VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[6KV] VW Polo Classic Coupe R32T by Darek-vw
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=87&t=53382
Strona 23 z 24

Autor:  Prospero507 [ Sob 07 Wrz, 2013 ]
Temat postu:  Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw

pewnie miska dostala :P

Autor:  darek-vw [ Sob 07 Wrz, 2013 ]
Temat postu:  Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw

hahahha Prospero507 ale dałeś do pieca niee
w tym aucie nawet ryska na misce nie przybyła :D

nie ma co lamentować, to tylko coś ze sprzęgłem ;)
jutro szukam przyczyny przy samym pedale, bo mi coś nie pasuje, a jak będzie wszystko ok to wywalam skrzynie i za dwa tygodnie w week musi latać ]:)

Autor:  Prospero507 [ Nie 08 Wrz, 2013 ]
Temat postu:  Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw

no wiesz myslalem ze tylko cos takeigo moglo tam wejsc w gre a nie ze problem ze sprzeglem myslalem ze takie rzeczy sa juz dopracowane :P

Autor:  darek-vw [ Nie 08 Wrz, 2013 ]
Temat postu:  Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw

sytuacja opanowana dziś już "jeździł" ]:)

wyrwała się pompa sprzęgła ze ściany grodziowej :]
teraz jest ładna podkładka wzmacniająca z blachy 3mm i nic jej już nie ruszy :ok:

Autor:  vwbrother [ Pon 09 Wrz, 2013 ]
Temat postu:  Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw

daj jakis filmik jak to jedzie ]:) ]:->

Autor:  BARANMC [ Wto 14 Sty, 2014 ]
Temat postu:  Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw

16vg60 napisał(a):
tylko jak mozecie to podajcie dokladnie z jakiego konkretnie modelu pochodzi ta tarcza 330mm ze srodkiem 59mm, bedzie na przyszlosc
piwko

156 GTa :ok:

Autor:  16vg60 [ Wto 14 Sty, 2014 ]
Temat postu:  Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw

BARANMC juz wiem ze z gta ;)

darek-vw odpal jakiegos aktuala :)

Autor:  darek-vw [ Śro 15 Sty, 2014 ]
Temat postu:  Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw

Niema co aktualizować, od końca września stoi na "kołkach" rozebrany i nie mogę się doczekać momentu kiedy go w końcu będę mógł znowu odpalić :)

Głównie to wymieniam ostatnie części stare które mi zostały i do końca żywota jego lub mojego będę miał spokój :ok:

Pozdrawiam

Autor:  dawid [ Pią 08 Sie, 2014 ]
Temat postu:  Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw

od stycznia do sierpnia sporo czasu minęło żeby wymienić wszystkie części stare na nowe więc jakiś aktual by się przydał ;)

Autor:  darek-vw [ Sob 09 Sie, 2014 ]
Temat postu:  Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw

Czy ja wiem czy dużo, do półośki podchodzę już trzeci miesiąc niee i jeszcze jej nie zamontowałem po wymianie przegubów - w następnym sezonie pewnie wyjedzie w tym już nie ma szans z powodu notorycznego braku czasu na grzebanie :smutny:

Autor:  darek-vw [ Nie 07 Cze, 2015 ]
Temat postu:  Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw

Ulep od kilku tygodni w końcu jeździ :)
Brembo spisują się bardzo ładnie i wszystko działa jak na serię przystało, pomiary na stacji diagnostycznej wyszły bardzo dobrze.

Trochę walczę z problemami, że długo stał nie ruszany, czyli pompa paliwa nie dawał rady pod obciążeniem, teraz zaczynają padać wentylatory, itp ale się ogarnie wszystko.


Jedno zdjęcie upieprzonego i na tych badziewnych kołach ;)

Image

Autor:  fred [ Wto 23 Cze, 2015 ]
Temat postu:  Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw

Mi osobiście podoba się na tym kole :ok:

Autor:  Bastek. [ Czw 20 Sie, 2015 ]
Temat postu:  Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw

darku dzieje sie cos ??

Autor:  darek-vw [ Nie 10 Sty, 2016 ]
Temat postu:  Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw

Image

Czas podsumować zmiany jakie zaszły w aucie na przełomie 2013/2014 oraz 2014/2015 roku


OPIS AUTA:

- MODEL: Polo Classic 6KV
- ROK: 2010
- SILNIK: 3.6 24V (BWS) itp
- MOC: 300KM, 350Nm
- MASA WŁASNA: 1120kg
- OSIĄGI: ~5,0s, 260km/h
- MODY POD MASKA: bez zmian
- ZAWIESZENIE: regeneracja całego zawieszenia tył, piasty przód VR6 5x100, przeguby zewnętrzne VR6, regeneracja belki tył, czopy Polo 6N pod tarcze, przerobione piasty Polo 9N, itp
- UKŁAD HAMULCOWY: przód Brembo 6-tł Z18 z tarczą 330x32 Alfa Romeo, tył Brembo 4-tł z tarczą 312x25 Golf IV oraz zacisk ręcznego Golf IV 4motion, duża pompa 27mm z ABS, przewody w oplocie Hell
- KOLA: Porsche Cayenne 7,5x17 5x130, opony Hankook 195/40R17, adaptery 30mm przód i 40mm tył.
- NADWOZIE: BRAK
- WNĘTRZE: bez zmian.
- AUDIO: BRAK

Totalny brak czasu na cokolwiek to i jakiekolwiek zmiany trwają długo i aktuali także niema kiedy robić, może na razie tylko opisowy a jak ogarnę temat będą zdjęcia.

Wszystko zaczęło się od chęci zmiany hamulcy na Brembo co za tym idzie inne tarcze oraz zmiana rozstawu śrub na 5x100 z zachowaniem seryjnych wahaczy od 4x100. Wydawało się prosto a wyszło jak zawsze dodatkowo niesłowność wykonawców i sezon cały ulep przestał w garażu.

Ale do konkretów całe zawieszenie oraz hamulce zregenerowane na nowych częściach.
Przejście na rozstaw 5x100 dość proste lecz rzadko stosowane głównie tył.
Przód to wymiana piast i przegubów zewnętrznych na modele od VR6 i to na tyle.
Tył wszystko z innego auta, piasty Polo 9N plus przerobione pod ABS, czopy Ibiza 6K2 z uszami i tyle mamy fabryczny zestaw 5x100.

Układ hamulcowy to przód przerobione zaciski 6-tłoczkowe Z18 Brembo z Porsche Cayenne z tarczą 330x32 z Alfy Romeo, tył podwójne zaciski czyli główny 4-tłoczkowy Brembo z Cayenne plus zacisk z Golfa IV 4motion jak pomocniczy wszystko z tarczą 312x25 z Golfa IV. Cały układ spięty na nowych przewodach miedzianych oraz w stalowym oplocie firmy Hell. Układ nadal posiada ABS i pracuje jak seryjny dzięki dużej pompie 26,99mm (jak dobrze pamiętam) z podwójnym serwem a wszystko zalane ATE Super Blue Racing.
Przejeździłem na tym zestawie sezon i spisuje się bez zarzutów, sprawuje się jak seryjny układ jakbym miał się dopatrywać wad to czepiać mógłbym się teraz tylko opon które mają słabą przyczepność podczas hamowania ale nie stwarza to jakiegoś zagrożenia.

Jak już całe zawieszenie i hamulce były poskładane trzeba było zająć się kołami, niestety ZW1 na 6-tł... za mocno wystaje :(
Niestety w obecnej sytuacji aby zamontować jakiekolwiek koło muszę je najpierw przymierzyć ile wystaje i czy pasuje na zaciski, więc decyzja padła na koło wąski tanie i pewne do montażu.
Felga z Porsche Cayenne 7,5x17 zapewniała mi możliwość wyjechania w sezonie 2015 i na razie zostaje... był plan na EtaBeta Turbo od Kevina ale po przeliczeniu wszystkich parametrów felgi nie było szans zmieścić w nadkolu :(

Po wszystkim zostały wymienione wszystkie oleje/płyny i auto wyjechało w sezonie 2015.

W 2015 zakupiłem jeszcze przez czysty przypadek silnik R32 BUB bez osprzętu po przebiegu max 10 000 km co zdecydowanie można potwierdzić po tym jak silnik wygląda w środku. Plan był składać z turbo w wolnym czasie lecz na chwilę obecną nic z nim się nie dzieje i nie wiadomo czy będzie, a może pójdę w zupełnie inną pojemność i moc - ale to są już tematy na kilka ładnych lat.

Na sezon 2016 nic nie planuje poza "pierdołami" oraz wymianą wentylatorów na nowe Spal 2x30cm, ponieważ stare używane już się kończą.



Trochę zdjęć - bez większej segregacji

Przód - dwóch wykonawców adapterów, trzy kpl wykonane, jeden kpl między sworzeń/piastę i ostatecznie wykonane po moich naciskach jak chciałem i działa bez zarzutu:

ImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImage



Tył:

ImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImage



Jakieś części:

ImageImageImageImageImage
ImageImage


Zdjęcia z przymiarek:

ImageImageImageImageImage
ImageImage


Efekt końcowy:

ImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImage


Image

Autor:  16vg60 [ Nie 10 Sty, 2016 ]
Temat postu:  Re: [6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw

Czekam na wola chwile ;)

Zaj... :ok:

Strona 23 z 24 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/