawa:


Offline
 Profil    5461386
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Śro 11 Gru, 2013 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 09 Mar, 2009
Posty: 327
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 5315488
Auto: Passat B4 1z+
to samo serwo mam u siebie :D tylko ze mam pompe od mk3 1.9 tdi bez absu :) Hamulce są kozacki! Powodzenia!


Offline
 Profil    5315488
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Śro 11 Gru, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 20 Kwi, 2005
Posty: 100
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 5461386
Auto: Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
Dyziowaty napisał(a):
to samo serwo mam u siebie :D tylko ze mam pompe od mk3 1.9 tdi bez absu :) Hamulce są kozacki! Powodzenia!

Dzięki piwko
Ja u siebie ABS zostawiam a hamulce na zaciskach czterotłoczkowych mam już żylety yupii
ale z powodu modyfikacji zawieszenia modyfikuje ponownie hamulce i jak to mówią "co jest lepsze od zacisków PORSCHE cztero-tłoczkowych? No oczywiście że zaciski PORSCHE sześcio-tłoczkowe ! " wiec przymiarki już trwają :-D i tu już mocniejsze serwo i pompka się przyda :cfaniak:

Image Image


A przy okazji sezon 2013 zakończył się nominacjami na:

Gali Finałowej Wojna Północ-Południe 16 Listopad
- II miejscem w kategorii Show&Shine TOP 10

Image

Eliminacji Wojna Północ-Południe Summer Car Party 7-8 Wrzesień
- II miejscem Best Car Audio Design TOP 3
- II miejscem Best Interior TOP 3 oraz
- III miejscem Show&Shine

Image Image Image


Offline
 Profil    5461386
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Nie 23 Mar, 2014 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Wrz, 2004
Posty: 4609
Skąd: West Coast
Do poczytania artykuł na 8 stron w aktualnym Vw Trends :ok:

P.S.
Przydałaby się spora aktualizacja.



_________________
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Nie 06 Kwi, 2014 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 20 Kwi, 2005
Posty: 100
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 5461386
Auto: Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
krupi napisał(a):
Przydałaby się spora aktualizacja.


A proszę aktual na Kwiecień 2014
Na razie prace trwają nad:

Moja ćwiartka Golfa MK3 przerobiona na wzornik do pomiarów i spasowania

Image

Nowy wlew paliwa początkiem pracy nad bakiem paliwa ;-)

Image

No i przeróbka serwa już też się zaczęta :-|

Image

A jak niema dostępnych tulei poliuretanowych to trzeba samemu sobie wytoczyć :-D

Image

Przy okazji porządne odboje :ok:

Image

Wziąłem się w końcu też za wykończenie środkowego tunelu

Image

Jeszcze trzeba dopieścić, pozaokrąglać, pokryć carbonem i skórą aby do reszty wnętrza pasowało i zobaczymy jak to wówczas wyjdzie. Ale myślę że połączenie podłokietnika wydłużonego z USA aby zakryć hydrauliczny hamulec ręczny w połączeniu z sterowaniem AirRide z modułu zapożyczonego z Porsche Cayenne to ciekawa mieszanka ;-)
Serwo z T4 już dostosowane :-D

Image

Elementy poliuretanowe tylnego zawieszenia kompletne i zmontowane, tuleje własnej robot spasowały idealnie :-D

Image

Image

Image

Między czasie gdy Golf w Budapeszcie na AMTS 2014 zdobywa nagrodę :) :

Image

w Polsce pojawia się w artykule "Od A do Z VWóz MARKUZ" VW Trends 2/2014 :cfaniak:

Image

Image


Prace jednocześnie toczą się nad wersją aplikacji airRIDE BT Control w wersji INDIVIDUAL .

Image

Pojawią się takie funkcje jak DIAGNOSTYKA, to efekt pracy nad współpracą modułu airRIDE BT z polskim interfejsem OBDII po przez komunikacje RS (moduł aieRIDE BT został specjalnie wyposażony w wyjście COM z komunikacją RS aby mógł współpracować z innymi modułami :-D )


Image Image


Czyli wzbogacenie aplikacji airRIDE Control nie tylko o sterowanie zawieszeniem air ride ale również diagnostyka silnika, wskazania parametrów a nawet kasowanie błędów.
W sumie możliwości są jedynie ograniczone możliwościami posiadanego sterownika VAG.

No i z chamulcami też troche do przodu poszło, wszystko spasowane :-D

Image Image Image

Image Image Image


No i najświeższe mody:

Image Image

Image Image

Czyli na sezon 2015 planowane jest wydłużenie nazwy do Golf 3 GTI Jahre 1.8T 20V 4MOTION :-D to kolejny krok do zmiany turbospreżarki i przekroczenia 300Km ]:)

Mało tego już wiem jak sterować płynnie haldexem od 0 do 50% i spinać go na maxa na 1 i 2 biegu, wiec chyba kolejna rzecz wpadnie do aplikacji i sterowania z tabletu w aplikacji airRIDE BT Control w wersji INDIVIDUAL :-P. Myślę też aby móc sterować twardością zawieszenia bo to już by był dobry zestaw tak mieć możliwość ustawiania sobie twardości, wysokości i spinki napędu 4x4 :cfaniak: .


Offline
 Profil    5461386
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Nie 06 Kwi, 2014 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 28 Lis, 2006
Posty: 3367
Skąd: "Z"dolnyŚląsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: variat_vagen
oj mnóstwo pracy włożone w auto i oryginalnie wyszło
czekam na dalsze modyfikacje i życzę powodzenia :ok:



_________________
kupie graty do rekina e23 733i viewtopic.php?f=39&t=61863
viewtopic.php?f=98&t=24949&hilit=bia%C5%82a+strza%C5%82a
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Nie 06 Kwi, 2014 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2031
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
moj mozg nie ogarnia tej elektroniki co masz zamiar tu wpakowac:P


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Pon 07 Kwi, 2014 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 03 Sty, 2010
Posty: 1133
Skąd: Poznań, Pęckowo
Gadu-Gadu: 792238
Auto: Mk1 GTD 82r + Audi 100 c2 81r
Ja tam uwielbiam ten projekt, bo poziom szczegółów i elektronicznego ustrojstwa sięga chmur normalnie. Grubo i odważnie!



_________________
[Audi 100 C2] 1981r... "81' and still cruisin' so fresh"
viewtopic.php?f=98&t=72537

[MK1] Golf 5D BBS Bodykit projekt. Nie 3d, nie wąska lampa itd.
viewtopic.php?f=98&t=101432
Offline
 Profil    792238
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Pon 07 Kwi, 2014 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 15 Maj, 2006
Posty: 74
Skąd: 3 City
Gadu-Gadu: 0
Auto: RALLYE GOLF
markuz
heble z tarczą 330 z Alfy zmontowałeś ? jaki masz z przodu dystans ?



_________________
BORA LEXUS
http://cultstyle.pl/viewtopic.php?f=42&t=13467
MK2 VR6
http://cultstyle.pl/viewtopic.php?f=42&t=7397&start=480
http://www.bestperformance.pl/baran.html
MK3 VR6
http://cultstyle.pl/viewtopic.php?f=42&t=4088&start=225
MK2 Rallye Golf G60
http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic ... 57&t=24875
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Pon 28 Kwi, 2014 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 20 Kwi, 2005
Posty: 100
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 5461386
Auto: Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
BARANMC napisał(a):
markuz
heble z tarczą 330 z Alfy zmontowałeś ? jaki masz z przodu dystans ?


Tak 330 ale nie wiem z czego kupiłem je jako używane.
Dystanse mam 20mm zmieniające rozstaw z 5x100 na 5x112.


A między modami zawitałem do TUNE IT w Krakowie :cfaniak:



Offline
 Profil    5461386
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Nie 15 Cze, 2014 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 568
Skąd: naglebie.pl
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk3 USA
jakiś aktual?:P



_________________
vwslask.pl
moje GTI Colour Concept


paski czerwone al'a 20 Jahre GTI
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
PostWysłany: Pon 14 Lis, 2016 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 09 Lis, 2016
Posty: 1
Gadu-Gadu: 0
Auto: Passat B4
markuz
Witaj, mam do Ciebie pytanie, gdyż przymierzam się także do montażu bi-serwa z T4, w Passsacie B4 - czy w trakcie spawania popychacza zadbałeś jakoś szczególnie o nieprzegrzanie serwa?? CZy tez nie było potrzeby ??
PS.Wiem, że temat odgrzewany - ale uważam, że naprawde warto upowszechnić projekt na inne fora - mimo upływu czasu ;)
Pozdrawiam Serdecznie


Offline
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
 Strona 11 z 11 [ 165 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  



Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2004-2017 - GRAPHI PLUS GROUP