VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[mk2 1.8t 20v] HillClimb Edition https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=87&t=47852 |
Strona 26 z 27 |
Autor: | maciej-maciej [ Pon 30 Gru, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 1.8t 20v] HillClimb Edition |
ethan89 Poliweglan raczej ci krzywdy nie zrobi stluc uszkodzic prawdzi poliweglan firmy makrolon jest naprawde nie lada wyczynem... gdybybto bylo plexi akryl lub pvc to inna bajka |
Autor: | chochLa [ Pon 30 Gru, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 1.8t 20v] HillClimb Edition |
Myślałem, że to będzie taka lipna pleksa ale z tego co widzę po fotach wyglądają jak zwykłe szyby dobry projekt |
Autor: | ethan89 [ Pon 30 Gru, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 1.8t 20v] HillClimb Edition |
Mialem do czynienia w poprzedniej pracy z rożnymi tworzywami i mieliśmy dokładnie te same co na zdjęciach i wiem jak sie to zachowuje jak pęka i jakie się robią z tego odłamki, na przednia szybę bym nie polecał |
Autor: | GolfIIturbo [ Pon 30 Gru, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 1.8t 20v] HillClimb Edition |
ethan89 napisał(a): balbym sie dawac przedniej z Poliweglanu. lamales kiedys poliweglan i wiesz jak wygladaja jego odłamki? wiem ze moze sie nic niestac ale jak akurat cos sie stanie moze byc nieciekawie, cala reszta ok, przemysl to czy ma sens zejsc 2kg poto by kiedys stracic np wzrok Jeżeli chodzi o przednią szybę to jako jedyna pozostaje ori i nigdzie nie pisałem, że będzie z poliwęglanu. Nie chodzi tu o jak piszesz łamliwość czy grożące mi odłamki tylko przede wszystkim trudność założenia ze względu na dość mocno wyprofilowaną oryginalna szybę, jak również o to że szybko byłaby matowa od chodzących wycieraczek. Jedyny jak dla mnie minus szyb z poliwęglanu łatwo się rysują. 16vg60 napisał(a): A gdzie jest napisane , ze przednia z poliweglanu Fajna robota, ciekawe ile to bedzie wazylo. również nie doczytałem się gdzie to jest napisane ale ok co do wagi - waga oryginalnych szyb (wszystkich prócz przedniej ) - 19Kg a zamienników z poliwęglanu to 7kg czyli wyszło 12 kg różnicy jak dla mnie wynik naprawdę dobry maciej-maciej napisał(a): ethan89 Poliweglan raczej ci krzywdy nie zrobi stluc uszkodzic prawdzi poliweglan firmy makrolon jest naprawde nie lada wyczynem... gdybybto bylo plexi akryl lub pvc to inna bajka Wszystkie szyby są robione z tego samego materiału co wyroby znanej w środowisku motorsportu firmy ACW motorsport plastic - Lexan Polycarbonate. Jest to topowa marka jeżeli chodzi o poliwęglan. chochLa napisał(a): Myślałem, że to będzie taka lipna pleksa ale z tego co widzę po fotach wyglądają jak zwykłe szyby dobry projekt Gołym okiem różnicy w wyglądzie nie ma. Bałem się jednego że będą "miękkie" a w szczególności tylna. Nic bardziej mylnego jak jest dobrze wycięta, dopasowana jest twarda i nie da się jej wgiąć. Żeby tak wyglądały troszkę roboty z tym jest wycinanie dopasowywanie w oryginalną uszczelkę łatwiej jest przykleić bądź jak to wielu robi na nitach przymocować ale wtedy to nie wygląda, a chciałem w dalszym ciągu zachować troszkę oryginalnego wygladu, estetyki. ethan89 napisał(a): Mialem do czynienia w poprzedniej pracy z rożnymi tworzywami i mieliśmy dokładnie te same co na zdjęciach i wiem jak sie to zachowuje jak pęka i jakie się robią z tego odłamki, na przednia szybę bym nie polecał Po raz kolejny na przedniej zostaje i zawsze miała zostać oryginalna szyba Jeżeli chodzi o wytrzymałość poliwęglanu firmy Lexan to jak by był tak zły nie byłby zachwalany przez ACW Motorsport plastic. I nie byłby dopuszczany różnym homologacjom. Odsyłam do lektury http://www.acwmotorsportplastics.co.uk/ Sam sprawdzałem drastycznie wytrzymałość bocznych szybek miałem brzydko wycięta jedną boczną szybkę założyłem na golfa i próbowałem uszkodzić za pomocą młotka prędzej wyskoczy z uszczelki aniżeli pęknie bądź pokruszy się. Weź również poprawkę że to są małe powierzchnie a w pracy miałeś do czynienia pewnie z dużymi arkuszami poliwęglanu a wiadomo że te inaczej reagują. A i jak dla mnie jednym jeszcze plusem czysto estetycznym jest to, że mam tylną gładką szybkę bez ogrzewania. Kończą się robić przednie boczne ze sliderami ACW motorsport . Pozdrawiam |
Autor: | homeras [ Śro 01 Sty, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 1.8t 20v] HillClimb Edition |
Oryginalnie szyby maja grubosc 4mm a Ty robisz z poliweglanu 3mm, nie bedzie sie to ruszało ? Wszystkie szybki wycinales recznie na arkuszach poliweglanu tak jak na zdjeciach ? Czy moze ktos Ci to laserowo wycinał? Jaki koszt takiego poliweglanu ? mozebyc na PW Masz jakiś link do stronki? gdzie mozna zamowic arkusze do wyciecia? |
Autor: | LadiAPY [ Pią 03 Sty, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 1.8t 20v] HillClimb Edition |
właśnie jak z tymi szybami , droga zabawa ? opłcalne wgl ? i jak zrobiłeś przednią szybę ? |
Autor: | ethan89 [ Pią 03 Sty, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 1.8t 20v] HillClimb Edition |
przednia nie jest z LEXANU tylko jest ori tylko wyglada jak by byla zrobiona:D |
Autor: | LadiAPY [ Pią 03 Sty, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 1.8t 20v] HillClimb Edition |
ethan89 no to wiele wyjaśnia |
Autor: | GolfIIturbo [ Pią 24 Sty, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 1.8t 20v] HillClimb Edition |
Przednie boczne szybki ze sliderami już prawie gotowe małe poprawki i jutro zakładam na golfa |
Autor: | Dyziowaty [ Pią 24 Sty, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 1.8t 20v] HillClimb Edition |
Nieźle idziesz ze tematem! Poźniej jeszcze tylko 1000hp+ i najszybszy golf na świecie |
Autor: | Luq@sz [ Pią 31 Sty, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 1.8t 20v] HillClimb Edition |
fajne te slajdery co do klatki to zależy czy chcesz walczyć dalej z nadwagą golfa czy zrobić coś dala oka w końcu lakier na klatce też ma swoją wagę |
Autor: | Biniu [ Sob 01 Lut, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 1.8t 20v] HillClimb Edition |
<3 Kot |
Autor: | benson [ Pią 04 Kwi, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 1.8t 20v] HillClimb Edition |
a kabelki do lamp masz juz pochowane ? |
Strona 26 z 27 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |