VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[golf mk3 CL] swap vr6 Turbo by Bartex
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=87&t=70434
Strona 1 z 15

Autor:  BARTEX [ Pon 02 Sty, 2012 ]
Temat postu:  [golf mk3 CL] swap vr6 Turbo by Bartex

MODEL: Golf CL Rok 92
SILNIK: 1.8 AAM Swap na 2.8 i Turbo
MOC: 360KN i 500NM
MODY POD MASKA: Swap na 2,8 Vr6 Dołożone Turbo Garrett GT35, Silnik odpreżony przekładka 2mm, rozwiercona głowica, wałki schrick + ultra lekkie popychacze, dolot Alu 60mm duże IC, kolektor wydechowy żeliwny, WG turbonetic, downpipe 3cale jak i cały wydech do końca i 3 tłumiki przelotowe wszystko nierdzewka, chłodniczka oleju Mocal, wtryski 440cc, pompa paliwa walbro, kolo zamachowe odelżone, sprzęgło razem z dociskiem SPEC do 500 NM i wszystko sterowane przez VEMSA strojony przez GTO
ZAWIESZENIE: Gwint KW var 2 INOX LINE
UKLAD HAMULCOWY: Były hamulce od S2 teraz chwilowo seria Vr6 .
KOLA: ARTEC S2 przod 9,5 cali 215/35/17 tyl 10,5 225/35/17 opony hancock dystanse zmieniające rozstaw z 5x100 na 5x112
NADWOZIE: gril bez znaczka, lampy przód ala golf 4 wstawione kierunkowskazy, tyl hella Red, zderzaki na gładko zaspawane otwory rowki (beton) poszerzone nadkola, klapa zaspawany znaczek i wycieraczka, w błotnikach brak kierunków
WNETRZE: biedna CL miała tylko szyber i regulowana kolumnę kierownicy resztę po montowałem sam 4xel szyby el.lusterka. centralny zamek, itd. tapicerka obszyta w białą skórę, fotele kanapa golf 4 wersja Generation
ZMIANY PRZEPROWADZONE: Autko kupione w Niemcowni w 2005 roku od kobiety było w niezłym stanie, przyjechało do polski i nie mogło jeździć w Seri, poszeżylem nadkola by zmieścić szerokie kola, kolor z Alfa romeo, swap silnika z Passata vr6 i zabawa z turbawkami (2 chińskie zabite)po namowie kolegi seby za co mu bardzo dziękuje zakupiłem Garreta Gt35 i problem rozwiązany silnik przeszedł modyfikacje by można było wstrzyknąć mu więcej powietrza :)
PLANY: 2012 Wymiana Skrzyni na 6 biegowa, 2mas i tarcza spiekowa, półosie na zamówienie, Wydajniejszy WG Tial by można było ustawić doładowanie na każdym biegu, krótki kolektor niestety musi być zastosowany by zmniejszyć panujące temperatury, korekcja softu moc przewidywana 400+
jak oczymś zapomniałem to jeszcze dopisze

Ogrom pracy,czasu,$ jaki w to wpakowałem juz nie liczę (chyba Choroba ten caly tjuning)jak wam się podoba oceńcie sami
Pozdro
Fotexy od 2005 roku :

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

tu juz siedzi Vr6

Image

Image

silnik rozebrany głowica zdjęta hmm

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Kryzys no i glowica musi byc igla do LPG :)

Głowica odebrana od majstrów planowanie, szlif gniazd zaworów, próba ciśnieniowa itd..

Image

Image

czy to sie wogóle zmiesci ?? hmm :)

Image

wtryski 440ccm

Image

zamontowlem podstawke pod wyjscie na zewnetrzna chłodniczke :)

Image

Image

skrzynia i silnik

Image

Image

umyta komora i zabralem sie za porzadki z kabelkami

Image

Image

po operacji

Image

Image

Image

Image

jeszcze duuuzo miejca zostalo :)

Image

Image

wszystko wisi na poli, kolektor trzeba było przespawać, no i kabelkownia wydłużona i włożona do podłużnicy :)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

dolot wydech i palim

a tu IC wzmocnienie troszke pociete ale jest :)

Szerokość rdzenia 550 mm.
Wysokość rdzenia 230 mm.
Grubość rdzenia 65 mm.
Szerokość całkowita 700 mm.
Wysokość całkowita 230 mm.
Grubość całkowita 65 mm.
Średnica wejść 57 mm.

w komplecie z turbo był wiekszy wloty 76 ale to zaduza turbo dziura by byla :) (bedzie na inny projekt)

Image

Image

pierwszy downpipe do chinskiego turbo

Image

Image

auto odpalilo jezdzi jeszcze musze podskladac do konca i na strojenie :)

Image

Image

Image

wyjazd na pierwsze strojenie do GTO

Image

Image

tak po strojeniu :)

Image

po wizycie u tapicera, zamontowalem seryjne lusterka i stala sie jasnosc :)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

na pierwszym turbo długo niepojezdzilem wiec ze względu na kasę zamówiliśmy tańsza wersje garreta która okazała się tak samo felerna ja chińska

Image

Image

zabawy ciag dalszy

Image

Image

Image

Image

i tu jeszcze takie niespodziewanki turbo sie udusilo :)

Image

Turbo Burbo dostało luzów i pochlapało troszke olejkiem, padły uszczeniacze i łozyska

Image

Image

nastepnie przyszedl czas na GT35 i wystko zaczelo zapierd..

Image

sezon 2011 zakonczyl sie zmiana koł i skonczeniem sie sprzegła :)

Image

Image

Autor:  Rogii [ Pon 02 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3 CL] swap vr6 Turbo by Bartex

projekt zacny :ok: :ok:

Autor:  Misiek76 [ Pon 02 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3 CL] swap vr6 Turbo by Bartex

Lubie taki Styl :ok: Bardzo mi się podoba ,będę śledzić temat ;)

Autor:  noname_conek [ Pon 02 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3 CL] swap vr6 Turbo by Bartex

w tym projekcie najlepsze jest porównanie BEFORE AFTER coooo


teraz dopracować detale i oczywiście kolejny zastrzyk mocy :ok: bo wiem że tyle to dla Ciebie dużo za mało yupii

Autor:  eurosss [ Pon 02 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3 CL] swap vr6 Turbo by Bartex

Świetny niemiec !!

proponował bym projekty

Autor:  Ehnaton85 [ Pon 02 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3 CL] swap vr6 Turbo by Bartex

Albo mnie sie zdaje albo ja tego golfera widzilem w VWTredns :D bardzo mi sie podoba :ok:
Tez jestem za tym aby w projektach wyladaowal piwko

Autor:  podrywacz [ Pon 02 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3 CL] swap vr6 Turbo by Bartex

To że Mk3 to nic, to że nadkola daszki, to malo ważne, tutaj efekt jest niesamowity, na poprzednim dużo slabszym kole już zachwycał, a teraz?? Projekty?? Dajcie spokój, przecież to jest kompleksowa przebudowa, tu każdy element byl po 2 razy tuningowany, raczej zaawansowane ;) Kurde, uwielbiam takie tuningi, i do tego Turbo... yupii

Autor:  turpik [ Pon 02 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3 CL] swap vr6 Turbo by Bartex

bardzo ladna fotorelacja od poczatku. sprobuj jeszcze dac fotki jedna pod druga zeby nie przesuwac ekranu w bok jak sie oglada. gdzie jakies filmiki z przejazdow ?? :)

Autor:  Trewor [ Pon 02 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3 CL] swap vr6 Turbo by Bartex

noname_conek napisał(a):
w tym projekcie najlepsze jest porównanie BEFORE AFTER


Dobrze gadasz ;) Aż nie chce się wierzyć że to jest to samo auto... Powala kompleksowością przebudowy. Szacunek za wnętrze. Aż bałem się wsiadać żeby nic nie zabrudzić :P

Bartex działaj dalej i koniecznie rób jak najwięcej fot w 2012, i zapisz je na kilku dyskach :< Wiesz o czym mówię ;)

Autor:  tuley [ Pon 02 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3 CL] swap vr6 Turbo by Bartex

ahh alez sie napracowales tutaj,

piwko jest co podziwiac

Autor:  VWoźny [ Pon 02 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3 CL] swap vr6 Turbo by Bartex

To sie nazywa gruby tuning piwko
Wszystko jest super, nic bym nie zmienił

Autor:  mateUS [ Pon 02 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3 CL] swap vr6 Turbo by Bartex

robi szał ten VR widziałem słyszałem mega

Autor:  Macio [ Pon 02 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3 CL] swap vr6 Turbo by Bartex

Auto jest grube , marchewy krzesa niesamowite :D I ten bezcenny widok jak przy wyprzedzaniu pojawia się ogień z wydechu . Jest moc ! :P


Pozdro !

Autor:  Rumak [ Pon 02 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3 CL] swap vr6 Turbo by Bartex

Widziałem ta 3-kę na ostatnienj VW mani, jak ja upalałeś :-D . Projekt zacny wykonanie tez spoko :ok:

Autor:  wojtsen [ Pon 02 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3 CL] swap vr6 Turbo by Bartex

Na evencie grillowałem kiełbaski na wydechu :D Jak dla mnie wszystko pięknie !

Strona 1 z 15 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/